Nevravím, že verzia vstrekovanie je zle napísaná.
Ja som to napísal iba k porovnaniu, lebo je to dosť nelogické a nereálne ten KP 15,1:1.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MTX TATRA V8
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [16]:
Text:
Technické údaje MTX Tatra V8Dvoumístný sportovní automobil s motorem vzadu a pohonem zadních kol. Výrobce Metalex Praha, Jateční 35, Praha 7, Československo.
MOTOR: Čtyřdobý vzduchem chlazený zážehový vidlicový osmiválec s rozvodem 2 x 2 OHC uložený podélně nad zadní nápravou. Vrtání a zdvih o 90 x 77 mm, zdvihový objem 3919 cm3. Největší výkon 160 kW/6000 min-1. Největší točivý moment 310 N.m/4600 min-1. Na přání je k dispozici motor se zvýšeným výkonem: kompresní poměr 11,5:1, vstřikování paliva Bosch K Jetronic, největší výkon 225 kW/6500 min-1, 365 kW/5200min-1
PŘEVODNÍ ÚSTROJÍ: V bloku s motorem. Pětistupňová plně synchronizovaná převodovka Tatra. Převodové stupně 2,812 - 1,809 - 1,280 - 0,935 - 0,714. Převod mezi motorem a převodovkou 1,209, stálý převod 3,15.
PODVOZEK: Příhradový rám z ocelových (duralových) trubek kruhového průřezu. Přední kola nezávisle zavěšená na spodních příčných trojúhelníkových ramenech a vzpěrách McPherson, zadní kola zavěšena na kyvadlové úhlové nápravě. Pérování vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči. Provozní brzdy kapalinové s posilovačem, dvoukruhové. Vpředu kotouče s vnitřním chlazením o pr. 279 mm, dvoupístové třmeny. Hřebenové řízení s posilovačem. Litá dělená kola z lehké slitiny OZ Racing Futura, pneu Pirelli P Zero, vpředu 245/40 ZR 17, vzadu 335/35 ZR 17.
KAROSÉRIE: Podvozková, na rámu z trubek jsou připevněny díly ze skleněného (uhlíkového) laminátu. Dvoudveřové kupé s dveřmi otevíranými vzhůru, rovnoběžně s podélnou osou vozidla. Anatomická sportovní sedadla. Interiér na přání čalouněn kůží.
ROZMĚRY A HMOTNOSTI: vnější rozměry 4600 x 1980 x 1170 mm, světlá výška 140 mm. Pohotovostní hmotnost 1350 kg. Zatížení přední/zadní nápravy 44% / 56%.
PROVOZNÍ VLASTNOSTI: Největší rychlost 249 km/h (s výkonnějším motorem 256 km/h). Zrychlení z 0 na 100 km/h 6,2 s (5,6 s). Spotřebu paliva výrobce neuvádí.
Články na Tatraportalu:
www.tatraportal.sk/?ukaz= data/...
Článek z časopisu Auto Motor a Sport 09/2010
skoda-virt.cz/cz/.../7421 -mtx-tatra-v8i-a-m-s-09-20 10
Ještě jeden článek
www.tatra700.cz/clanky/mt x-tatra-v8.html
Aktuální omformace
www.tatramtx.cz/
info:
Správce článku: MATTESSZaloženo: 07.11.06 06:48 Poslední změna: 29.10.23 20:41
MTX TATRA V8 - komentáře:
22:27:46
22.05.2011
22.05.2011

omeletka
12:54:02
22.05.2011
22.05.2011

MATTESS
-> omeletka: ten kompresní poměr u karburátorové verze bude špatně, údaje pochází asi odtud:
www.tatra-club.com/engine _detail.php?id=12
A co se Ti nezdá na údajích o verzi se vstřikováním?
www.tatra-club.com/engine _detail.php?id=12
A co se Ti nezdá na údajích o verzi se vstřikováním?
09:48:45
22.05.2011
22.05.2011

omeletka
Toto sa mi akosi nezdá !
"...kompresní poloměr 15,5:1. Největší výkon 160 kW/6000 min-1. "
" Na přání je k dispozici motor se zvýšeným výkonem: kompresní poměr 11,5:1 , největší výkon 225 kW/6500 min1. "
Chcel by som vedieť, odkiaľ pochádza táto informácia !
"...kompresní poloměr 15,5:1. Největší výkon 160 kW/6000 min-1. "
" Na přání je k dispozici motor se zvýšeným výkonem: kompresní poměr 11,5:1 , největší výkon 225 kW/6500 min1. "
Chcel by som vedieť, odkiaľ pochádza táto informácia !
21:17:31
05.03.2011
05.03.2011

MATTESS
Jsem našel fotku z brněnského autosalonu 2001 (č.11)
10:18:49
27.09.2010
27.09.2010

MATTESS
-> Tuner#2: Já to nejsem
Chci oskenovat ten článek a dát ho sem

10:08:10
27.09.2010
27.09.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 26.09.10 19:32:40: Bomba, díky za info a ten západočech by mě teda zajímal :-)
09:34:36
27.09.2010
27.09.2010

