Dneska jsem se do toho pustil, startér přehodil, ale měl bych dotaz prosím. Na origo startéru 742. jsou 3 kontakty. A to plusko z baterky, kontakt č.50 a č.15a. Na Feldím startéru je jen plusko a č50. Co s tou 15a? Tu mám prdnout kam?
Vyčetl jsem tady na fóru, že je to zkratovací a ne každej startér ho má zapojenej. Tudíž to že startér nefrčí tím hádám nebude?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Startér z Feldy do Škodovky
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [5]:
Text:
Chtěl bych tady shrnout informace o přestavbě startéru z felície do škody 742.1.. Posbíral jsem něco tady od členů z virtu,něco na techwebu a něco na sakyho stránkách.Věci potřebné k přestavbě:
-nějaký ten startér z feldy
osobně si myslím,že se přestavba vyplatí,když cena startéru nepřesáhne 1200,- , pak už bych uvažoval o novém s reduktorem,který vyjde na nějakých 2500,-
-víko břemene startéru -obj.č.dílu / 6955310 / 169,- bez DPH
je to díl co dosedá na převodovku,je skoro stejný,akorát díry šroubů jsou otočené zrcadlově(z důvodu natočení, tak aby se zabránilo možnému potkání startéru s poloosou) a je větší otvor pro škodovácký pastorek
-pastorek startéru -obj.č.dílu / 3371120 / 130,- bez DPH
je třeba ho vyměnit za ten původní, kvůli jinému počtu nebo velikosti zubů(přesně nevím) na setrvačníku
Díly jsem objednal u firmy E.v.v. Kroměříž - na jejich stránkách www.evv.cz jsou některé díly přímo k zakoupení(i přímo startér s reduktorem jako komplet).Já jsem se obrátil přímo na paní stloukalovou stloukalova@evv.cz a napsal ji mail,kde jsem uvedl čísla dílů.Už ví o co jde a ochotně poradí.
Jako doplněk uvedu ještě číslo ložiska na kotvu startéru(rotor), bylo vymlácené a dalo mi to práci než jsem to číslo sehnal,tak ať to nehledáte :) je to to menší,to větší ještě doplním
- ložisko 608 2Z kotvy startéru felicie zadní - dá se objednat u stejné firmy.
- ložisko 6002-2Z/LHT23 -- // -- přední -taktéž.
Složené to ještě nemám,protože ho celý trošku repasuju, ale postupně to sem doplním.
info:
Správce článku: DoyleZaloženo: 27.01.07 23:19 Poslední změna: 25.02.07 22:11
Startér z Feldy do Škodovky - komentáře:
17:09:31
16.03.2013
16.03.2013
Xhanz
16:28:07
23.01.2013
23.01.2013
Tomanek007šade
uz je dole diky
16:27:15
23.01.2013
23.01.2013
OJOUCH
-> Tomanek007šade: Je tam od todo perka (grot) najdi si orisek z goly kterej se bude opirat jen o ten krouzek a klepni na to
16:21:51
23.01.2013
23.01.2013
radekra
Klepni do něj kladivem směrem dolu k pružině
16:18:50
23.01.2013
23.01.2013
Tomanek007šade
-> OJOUCH: ja sitm valeckem nemuzu vubec hnout abych se dostal ktomu c krouzku
16:14:28
23.01.2013
23.01.2013
OJOUCH
-> Tomanek007šade: Stahnes ho dolu a pod nim je perko (segrovka) to sundas a pak to stahnes
16:13:31
23.01.2013
23.01.2013
djmaso
-> Tomanek007šade: tu nábu zatlač dolu a je tam okroužek, ten sundáš jako sajgrovku pístního čepu (jemně nějakým kuželovým šroubovákem)
16:09:01
23.01.2013
23.01.2013
Tomanek007šade
potreboval bych poradit jak sundam tento krouzek ? diky i50.tinypic.com/t7ii41.jp
g
21:54:52
03.12.2012
03.12.2012
Tomanek007šade
-> afro100: diky moc
21:53:37
03.12.2012
03.12.2012
afro100
21:51:54
03.12.2012
03.12.2012
Tomanek007šade
zdravim kde se da koupit ten pastorek a to viko bremene , odkazy co sem nasel na netu tak uz nemaj skladem nemá někdo odkaz kde bych to sehnal moc dik
11:12:44
11.08.2012
11.08.2012
kuči kuči
starter jsem přeskaldal na 120ku ale stava se mi že se sem tam nezapadne a protoči se navolno, mam obrousit hrany na tom novem pastorku?
