skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Reakce na crash test S105
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [7]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: XFunnyZaloženo: 11.01.06 22:53 Poslední změna: 11.01.06 23:27
Reakce na crash test S105 - komentáře:
07:16:30
09.10.2006
09.10.2006
LuccasH
Po dlouhé době jsem zavítal na stránky.Je pravda, že od 20 let starýho auta nemůžou čekat aspoň * podle Euro NCAP.To je blbost.Stejně tak souhlasím, že v bývalym východním bloku se nevyráběly auta srovnatelný se západem.Mám na mysli bezpečnost.ono u škodovek jde hlavně o konstrukci auta.Jasně že jsou na autě bezpečnostní výztuhy, deformační zóny, bezpečnostní hřídel volantu atd.Jde o to, že vepředu jsou akorát plechový výlisky, který po tolika letech nemaj potřebnou tuhost.Rád bych sem dal fotky crashtestu Trabantu, bohužel nevim jak.Zájemcum je rád pošlu na mail(LuccasH@seznam.cz je ten muj).Motor vpředu náraz dost zbrzdí a odpruží, načež nedojde k takový destrukci přední části karosérie, vnitřní prostor není tak zničenej a řidič má větší šanci přežít.Jezdim ve škůdce 1985, v supr stavu neni, dopustit na ní nedám.Ale ruku na srdce, 20 a víc starý auta jsou v dnešním provozu z hlediska bezpečnosti nebezpečný.A škodovku nedám!Je to dobrý auto.
09:52:27
27.02.2006
27.02.2006
Simi
Na obhajobu redakce bych podotknul snad jedine: srovnavat 20 let stare auto se soucasnymi je samozrejme "blbost", ale jde o to, ze v realu - na silnici - se bohuzel nikdo nepta: "jak mas stare auto? Jo, aha, 20 let, no tak pockej, to do tebe nebudu bourat celne, ale vezmu te lehce pod uhlem ze zadu, abys to prezil..."
Je pravda, ze v dobe vyroby musela skodovka splnovat nejake bezpecnostni predpisy. Na druhou stranu ale zase v te dobe vypadala situace na silnicich uplne jinak. Dnes se da s trochou nadsazky bohuzel klidne prohlasit, ze jezdit po nasich silnicich je boj o zivot. A jak si kdo odpovi na otazku, jestli je na to 120 zrovna nejvhodnejsi adept, je uz jeho vec...
Prave bezpecnost byl jeden z duvodu, proc jsem koupil na jezdeni nove auto...
Je pravda, ze v dobe vyroby musela skodovka splnovat nejake bezpecnostni predpisy. Na druhou stranu ale zase v te dobe vypadala situace na silnicich uplne jinak. Dnes se da s trochou nadsazky bohuzel klidne prohlasit, ze jezdit po nasich silnicich je boj o zivot. A jak si kdo odpovi na otazku, jestli je na to 120 zrovna nejvhodnejsi adept, je uz jeho vec...
Prave bezpecnost byl jeden z duvodu, proc jsem koupil na jezdeni nove auto...
19:25:33
23.02.2006
23.02.2006
Power of Bass
plne souhlasim s Rudym a nezbyva k tomu nez rict: HANBA jim !!! to je asi jako dneska porovnavat P4 s 15let starou 486... (mysleno PC ) Sou to sráči...skoda slov!
15:18:08
13.02.2006
13.02.2006
Rudy
On je Svět Notorů vůbec tak trochu nevyvážený časopis: pokud jde o to číslo s tím crash testem, tak na jedné straně pořádají hon na čarodějnice na Škodovky 742, na straně jiné se zas rozplývají nad žlutým Rapidem (i když nerozlišují Garde a Rapid) a zdůrazňují, že to je super a jede to 170... (jak by to auto vypadalo při crash testu ve 170, to nechci ani pomyslet).
Jinak plně souhlasím, že ti, co za bolševika pěli chválu na "výdobytky" socialistického automobilového průmyslu, dneska tahle auta zavrhují.. Vysmívat se pasivní bezpečnosti auta, které je konstrukčně 30 a fyzicky 20 let staré, to je fakt hrdinství..
Jinak plně souhlasím, že ti, co za bolševika pěli chválu na "výdobytky" socialistického automobilového průmyslu, dneska tahle auta zavrhují.. Vysmívat se pasivní bezpečnosti auta, které je konstrukčně 30 a fyzicky 20 let staré, to je fakt hrdinství..
15:56:46
12.02.2006
12.02.2006
Bagrr- máma mele Emu
Ohledně bludů v tomto časopise: nejvíc mě dostalo jak je tam článk o tuningu žlutýho kupáka a jak je to jednou garde a podruhý rapid Mno a jinak takhle podobně vypadala jedna 130ka, která se potkala s autobusem.... Mno a řidič z toho vyváznul jen s naraženym žebrem....
20:33:55
09.02.2006
09.02.2006
sekyy
-> Hanz: o tom se nema smysl bavit.
