skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Záves sport. tlumice výfuku
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [5]:
Text:
Sepík po mě chtěl fotečky a popis závěsu tlumiče, tak jak to mám já, aby nepraskaly sváry na svodech a byly pokud možno co nejméně namáhány. Tak se s vámi o Jižík systém taky podělím.Omluvte zhoršenou kvalitu fotek, až budou vhodnější podmínky, tak to přefotím.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------------
Mám celonerezový tlumič výfuku, na svodu je pletený vlnovec, vzadu na svodu je ještě výrobcem navařený vinklík se šroubem. Tam jsem dodal kousek pásoviny a chytil tak tlumič i v tomto bodu na ten dlouhý šroub, co spojuje převodovku s motorem a původně na něm byla originální výfuková konzole.
Jako silentbloky jsem použil dva chladičové drobečky určené pro Škodu 100.
Pak už stačí jen kousek vinklíku, pár šroubků a páskovina.
Celý závěs je malý a nenápadný, když se vzhledově upraví, tak se i hodí pěkně k držáku motoru, ke kterému je přišroubovaný.
Nejlepší je, že výfuk není zavěšen na příčce motoru, která je statická - dělá se to hodně, ale je součástí celého agregátu, se kterým se i vrtí na nerovnostech. Svod tak není v podstatě vůbec namáhán na krut.
Přikládám pár fotek a nákres narychlo udělaný v kreslení. :o))
info:
Správce článku: Jirik [toreádor] - zrušená registraceZaloženo: 07.03.06 10:59 Poslední změna: 07.03.06 11:12
Záves sport. tlumice výfuku - komentáře:
17:10:02
16.09.2010
16.09.2010
VeTeV
-> Jirik - zrušená registrace: děkujeme pipíškovi za super nápad ...
09:15:58
16.03.2006
16.03.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Fifa: Neodporoučely, jsou tam nezměněné už dobrý 3 roky.
09:15:25
16.03.2006
16.03.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Majkl: Se ví, woe. Páč pak v novinách psali, že zavřeli jakés pány, kteří si půjčovali ve zdejších železárnách nerez a zapomínali ho tam vracet, ve stejnou dobu jsem mu zkoušel volat, a to číslo už bylo zrušené. Tak co mám napsat jiného.
17:21:34
15.03.2006
15.03.2006
Fifa
Já se jen divim že ty silentbločky od větráku ze 100 se ještě neodporoučely. Většinu těhle silentbloků jsem viděl odtrhaných od úchytných šroubů.
14:08:43
15.03.2006
15.03.2006
Majkl
-> Jirik: Jinak kdo mi dělal ten lauf už nevím, to číslo na něho už nefunguje a koupě proběhla na parkovišti. takže tohle je celkem univerzální návod
12:03:07
13.03.2006
13.03.2006
Jirik - zrušená registrace
-> petřík: Je kompletně z nerezu včetně vnitřku. Mám ho už ale možná 2 - 3 roky. Stál mě i se svodem a vlnovcem 1700,-. Jsem s ním spokojenej, má to takej barytonek. Uvnitř je větší kravál než se sérií rozhodně. Zvenku nevím. Ale tak hrozný to není. Ten bas je slyšet dost daleko, ale není to nepříjemný kravál. Ve vyšších otáčkách přechází do takového pilovitého zvuku.
Až tak od 3 - 3500 rpm nahoru.
Je super. Jinak kdo mi dělal ten lauf už nevím, to číslo na něho už nefunguje a koupě proběhla na parkovišti. Lauf má od něj i tata na Feldě, taky z nerezu. Tatí ho má 2 roky a já tedy ty 3. A hlučnost se nezvětšuje. Naopak se mírně snížila. A se 136kou je to tišší než na 105kovém motoru. Na 105ce byl jen basovější.
Až tak od 3 - 3500 rpm nahoru.
Je super. Jinak kdo mi dělal ten lauf už nevím, to číslo na něho už nefunguje a koupě proběhla na parkovišti. Lauf má od něj i tata na Feldě, taky z nerezu. Tatí ho má 2 roky a já tedy ty 3. A hlučnost se nezvětšuje. Naopak se mírně snížila. A se 136kou je to tišší než na 105kovém motoru. Na 105ce byl jen basovější.
19:56:27
12.03.2006
12.03.2006
petřík
-> hany:
18:45:33
12.03.2006
12.03.2006
hany
to je otázek
18:08:43
12.03.2006
12.03.2006
petřík
ahoj, kdo ti dělal tan výfuk? kolik stál? jak to vypadá uvnitř? jakej to má zvuk? neřve to moc? (s porovnáním s origo)
díky a pokus se odpověfět na celou tuto salvu otázek
díky a pokus se odpověfět na celou tuto salvu otázek