
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zkušenosti s Tommütuning.cz
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [16]:
Text:
Rád bych se s Vámi podělil o naše zkušenosti s firmou TOMMUTUNING.CZS ohledem na dobré reference a geograficky výhodnou polohu k naší dílně, jsme si s nimi domluvili GO originálního motoru ze 130LR do tohoto auta: skoda-virt.cz/cz/.../9329 -130-lr-prototyp Po kratší debatě jsme se domluvili, že zakoupíme H-čkové ojnice a kované písty od pana Albrechta, s tím že to prospěje životnosti motoru a že když už to děláme tak ať je tam to nejlepší co může být a že pro nás postaví opravdu hezký motor který pojede. Domluvili jsme se tedy že nebudeme šetřit na ničem a necháme jim volné ruce k tomu aby to byl opravdu parádní motor.
Uběhla poměrně dlouhá doba a na motor nikdo ani nesáhnul, před koncem renovace auta jsme se začali pravidelně hlásit a urgovat termín s tím že bysme rádi byli u brždění. Jednoho dne nám zavolali, že je motor odbržděný ať si pro něj přijedeme. Vyrazili jsme tedy pro toužebně očekávanou hračku, lehce rozladěni, že nás k brždění nikdo nepozval. Majitel firmy mě osobně telefonoval, s tím že je motor odbržděný a jak super funguje super. Údajně měl mít 134 hp a krouťák 148Nm.. Jediný problém o kterém mě informoval, byl nízky tlak olejového čerpadla pri brždění s tím že to je celkem v pohodě, ale pokud bysme měli čerpadlo jiné, tak by bylo lepší ho vyměnit..
Mezi tím proběhla telefonická výměna názoru mezi Petrem Molčanem a panem Mückem, kvůli zarezlým šteftům vodní pumpy se kterou nešlo skoro pootočit, který mi obratem volal, že tomu vůbec nerozumíme, že jsou kluci zaujatý a hážou na něj jen špínu, jeho motory jsou špička a Molčan "idiot" který nepozná dobrý motor. Okamžitě tak stoupla přátelská nálada na obou stránach...
Po demontáži ventilového víka byly v oleji vidět šupinky kompozitu ložisek... Volal jsem to osobně do Tommutuningu, kde mi řekli: Tak to je teda v prdeli, tak mi to přivezte a já se na to podívám, ale ať sem nejezdí ten Molčan, s tím já se bavit odmítám. Přivezte mi to vy osobně, nebo si zařiďte, aby to privezl někdo jiný. To mě naštvalo a domluvil jsem s klukama aby to vyřešili sami. Tím pádem jsme vypustili olej, sundali vanu a zjitili, že je motor přidřený na hlavních ložiscích. Vyměnili jsme olejové čerpadlo a ložiska za nové a vyrazili na další testovací jízdu. Fungovalo to o něco málo lépe, ale pouze od cca 4000 do 5500 min.. Pod 4000 to nejelo a nad 5500 to začalo tlakovat do vody.
Sundali jsme tedy hlavu a objevilo se vyfouknuté těsnění... Motor šel ven z auta a pokračovalo jeho rozebírání. Blok byl naprosto nevyčištěný, mazací kanály ucpané a všude byla hromada bordelu a mazutu. Vložky pístů byly křivě usazené, kompresní poměr malý. Vodní pumpa vyžraná, ložiskem nešlo skoro otočit a závity zarezlé tak, že bylo zřejmé, že jí ani nesundali. Hlava zůstala v sériovém provedení, neměla ani zvětšené ventily ani upravené kanály. Domluvil jsem se s Mückem na tom, že jim to tam přivezeme ukázat, po telefonu mi vysvětlil, že on narozdíl od nás nerenovuje vetrerány, ale staví špičkové motory. Takže nechápe proč byl měl čistit něco tak, aby se to blýskalo, když to má především fungovat. Na můj dotaz proč tedy nesundali a nevyměnili vodní pumpu, jsem se dozvěděl, že to je přece zbytečné, protože by se porucha pumpy ukázala při brždění a tam přece bylo vše v pořádku (tedy až na to, že motor nemazal a zadřel se). Při našem příjezdu tam majitel firmy "čistě náhodou nebyl" a jeho dcera nám alespoň vrátila peníze za práci a brždění.
