skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [21]:
Text:
nejaký stručný popis možno ešte pridám.zatiaľ k tomu len toľko - tie rozprašovacie turbínky sa štandardne nemontovali :-)
Druhá séria fotiek z druhej rozborky skoda120.inetbox.sk/skoda .php?id=foto&am...
info:
Správce článku: minnoZaloženo: 03.12.06 14:45 Poslední změna: 12.06.16 09:09
Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka - komentáře:
09:37:48
12.06.2016
12.06.2016
minno
-> Vojťas: popis možno o ďalších 10 r. Keby 10, hrabem sa v tom tak 13-14 rokov A furt to nie je hotové
09:25:19
12.06.2016
12.06.2016
Vojťas
-> minno: a popis nebude? nojo deset roku, tak dlouho se uz hrabes v tom verku
09:11:13
12.06.2016
12.06.2016
minno
Kokos, to je už 10 rokov ako som sem ten článok dal
Pri tej príležitosti som aspoň zaktualizoval link na ďalšie fotky
Pri tej príležitosti som aspoň zaktualizoval link na ďalšie fotky
06:50:42
12.06.2016
12.06.2016
Lucky273
->rsvancara: Myslel jsem si to, díky
06:25:02
12.06.2016
12.06.2016
rsvancara
-> Lucky273: Podle mě jen záslepka kanálů (odšroubovat jen když ho potřebuješ vyfoukat od nečistot), takže oba dotáhnout. Kdyby byl seřizovací, tak je mosazný :-)
06:15:22
12.06.2016
12.06.2016
Lucky273
Ahoj, měl bych takový dotaz, co regulují/ovládají nebo jestli něco vůbec regulují ty dva šroubky vlevo a vpravo od sytiče, jsou dobře vidět na 12.obrázku. Čistil jsem komplet SEDR2933 a ten vlevo byl původně úplně zašroubovaný a ten vpravo byl o 180° pootevřený, na druhém SEDR2932 to je obráceně. Je nějaká základní poloha? Popřípadě mají být dotažené úplně? Díky :)
14:46:21
29.03.2015
29.03.2015
Jozka
-> KillFucker: Ty víka už nevím, 130L SEDR jsem měl naposledy v rukou před 20ti lety
Obavy chápu, člověka tohle znervózní, zrovna tu "tvou" trubičku jsem měl asi 2 roky dost neesteticky pojištěnou vázacím drátem, ale žádnej za 4 vyklepaných nátrubků (2xBS, 1x AC pumpa a 1x SEDR - za posledních asi 18 let) už pak znova nevypadl..
Obavy chápu, člověka tohle znervózní, zrovna tu "tvou" trubičku jsem měl asi 2 roky dost neesteticky pojištěnou vázacím drátem, ale žádnej za 4 vyklepaných nátrubků (2xBS, 1x AC pumpa a 1x SEDR - za posledních asi 18 let) už pak znova nevypadl..
13:48:18
29.03.2015
29.03.2015
KillFucker
Díky, přesně tak jsem to nakonec udělal, trošičku jsem to naklepal a vrátil zpět. Ještě se zeptám, víko karbce je ale jiné 130 a 120 že? Mám tu skoro nové dva ze 120ky, motor i karbec je 130ka. Bohužel mě nenapadlo porovnat, když jsem to měl sundané a hlavně mám strach aby se to neopakovalo!
19:44:04
21.03.2015
21.03.2015
Jozka
-> KillFucker: Výměna nic neřeší, u novýho se ti může klidně stát znova - je to konstrukční vada v podstatě (slitina karbu se roztahuje teplem podstatně víc, než ocelová trubička).
Metod pojištění je habaděj, mě přijde nejjednoduší navléct ten nátrubek na kulatinku a na tu "ponořenou" část vyklepnout 3 - 4 jemný důlky důlčíkem a naklepnout ho zpět.
Metod pojištění je habaděj, mě přijde nejjednoduší navléct ten nátrubek na kulatinku a na tu "ponořenou" část vyklepnout 3 - 4 jemný důlky důlčíkem a naklepnout ho zpět.
19:31:11
21.03.2015
21.03.2015
xerox422
-> KillFucker: Osobne som to neriešil ale co viem tak to lepili s tzv. tekutym kovom alebo niečo podobne. Najlepsie je vymenit cele veko samozrejme ak mas nahradne a rovne!
19:26:29
21.03.2015
21.03.2015
KillFucker
Mám dotaz, vypadl mi ten zadní dutej kolíček z víka karburátoru od přívodu paliva. Hadička je na něm normálně utáhlá, vyklepalo se to z toho kovu při jizdě a benzín tekl přímo na parohy, nic příjemného. Nějaká rada jak to opravit...přilepit? Mělo by to tam být pevně nalisovaný, motor má pouze 80tis. Předem děkuji za radu.
09:40:00
21.04.2013
21.04.2013
minno
-> sbf: oska ide väčšinou vytiahnuť len slabým zatlačením na osku....
00:44:18
21.04.2013
21.04.2013
sbf
ako sa na sedri najlahsie vybera plavak... bez zbytocneho rizika ze sa zlomi jeden z tych dvoch stlpikov na ktorych drzi oska?
20:34:17
28.03.2013
28.03.2013
david 105
-> Dušan: dík ...už som na to prišiel
17:33:46
28.03.2013
28.03.2013
Dušan
-> david 105: patri pod injektor. Takovej ten ohnutej bazmmek na prvni komore
16:21:49
28.03.2013
28.03.2013
david 105
dnes som rozoberal karbec a vypadla my z neho taka sklenená gulička a neviem z čoho prosím vás poraďte mi
15:06:37
19.03.2013
19.03.2013
wlad-drakula
-> minno: keby bol novy 130-kovy.... jedno sem rovnal a prasklo, skusim sa pohrat s pilnikom, zarovnat a uvidim co sa stane, ci tomu aspon trochu pomozem. ak ma niekto stym skusenosti podelte sa o ne
14:45:37
19.03.2013
19.03.2013
minno
-> wlad-drakula: tak skús nejaké vyrovnať, ja som to robil prípravkom ako je na obrázku a len vo zveráku a nič sa nestalo (nič neprasklo). Veko sa trochu narovnalo, lenže čo z toho, keď aj spodok karburátora bol krivý. Proste celé naprd. Tak som sa nasral a kúpil karburátor nový a 100 tis. km zatiaľ pokoj.
14:40:59
19.03.2013
19.03.2013
wlad-drakula
-> havlik: spravne
-> minno: chcel som pouzit nejake veko zo skladu a kazde co mam je viac ci menej prehnute
-> minno: chcel som pouzit nejake veko zo skladu a kazde co mam je viac ci menej prehnute
14:40:12
19.03.2013
19.03.2013
havlik
-> minno: přesně ale je to tak