Palubní počítač pro karburátor

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [17]:

Palubní počítač pro karburátor: Palubní počítač pro karburátor: jak rozebrat a dostat se k servisním tlačítkům Palubní počítač pro karburátor: v krabiče, obpojené kabely Palubní počítač pro karburátor: v krabočce, připojené kabely Palubní počítač pro karburátor: v krabičce s připojenýma kabelama Palubní počítač pro karburátor: v krabičce, jeden šroub na rozebrání Palubní počítač pro karburátor: v krabičce, vravo dole napetí Palubní počítač pro karburátor: v krabičce, vpravo dole ujeta vzdalenost Palubní počítač pro karburátor: v krabičce Palubní počítač pro karburátor: ve favoritu Palubní počítač pro karburátor: Palubní počítač pro karburátor: průtokoměr Palubní počítač pro karburátor: popoosa, čidlo rychlosti Palubní počítač pro karburátor: čidlo rychlosti Palubní počítač pro karburátor: čidlo teploměru Palubní počítač pro karburátor: průtokoměr Palubní počítač pro karburátor: ve favoritu, servisní tlačítka

Text:

Palubní počítač pro karburátor - pro vozy škoda favorit, 120, atd...

Obsahuje řídící jednotku s lcd displejem, barvy: modrá nebo červená, zelená.

čidlo rychlosti, přizpůsobené na montáž do škoda favorit, přišroubuje se na převodovku a na poloosu se přilepí magnet.

čidlo průtoku benzínu - včetně držáku na převodovku, připojuje se mezi pumpu a karbrátor

čidlo teploty

napájecí kabeláž - připojení na stálých +12V a na klíček +12V, a kostru. Celkem tedy potřebujete připojit 3 dráty.



Na řídící jednotce jsou 3 tlačítka k seřízení palubního počítače, 4-té tlačítko je vyvedené na kabel, které si dle libosti někam umístíte a slouží k nulování dlouhodobé spotřeby.

Zobrazuje, aktuální spotřebu, průměrnou spotřebu, venkovní teplotu a napětí baterie.

Při rychlosti menší než 25km/h, ukazuje displej spotřebu v L/h, jinak v L/100km.

Na volnobeh ukazuje někdy 0.00L a pak zase načerpá palivo tak něco ukáže. Máme karburátor a ten tak funguje, takže to není závada. Neplést si to s palubním počítačem na vstřikování!!! Až po rozjetí spotřeba vzroste, tak se údaj zobrazí.

V menu je nutné nastavit kalibraci rychlosti, podle obvodu kola a zobrazuje rychlost. Odvod kola tlačítky + a -

V dalším menu je konstanta pro výpočet spotřeby, a napětí. Napětí zkalibruji a spotřeba je proto že by se dal použít jiný průtokoměr paliva.



Více na www.sweb.cz/johny.hhh
hodnocení článku:

info:

Správce článku: JohnyTuner
Založeno: 27.11.11 23:25   Poslední změna: 10.12.11 13:31

Palubní počítač pro karburátor - komentáře:

17:56:38
30.11.2013
andrej,andrejovic
je niekto taky co by mi to vedel vyrobit alebo predat?? alebo kde take nieco kupim?
21:52:53
25.03.2012
minno
Tak problém, ktorý som popisoval sem: -> minno 19.03.12 22:46:08 je zdá sa už vyriešené. Vyriešil sa sám, je možné že tam boli ešte nejaké bubliny v prietokomeri a tak to blblo....Pojazdil som, a ono si to tak nejak sadlo, a teraz to už ukazuje vo všetkých režimoch OK. Ale ponechal som ten prietokomer pred pumpou.
No a konštantu spotreby musím mať nastavenú až na 20 000. Nechápem prečo.
16:26:46
21.03.2012
JohnyTuner
JohnyTuner 21.03.12 16:24:46 napsal:
mě překvapujete, dneska zkusím nádrž, filtr, průtokoměr , A/C pumpa, a karbec.


Jinak mam nádrž, filtr, A/C pumpa, průtokoměr a karbec. A na
volnoběh mám po většinu času 0.00L/h a sem tam se objeví kolem 3.00L.
A když si to spočítám dlouhodobě tak bych to viděl na volnoběh
1,5–2L/h.
16:24:46
21.03.2012
JohnyTuner
mě překvapujete, dneska zkusím nádrž, filtr, A/C pumpa, průtokoměr a karbec. Jinak mam nádrž, filtr, A/C pumpa, průtokoměr a karbec. A na volnoběh mám po většinu času 0.00L/h a sem tam se objeví kolem 3.00L. A když si to spočítám dlouhodobě tak bych to viděl na volnoběh 1,5-2L/h.
22:46:08
19.03.2012
minno
Takže, zmenil som umiestnenie prietokomeru. Pôvodné poradie nádrž - filter - pumpa (facet) - prietokomer - karburátor som prerobil na nádrž - filter - prietokomer - pumpa - karburátor.