23:03:11
05.07.2012
05.07.2012
minno
-> majop3k 05.07.12 16:43:00: Buď necháš pôvodnú cievku ako je a ten kontakt proste nezapojíš (t.j. pri štartovaní bude cievka hádzať máličko menšu iskru - cez leto je to jedno a v zime škodovkou nejazdíš), alebo to premostíš cez relé ako už bolo napísané a kontakt pripojíš ako bol.
17:00:02
05.07.2012
05.07.2012
Induktor
-> majop3k: Není zač, aj bych napsal jak to přesně zapojit, ale je tu vedro k padnutí a nechce se mi přemýšlet , ale myslím, že na to přijdeš
16:50:13
05.07.2012
05.07.2012
majop3k
-> Induktor: jasne, znie to logicky. dik
16:46:31
05.07.2012
05.07.2012
Induktor
-> majop3k: Můžeš to překlemovat jak (tuším) Minno. On to udělal přes relátko. Od svorky 50 natáhl kablík do relátka a přes relátko na předřadný odpor.
16:43:00
05.07.2012
05.07.2012
majop3k
Ked zapajam starter z felicie do skodovky musim dat 12v iduk. cievku? lebo na feliciovom neni kontakt č.15.
16:58:03
14.02.2011
14.02.2011
suri
-> MOLSO: okrem toho že samotný magnet škodovky váži to čo celý reduktor tak je v priemere tak o 2cm väčší , má 10 šrouby na pripojenie ,úplne inú časť vnútri
16:56:58
14.02.2011
14.02.2011
MOLSO
-> suri: tak pardon no prisiel mi rovnaky
16:42:57
14.02.2011
14.02.2011
suri
-> MOLSO: -> Vajda: elektromagnet 120 a felda nie je rovnaký ani náhodou
15:31:17
14.02.2011
14.02.2011
MOLSO
-> Vajda: myslim ze je rovnaky akurat nema vystup na predradny odpor ...
15:30:46
14.02.2011
14.02.2011
Vajda
-> MOLSO: to asi ten elekromagnet shodný s běžným 120tkovým startérem nebude že??? takže sehnat zase z feliciáckýho
15:21:59
14.02.2011
14.02.2011
MOLSO
-> Vajda: vymenit elektromagnet
15:21:40
14.02.2011
14.02.2011
Vajda
-> minno: tak sem to zkoušel mimo převodovku a startér se točí jak divej ale pastorek nevyjíždí....zůstává zasunut....Co ted?? nějaka rada jak zavadu odstanit?? předem díky..
13:22:48
14.02.2011
14.02.2011
minno
-> Vajda: vyskúšaj ten štartér mimo prevodovky a uvidíš. Odmontuj ho, nechaj pripojené káble a kostru a otoč kľúčikom.
11:42:22
14.02.2011
14.02.2011
Vajda
potřeboval bych poradit....startér mám z feliny , víko a pastorek přehožen aby pasoval do škody 120 a po nasazení do auta se startér jen točí a jako by se nedotýkal setrváku. Je možné že by se mi točil startér obráceně než má?? nebo se jen pastorek nevystčí a jen se točí...
16:01:05
21.01.2011
21.01.2011
peti
-> minno: je to tak, si zober jak je u kyvky zatazeny cely agregat smerom dole oproti vlecke
14:28:27
21.01.2011
21.01.2011
majop3k
-> MOLSO: tak to musela byt fakt nejako nizko ta prevodovka. No nic uvidim, skusim to risknut.
12:00:18
21.01.2011
21.01.2011
MOLSO
-> minno: veru hej mne bolo divne že je ten štartér na stojáka ... ale zmestil sa a mal 2-3 cm medzeru od veka. A na vlečke už nemal.