Nechápu proč všichni pořád odsuzují starší škodovky. Nejlepší na tym je to, že tyto články píšou redaktori, kteri jezdili cele zivot ve skodovce. Ukažte mně kdo v té době dokázal udělat ve východním bloku "pořádný" auto, které by bylo kokurenceschopné západní autám.
Sem zvedavy jestlii jim budou jezdit ty jejich "super" auta od WV po 25 letech denniho provozu.
.. berte to s trochou nadsazky.
Nechápu proč všichni pořád odsuzují starší škodovky. Nejlepší na tym je to, že tyto články píšou redaktori, kteri jezdili cele zivot ve skodovce. Ukažte mně kdo v té době dokázal udělat ve východním bloku "pořádný" auto, které by bylo kokurenceschopné západní autám.
Sem zvedavy jestlii jim budou jezdit ty jejich "super" auta od WV po 25 letech denniho provozu.
.. berte to s trochou nadsazky.
19:08:55
09.02.2006
09.02.2006
Hanz - zrušená registrace
Tohle mi nedá nereagovat. Myslim si že každé auto je jedno v jaké době bylo vyrobeno muselo splňovat nějaké parametry, to že se postupem času věci nabalují na ten prvopočátek je normální jev. Takže když naše oblíbená autíčka mohli vyrazit do světa z automobilky museli taktéž něco splňovat né? Už mě štve tenhle hon na naší ještě ČESKOU škodovku, proč netestují také třeba francouzskou 205-ku která je třeba ještě o rok starší nežli moje Emilka a takhle bych mohl pokračovat do aleluja.
A jak zde padlo že stará auta by neměli jezdit na silnicích je celkem také hloupost, většinou nehody způsobují řidiči modernějších aut a nepomuže jim ani SBS, ani ABS a bůh ví co ještě, prostě jsou to prasata!!! A nechápu jediný duvod proč já rozumný řidič bych měl své auto poslat proti čemu koliv jen tak!!
A jak zde padlo že stará auta by neměli jezdit na silnicích je celkem také hloupost, většinou nehody způsobují řidiči modernějších aut a nepomuže jim ani SBS, ani ABS a bůh ví co ještě, prostě jsou to prasata!!! A nechápu jediný duvod proč já rozumný řidič bych měl své auto poslat proti čemu koliv jen tak!!
19:16:54
28.01.2006
28.01.2006
haso
-> M a r c e l - GARDE: presne tak, cakat od 20rokov stareho auta vysledky crashtestu ako na novom aute je blbost
15:00:51
26.01.2006
26.01.2006
M a r c e l
-> Labros:
no to nevim, ale jejich rceni o stavu toho auta je pochybne, cozpak videli treba dovnitr do sloupku, jestli nejsou schnile ? Podle me davat crashtest stareho auta (v jakemkoliv stavu) je naprosta hovadina, stejne, nebo podle tridy sveho zarazeni, ale velmi podobne, by dopadlo jakykoliv jiny 20 let stary auto, tot muj nazor ... ten casopis je sracka a ty bludy co tam pisou jsou k placi, o cemz me opet presvedcil tenhle clanek ...
no to nevim, ale jejich rceni o stavu toho auta je pochybne, cozpak videli treba dovnitr do sloupku, jestli nejsou schnile ? Podle me davat crashtest stareho auta (v jakemkoliv stavu) je naprosta hovadina, stejne, nebo podle tridy sveho zarazeni, ale velmi podobne, by dopadlo jakykoliv jiny 20 let stary auto, tot muj nazor ... ten casopis je sracka a ty bludy co tam pisou jsou k placi, o cemz me opet presvedcil tenhle clanek ...
00:15:17
26.01.2006
26.01.2006
MadMan
no ja jen verim v to ze me a moji shade tohle nepotka ... a nepreju to nikomu z tohoto webu a vubec vsem ... dohadovat se zda je moznost preziti nebo ne no nevim ono zalezi na mnoha okolnostech zejo a navic rychlost 50km/h no by me zajimalo jak by to vypadalo kdyz by jeli napr audi 50km/h a celne ze skudkou no nefim jak by to vypadalo .... kazdopadne nemuzou srovnavat auto stare 20 s novyma to je trosku hloupost ...
19:32:26
25.01.2006
25.01.2006
haso
-> Labros: ale ved to naschval je*li tu skodofku do toho tak aby to znicilo vsetko kde sedi sofer. To bolo naschval, podla mna
13:11:00
19.01.2006
19.01.2006
Labros
možná měla shnilý podběhy, podle toho kde skončilo to kolo...