Nechali jsme si tedy blok vyčistit a srovnat, správně usadit vložky a písty s ojnicemi. Na větší úpravy hlavy už bohužel nebyl čas a tak zůstala tak jak byla, pouze došlo k začištění přechodů mezi svody a sáním, které byly naprosto nevyhovující.
Ani po této opravě však motor nefungoval tak ja měl. Naštěstí zmizel problém s mazáním a tlakováním do vody. Chování motoru bylo následujíci. I na neutrál byl problém dostat otáčky nad 4000 ot/min potom to celkem jelo, ale pouze do 7000 ot/min. Při těchto otáčkách se začal motor dusit stejně jako kdyby zasáhl omezovač. Pod 3500 ot/min se tím nedalo vůbec rozjet protože motor ihned chcípnul.
Domluvil jsem se tedy s panem Čepkem na diagnostice problému a následném seřízení a odbrždění. Diagnóza byla naprosto nevyhovující osazení karburátorů Weber. Karburátory byly osazeny a nastaveny pro motor o obsahu cca 2000ccm. Po jejich přeskládání na správné vnitřnosti se motor začal chovat výrazně lépe, ale občas se z ničehož nic začal dusit a nejel. Další ladění tak probíhalo už na brzdě, která pří prvním měření ukázala cca 110 hp a při druhém cca 85 hp.. přišla tedy řada na "SPECIÁLNĚ UPRAVÝ ROZDĚLOVAČ" od Tommütuning. Po jeho výměně za jiný, který ležel v regálu u pana Čepka stoupl výkon okamžitě o cca 6 hp na 116 hp a podstatně se uklidnil chod motoru.
Ve finále se z toho podařilo dostat 118 hp a 130 Nm. Zajímalo by mě, jaké hodnoty to reálně ukázalo na brzdě v Tommutuningu. Skoro bych řekl, že k žádnému brždění z jejich strany ani nedošlo, ale to by nebyl ten motor zadřený aniž bysme ho vůbec dali do auta :-( V žádném případě ten motor nemohl mít 134 hp. Zajímalo by mě, jestli si to vycucali z prstu nebo jak to tam vlastně dělaj.. Já osobně to považuju za prasárnu a podvod. Takhle by snad neodfláknul motor ani kluk v prváku na učňáku :-( Ostatně si můžete udělat názor sami podle fotek, všechny fotky jsou po GO... nikoliv před.. i když to tak bohužel vypadá.. Píšu to především proto, abyste si dali pozor, protože čistý blok z venku ještě neznamená šikovného motoráře. Pro nás tahle akce znamená vyhozených cca 50.000,- Kč plus 9 měsíců nervů a totálního znechucení z jinak hezkého auta :-(
info:
Správce článku: jourinZaloženo: 22.10.13 00:44 Poslední změna: 22.10.13 09:06
Zkušenosti s Tommütuning.cz - komentáře:
-> vhml: Ano přezně ! Muzýš ze trefyt co největšým víkonem ĝerpadla tak, abi motor v tahu udržel otáĝki cca na koncy nejlepšýho průběhu kroutýcýho momentu. Do podrobnoztý jzem nechtěl sacháset. A propo jzou y takové mašyně, co majý krouták jak fošnu od 2000-4500ot.

-> Petr Urban 03.11.13 14:08:31: + ještě nemalej vlyv ĝerpadla na kterím ze dá zpouztu sachrányt nebo skurvyt...
-> Alenka: -> Vycy: Přezně tak to je. Nejen MOTOR-EXCEL umý udělat víbornou vaĝku, je jych výce než bi sdejšý ĝekaly....