11:54:48
21.01.2011
21.01.2011
minno
-> MOLSO: je to divné
11:48:51
21.01.2011
21.01.2011
MOLSO
-> minno: na kyvke som mal prevodovku akosi nižšie a štarter sa vppohode zmestil. Po nahodení vlečky som nedokázal zatvoriť dekel a musel som nahodiť veko pre 742 miesto 1203kového
11:38:58
21.01.2011
21.01.2011
minno
-> MOLSO: to je čo za blbosť? šak či kyvka či vlečka, montážnosť štartéra sa nemení :)
09:51:13
21.01.2011
21.01.2011
MOLSO
-> majop3k: nemam skusenost ale aj 1203kove sa da pouzit. Na kyvke som ho mal celu sezonu, ale po zástavbe vlečky som už musel dať normálne lebo sa nezmestil pod veko
09:38:07
21.01.2011
21.01.2011
majop3k
Sorry, ze vytahujem starsiu temu ale chcem sa spytat ci mate niekto skusenost s firmou Startpp.sk (okrem mgbikera) Teda otazka znie ci Vam prislo viko startera na S120 a nie na S1203 ako mgbikerovi? Dik
19:57:43
13.03.2009
13.03.2009
Jindas
www.evv.cz/zbozi.php?co=d
etail&... to je ono?
19:11:57
12.03.2009
12.03.2009
bflm
-> Jindas: Tak se podívej na poslední stránku A nebo se podívej do nejprodávanějších dílů 3 místo
19:04:51
12.03.2009
12.03.2009
Jindas
Prosim posli me odkaz na ty stranky na to viko a na pastorek(jak tam mas www.evv.cz tam jsem pastorek nasel ale ne viko) DIky moc:)
06:13:36
17.12.2008
17.12.2008
Gryzly
-> Klubko_: když si změříš průměr pastorku na felicii a na Š120 zjistíš že ten feliciovej je asi o 2 mm menší, to znamená že když tam bzudeš mít věnec i pastorek z feldy budou moc daleko od sebe a budou jen škrkat vrcholkama zubů.
A není větší prdel než když si nachystáš startér z felicie. a při výměně motoru z Š120 za Favorit nasadíš motor celý ho zapojíš nastrojíš auto a pak zjistíš při prvním startování že ti to škrtá zubama, takže pak musíš dát zase půvopdní startér, pokud nemáš už upravenej a vyndat celý motor jen kvuli tomu abys vyměnil věnec setrváku z Š120.
Moje vlastní zkušenost někdy z roku 2002, kdy jsem ještě meněl net a jen jsem na rapoušovských stránkách pochytil co a jak a pustil jsem se do výměny motoru.
A není větší prdel než když si nachystáš startér z felicie. a při výměně motoru z Š120 za Favorit nasadíš motor celý ho zapojíš nastrojíš auto a pak zjistíš při prvním startování že ti to škrtá zubama, takže pak musíš dát zase půvopdní startér, pokud nemáš už upravenej a vyndat celý motor jen kvuli tomu abys vyměnil věnec setrváku z Š120.
Moje vlastní zkušenost někdy z roku 2002, kdy jsem ještě meněl net a jen jsem na rapoušovských stránkách pochytil co a jak a pustil jsem se do výměny motoru.
22:04:35
11.12.2008
11.12.2008
Nwkt
-> Klubko_: U feldy je jiná vzdálenost startéru od věnce, takže ještě propilovat víko aby to fungovalo
22:03:24
11.12.2008
11.12.2008
Klubko_
-> Nwkt: borecek tvrdil, ze to tak ma. Proc nebude?
21:57:08
11.12.2008
11.12.2008
Nwkt
-> Klubko_: Ale to nebude fungovat dobře
21:54:50
11.12.2008
11.12.2008
Klubko_
tak sem dneska slysel nazor, ze proc neprelisovat venec. No mozna to muze byt levnejsi, kdyz ho mate.
11:26:08
26.11.2008
26.11.2008
Labros
PROČ JE TO PROBOHA V "JINÉ"??
Takovej důležitej článek musí být v elektrice, aby ho taky někdo našel.
Takovej důležitej článek musí být v elektrice, aby ho taky někdo našel.
18:20:52
06.06.2008
06.06.2008
Gryzly
18:12:16
06.06.2008
06.06.2008
Gryzly
-> mgbiker: Takže ti poslali víko z reduktorového startéru na Š1203.
22:53:30
04.06.2008
04.06.2008
mgbiker
no este musim skonstatovat ze viko ktore mi prislo od startpp malo vacsiu dieru na pastorok ale nemalo zrkadlovo otocene diery na sruby...takze som musel vyklepavat deklik na karoserii...
