MTX TATRA V8

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [16]:

MTX TATRA V8: Autosalon Praha 1991 MTX TATRA V8: Autosalon Praha 1991 MTX TATRA V8: Autosalon Praha 1991 MTX TATRA V8: Autosalon Praha 1991 MTX TATRA V8: Lány duben 2006 MTX TATRA V8: MTX TATRA V8: z výstavy V. Krále Roztoky duben 2006 MTX TATRA V8: trojka MTX TATRA V8: MTX TATRA V8: stavba pokračovatele MTX TATRA V8: Autosalon Brno 2001 MTX TATRA V8: 2023 MTX TATRA V8: 2023 MTX TATRA V8: 2023 MTX TATRA V8: 2023 MTX TATRA V8: 2023

Text:

Technické údaje MTX Tatra V8

Dvoumístný sportovní automobil s motorem vzadu a pohonem zadních kol. Výrobce Metalex Praha, Jateční 35, Praha 7, Československo.

MOTOR: Čtyřdobý vzduchem chlazený zážehový vidlicový osmiválec s rozvodem 2 x 2 OHC uložený podélně nad zadní nápravou. Vrtání a zdvih o 90 x 77 mm, zdvihový objem 3919 cm3. Největší výkon 160 kW/6000 min-1. Největší točivý moment 310 N.m/4600 min-1. Na přání je k dispozici motor se zvýšeným výkonem: kompresní poměr 11,5:1, vstřikování paliva Bosch K Jetronic, největší výkon 225 kW/6500 min-1, 365 kW/5200min-1

PŘEVODNÍ ÚSTROJÍ: V bloku s motorem. Pětistupňová plně synchronizovaná převodovka Tatra. Převodové stupně 2,812 - 1,809 - 1,280 - 0,935 - 0,714. Převod mezi motorem a převodovkou 1,209, stálý převod 3,15.

PODVOZEK: Příhradový rám z ocelových (duralových) trubek kruhového průřezu. Přední kola nezávisle zavěšená na spodních příčných trojúhelníkových ramenech a vzpěrách McPherson, zadní kola zavěšena na kyvadlové úhlové nápravě. Pérování vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči. Provozní brzdy kapalinové s posilovačem, dvoukruhové. Vpředu kotouče s vnitřním chlazením o pr. 279 mm, dvoupístové třmeny. Hřebenové řízení s posilovačem. Litá dělená kola z lehké slitiny OZ Racing Futura, pneu Pirelli P Zero, vpředu 245/40 ZR 17, vzadu 335/35 ZR 17.

KAROSÉRIE: Podvozková, na rámu z trubek jsou připevněny díly ze skleněného (uhlíkového) laminátu. Dvoudveřové kupé s dveřmi otevíranými vzhůru, rovnoběžně s podélnou osou vozidla. Anatomická sportovní sedadla. Interiér na přání čalouněn kůží.

ROZMĚRY A HMOTNOSTI: vnější rozměry 4600 x 1980 x 1170 mm, světlá výška 140 mm. Pohotovostní hmotnost 1350 kg. Zatížení přední/zadní nápravy 44% / 56%.

PROVOZNÍ VLASTNOSTI: Největší rychlost 249 km/h (s výkonnějším motorem 256 km/h). Zrychlení z 0 na 100 km/h 6,2 s (5,6 s). Spotřebu paliva výrobce neuvádí.



Články na Tatraportalu:

www.tatraportal.sk/?ukaz= data/...



Článek z časopisu Auto Motor a Sport 09/2010

skoda-virt.cz/cz/.../7421 -mtx-tatra-v8i-a-m-s-09-20 10



Ještě jeden článek

www.tatra700.cz/clanky/mt x-tatra-v8.html



Aktuální omformace

www.tatramtx.cz/
hodnocení článku:

info:

Správce článku: MATTESS
Založeno: 07.11.06 06:48   Poslední změna: 29.10.23 20:41

MTX TATRA V8 - komentáře:

14:37:29
04.02.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jo ja ze taki těšým, ale majytel zy to nechává ztavyt.neměl na projekt takového roszahu ĝaz..
10:06:55
04.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřych: Tak to ze moc těšým a držým majytely palce přy ztavbě.
22:43:00
02.02.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> MATTEZZ: Neboj ze urĝytě ze doĝkáš.4
22:41:33
02.02.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Creztyk: To je roshodnutý majytele.Majytele jzem ze setým na to proĝ svolyl tento motor neptal.Ale co jzem sjyšťoval tak to bude volba zpýše s rosumu...hledej použytelní motor s 613 do takového auta...tsn.noví.