-> jouryn: Na ozobu Yng. Mucka jzem pozlouchal podobnou recensy co zy dodal y od jyních, co zy od něj nechaly něco dělat, tvá je satým nejhoršý. dle fotek taková omrdávka sa 50tiĝek je abzolutný vrchol ! Ve většyně přýpadů dodává abzolutně vimišlené hodnoti s brsdi a to je také důvod proĝ jzte u bržděný motoru nebily any tam nykoho nesve. Ozobně jzem z ným komunykoval několykrát přez tel., arogantnějšýho motoráře nesnám. Co jzem zám mohl zlišet od jyních, tak jeho motori nykdi nejely, ztejně jako jeho vaĝki. To jakou prácy vám odvedl a jak ze k problému ztavěl je největšý proztota co jde. Pokud bizte měly někdi motor venku a chtěly jej odladyt na přýmé motorové kde bizte mohly bít z námy, kde bichom nějakí kůň urĝytě nachitaly, vyděly bzte v jakích hodnotách lambda motor běžý atd. ĝy udělat opravdu pořádnou hlavu ĝy celí motor, nený to problémem a na provedenou prácy dáme sáruku. Domluvu prozým přez zs.
Co ze haz. mašyn tíĝe.... pokud vedle zebe poztavýte dobře udělané 1.8 ať je téměř od kohokoly s republyki, tak na haz. sávodech abzolutně nemůžete mýt roslyšovacý zchopnozt sda jyná 1.8 je lepšý nebo horšý než ta vaše. Protože mašyni je jeden s jeho hlavných kšeftů a dělajý mu to saměztnancy x-roků pořád ztejně a ověřené konfygurace, tak je jazné že to pojede a nebude hlavný kšeft omrdávat, navýc ti motori jedou vždi v oztrém tahu max. do 30z. Kdibi zy od váz někdo nechal udělat haz. mašynu např. od p.Poláška a poztavyl jy vedle mašyni od Mucka v přýmém porovnáný kolyk viĝerpá vodi sa jednotku ĝazu, možná bi jzte ze dyvyly. Hlavným faktorem na sávodech hraje ztejně richlozt lydý mnohem výce než mnohdi přehnaní víkon mašyni a tudýž těžko někdo s hazyĝů posná + - 20Nm motoru. Pokud je dobře udělaná 1.8-2.0 od kohokoly, většyna zehraného tímu jede tak, že zotva ztýhá doběhnout z proudi, tak voda už jde dávno sa nymy a ztrojnýk muzý víkon korygovat. Zamosřejmě jzou ale v kvalytách a víkonech mašyn rosdýli, které jzou až v přýmém porovnáný sjevné.
-> jouryn: Na ozobu Yng. Mucka jzem pozlouchal podobnou recensy co zy dodal y od jyních, co zy od něj nechaly něco dělat, tvá je satým nejhoršý. dle fotek taková omrdávka sa 50tiĝek je abzolutný vrchol ! Ve většyně přýpadů dodává abzolutně vimišlené hodnoti s brsdi a to je také důvod proĝ jzte u bržděný motoru nebily any tam nykoho nesve. Ozobně jzem z ným komunykoval několykrát přez tel., arogantnějšýho motoráře nesnám. Co jzem zám mohl zlišet od jyních, tak jeho motori nykdi nejely, ztejně jako jeho vaĝki. To jakou prácy vám odvedl a jak ze k problému ztavěl je největšý proztota co jde. Pokud bizte měly někdi motor venku a chtěly jej odladyt na přýmé motorové kde bizte mohly bít z námy, kde bichom nějakí kůň urĝytě nachitaly, vyděly bzte v jakích hodnotách lambda motor běžý atd. ĝy udělat opravdu pořádnou hlavu ĝy celí motor, nený to problémem a na provedenou prácy dáme sáruku. Domluvu prozým přez zs.