15:48:47
29.05.2008
29.05.2008
mgbiker
na Slovensku som nasiel firmu www.startpp.sk a tu maju cisla dielov www.startpp.sk/download/R
SFel.pdf
pastorok a viko +postovne = 666 SK
pastorok a viko +postovne = 666 SK
19:31:46
10.05.2008
10.05.2008
bandura130
Magyar nyelven tud valaki segíteni? Az érdekelne minket, hogy az egyes alkatrészek mennyibe kerülnek, melyik ár melyik alkatrészre vonatkozik.
17:25:04
13.12.2007
13.12.2007
cuky
neviete kde by sa dal zohnat ten pastorok a priruba na prestavbu na Slovensku? poradte nejaku webovu stránku alebo obchod.
12:21:07
18.11.2007
18.11.2007
Tauren
-> Doyle: Pěkný článek díky doyle za ty ložiska jdu nato
20:56:54
02.11.2007
02.11.2007
spartra
jo jinak lht bejt nemusí je o dost dražší zdař
22:06:51
01.11.2007
01.11.2007
spartra
zdravíčko jáká má býti délka uhlíku starteru felicia díky
12:59:49
12.05.2007
12.05.2007
Vita ze Sudet
Mohu potvrdit, že na evv.cz je spolehnutí. Objednal sem jeden den a druhý už sem díly měl. Akorát je lepší tam zavolat, protože email prý nedošel i když měl dojít
19:56:23
19.02.2007
19.02.2007
Rabbit
sikula:
Heh, to je dobrý . To je jako bych se ptal o kolik mi zvedne výkon lepčí baterka. (Neuraž se pls.)
Zlepší ti to strtovatelnost, to je si tak všechno.
Heh, to je dobrý . To je jako bych se ptal o kolik mi zvedne výkon lepčí baterka. (Neuraž se pls.)
Zlepší ti to strtovatelnost, to je si tak všechno.
11:15:04
19.02.2007
19.02.2007
Gryzly
-> sikula: Tak jelikož puvodní startér má 0,66 kW a tento 1,0 kW ta se ti výkon motoru při použití turba v podání tohoto startéru zvedne o nějakých 0,34 kW. Až to budeš zdělovat tvojím obdivovatelům, prosím nezapomeň uvést tu nulu a desetinou čárku před číslem 34. Děkuji.
Jinak víko je nesmrtetné a přežilo i několik mrdnutí roztrženou poloosou, narozdíl od pouzdra zadního ložiska rotoru, který ruplo vejpůl. A Magneton měl určitou dobu problém s praskáním pastorků, ale toto se projevilo během několika prvních startů a bylo to nedodržením technologického postupu při výrobě. Magneton o této závadě ví a uznává ji jako reklamaci. Takže pokud bys měl náhodou pastorek z této staré serie, samozřejmě ti ho vymění.
Eště nějaké blbé dotazy? ;-)
Jinak víko je nesmrtetné a přežilo i několik mrdnutí roztrženou poloosou, narozdíl od pouzdra zadního ložiska rotoru, který ruplo vejpůl. A Magneton měl určitou dobu problém s praskáním pastorků, ale toto se projevilo během několika prvních startů a bylo to nedodržením technologického postupu při výrobě. Magneton o této závadě ví a uznává ji jako reklamaci. Takže pokud bys měl náhodou pastorek z této staré serie, samozřejmě ti ho vymění.
Eště nějaké blbé dotazy? ;-)
23:56:40
16.02.2007
16.02.2007
Komár 1981
-> sikula: pouzivas starter pro zvyseni vykonu motoru??? co je to za otazku, kolik to zvedne koni s otevrenym sanim atp????
23:53:30
16.02.2007
16.02.2007
Komár 1981
osobne pro prazaky doporucuju koupeni dilu u ofiko zastoupeni magnetonu v praze nuslich. ceny obdobne. dily objednaji a jedna se o origo dily od vyrobce. pripadne pastorek byli schopni sehnat v mototechne v "modrem pavilonu" v krci.