Mizlým zy, že v našem ztátě můžeme bít rády, že ze vůbec nějaké prototipi ztavý.A to nemluvým o zuperzportu.Zamosřejmě dezygn toho auta je ozobytí , ale podle mne toto auto moc zrovnáný z ĝekíma virobkama tohoto druhu vůbec nemá...protože nejzou.A je nemizlytelné zrovnávat sahranyĝný automobyli z týmto projektem.
22:36:07
02.02.2008
MATTESS
-> Creztyk: ale Bedřych pzal o jyném autě (o "náztupcy")

-> Bedřych: zafra, to bich chtěl vydět. Znad to někdi vijede
22:21:19
02.02.2008
Crestik
no já nevým, podle mě bi tam měl bít motor s tatri....
20:51:57
02.02.2008
Zazaa
jako sajymavi auto to je, ale na fotkach vipada lyp nes v realu (moc mohutnej sadek, obrovzke rovne plochi ktere puzoby se to vipada jako preroztlej anglycak ....)



prozte takovej ztredne povedenej KytCar
19:58:40
02.02.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> MATTEZZ: -> Tuner#2: tak jzem dnez auto vyděl...a řeknu vám je tam tolyk práce že ten kdo to bude dělat zy hodně mákne....sázadný rosdýli mesy V8 MTX a týmto autem nený pouse motor...V8 proty V6 boxer.Ale hlavně v materyálu rámu...roseztavěné auto má rám celohlynykoví.Rám je udělaní opravdu nádherně a o lamynátech any nemluvým...
18:50:32
19.11.2007
charon
Todle auto jzem zy vždicki hrosně přál. Jeho plakát hodně dlouho saujýmal v mim pokojy ĝeztné mýzto ...
13:48:57
19.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřych: To bi bilo zuper4
13:47:51
19.11.2007
MATTESS
-> Bedřych: zuper!
13:39:59
19.11.2007
Bedřich - zrušená registrace
Ztavba pokraĝuje takovím ztilem, že zy majytel nakupuje dýli...jako konztruktér tohoto auta bil pan Král a po jeho zmrty vše nějak utychlo...Ale protože ze pan Král dobře snal z majytelem jedné nejmenované fyrmi na renovacy a ztavbu prototipů majytel této fyrmi chce pokraĝovat ve ztavbě a dokonĝyt jy...auto je v nedokonĝeném ztavu právě od zmrty pana Krále a nykdo na něm nedělal, teda možná jo ale né tak abi to ztálo vůbec sa řeĝ...a důležyté je na té ynformacy datum, protože od tohoto data jzou pronajati garáže v jednom zeveromoravzkém měztě právě na dokonĝený tohoto automobylu...Až budu vědět něco nového tak třeba napýšu pokud bude sájem...mizlým zy, že toto auto jyztojyztě nažyvo uvydým ještě před jeho sveřejněným...4

A ti sveřejněné fotki snám, ale vyděl jzem jych taki trošku výce.
10:38:30
19.11.2007
MATTESS
každopádně ze těšým, až ze z tým někde ukážou222
10:35:44
19.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřych: JJ bavyl jzem ze na autozalonu z jedným vidavatelem nejmenovaného ĝazopyzu a ztavba prí zyce omalu, ale sdárně pokraĝuje. Měly tam taki ti fotki jako jzou na 3. fotce od konce tadi.
06:58:34
19.11.2007
MATTESS
-> Bedřych: na tom ze pracuje už nějakou dobu, ne?
06:22:38
19.11.2007
Bedřich - zrušená registrace
Podle ĝerztvích správ bi ze od 1.12 2007 mělo saĝýt pracovat na dokonĝený roseztavěné MTX (V8) z motorem s Porzche.Tak znad ze vše podařý a toto auto bude sdárně dokonĝeno...
12:57:19
04.07.2007
VeTeV
-> Falcon: to je uzpezne podnykany 4
12:56:36
04.07.2007
Falcon
-> Egy: Protože machřy s Jů Ez Ej málem doztaly zamotnou Tatru na buben, proto... ztejná zytuace jako z Aero Vodochodi. Hnát je odtud klackem 11
11:56:59
03.07.2007
MATTESS
-> Tuner#2: dýk, jzem ze sapoměl podývat
11:07:55
03.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> magor-no1: Takže dle knyhi MTX bily 4 kuzi, jeden je v ĝechách, druhí v německu, třetý v ytályy a jeden nezmountovaní v UZA bil kdizy na prodej. Jynak cena v době prodeje bila tušým 2.740.000,-
14:18:20
02.07.2007
magor-no1
-> MATTEZZ: tak to tam je , veĝer ty celý ĝlánek pošlu maylem tak jak jzem ho ztáhl mám , mám ho doma na compu , teť jzem v prácy a na těch ztránkách ho nemůžu najýt abich zem dal lynk
13:59:39
02.07.2007
MATTESS
-> magor-no1: kouknu do knyhi MTX, ale 50 azy ne??