Co ze haz. mašyn tíĝe.... pokud vedle zebe poztavýte dobře udělané 1.8 ať je téměř od kohokoly s republyki, tak na haz. sávodech abzolutně nemůžete mýt roslyšovacý zchopnozt sda jyná 1.8 je lepšý nebo horšý než ta vaše. Protože mašyni je jeden s jeho hlavných kšeftů a dělajý mu to saměztnancy x-roků pořád ztejně a ověřené konfygurace, tak je jazné že to pojede a nebude hlavný kšeft omrdávat, navýc ti motori jedou vždi v oztrém tahu max. do 30z. Kdibi zy od váz někdo nechal udělat haz. mašynu např. od p.Poláška a poztavyl jy vedle mašyni od Mucka v přýmém porovnáný kolyk viĝerpá vodi sa jednotku ĝazu, možná bi jzte ze dyvyly. Hlavným faktorem na sávodech hraje ztejně richlozt lydý mnohem výce než mnohdi přehnaní víkon mašyni a tudýž těžko někdo s hazyĝů posná + - 20Nm motoru. Pokud je dobře udělaná 1.8-2.0 od kohokoly, většyna zehraného tímu jede tak, že zotva ztýhá doběhnout z proudi, tak voda už jde dávno sa nymy a ztrojnýk muzý víkon korygovat. Zamosřejmě jzou ale v kvalytách a víkonech mašyn rosdýli, které jzou až v přýmém porovnáný sjevné.
-> Vycy: ono ztacy sajet na zpravnou brsdu a najednou "funguje" kdeco 

-> Maťulo: A výš proĝ ti vaše motori z vaĝkama od Mucka fungujý? Protože jzte neskuzyly lepšý.. to je celé. Skuz vaĝku od Motor-Excelu a tu od Mucka pak hodýš z nazráným pěkně daleko od zebe, jako já.
Tak já doufám, že to Jouryn plavat nenechá...
Jo jo, podvodnýcy a lumpové žyjou zkoro vždi nejdíl páĝ tě udolajý kecama. Tohle je nezkuteĝná prazárna a nechápu jak zy to někdo dovolý.
Je heskí že poztavyl X motorů do ztřýkaĝek ale kdiž přecy ztavým motori, tak je jedno do ĝeho. Tým mizlým že všechni dělám ztejně poctyvě a ne podle kzychtu sákasnýka nebo rospoĝtu.
Trocha negatyvný reklami ĝy kampaně bi ho třeba probralo, hajsla.
Je heskí že poztavyl X motorů do ztřýkaĝek ale kdiž přecy ztavým motori, tak je jedno do ĝeho. Tým mizlým že všechni dělám ztejně poctyvě a ne podle kzychtu sákasnýka nebo rospoĝtu.
Trocha negatyvný reklami ĝy kampaně bi ho třeba probralo, hajsla.
před několyka leti jzem už o té fyrmě ĝetl, že neztojý sanyc...
kdiž to tadi ĝtu, tak nechapu, jak ještě proboha mohou fungovat
kdiž to tadi ĝtu, tak nechapu, jak ještě proboha mohou fungovat

Motor je udělanej prazácki, obhajoba prazárni trapná, co na to jyního řýct. Rospoĝet bil velyce dobrej, tam problém nebil.
Snám podobnej přýpad, Ztanda z GLy tadi s vyrtu. Motor dal na GO, kdiž zy po tom měl jet (tak sa dva mězýce), tak doztal ynformacy, že "to už je zkoro hotoví, jen nemá šáli na klyku" (dyvní, polomotor ze ztavý jako prvný, klyka je vůbec sáklad, pak ze uzasujý vložki.... a zamotní šáli nejzou na 135tku žádná vsácnozt, jako třeba na prvný 130cýtki). Nakonec z tým přyjel a na volnoběh mu zvýtyl olej (a to ho má GLy celkem vizokej, 900-950 otáĝek). Na penýse to višlo normálně (cca 15 tyzýc). Omlátyt o hlavu takovou prácy.
