Nevím jestli je to mojí zhýčkaností z jiných shopů, ale moje zkušenost s E.v.v. je následující:
Zboží objednáno, vše skladem. Objednávka ten den potvrzena. Zásilka odeslána 4-tý !!! pracovní den, a bez jakehokoliv upozpornění, mail i telefon jsem zadal. S cenou o cca 10% vetší než v objednávce. Připadá mi, že zboží objednali u dodavatele až po mojí objednávce . . .
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Startér z Feldy do Škodovky
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [5]:
Text:
Chtěl bych tady shrnout informace o přestavbě startéru z felície do škody 742.1.. Posbíral jsem něco tady od členů z virtu,něco na techwebu a něco na sakyho stránkách.Věci potřebné k přestavbě:
-nějaký ten startér z feldy
osobně si myslím,že se přestavba vyplatí,když cena startéru nepřesáhne 1200,- , pak už bych uvažoval o novém s reduktorem,který vyjde na nějakých 2500,-
-víko břemene startéru -obj.č.dílu / 6955310 / 169,- bez DPH
je to díl co dosedá na převodovku,je skoro stejný,akorát díry šroubů jsou otočené zrcadlově(z důvodu natočení, tak aby se zabránilo možnému potkání startéru s poloosou) a je větší otvor pro škodovácký pastorek
-pastorek startéru -obj.č.dílu / 3371120 / 130,- bez DPH
je třeba ho vyměnit za ten původní, kvůli jinému počtu nebo velikosti zubů(přesně nevím) na setrvačníku
Díly jsem objednal u firmy E.v.v. Kroměříž - na jejich stránkách www.evv.cz jsou některé díly přímo k zakoupení(i přímo startér s reduktorem jako komplet).Já jsem se obrátil přímo na paní stloukalovou stloukalova@evv.cz a napsal ji mail,kde jsem uvedl čísla dílů.Už ví o co jde a ochotně poradí.
Jako doplněk uvedu ještě číslo ložiska na kotvu startéru(rotor), bylo vymlácené a dalo mi to práci než jsem to číslo sehnal,tak ať to nehledáte :) je to to menší,to větší ještě doplním
- ložisko 608 2Z kotvy startéru felicie zadní - dá se objednat u stejné firmy.
- ložisko 6002-2Z/LHT23 -- // -- přední -taktéž.
Složené to ještě nemám,protože ho celý trošku repasuju, ale postupně to sem doplním.
info:
Správce článku: DoyleZaloženo: 27.01.07 23:19 Poslední změna: 25.02.07 22:11
Startér z Feldy do Škodovky - komentáře:
18:13:11
14.10.2014
14.10.2014
Antony - zrušená registrace
20:32:42
07.03.2014
07.03.2014
Kaňa
tak je to vybavene, z EVV sa mi ozvali, nasli po jednom kuse a aj zaslali. konverziu som spravil bezproblemov, len este musim pozhanat novy magnet pretoze nevladze vtiahnut kotvu a velmi sa prehrieva. urcite to je zavitovy skrat v cievke. nevie nahodou niekto, aky ma mat magnet odpor, resp. aky ma odoberat prud pri 12V ?
11:50:26
04.03.2014
04.03.2014
Kaňa
ok, tak este pockam, ci sa ozvu. dik.
09:52:11
04.03.2014
04.03.2014
MOLSO
-> minno: evv.cz
09:31:45
04.03.2014
04.03.2014
minno
-> vhml: čo je to EVV?
07:21:28
04.03.2014
04.03.2014
vhml
-> Kaňa 04.03.14 02:22:59: EVV normálně funguje. Minulý týden mi od nich přišly věci na starter
02:22:59
04.03.2014
04.03.2014
Kaňa
prosim vas, daju sa este niekde inde zohnat tie dva diely 6955310 a 3371120 ? zastupenie Magnetonu u nas asi krachlo a z E.V.V sa mi nik neozval ( v zasobach uvedene diely stale vedu ). pripadne kto by mi to vedel u nich objednat a poslat ? feldovy starter mam uz zrenovovany a rad by som to dal dokopy. vdaka.
18:13:50
03.02.2014
03.02.2014
Martin NM
-> stengl87: no ved musíš dať remeničku z 105/120 pretože magneton altíky majú väčšinou drážkovanú remeničku...
12:17:24
02.02.2014
02.02.2014
stengl87
-> Martin NM: Tim prehodit remenicku myslis co ??
