Toto jsem s kopíroval ze SkodaTeam ten člověk je opravdu na ránu
Panové tak tohle mně opravdu rozesmálo. : který testuje naše nově vyrobené dělenné disky.Ja nevím ale ten člověk by potřeboval opravdu již dostat na čunu. Jakmuže trvrdit tento nesmysl.!! že výrabí dělená kola proboha už dost tohoto chlubení cizím peřím. Vím přesně kde ty kola v znikly a kdo je zachránil a začal vyrábět. a divím se že to strpí.
s pozdravem petr nedbal
Kde nás opět uvidíte? No přece na nejslavnějším závodu sezony: www.barum.rally.cz/2013/p
age.php?cont=103&a...
Budeme pomáhat v servisu slovenské legendě D. Krajčovič na škoda 130LR, který testuje naše nově vyrobené dělenné disky : shop.tym-motorsport.cz/cz
/.../disky-a-prislusenstvi
.html
nebo www.tym-motorsport.cz
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TYM Motorsport - dopis Vostrému
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]Text:
Právě jsem sesmolil dlouhou odpověd pro pana Vostrého v diskuzi na Škodatemu.. no a po uložení koukám, že to je dlouhé jako článek a že by to možná mohlo zajímat i někoho dalšího, než pár lidí co se tam dohadujou :-) Ono to totiž obsahuje i všeobecné informace na co by si člověk měl dávat pbacha :-)Takže pokud máte chvíli čas, tak tady je takový otevřený dopis panu Vostrému :-)Ono se to pane Vostrý má celé asi takhle. Volají nám fandové Škodovek a třeba i potencionální zákazníci a vyptávají se na věci kolem 130RS a dalších aut. A ptají se občas na velmi těžko uvěřitelné dotazy. Když se jich zeptáme, kde na takovou kravinu přišli, tak se dozvídáme že od Vás.. Což je dost smutné, protože pokud tomu Vašemu příběhu uvěří a na základě toho u Vás nakoupí, tak ho vlastně okradete. Takže pro informovanost okolí od teď budu všem lidem říkat, ať se podělí o své zkušennosti do této diskuze.
Pokud tvrdíte, že Vás lidé pomlouvají tak to úplně neumím posoudit a musíte si to s nimi vyřešit sám, ale je pár konkrétních věcí které by zajímaly mě..
Začneme tím kamionem co údajně odvezl do spalovny archiv od 130 RS
1) Máte vůbec představu, kolik papíru se vejde do kamionu?
Doporučuji všem zajít do archivu.. nahlédnutí je zdarma a můžete se sami přesvědčit o tom, že tam rozhodně není tolik dokumentace aby podle ní šlo postavit celé auto. Protože velká část archivu se vůbec nedochovala z důvodu průseru v Česaně a další část se poničila při transportu. Pokud se něco likvidovalo tak to byly věci které tam byly víckrát a rozhodně to nebyl kamion a naštěstí to neproletělo komínem a je to v soukromých rukou, ale ne v těch vašich.. a i kdybyste to od těch lidí vykoupil, tak to byl pouze zlomek potřebného
A můžeme plynule přejit na zadní nápravu... pokud máte z archivu výkres ramen, tak jste dobrý, protože nikdo jiný ho před Vámi v archivu nenašel... ale je možné že jen neměl štěstí.. nicméně...
Zadni ramena:
1) Proč jste tak před rokem zuřivě inzerovali ramena, které měla vlastní vývoj a vylepšení ve spolupráci s původním autorem nápravy, pomlouvali ty od Marchala že jsou horší a přitom nabízely výrobky Ondrejky ze Slovenska které mají k origo ramenu celkem daleko?
2) V současné době vyrábená ramena jsou už podle fotky prokazatelně vizuálně odlišná od ramen původních, v homologačních dokumentaci FIA jsou pouze DVA druhy zadních ramen, ani jeden nevypadá jako ty od Vás. Zároveň máme ve skladu slušnou hromadu originálních zadních ramen a garantuji Vám, že ani jedno nevypadá tak jako to Vaše. Tak proč to proboha přidáváte tu historkou jak o nerozpoznatelném tvaru, kvalitnějšímu materiálu a dobové dokumentaci... Pokud vše děláte podle HTP dokumentace tak ty věci přece musí vypadat identicky... Tím nechci říct, že ta náprava je špatná a nebo nefunguje.