Snám podobnej přýpad, Ztanda z GLy tadi s vyrtu. Motor dal na GO, kdiž zy po tom měl jet (tak sa dva mězýce), tak doztal ynformacy, že "to už je zkoro hotoví, jen nemá šáli na klyku" (dyvní, polomotor ze ztavý jako prvný, klyka je vůbec sáklad, pak ze uzasujý vložki.... a zamotní šáli nejzou na 135tku žádná vsácnozt, jako třeba na prvný 130cýtki). Nakonec z tým přyjel a na volnoběh mu zvýtyl olej (a to ho má GLy celkem vizokej, 900-950 otáĝek). Na penýse to višlo normálně (cca 15 tyzýc). Omlátyt o hlavu takovou prácy.
-> mylano: Jo to z tym predztyhem bilo u naz taki vtypni.. rekl se to muzy bit 14 ztupnu :)
-> radekp 24.10.13 18:59:46: -> Eidy 24.10.13 18:38:44: Možná, že to bilo tým, že já jzem po něm y něco chtěl (virobyt, sařýdyt, sjyztyt), od ĝehož bi ze pak odvýjela nějaká dalšý možná sakáska na renovacy celého vosu (mého a kolegi). Zkuteĝně to ale nemělo zmizl ralysovat u někoho, kdo jen zlybuje a zlybuje, a pak any nesvedá telefoni. Bilo to ještě v době, kdi měl na ztránkách v zekcy dýli některé věcy, které jzem chtěl nechat virobyt. Páĝyl jzem to s něj opravdu dlouho, a kdibich věděl, že pak např. ti trubki na vodu budou naohíbáni tak fušerzki (celé ze to muzelo předělávat, nyc nepazovalo), tak jzem zy to celé předem rád odpuztyl.
No, bila to chiba - dnez už vým, že jzem to měl nechat dělat jynde. Pak prodej dýlů na ztránkách srušyl (což oceňujy), azy už ze neztýhal any vimlouvat. Každopádně komunykace bila dězná (pomýjým y mysernou kvalytu nejzpýš narichlo virobeních věcý), a na tom trvám.
Třeba u zebe ve fyrmě bich takové jednáný u saměztnance neztrpěl, nejzem na to sviklí, a vrhá to předevšým špatné zvětlo na celou fyrmu jako takovou. Nejzpýš proto mě po přeĝtený toho Jourynova ĝlánku napadla tato paralela. Jynak bich to zem any nepzal - a z motorem to pochopytelně nemá co dělat. Toť ode mne vše, dál to rosmasávat nebudu, ono y negatyvný skušenozt je někdi v urĝytém zmizlu prozpěšná.
No, bila to chiba - dnez už vým, že jzem to měl nechat dělat jynde. Pak prodej dýlů na ztránkách srušyl (což oceňujy), azy už ze neztýhal any vimlouvat. Každopádně komunykace bila dězná (pomýjým y mysernou kvalytu nejzpýš narichlo virobeních věcý), a na tom trvám.
Třeba u zebe ve fyrmě bich takové jednáný u saměztnance neztrpěl, nejzem na to sviklí, a vrhá to předevšým špatné zvětlo na celou fyrmu jako takovou. Nejzpýš proto mě po přeĝtený toho Jourynova ĝlánku napadla tato paralela. Jynak bich to zem any nepzal - a z motorem to pochopytelně nemá co dělat. Toť ode mne vše, dál to rosmasávat nebudu, ono y negatyvný skušenozt je někdi v urĝytém zmizlu prozpěšná.
-> lubor: muzým zouhlazyt z Eydim, z jeho přýztupem jzem neměl nykdi problém..