19:36:57
08.01.2014
08.01.2014
Martin NM
-> stengl87: išiel, ale treba tam upraviť uchytenie a tiež prehodiť remeničku...
14:47:46
07.01.2014
07.01.2014
stengl87
Omlouvam se hodim to sem. Sel by podle tohoto navodu frknout do 136 altik MAGNETON
443115141 12v 1.4KW ?
443115141 12v 1.4KW ?
20:35:55
18.03.2013
18.03.2013
minno
-> Xhanz: tak super
19:18:40
18.03.2013
18.03.2013
Xhanz
-> minno: Tak se nakonec roztočiil :) znova jsem vše řádně očistil. Tentokrát ještě řádněji, vyměnil konektor na té 50. a hola už točí jak má :)
14:01:39
17.03.2013
17.03.2013
minno
-> Xhanz: A keď je štartér riadne namontovaný a zapojený, tak pri štartovaní hriadeľka vyskočí alebo nie? Ak áno a ak sa aj motorček roztočí po pripojení + na tvrdo, ako si písal, tak je problém v tom silovom spínači pod eloktromagnetom /nespína/. Zavolaj si pomocníka ktorý bude akože štartovať a ty po cvaknutí štartéra skús napríklad šrobovákom spojiť tie dva silové kontakty na štartéri. Ak sa štartér roztočí, je problém v tom spínači v štartéri ako som písal. Zoxidované kontaky alebo niečo podobné.
11:38:47
17.03.2013
17.03.2013
Xhanz
No, tak jsem si s tím teď hrál a:
když připojím + natvrdo na motorek, tak běží. Když ho připojím na el.magnet, tak hřídelka vyskočí.
Do červenýho drátku (kontakt č.50) šťáva jde. Ale jak to pozapojuju vše jak má být a otočím klíčkem, tak je mrtvo a ticho.
Zkoušel jsem to vše na startéru namontovaným na místě, takže se zemí problém být nemůže.
Nějaký nápady a zkušenosti prosím?
když připojím + natvrdo na motorek, tak běží. Když ho připojím na el.magnet, tak hřídelka vyskočí.
Do červenýho drátku (kontakt č.50) šťáva jde. Ale jak to pozapojuju vše jak má být a otočím klíčkem, tak je mrtvo a ticho.
Zkoušel jsem to vše na startéru namontovaným na místě, takže se zemí problém být nemůže.
Nějaký nápady a zkušenosti prosím?
18:49:00
16.03.2013
16.03.2013
Xhanz
-> minno: j předtím jsem tam měl origo a žádnej problém. Právě je to takový hodně tichý cvaknutí. Ani ne jak když vyskočí. Prostě tichoučký cvak Zkusim ho zítra shodit, očistit kostru a mrknout na to. Docela mě to tedá prudí Koupil jsem ho předevčírem od člověka tady na Virtu. Tak snad se mu dá věřit, že je OK
18:44:25
16.03.2013
16.03.2013
minno
-> Xhanz: a predtým so starým štartérom všetko v poriadku? Ak len cvakne, tak je zrejme niečo s elektromagnetickým spínačom v štartéri, alebo s rotorom (neroztočí sa), prípadne kostra....
18:38:26
16.03.2013
16.03.2013
Xhanz
Tak jsem to přeci jen zkontroloval a 50. mam zapojenej dobře, šťáva tam evidentně jde, protože jak otočím klíčkem, tak světlo pohasne mírně. Ale startér si ani nežvejkne je slyšet tochoučký cvaknutí v něm
17:59:56
16.03.2013
16.03.2013
minno
-> Xhanz: Keď máš bezkontaktné zapalko, tak kontakt 15a neriešiš, pretože ani cievka ho nemá, respektíve má, ale je naň pripojený kábel priamo od spínacej skrinky ako trvalé napájanie bez predradného odpora.
Čiže s bezkontaktom ti aj pri cievke ostáva nezapojený druhý koniec toho kábla, ktorý ide od štartéra.
Ad. štartér nefachčí: Ak štartérom ani necukne, hľadaj problém v kábliku čo ide na kontakt 50. Pri otočení kľúčikom do 2. polohy do neho musí ísť prúd (otestuj pripojením voltmetra medzi kábel 50 a kostru - otoč kľúčikom na 2. polohu a musí tam ísť šťava).
Čiže s bezkontaktom ti aj pri cievke ostáva nezapojený druhý koniec toho kábla, ktorý ide od štartéra.