3) Můžete nám ukázat ten test srovnání tuhosti Vaší a originální zadní nápravy o kterém píšete na Vašich stránkých? Nejen, že to je velmi drahá sranda, ale rád bych viděl, kdo v dnešní době nechá zničit originální rameno při testech.
A jen drobná rada... neinzerujte, že prodáváte auto s originální zadní lichoběžníkovou nápravu... Zadní náprava má jen 3 body, tím pádem je trojúhelníková.. Lichoběžníková náprava je ta přední a pravděpodobně by vzadu moc nefungovala
Dordovo auto:
1) Proč jste inzerovali tohle auto jako 100% fabrický originál, když už od začátku víte, jak je to s původem toho auta? A taky víte co z něj zbylo.
2) Nemáte pocit, že pokud to někomu prodáte s touto historkou tak je to podvod a vy ho okradete? To se bude potencionální majitel divit až uvidí fotky toho co jste od Ládi K. koupili.
Kola:
Za posledního půl roku jsem si přečetli neuvěřitelné historky o tom jak vyvíjítě dělítka, a jak jste jich už stovky prodali do severských zemí...
1) kdo by si sakra v zahraničí koupil stovky kusů kol na Škodovku?
2) Vámi opěvováná superslitina není žádná superslitina, ale proste normální běžná hliníková slitina používaná v autoprůmylu, používa se na lití motorů, karburátorů, kol atd...
Tento typ slitiny obsahuje navíc měď, která zlepšuje vlastnosti při vyšších teplotách. Prostě to jsou normální hliníková kola a žádný technologický zázrak... Ale chápu, pro závodníky asi lépe zní ALSi9Cu3 než hliníková kola o kterých každý ví, že jsou o cca třetinu těžší než elektron...
Ale musím říct, že ty kola jsou fakt hezký a povedly se mu Jen už prosím neříkejte našemu zákazníkovi který jezdí závody, že mu neřekente váhu, protože jsou o něco těžší, ale není to tak strašné protože na ECCE HOMO mu to zhorší čas tak o 2s na trati kratší než 8km (nebo 5km v připdě historiku) ... Myslím, že po téhle větě si je na závody kde jde o desetiny a setiny už nikdo nekoupí... a navíc by mě teda velice zajímalo jak jste ten časový rozdíl měřili...
A takhle bych mohl vesele pokračovat dál, to že neplníte termíny, chováte se ke svým zákazníkům velice specifickým způsobem je váš boj, ale to že si vymýšlíte nesmysly, překrucujete historii mě neskonale štvě. Pravděpodobně Vám nedochází, že vetšina lidí kolem Škodovek se osobně zná a dost věcí se mezi sebou řeknou.
Pokud si stále myslíte, že makáte na tom abyste vrátili legendu Škoda 130 RS zpět na výsluní, tak Vám prozradím pohled z druhé strany... Zatím se Vám podařilo docílit toho, že jste to auto znechutil lidem co se tomu dlouhodobě věnují, a snižil jeho cenu a zásadním způsobem také jeho vyjímečnost.