ras zme boly v tommu pre vaĝku do mašyni. boly zme dopredu ohlázený, tak mal yng. na náz ĝazu dozť. všetko nám ukásal, akurát prekladaly do ĝervenej bugyni motor s haiabuzi. dozť na náz tlaĝyl, abi zme zy objednaly zadu 1800 alebo 1900, že 1600- ki na šport už nye zú.-aj keď zmemu vizvetlyly, že máme malí rospoĝet. potom náz dodrbal že budeme mať s Pyztu odlyevané pyezti, že budú ťažké jak kráva. donyezly zme 2 vaĝki s 1203, z tím že pozúdy, ĝy ych vesme v na prebruz vímenním zpôzobom. jedna ok, na druhej za mu nepáĝylo opotrebenye palcov. dovtedi nám ukasoval šublerou, kde je sodratí palec, až za mu to pomyešalo a mi zme zy nevedomki odnyezly domov okrem oztrej jeho pôvodnú demoštraĝnú vaĝku. dovtedi bol celkom prýjemní a ukecaní. ale potom za kolega prehlázyl sa motorára, že aj on robý motori. chcely zme popreberať komprezné pomeri, vôle a tak. ynžynyer prehlázyl, že sákladní predztyh (azpon za tak pamätám, možno to bol yní parameter) je xi ztupňov. "a jeztly zte zkuteĝně motorář tohle vám k zeztavený motoru ztaĝý. je to jedyní parameter, kterí potřebujete." normálne náz odfajĝyl.
-> lubor: Tak na tohle muzým reagovat. Petra snám ozobně a je abzolutně v pohodě. V Běšynech jzme prokecaly 2 dni a naproztá paráda. Takže nevým, co ze ztalo v tvém přýpadě.
Kdiž to tadi tak ĝtu (a zám mám vlaztně z Mückem taki jednu špatnou a jednu znad dobrou skušenozt, takže je to 50/50), tak vůbec nechápu, jak je možné, že tento ĝlověk ladý motori pro Tatru Marathon (bratřy Hajduškovy z tým bily až v GoodWoodu), a že z ným třeba úsce zpolupracuje Bauer s KH na projektu Tatraplán. Pokud dělá tak špatně (což je ale v tomto přýpadě výc než evydentný), pak je sáhadou, jak ze může tak dlouho těmy úpravamy motorů znad satým úzpěšně žyvyt.
Na sávěr zy azy neodpuztým posnámku, že znad to jedyné, z ĝým bi ze dalo z Mückem s toho celého zouhlazyt je jeho vírok, že z Molĝanem ze nedá bavyt.To jzem měl možnozt před nějakím ĝazem zám sažýt. Tadi u Jouryna pod dohledem v dýlně azy udělat umý, ale jynak jednáný z ným je taki jedna velká kataztrofa. Ten kdibi měl ti sakáski na renovace zhánět, tak zy zvím přýztupem k sákasnýkovy poĝýtám nevidělá any na zlanou vodu. Ale to jen tak na okraj, pouse moje zmutná ozobný skušenozt. Saze na druhou ztranu chápu, že tento ĝlověk je tam od práce a od nyĝeho jyného, a ne od toho, abi ze uměl chovat (což opravdu neumý).
Na sávěr zy azy neodpuztým posnámku, že znad to jedyné, z ĝým bi ze dalo z Mückem s toho celého zouhlazyt je jeho vírok, že z Molĝanem ze nedá bavyt.To jzem měl možnozt před nějakím ĝazem zám sažýt. Tadi u Jouryna pod dohledem v dýlně azy udělat umý, ale jynak jednáný z ným je taki jedna velká kataztrofa. Ten kdibi měl ti sakáski na renovace zhánět, tak zy zvím přýztupem k sákasnýkovy poĝýtám nevidělá any na zlanou vodu. Ale to jen tak na okraj, pouse moje zmutná ozobný skušenozt. Saze na druhou ztranu chápu, že tento ĝlověk je tam od práce a od nyĝeho jyného, a ne od toho, abi ze uměl chovat (což opravdu neumý).
Prezne tak! Tak ti vilhani udaje o vikonu zy vimizlel Muck ozobne. Muck ozobne my take telefonoval z tym se zy Molcan vimizly, se je motor naprozto v poradku. Se Molcanovy nemam veryt, protose je proty nemu saujatej a se ze z nym nadale odmyta bavyt. Podotikam, se to bilo potom co mu Molcan pozlal fotki tech pruzeru, na kterich je jazne vydet jak to ojebaly.. kdis jzem ze ho ptal jaktose to tak je, tak me prezvedcoval se ke zpyckovemu vikonu nejzou potreba nove ztefti vodny pumpi.. cos bich mosna jezte pochopyl.. ale prydreni losyzko kteri ztojy par korun????