Ad. štartér nefachčí: Ak štartérom ani necukne, hľadaj problém v kábliku čo ide na kontakt 50. Pri otočení kľúčikom do 2. polohy do neho musí ísť prúd (otestuj pripojením voltmetra medzi kábel 50 a kostru - otoč kľúčikom na 2. polohu a musí tam ísť šťava).
17:46:08
16.03.2013
16.03.2013
Xhanz
-> minno: Takže, když tam mám bezkontakt, tak tu 15a nemusím ani řešit? Tak mrknu na to zítra. Celkem me to ale prudí, že to nefrči.. :( že bych jak je tam blbej přístup špatně nasunul tu 50. na kontakt? No uvidíme
17:36:53
16.03.2013
16.03.2013
minno
-> Xhanz: 15a je kontakt na napájanie zapaľovacej cievky mimo predradného odporu (u cievky klasického kontaktného zapaľovania) počas štartovania. U felda štartéru tento kábel nechaj buď nezapojený, alebo ak to chceš mať vychytané, tak si tam sprav premostenie relátkom a takto ten kábel pripoj.
17:09:31
16.03.2013
16.03.2013
Xhanz
Dneska jsem se do toho pustil, startér přehodil, ale měl bych dotaz prosím. Na origo startéru 742. jsou 3 kontakty. A to plusko z baterky, kontakt č.50 a č.15a. Na Feldím startéru je jen plusko a č50. Co s tou 15a? Tu mám prdnout kam?
Vyčetl jsem tady na fóru, že je to zkratovací a ne každej startér ho má zapojenej. Tudíž to že startér nefrčí tím hádám nebude?
Vyčetl jsem tady na fóru, že je to zkratovací a ne každej startér ho má zapojenej. Tudíž to že startér nefrčí tím hádám nebude?
16:28:07
23.01.2013
23.01.2013
Tomanek007šade
uz je dole diky
16:27:15
23.01.2013
23.01.2013
OJOUCH
-> Tomanek007šade: Je tam od todo perka (grot) najdi si orisek z goly kterej se bude opirat jen o ten krouzek a klepni na to
16:21:51
23.01.2013
23.01.2013
radekra
Klepni do něj kladivem směrem dolu k pružině
16:18:50
23.01.2013
23.01.2013
Tomanek007šade
-> OJOUCH: ja sitm valeckem nemuzu vubec hnout abych se dostal ktomu c krouzku
16:14:28
23.01.2013
23.01.2013
OJOUCH
-> Tomanek007šade: Stahnes ho dolu a pod nim je perko (segrovka) to sundas a pak to stahnes
16:13:31
23.01.2013
23.01.2013
djmaso
-> Tomanek007šade: tu nábu zatlač dolu a je tam okroužek, ten sundáš jako sajgrovku pístního čepu (jemně nějakým kuželovým šroubovákem)
16:09:01
23.01.2013
23.01.2013
Tomanek007šade
potreboval bych poradit jak sundam tento krouzek ? diky i50.tinypic.com/t7ii41.jp
g
21:54:52
03.12.2012
03.12.2012
Tomanek007šade
-> afro100: diky moc
21:53:37
03.12.2012
03.12.2012
afro100
21:51:54
03.12.2012
03.12.2012
Tomanek007šade
zdravim kde se da koupit ten pastorek a to viko bremene , odkazy co sem nasel na netu tak uz nemaj skladem nemá někdo odkaz kde bych to sehnal moc dik
11:12:44
11.08.2012
11.08.2012
kuči kuči
starter jsem přeskaldal na 120ku ale stava se mi že se sem tam nezapadne a protoči se navolno, mam obrousit hrany na tom novem pastorku?
23:03:11
05.07.2012
05.07.2012
minno
-> majop3k 05.07.12 16:43:00: Buď necháš pôvodnú cievku ako je a ten kontakt proste nezapojíš (t.j. pri štartovaní bude cievka hádzať máličko menšu iskru - cez leto je to jedno a v zime škodovkou nejazdíš), alebo to premostíš cez relé ako už bolo napísané a kontakt pripojíš ako bol.
17:00:02
05.07.2012
05.07.2012
Induktor
-> majop3k: Není zač, aj bych napsal jak to přesně zapojit, ale je tu vedro k padnutí a nechce se mi přemýšlet , ale myslím, že na to přijdeš
16:50:13
05.07.2012
05.07.2012
majop3k
-> Induktor: jasne, znie to logicky. dik
16:46:31
05.07.2012
05.07.2012
Induktor
-> majop3k: Můžeš to překlemovat jak (tuším) Minno. On to udělal přes relátko. Od svorky 50 natáhl kablík do relátka a přes relátko na předřadný odpor.