S pozdravem Váš dlouhodobý obdivovatel
Pitomec Neználek
P.S. Jo a ještě by mě zajímalo jak jste s Vaším autem najezdili na Rally Monte Carlo přes 6000 km To je prosím vzdálenost až na sever Norska a zpět... Zřejmě dobrý výkon navigátora
EDIT: Smazal jsem tu nějaké informace, které nebyly pravdivé, omlouvám se panu Vostrému za jejich uvedení. Konkrétně se jedná o to že kola měl vyrábět Dlouhý. Vycházel jsem z toho, že je pro něj do teď dělal, nicméně dle naší komunikace je už vyrábí jinde. A další problematická část kterou jsem odstranil, se týkala výroby ochraných rámů. V tomto případě jsem vycházel jsem z cca 4 roky starých informací které jsme měli v době kdy to bylo třeba řešit na autě které mělo závodit a toho co se chystalo v souladu s mezinárodními předpisy FIA. Česká republika má jak jsem ted s podivem zjistil ovšem prekvapive typicky kocourkovský přístup.. A tím pádem to pro mě překvapivě dělat mohou :-) A nemyslím to tak, že mě překvapuje že to můžou dělat v Týmu, ale překvapuje mě řešení FAS :-)
Takže ještě jednou se velice omlouvám za zveřejnění nepravdivých informací
info:
Správce článku: jourinZaloženo: 01.08.13 22:00 Poslední změna: 02.08.13 16:31
TYM Motorsport - dopis Vostrému - komentáře:
19:25:13
17.08.2013
17.08.2013
Tiatana
14:10:12
05.08.2013
05.08.2013
Mitoslav
16:32:48
02.08.2013
02.08.2013
jourin
Smazal jsem tu nějaké informace, které nebyly pravdivé, omlouvám se panu Vostrému za jejich uvedení. Konkrétně se jedná o to že kola měl vyrábět Dlouhý. Vycházel jsem z toho, že je pro něj do teď dělal, nicméně dle naší komunikace je už vyrábí jinde. A další problematická část kterou jsem odstranil, se týkala výroby ochraných rámů. V tomto případě jsem vycházel jsem z cca 4 roky starých informací které jsme měli v době kdy to bylo třeba řešit na autě které mělo závodit a toho co se chystalo v souladu s mezinárodními předpisy FIA. Česká republika má jak jsem ted s podivem zjistil ovšem prekvapive typicky kocourkovský přístup.. A tím pádem to pro mě překvapivě dělat mohou :-) A nemyslím to tak, že mě překvapuje že to můžou dělat v Týmu, ale překvapuje mě řešení FAS :-)
Takže ještě jednou se velice omlouvám za zveřejnění nepravdivých informací.
Takže ještě jednou se velice omlouvám za zveřejnění nepravdivých informací.
12:38:16
02.08.2013
02.08.2013
fox159
Jen bych chtěl ještě podotknout vzhledem k reakci na FB od P.Vostrého na tento článek. V dnešní době i když jsem pracovně vytížen je doba kdy mužete byt On LINE kde koliv a kdy koliv. A pokud je na vas nějaká kritika, tak ji berte jako že se o vás vý a ted je na vás jak se k ní postavíte. Podle kritiky se muže vaše práce třeba zlepšit,mužete nabízet více zboží a v lepší kvalitě a přesvětčit tak potencionální zákazníky(domácí kutili) Ted je to opravdu jen na vás!!!! A "kutilu" Jak nas nazívate je tu hodně.
12:32:07
02.08.2013
02.08.2013
Tomaso435
:-D ten je teda vostrej :-D
12:05:13
02.08.2013
02.08.2013
MichalK
Nevím, za kolik ho inzerovali ale je prodané.
Kamarádovi přepošlu tohle vlákno a třeba popíše svoje zkušenosti.
Kamarádovi přepošlu tohle vlákno a třeba popíše svoje zkušenosti.
10:57:01
02.08.2013
02.08.2013
fox159
Musím též reagovat. Mam rozestavěnou repliku škody 130RS. Podotýkam,že bude stavěna dle našich představ a především fin.možností které u nás nejsou moc velké. No a vhledem k tomu ,že jsem podával inzerát v kterém jsem se ptal zda by byl někdo ochotný nam pomoc-poradit s vyvařením kastle se mi ozval p.Vostrý a začal mi tlouct klíny do hlavy,jako že za 180tis.mi opravý-postavý na 3D stolici ,která je k tomu naprosto nepostradatelná kastli.(Mit těch 180tis tak mam už auto hotový a dle našich představ a sem vysmátej) A nebo třeba díly, jako prahy, sice jsou jen těžko sehnatelný ale dají se sehnat a cena je kolem 5tis za origo. 3,7 za druhovýrobu ale né 10tis a prej až budou mít poslední na skladě tak klidně za 50tis. No mít ty možnost jak říká p.Vostrý na výrobu dílů ,tak je už dávno bouchám. (nechápu proč už je nedělá) Je to celkem pěknej vykuk. A kvalita výrobku co jsem tak nějak četl a slišel atd. Nic moc spíš nic a že vyrábí kola???? No pokud vým tak oni je prodávají a vyrábí se jinde kde se dají taky koupit a za rozhoně nišší cenu.
