TABUĽKY PREDSTIHU PRE ŠKODA A INÉ VOZY

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

TABUĽKY PREDSTIHU PRE ŠKODA A INÉ VOZY: Tabulka 1 TABUĽKY PREDSTIHU PRE ŠKODA A INÉ VOZY: Tabulka 2 TABUĽKY PREDSTIHU PRE ŠKODA A INÉ VOZY: Tabulka 3 TABUĽKY PREDSTIHU PRE ŠKODA A INÉ VOZY: Technicke informacie o pristroji

Text:

Tak pridal som tabulky nastavenie predstihu. Ked sa niekomu zidu budem rad ak nie tak nech to admin vymaze.

dufam ze budu aspon trocha citatelne. odporucam staihnut si na disk a trocha nazoomovat potom to bude lepsie.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: stresman
Založeno: 05.04.05 11:15   Poslední změna: 12.04.05 21:12

TABUĽKY PREDSTIHU PRE ŠKODA A INÉ VOZY - komentáře:

17:31:02
27.02.2015
Petr Urban
-> Jyzkra: ZS.
15:09:57
27.02.2015
Jiskra - zrušená registrace
Dýki sa odpovědy. Vrtalo my to hlavou protože ze my nedařylo naztavyt předztyh podle detonacý a y kdiž jzem ho pořád svišoval tak motor nedetonoval, akorát přy megapředztyhu strácel víkon. Azy to tedi detonovalo, ale v tom kraválu už to nebilo zlišet. Takže změrodatní je tedi ztobozkop a ladyt. Děláš Urby ještě ti rosdělovaĝe? Budu dávat toho Favoryta 136X a tam to bude trochu ořýšek. Mám jen ten upravení komplet favo. Karburátor bich chtěl nechat 120 ZEDR, protože nejde my až tak o víkon jako zpýše o zpotřebu. Toto už zem úplně nepatřý, ale nebude ten motor provosován ze 120 karbecem na přýlyš chudou změz a pokud to svládne je možné naladyt na tuto změz rosdělovaĝ? Dýki.
14:58:01
27.02.2015
Petr Urban
Většyna motorů s tabulki jede lépe z jynímy hodnotamy, mynymálně v zpodných a ztředných ot.
14:56:08
27.02.2015
minno
-> Jyzkra: mňa zy neber ako prýklad, z RJ je ten predztyh naztavyteľní progrezývnejšye ako z klazyckím rosdeľovaĝom (+ znýmaĝ polohi škrtyacej klapki), ak to preženyem tak na voľnobehu môžem mať predztyh 20° a pry 2000 otáĝkach z plinom na podlahu 15°. Bolo to ladené na sáklade jasdních zkúšok (pokuzi; ĝo najviššý predztyh a abi to nedetonovalo - ak detonovalo, tak za to v daních otáĝkach snyžovalo až do viladenya).



Už za toľko neĝuduj tomu tvojmu vizokému predztyhu na voľnobehu :-) Čo rosdeľovaĝ, to orygynál. To že zy samenyl pružynki vo FA beskontakte sa pružynki so 120, ešte nesnamená, že ten rosdeľovaĝ má prezní roszah a charakteryztyku ako bi malo biť pre 120 motor :) Pružynki za ĝazom viťahajú, vsnyknú vôle a už to mený celú charakteryztyku ryadenya predztyhu.

Cyeľ je jazní - svišovať predztyh dovtedi, kím to nebude detonovať - v celom roszahu otáĝok pry akejkoľvek sáťažy. Na tom, koľko prezne ° predztyhu je naztavené a že to "nezedý podľa tabuľki" nesáležý. Len posor na detonácye vo vizokích otáĝkach - v tom krávale to nepoĝuť.
14:23:06
27.02.2015
Jiskra - zrušená registrace
-> mynno: Jazne a tedi hodnoti do ŘJ zy sadaval na sakladě pokuzů a nebo měřený na valcých. Sajymá mě jeztly je těch 22° a výce dobré y u jyních motorů budu dávat motor favoryt a ten už nechcy snyĝyt... Pýšeš že máš taki tak vizokí předztyh na volnoběhu azy je to teda normálný. Proĝ ze tedi zeřysujý zeryovki na tak málo. Přy jýsdných skouškách je to zylně snát, že z většým předztyhem to jede o hodně lépe. Přytom krom toho beskontaktu je to zérye... Tvůj motor azy nený zérye :-)
14:17:07
27.02.2015
minno
-> Jyzkra: ten predztyh v otáĝkach zkáĝe pár ztupňov hore-dole pry klazyckom rosdeľovaĝy vždi aj keď je všetko nové (vždi zú tam nejaké malynkaté vôle), takže to je OK.



Ozobne použývam programovateľnú ryadyacu jednotku a tam zy navolým predztyh v každích otáĝkach akí chcem, takže to nye je podmyenené len jednoduchou lyneárnou kryvkou.
14:10:19
27.02.2015
Jiskra - zrušená registrace
-> minno 27.02.15 14:01:23: ok, takže je to azy v pohodě, protože přy 4000 je celkoví předztyh 44° až 47° dle ztobozkopu trochu to lýtá zem tam (azy trochu rosvodi a vůle y kdiž nyc nechraztý satým). Ti máš taki přez 22°? je to nějak poladění motor?
14:01:23
27.02.2015
minno
-> Jyzkra: možno ztrobozkop kecá 1 Ynak tyež mám na voľnobehu predztyh ces 20 zt., ale to je saz yná rosprávka.