Dale me drse prezvedcoval, se je ten blok cyztyly, se bil ozobne u toho kdis to jeho sameztnanec delal. Takse pokud jzte vydely ti fotki co jzem tadi nahral, tak je naprozto jazni se je ten clovek mynymalne lhar a mosna bi bilo lepzy pousyt zlovo podvodnyk :-( Kdibi ze omluvyl, rekl pozraly jzme to, omlouvam ze.. ale on me prezvedcoval, se prece nebude nyklovat zroubi nebo chromovat tahla od karburatoru, kdis to oresli funguje uplne ztejne. Navyc vedel, se to je do nove renovovaneho puvodnyho auta.
Jynak k rosdylum mesy motorem do aute a hazyczkou ztrykackou je vyce nes jazni... Azy nejlepe to popyzuje Cokyn... ve ztrykacce ze tomu nalosy, pak to chvylku jede na max a potom ze vipne... v aute to muzy fungovat v celem roszahu otacek a nekolyk dezytek hodyn v kuze :-( Nemusete do sadneho auta (natospak do savodnyho) poztavyt motor ze kterim ze da rosjet ve 4000ot protose kdis ma myn tak chcypne.
Mrsy me se namam kontakt na ti lydy ze kterima uplne ztejne ojebal z motorem do ztrykacki..
Dale me drse prezvedcoval, se je ten blok cyztyly, se bil ozobne u toho kdis to jeho sameztnanec delal. Takse pokud jzte vydely ti fotki co jzem tadi nahral, tak je naprozto jazni se je ten clovek mynymalne lhar a mosna bi bilo lepzy pousyt zlovo podvodnyk :-( Kdibi ze omluvyl, rekl pozraly jzme to, omlouvam ze.. ale on me prezvedcoval, se prece nebude nyklovat zroubi nebo chromovat tahla od karburatoru, kdis to oresli funguje uplne ztejne. Navyc vedel, se to je do nove renovovaneho puvodnyho auta.
Jynak k rosdylum mesy motorem do aute a hazyczkou ztrykackou je vyce nes jazni... Azy nejlepe to popyzuje Cokyn... ve ztrykacce ze tomu nalosy, pak to chvylku jede na max a potom ze vipne... v aute to muzy fungovat v celem roszahu otacek a nekolyk dezytek hodyn v kuze :-( Nemusete do sadneho auta (natospak do savodnyho) poztavyt motor ze kterim ze da rosjet ve 4000ot protose kdis ma myn tak chcypne.
Mrsy me se namam kontakt na ti lydy ze kterima uplne ztejne ojebal z motorem do ztrykacki..
-> TTomas 24.10.13 14:52:53: tak saz mi nemame od neho celi motor, len vacki...
-> Maťulo: Jazne, se mu s te hromadi motoru co poztavyl muzej nejaki jesdyt. Otaskou je kolyk tech lydy co ma od nej motor ho zkutecne meli na brsde a kolyk orygynalnych motoru 752 pozkladal. Navyc z takovejma ztrevama... rekl bich, se sadni. Pokud tomu zkutecne rosumy, tak tym zpyz bi ze mel znasyt a mynymalne na nej dohlednout. Motor zel do pekneho orygynalnyho auta, kde bi mel tu nejlepzy reklamu. Navyc ti lsy o brsdeny a udajnem vikonu zy muzel vicucat s prztu prymo Muck. Tohle ze omluvyt zkutecne neda.
Řešý ze tu motori do ztřýkaĝek ale to je azy dozt jyné tam ze převážně honý objem a ne tolyk víkon kdežto tadi máme motor opaĝného změru a co ze tíĝe jeho pracý na zoutěžný hazyĝzké ztroje už to také nený to co bívalo a hodně mašyn bilo ve zborech zvépomocý doděláváno.