16:43:00
05.07.2012
05.07.2012
majop3k
Ked zapajam starter z felicie do skodovky musim dat 12v iduk. cievku? lebo na feliciovom neni kontakt č.15.
16:58:03
14.02.2011
14.02.2011
suri
-> MOLSO: okrem toho že samotný magnet škodovky váži to čo celý reduktor tak je v priemere tak o 2cm väčší , má 10 šrouby na pripojenie ,úplne inú časť vnútri
16:56:58
14.02.2011
14.02.2011
MOLSO
-> suri: tak pardon no prisiel mi rovnaky
16:42:57
14.02.2011
14.02.2011
suri
-> MOLSO: -> Vajda: elektromagnet 120 a felda nie je rovnaký ani náhodou
15:31:17
14.02.2011
14.02.2011
MOLSO
-> Vajda: myslim ze je rovnaky akurat nema vystup na predradny odpor ...
15:30:46
14.02.2011
14.02.2011
Vajda
-> MOLSO: to asi ten elekromagnet shodný s běžným 120tkovým startérem nebude že??? takže sehnat zase z feliciáckýho
15:21:59
14.02.2011
14.02.2011
MOLSO
-> Vajda: vymenit elektromagnet
15:21:40
14.02.2011
14.02.2011
Vajda
-> minno: tak sem to zkoušel mimo převodovku a startér se točí jak divej ale pastorek nevyjíždí....zůstává zasunut....Co ted?? nějaka rada jak zavadu odstanit?? předem díky..
13:22:48
14.02.2011
14.02.2011
minno
-> Vajda: vyskúšaj ten štartér mimo prevodovky a uvidíš. Odmontuj ho, nechaj pripojené káble a kostru a otoč kľúčikom.
11:42:22
14.02.2011
14.02.2011
Vajda
potřeboval bych poradit....startér mám z feliny , víko a pastorek přehožen aby pasoval do škody 120 a po nasazení do auta se startér jen točí a jako by se nedotýkal setrváku. Je možné že by se mi točil startér obráceně než má?? nebo se jen pastorek nevystčí a jen se točí...
16:01:05
21.01.2011
21.01.2011
peti
-> minno: je to tak, si zober jak je u kyvky zatazeny cely agregat smerom dole oproti vlecke
14:28:27
21.01.2011
21.01.2011
majop3k
-> MOLSO: tak to musela byt fakt nejako nizko ta prevodovka. No nic uvidim, skusim to risknut.
12:00:18
21.01.2011
21.01.2011
MOLSO
-> minno: veru hej mne bolo divne že je ten štartér na stojáka ... ale zmestil sa a mal 2-3 cm medzeru od veka. A na vlečke už nemal.
11:54:48
21.01.2011
21.01.2011
minno
-> MOLSO: je to divné
11:48:51
21.01.2011
21.01.2011
MOLSO
-> minno: na kyvke som mal prevodovku akosi nižšie a štarter sa vppohode zmestil. Po nahodení vlečky som nedokázal zatvoriť dekel a musel som nahodiť veko pre 742 miesto 1203kového
11:38:58
21.01.2011
21.01.2011
minno
-> MOLSO: to je čo za blbosť? šak či kyvka či vlečka, montážnosť štartéra sa nemení :)
09:51:13
21.01.2011
21.01.2011
MOLSO
-> majop3k: nemam skusenost ale aj 1203kove sa da pouzit. Na kyvke som ho mal celu sezonu, ale po zástavbe vlečky som už musel dať normálne lebo sa nezmestil pod veko
09:38:07
21.01.2011
21.01.2011
majop3k
Sorry, ze vytahujem starsiu temu ale chcem sa spytat ci mate niekto skusenost s firmou Startpp.sk (okrem mgbikera) Teda otazka znie ci Vam prislo viko startera na S120 a nie na S1203 ako mgbikerovi? Dik
19:57:43
13.03.2009
13.03.2009
Jindas
www.evv.cz/zbozi.php?co=d
etail&... to je ono?
19:11:57
12.03.2009
12.03.2009
bflm
-> Jindas: Tak se podívej na poslední stránku A nebo se podívej do nejprodávanějších dílů 3 místo
19:04:51
12.03.2009
12.03.2009
Jindas
Prosim posli me odkaz na ty stranky na to viko a na pastorek(jak tam mas www.evv.cz tam jsem pastorek nasel ale ne viko) DIky moc:)