10:36:32
02.08.2013
02.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 02.08.13 10:16:20: To mělo Molčanovku
-> MichalK 02.08.13 09:14:36: Nějak víc info? Klidně ať se kamarád rozepíše
-> MichalK 02.08.13 09:14:36: Nějak víc info? Klidně ať se kamarád rozepíše
10:16:20
02.08.2013
02.08.2013
Nwkt
-> MichalK: To je ten co inzerovali za půl mega ne?
E: a nebyla to ta z Běšin s fáčko motorem a vlečkou?
E: a nebyla to ta z Běšin s fáčko motorem a vlečkou?
09:14:36
02.08.2013
02.08.2013
MichalK
No tak to je pro mě nemilé překvapení.
Doufám, že se kamarád někdy dočká auta, které si u nich nechal postavit:
www.tym-motorsport.cz/cz/ .../skoda-130rs-1.html
(jedná se přesně o vůz na fotkách)
Pak mu auto prodali s tím, že mu postaví jiný, už je to rok a nemá ani auto a myslím, že ani peníze.
Doufám, že se kamarád někdy dočká auta, které si u nich nechal postavit:
www.tym-motorsport.cz/cz/ .../skoda-130rs-1.html
(jedná se přesně o vůz na fotkách)
Pak mu auto prodali s tím, že mu postaví jiný, už je to rok a nemá ani auto a myslím, že ani peníze.
08:59:51
02.08.2013
02.08.2013
wlad
Hezké! Tento text potvrdil se to co jsem o tym-motorsport slyšel. Osobně jsem s nimi měl čest jen jednou v rámci drobného nákupu a nutno zdůraznit, že to byl nákup poslední.
To Radekp: Jestli takhle vypadá finálně opracovaná plocha, tak potom dělaji asi výbrus 40tkou šmirglem na vrtačku! :-D
To Radekp: Jestli takhle vypadá finálně opracovaná plocha, tak potom dělaji asi výbrus 40tkou šmirglem na vrtačku! :-D
07:43:31
02.08.2013
02.08.2013
radekp
-> jourin: na mě tento pseudovýrobce taky neudělal dojem. Bral jsem od nich ostré řízení a takto mi přišlo:
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2261_2012-01 -31_18-55-37_46.jpg
Na dotaz, jestli takto vypadá opracovaná činná plocha odpověděli: prodali jsme stovky těchto řízení a nikdy si ještě nikdo nestěžoval....
Stovky? Kam? U nás takový trh není, druhé řízení jsem prodával se slevou a zájem o něj valný nebyl...
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2261_2012-01 -31_18-55-37_46.jpg
Na dotaz, jestli takto vypadá opracovaná činná plocha odpověděli: prodali jsme stovky těchto řízení a nikdy si ještě nikdo nestěžoval....
Stovky? Kam? U nás takový trh není, druhé řízení jsem prodával se slevou a zájem o něj valný nebyl...
07:02:12
02.08.2013
02.08.2013
MOLSO
P.S. ma rozsekalo
00:29:17
02.08.2013
02.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě ohledně těch 130RS ramen. Je tohle auto pana Marchala? img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../308_28358_3680
.jpg
00:03:29
02.08.2013
02.08.2013
gyuri33
-> jourin: no dal si panovy "obchodnikovy" zabrat... plne suhlasim velmi sa mi nepaci jeho pristup!
23:39:43
01.08.2013
01.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Hezky pěkně, jsem zvědav na reakci pokud vůbec nějaká bude.
22:48:06
01.08.2013
01.08.2013
havlik
Docela zajímavý pojednání :) vim že o lichoběžníkový nápravě sme se bavili už na FCC
22:29:07
01.08.2013
01.08.2013
jourin
A podotýkam, že to je jen zlomek věcí co jsme kolem toho řešili. Škoda, že jsme si to nezapisovali :-)