20:51:21
16.02.2007
16.02.2007
sikula
jo a taky jsem se chtěl zeptat kolik to zvedá koní celkově v motoru,když budu mít tenhle starter odevřené sání,kanáli leštěné tak to jsem na 90 koních ne
20:47:22
16.02.2007
16.02.2007
sikula
ahoj chlapy,nechtěl bych tu někoho urazit nebo se někoho,nebo dokonce nějaké firmy dotknout ale tento vynález mám taky a ptám se jestli to někdo víte co to vydrží to víko asi věčnost při normálním zacházení ale ten pastorek,nemám to v autě tak jsem neměl možnost to skusit,jednoduše řečeno jestli to není bláto materiál a nemá si vzít dso zásoby děkuji a mějte se hezky škodě zdar
14:36:25
10.02.2007
10.02.2007
Gryzly
-> Bagrr: Já byl ve speciálce na ložiska. vysipal mi dvě ložiska (Bral jsem je dvakrat) z plastového válečku, a až doma na ně koukám a jsou od firmy FK a na tom odkazu na firmu Korbel píšou že to je Čína.
14:28:56
10.02.2007
10.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
Doporučuju kupovat nějaké lepší ložiska než čínská... Z vlastní zkušenosti nejen na startéru vím, že vydrží chvilku a sou zase tam kde byli origo... Proto už jek ZKL apod.... Např. u napínací kladky u kompresoru nám odcházeli ložiska co týden po opravě, pak se tam vrzli ZKL a drží už třetí měsíc bez problémů...
14:17:43
10.02.2007
10.02.2007
Gryzly
-> Doyle: tak já koupil 608 čínské od firmy FK za 11,- a 6002 od ZKL za 40,- pastorek mě stál asi 210,- přední víko stojí kolem 160,-
www.agrega.cz/
www.agrega.cz/
15:23:16
09.02.2007
09.02.2007
Doyle
takže stojí 166,- + 95 poštovné
08:12:34
09.02.2007
09.02.2007
Doyle
-> Gryzly: já ho našel tady www.unikol.cz/jednorade.h
tm na stránce úplně dole.Objednat by to taky mělo jít.Asi to udělám
22:52:25
08.02.2007
08.02.2007
Gryzly
-> Doyle: to Velké jsem měl v lepším stavu, ale dobré moc ne. Já našel prodejnu ložisek a tam těch 6002 měli víc ale žádné s LHT23
www.korbel-loziska.cz/ind ex.php?/hledat
mimochodem jsou taky z Kroměříže jako Pal-Magneton
www.korbel-loziska.cz/ind ex.php?/hledat
mimochodem jsou taky z Kroměříže jako Pal-Magneton
22:39:34
08.02.2007
08.02.2007
Doyle
-> Gryzly: tak mě to malé taky prasklo.Jinak já na malm nenašel taky nic, ale na tom velkém jsem našel číslo a to obsahovalo i to LHT23.Když to hodíš do vyhledávače,tak ti to najde přímo to ložisko.Jestli je ale nějaké spešl, to nevím, nevyznám se v tom.To velké mám dobré, ale právě uvažuju, jestli ho taky radši nevyměním, pro jistotu
21:16:39
08.02.2007
08.02.2007
Gryzly
-> Doyle: Á koukám že jsi už doplnil čísla i toho druhého ložiska. Dneska jsem rozdělal jeden startér který jsem tu měl od léta a nějak moc nefakčil. Obě ložiska na rotoru byli přidřený, to malý mi prasklo když jsem ho sundával, to velký docela šlo.
Voni ty potvory v kroměříži používaj nějaký ložiska bez označení. není tam ani písmenko.
eště by mě zajimalo co znamená u toho většího ložiska to LHT23. Zitra je jdu kupovat.
Voni ty potvory v kroměříži používaj nějaký ložiska bez označení. není tam ani písmenko.
eště by mě zajimalo co znamená u toho většího ložiska to LHT23. Zitra je jdu kupovat.
19:15:17
06.02.2007
06.02.2007
bagr1000
Já jsem víko břemene startéru pootočil na Š 1000 převrtánim děr. Jde to a dokonce dvě díry pasují. Jediný problém byl, že jsem zavařil dvě místa určená pro ozubené kolo rototu. Cena zavaření 50Kč a 45 minut u stojanové vrtačky.
19:14:06
06.02.2007
06.02.2007
bagr1000
Já jsem víko břemene startéru pootočil na Š 1000 převrtánim děr. Jde to a dokonce dvě díry pasují. Jediný problém byl, že jsem zavařil dvě místa určená pro ozubené kolo rototu. Cena zavaření 50Kč a 45 minut u stojanové vrtačky.