MATTESS
Jedna zajímavost (možná jste si všimli) - první kus, ta červená, má přední část výklopnou celou, třetí kus z Lán jen kapotu jako Bugatti EB110
20:55:03
26.09.2010
26.09.2010

MATTESS
přihodil jsem detail z fotky č.7, ale kvalita mizerná
19:44:53
26.09.2010
26.09.2010

bibendum30
-> MATTESS: Ja vim,bedřich v tomhle má pravdu...ale pak to kazí ten punc jedinečnosti a originálu(ten jinej motor).Ale upřímně-má-li někdo finance na to nechat si postavit takhle jedinečný a už nevyráběný supersport,myslím že má i na to si nechat postavit "originální" motor
19:43:16
26.09.2010
26.09.2010

MATTESS
-> VeTeV: možné to je
19:40:32
26.09.2010
26.09.2010

VeTeV
-> MATTESS: kdysi jsem to někde četl, že snadmajitel nedůvěřoval našemu motoru, ale co je na tom pravdy nevím...
19:39:28
26.09.2010
26.09.2010

MATTESS
-> VeTeV: to nevím, o tom informace nemam
-> bibendum30: jenže sežeň nový motor TATRA (jak psal Bedřich)
-> bibendum30: jenže sežeň nový motor TATRA (jak psal Bedřich)
19:36:20
26.09.2010
26.09.2010

bibendum30
-> MATTESS: Ten v lánech jsem viděl,je to fakt peckovní auto.Do Tatry patří TATRA a ne nějaký zaj....porsche
19:34:37
26.09.2010
26.09.2010

VeTeV
-> MATTESS: a ten v USA ma jinej motor ne?
19:32:40
26.09.2010
26.09.2010

MATTESS
Aktualizované umístění aut je dle nejnovějších informací (AMS září 2010) trochu jiné - červený vlastní sběratel v západních Čechách (kua kdo to je), bílý je v Německu, třetí je v Lánech a čtvrtý šel jako stavebnice do USA. Pátý se dodělává, má prodlouženou záď a motor Porsche
01:33:09
15.11.2009
15.11.2009

Syny
co to je kompresni polomer? 

14:32:13
03.03.2008
03.03.2008

MATTESS
-> katuska: ??
14:22:06
03.03.2008
03.03.2008

katuska
co ces



10:16:47
03.03.2008
03.03.2008

Mr.Lumpy
-> charon: jj a byl ve dvou verzích...
06:40:43
03.03.2008
03.03.2008

MATTESS
-> mb136gl: na autosalónu 91 jsem od ní nemohl odtrhnout oči a před 2 lety v Lánech jsem jí s Tunerem#2 okukovali pěkně dlouho. Zjara pojedem asi znovu

23:31:44
02.03.2008
02.03.2008

mb136gl
-> MATTESS: no fakt, prvykrat som to videl v tej teme Supersport a to ako keby som dostal po papuly, ale vyzera to dobre....
22:32:09
02.03.2008
02.03.2008

charon
-> Bedřich: Nepoužíval se do tohohle motor z Tary 700? Ten silnější (větší)?
21:21:38
02.03.2008
02.03.2008

MATTESS
-> mb136gl: cože??
20:52:11
02.03.2008
02.03.2008

mb136gl
ty vole to som netusil, ze aj nieco take existuje
14:37:29
04.02.2008
04.02.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jo ja se taky těším, ale majitel si to nechává stavit.neměl na projekt takového rozsahu čas..
10:06:55
04.02.2008
04.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: Tak to se moc těším a držím majiteli palce při stavbě.
22:43:00
02.02.2008
02.02.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> MATTESS: Neboj se určitě se dočkáš.

22:41:33
02.02.2008
02.02.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> Crestik: To je rozhodnutí majitele.Majitele jsem se zetím na to proč zvolil tento motor neptal.Ale co jsem zjišťoval tak to bude volba spíše z rozumu...hledej použitelný motor z 613 do takového auta...tzn.nový.
Myslím si, že v našem státě můžeme být rádi, že se vůbec nějaké prototypy staví.A to nemluvím o supersportu.Samozřejmě design toho auta je osobitý , ale podle mne toto auto moc srovnání s čekýma vyrobkama tohoto druhu vůbec nemá...protože nejsou.A je nemyslitelné srovnávat zahraniční automobily s tímto projektem.
Myslím si, že v našem státě můžeme být rádi, že se vůbec nějaké prototypy staví.A to nemluvím o supersportu.Samozřejmě design toho auta je osobitý , ale podle mne toto auto moc srovnání s čekýma vyrobkama tohoto druhu vůbec nemá...protože nejsou.A je nemyslitelné srovnávat zahraniční automobily s tímto projektem.
22:36:07
02.02.2008
02.02.2008

MATTESS
-> Crestik: ale Bedřich psal o jiném autě (o "nástupci")
-> Bedřich: safra, to bych chtěl vidět. Snad to někdy vyjede
-> Bedřich: safra, to bych chtěl vidět. Snad to někdy vyjede