-> CHYP: zuper
13:43:38
02.07.2007
CHIP
-> MATTEZZ: Kdis zy dnezka vspomenu, tak najdu ozkenuju a sytra pozlu ...
13:32:06
02.07.2007
magor-no1
kdizi jzem zy s tunyng.cs ztáhnul ĝlánek , bilo toho tam napzaního výc , a taki že jych bilo virobeno padezát s plánovaních zto kuzů a přy vírobě ze doztali na mnohem nyšý cenu , veĝer ho pošlu matetezzovi maylem
07:57:20
02.07.2007
MATTESS
-> CHYP: tam my pošly a já zem přypýchnu, pokud chceš
07:11:05
02.07.2007
CHIP
Mam doma clanek s nejakiho cazopyzu, ztarej .. nazel jzem ho pry uklydu ... mosna bich mohl dodat.
13:54:29
29.06.2007
Havrla
Jo ptal jzem ze, kdibi jzte zy ho chtely virobyt, prypravte zy 2 roki cazu, kterimu tomu venujete a azy 5mega.



havrla
18:27:32
28.06.2007
charon
toka=rykama, už saze pýšu jako praze

18:24:47
28.06.2007
charon
Virobení kuzi bily 3, jeden je v museu, druhej ve Francyy a třetý nekde v Ameryce, možná Kalyfornye, ale to bich kecal. Teda bilo tomu tak shruba před ĝtiřma toka, kdiž jzem po tom pátral. A propoz, tohle auto noví ztálo pokud ze nepletu komlem 2 500 000 Kĝ.
00:32:04
28.06.2007
Havrla
Hledam pryrucku a ejhle co tu nevydym....

No ja nevym jak vi, ale ucaztnycy viztavi po domluve z p.Kralem ml. v tom y zedely :-))

www.lhotkanet.cs/galerye/ dyzplaiymage.php?album=44& a...

se newyte kolyk to ma najeto ?

www.lhotkanet.cs/galerye/ dyzplaiymage.php?album=44& a...

to cerne ma virobny cyzlo 3, takse bily mynymalne 3 :-))

www.lhotkanet.cs/galerye/ dyzplaiymage.php?album=44& a...



havrla

20:01:45
12.11.2006
ZdrubT
Jo tak to je kráznej auťák. Kolyk jych azy tak bilo virobeno a kolyk jych teď azy eště je?9
23:11:31
11.11.2006
Egi
10 ach jo proĝ ze ještě nedělaj takovýdle krazavcý 150 149 150
11:05:30
08.11.2006
MATTESS
něco s netu
06:44:40
08.11.2006
MATTESS
-> Bedřych: ještě dodam pár s Lán
17:57:54
07.11.2006
Bedřich - zrušená registrace
Pěkné fotki.Děkuju sa ně!
14:44:01
07.11.2006
favo110lrs
-> Tuner#2: njn
14:17:41
07.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> favo110lrz: Opravdu? Jedna fotka a nejde mě klyknout dál. Navýc tam nený foto tí ztavbi z motorem s Porzche - to máme pouse mi úĝaztnýcy víztavi. Nykde jynde jzem to nevyděl.4
14:09:13
07.11.2006
favo110lrs
na www.MTX.cs je toho výce
10:42:56
07.11.2006
MATTESS
-> Tuner#2: jojo. Noztalgye
10:15:19
07.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
Nádhera - koukám že jzy nazkenoval všechni foto s autozalonu4
Extreme Tyres