21:34:55
05.02.2007
05.02.2007
Gryzly
-> Martin14: jenže to bys ještě musel startér přiblížit asi o 2 mm ke klikovce aby ti seděly dobře zuby, jinak to strašně rachotí (vlastní zkušenost)
A vemsi že většínou někdo mění jen startér starej za novej takže radši vymění pastorek, než aby kvuli tomu vyndával motor a měnil věnec.
A vemsi že většínou někdo mění jen startér starej za novej takže radši vymění pastorek, než aby kvuli tomu vyndával motor a měnil věnec.
18:56:53
05.02.2007
05.02.2007
Martin14
Zdravím.Jen by mě zajímalo?Proč měnit pastorek neni jednodušší vyměnit třeba věnec na setrváku?
10:54:21
30.01.2007
30.01.2007
Gryzly
Těch startéru jsem reinkarnoval už několik. Takže asi tolik:
V některých obchodech nemají holej pastorek ale celou volnoběžku, což je pastorek, obě ložiska a ozubený kolo a stojí to kolem 500,- Já díly kupuju u firmy Agrega v Bludově a tam jsem si vyprosil aby mě donesl jen holej pastorek.
To přední víko se mění taky kvuli tomu že by nešel pořádně nasadit dekl nad převodovkou a musel by se kladivem upravit. Ale už jsem vyděl i případy když si někdo kladivem vyklepal bouli do toho plechovýho deklu a na soustruhu nebo velkým vrtákem si zvětšil otvor pro pastorek.
Pastorek má stejný počet zubů ( 9 ) ale má jiný modul. a to ozubený kolečko je asi o 2 mm větší. Kdysi jsem kupoval už dva startéry upravený někým na černo v Kroměříži, a ty měli na puvodním pastorkové hřídeli odsoustruženej pastorek a navařenej pastorek z pomaloběžnýho startéru. Jeden fungoval asi dva roky než to prasklo, pak se to zavařilo a funguje dál, a druhej funguje už přes 4 roky bezproblémů.
V některých obchodech nemají holej pastorek ale celou volnoběžku, což je pastorek, obě ložiska a ozubený kolo a stojí to kolem 500,- Já díly kupuju u firmy Agrega v Bludově a tam jsem si vyprosil aby mě donesl jen holej pastorek.
To přední víko se mění taky kvuli tomu že by nešel pořádně nasadit dekl nad převodovkou a musel by se kladivem upravit. Ale už jsem vyděl i případy když si někdo kladivem vyklepal bouli do toho plechovýho deklu a na soustruhu nebo velkým vrtákem si zvětšil otvor pro pastorek.
Pastorek má stejný počet zubů ( 9 ) ale má jiný modul. a to ozubený kolečko je asi o 2 mm větší. Kdysi jsem kupoval už dva startéry upravený někým na černo v Kroměříži, a ty měli na puvodním pastorkové hřídeli odsoustruženej pastorek a navařenej pastorek z pomaloběžnýho startéru. Jeden fungoval asi dva roky než to prasklo, pak se to zavařilo a funguje dál, a druhej funguje už přes 4 roky bezproblémů.
22:50:26
29.01.2007
29.01.2007
Doyle
-> Peklo-Evo-Luboš: musíš mít právě ty dva díly abys ten startér mohl použít,tj.víko a pastorek.Pak jen mít startér z feldy v dobrém stavu a máš vystaráno.To přehození je na pár minut
20:44:49
29.01.2007
29.01.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> FORM: jj tak sem to myslel, asi jsem to spatne rekl :-) Diky :-)
20:12:29
29.01.2007
29.01.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Peklo-Evo-Luboš: stačí, ale musíš mít ty díly z reduktorového startéru pro 742
19:37:45
29.01.2007
29.01.2007
Peklo-Evo-Luboš
Ahaaa.. :-) takze ty novy dily jsou spesl pro 120 co chteji rychlobezku? Nebo jak to teda je ? Ja myslel ze staci vymenit na starterech ty pastorky a priruby a sedne to tam..
19:18:26
29.01.2007
29.01.2007
favo110lrs
paráda super clánek!!!!!!!