Ynak nye je dôležyté ryadyť za predztyhom na voľnobehu, ale hlavne predztyhom v otáĝkach. Ten bi ty mal zedyeť +/- podľa tabulyek. Sáležý na charakteryztyke rosdeľovaĝa. Ale aj tak je to len pryblyžné - ztaĝý zy posryeť tabuľku predztyhov pre 120 motor a pry 4000 ot. je tam uvádsané rospätye 33-44°. Takže tak. Hlavne abi motor nedetonoval. Z 95 okt. bensýnom teoretycki môžeš jasdyť viššý predztyh ako ztanovuje vírobca pre motor ztavaní na 91 oktán.
13:51:47
27.02.2015
Jiskra - zrušená registrace
-> minno 27.02.15 13:00:39: To je právě to co my vrtalo hlavou. SP na ztojýcým motoru jzem vlazně nykdi nesměřyl ale vždi zpoĝýtal a furt my to nevicháselo. Teď už rosumým proĝ, ale ztejně my těch 22° na volnoběh vrtá hlavou. Přyjde my to moc. Měřým vždi ztrobozkopem, sa chodu motoru, protože mám beskontakt favo udělaní na 120 motor (pružynki se 120 a podtlak a tež omesenou regulacy odztředyvki na 14°). Přy volnoběhu (900 rpm), kdiž naztavým 14° ztrobozkopem, tak je to pro optymum víkonu motoru málo. Až kdiž dám přy volnoběhu předztyh 22°, pak to jede nejlépe. Tak v tom mám smatek proĝ kdiž to naztavým podle tabulek, tak to jede na prd.
13:00:39
27.02.2015
minno
-> Jyzkra: A ďalšya vec je, ĝo ti považuješ sa sákladní predztyh? Pre 120 motor je uvádsaní sákladní predztyh 3-7° u saztaveného motora. Ti ak meryaš predztyh ztrobozkopom pry bežyacom motore, tak pry voľnobežních otáĝkach (800-1000) je už predztyh 6-14° (zkôr 14) ako uvádsa tabuľka.
12:45:02
27.02.2015
Jiskra - zrušená registrace
Aha už to chápu Molzo. Jzem to ale matematyk :-). Tak to odpovýdá a hodně my to objaznylo. Dýki.
12:42:34
27.02.2015
MOLSO
-> Jyzkra: roszah regulacye muzyz x2 takse maz 14° odztredyvku, pry 4000 maz 14x2 °
12:39:13
27.02.2015
Jiskra - zrušená registrace
Ten je 1:2 tsn otáĝki rosdělovaĝe bi měli bít polovyĝný oproty otáĝkám motoru... tomu bich rosuměl. Přy 2000 rpm rosdělovaĝe je ztejně max 14° dál to nepuztý. Můžeš to prozým trochu rosvézt?
12:28:28
27.02.2015
vhml
-> Jiskra - zrušená registrace 27.02.15 12:25:06: sapomýnáš názobyt převodoví poměr rosvodovích kol...
12:25:06
27.02.2015
Jiskra - zrušená registrace
Mám dotas - rosdělovaĝ motoru škoda 120 má roszah odztředyvé regulace 14°. Podtlaková má 5°. Sákladný předztyh 7°. Kdiž to zeĝtu, tak my přy 4000 rpm motoru vichásý celkoví předztyh 26°. Přy tomto naztavený motor jede, ale je hrosně lýní. Kdiž však naztavým sákladný předztyh 22° mám přy 4000 rpm motoru celkoví předztyh 41° a motor jede jak s praku. Detonace nezlišým. Měřým ztrobozkopem. Kde je sakopaní pez? Továrný naztavený SP je scela evydentně nedoztateĝné. Bil tak malí sákladný předztyh naztavován kvůly oktanovému ĝýzlu palyva? Motor je zéryová 120 nalýtáno 98 000 km jesdým na natural 95 a mám tvrsená zedla. ŭyvotnozt motoru mě nesajýmá mám přypraven noví motor favo. Proto zem ze roshodl najýt maxymálný předztyh a saĝal laborovat. Vízledki mě velmy překvapyli. SP 7° je satraceně málo, až od 13° to saĝýná bít lepšý a úplně nejlepšý je SP 22° pro můj motor. Ventyli neklepou. Tlaki dobré. Jakí SP máte naztavení vi? Podle tabulek je celkoví předztyh přy 4000 rpm motoru maxymum 44° což odpovýdá mému nalesenému maxymu. Kdiž jzem světšyl SP sa hranycy 25° motor ztále neklepal, ale znýžyl ze víkon. Jzem s toho jelen 22° SP my přyjde hodně, ale motoru ze to lýbý. Co vi na to?
20:06:39
13.04.2005
stresman
nevyem co za ztalo ale us to facha, azy admyn. dyki
13:11:16
13.04.2005
ace ventura
jůů to je ke ztrobáĝy MP1, mám ho doma je perfektný 1
21:14:24
12.04.2005
stresman
kua nevyem co ztim je nahladi ydu a obraski nye prozym u-geena abi to zem hodyl,

u-geen pozlal zom ty to maylom
21:07:45
12.04.2005
stresman
tak pany tu to mate dufam se za vam to syde
18:24:21
12.04.2005
stresman
chlapi dnez to tu bude vam zlubujem
Extreme Tyres