V novým SM už jsou zase dvě reakce na ten poslední citovej výlev Někdo mu odporuje, že auto je kus plechu a ne živej tvor
V novým SM už jsou zase dvě reakce na ten poslední citovej výlev Někdo mu odporuje, že auto je kus plechu a ne živej tvor
19:19:40
18.01.2006
18.01.2006
haso
-> Stepix: pravda
20:02:08
17.01.2006
17.01.2006
Stepix
nejhorší na tom je, že rozflákali takovou peknou škodofku
20:39:17
14.01.2006
14.01.2006
haso
-> LADAS: no mozno by to bolo trosku ine, lebo ked ides havarovat tak sa ti cele telo napne a chova sa trosku inak ako ta figurina, aspon to je moj nazor. Ale aj tak by ten kto tam sedel bol na sracky
10:55:53
14.01.2006
14.01.2006
LADAS
nechci to ani vidět kdyby tam seděl člověk
00:11:17
14.01.2006
14.01.2006
XFunny
-> haso: tak to bys ses divil co vydrzi takovy maluch
19:43:58
13.01.2006
13.01.2006
haso
Ja by som rad videl crashtest FIATu 126
19:11:28
13.01.2006
13.01.2006
haso
-> minno: diky ze si zvacsil moje obzori . Uz si to budem pamatat.
23:09:29
12.01.2006
12.01.2006
mbcko
neřešte blbiny. šlo o podstatu textu. ne o to, co to je škůdku:))))))))))))))))))
))
23:06:01
12.01.2006
12.01.2006
mbcko
neřešte blbiny. šlo o podstatu textu. ne o to, co to je škůdku:))))))))))))))))))
))
21:53:57
12.01.2006
12.01.2006
minno
-> haso: mam pocit ze zijes v omyle ako vela vela ludi, ktori si myslia ze 105 boli tie co mali zadne svetla kvapky/zehlicky a 120 tie co mali velke predne aj zadne svetla. To je omyl. Obidva typy boli aj 105 aj 120, taku zakladnu vec by si ako skodovkar mohol vediet
21:42:22
12.01.2006
12.01.2006
Honza M
-> haso: 105 M neměly takový světla? To je novinka
21:33:42
12.01.2006
12.01.2006
kirri
-> haso: ????
21:20:15
12.01.2006
12.01.2006
haso
-> honzam: v nadpise clanku ano, ale ved 105-ky nemaly take predne ani zadne svetla . Ale ja ti verim, ja len tak spekulujem
21:10:55
12.01.2006
12.01.2006
Honza M
-> haso: Byla to 105. Vždyt to máš hned v nadpisu
19:25:23
12.01.2006
12.01.2006
haso
-> mbcko: presne tak, ale mne sa zda ze to nebola Š105 ale Š120 nie?
17:09:52
12.01.2006
12.01.2006
Labros
-> mbcko: pravda, ale zrovna do Armina ryli v tomhle časáku docela dost a taky přinesli v předstihu informaci že Motorsport nebude ve WRC pokračovat
16:48:16
12.01.2006
12.01.2006
mbcko
NEchtěl jsem to komentovat, ale musím. Asi každýmu je jasný, že narazit škodovkou čelně do zdi je nahovno. NEmá motor vepředu atd. před dvaceti lety také fabriky tolik neřešily bezpečnost, protože se na silnicích jezdilo pomaleji. žádné dvoulitry, třílitry atd. Dělat dneska kreštest škodovky mi přijde jako píčovina. ale je to věc časopisu, když má čtenáře, kteří si to přečtou rádi a radši, než třeba, co stálo za krachem fabie WRC.... atd, pak je to jejich volba. Předhazovat lidem, že dvacet let starý auto je nebezpečný, je stejný, jako říkat, že dvacet let stará žehlička nebo vrtačka může probíjet, že dvacet let starej počítač nezmákne nové hry atd. Je to opakování toho, co vědí všichni, zaplácnutí drahocené stránky v časopise atd. vím o čem mluvím, jsem taky novinář......... takže jestli se milí kolegové cítí jako hrdinové, kteří přinesli novou zprávu, tak si myslím, že v sedmdesátých letech udělali stejně dobrý, možná lepší, text, ale měl své opodstatnění. kreštest škody 105 v roce 2005(nebo2006) je zbytečnost. tolik můj názor
16:12:43
12.01.2006
12.01.2006
kirri
-> xMart: hele tenSMART tu je už milionkrát, ale to je jedno, stejně ve 110 proti zdi je to dobrý, ale energie, která by byla při tomhle nárazu by způsobila to, že lidi vevnitř by byli slušně řečeno na sračky a to doslova
16:12:13
12.01.2006
12.01.2006
Labros
-> xMart: když se obnovuje stránka s článkem kam jsi vkládal komentář tak ho to tam vloží znova.
16:09:09
12.01.2006
12.01.2006
Honza M
-> petřík: Přesně tak! To nemůžeš srovnávat. Bylo to jiné přesahy do překážky. Je rozdíl jestli narazíš 40% plochy do překážky nebo 100%
15:00:52
12.01.2006
12.01.2006
Majkl
-> xMart: to uz tu bylo 3krát
14:51:35
12.01.2006
12.01.2006
xMart
Mrknete na tohle... Na takovyho malyho srace je to dobry..
video.google.com/videopla y?docid=6605...
video.google.com/videopla y?docid=6605...
14:41:53
12.01.2006
12.01.2006
xMart
Test ty Gardovky a ty S 105 se neda srovnavat protoze drive se delaty crash testy celou plochou predku a ta 105ka bourala jen 40% plochy.Proto je tak na kasi.