Ukazovanie spotreby sa zlepšilo. Za jazdy to už ukazuje celkom dobre. Na voľnobehu pri stojacom aute síce chvíľu trvá, kým sa hodnota aktuálnej spotreby po jazde zníži a ustáli, no potom to už ukazuje dobre: okolo 0,4-1 liter / hod., chvíľami 0,0, potom zas načerpá a zas niečo ukáže, takže toto je už OK (predtým ukazovalo furt okolo 2-3 lit. / hod.

Ostal mi už len jeden "problém" a to ukazovanie aktuálnej spotreby na voľnobehu s autom v pohybe (napr. dole kopcom s vyradenou rýchlosťou). Vtedy ukazuje ešte stále vysokú hodnotu (4-5 lit./100 km, niekedy aj 7, občas skočí aj na 10 liter / 100 km, občas sa stane že to ukáže aj normálnejší údaj okolo 3 litre / 100 km). Je to zvláštne.
Nemá niekto nejaké tipy, čo s tým spraviť?
Napadá ma ešte premiestniť prietokomer úplne pred palivový filter, čím by ešte aj filter trochu odburával rázy od pumpy. Je to dobrý nápad? Nebude sa prietokomer potom moc zanášať bordelom z nádrže?
11:41:11
19.03.2012
minno
-> palinator: to nevadí, ale patrí to sem :) Večer to teda skúsim prerobiť a uvidím, čo to povie.
11:12:44
19.03.2012
palinator
-> minno:
Nevim jestli je dobrý diskuzi přesunout sem, protože tady není stránkování.
10:22:14
19.03.2012
Nwkt
-> minno: Zkus
10:18:41
19.03.2012
minno
Pokračujme v debate z vlákna Co jste dnes udelali:

-> Nwkt: -> palinator:
JohnyTuner v článku píše, že "připojuje se mezi pumpu a karbrátor" a "Na volnobeh ukazuje někdy 0.00L a pak zase načerpá palivo tak něco ukáže."

Mne to na voľnobeh nikdy neukazuje 0.00 ale stále okolo 2-3 litre a niekedy aj 5. Podľa tohto teda predpokladám, že keď mám prietokomer medzi Facetkou a karburátorom, tak na voľnobehu keď je malý prietok paliva tak tá facetka tlačí benzín a benzín furt koluje medzi pumpou a ihlovým ventilom a preto mi to potom ukazuje blbosti. Asi skúsim dať prietokomer pred pumpu, medzi nádrž a pumpu, potom by to malo snímať už len vtedy, keď bude skutočný prietok.
15:09:31
13.01.2012
Markop
Snímač průtoku musí být u LEKRU mezi odbublinkovávačem a karburátorem, jinak by to měřilo blbosti.
11:40:34
12.01.2012
mereksk
NO toto by som si z radosťou namontoval len teraz niet peňazí, možno až v lete.
upraveno 1x, naposled 12.01.2012 11:40:56
19:19:34
21.12.2011
JohnyTuner
minno 20.12.11 13:35:11 napsal:
→ JohnyTuner: keď si videl, koľko to žerie, tak si to
auto dal radšej preč, čo?
Ja radšej ten palubák nechcem1


Jenom jsem omotal auto kolem stromecku10 . Jinak jsem si vyladil spotrebu tak abych byl spokojen.
13:35:11
20.12.2011
minno
-> JohnyTuner: keď si videl, koľko to žerie, tak si to auto dal radšej preč, čo?3
Ja radšej ten palubák nechcem1
13:32:59
20.12.2011
JohnyTuner
Vojtik 19.12.11 22:13:38 napsal:
→ JohnyTuner: Parádní věc, to jsem do škodárny taky
vždycky moc chtěl. Teď už to tam asi dávat nebudu…Leda bych to uspůsobil
do autobusu3 Mimochodem všiml sis, že máš v prdeli manžetu na
hřebenu řízení ? 1


Ten fafik je uz po smrti, manzetu nemusim resit1
22:44:46
19.12.2011
Pavel P..
-> Vojtik: to nevadí.. hlavně že má kompjůtr... ale by se tam ti klokani všichni vešli3
22:13:38
19.12.2011
Vojtik
-> JohnyTuner: Parádní věc, to jsem do škodárny taky vždycky moc chtěl. Teď už to tam asi dávat nebudu...Leda bych to uspůsobil do autobusu3 Mimochodem všiml sis, že máš v prdeli manžetu na hřebenu řízení ? 1
23:20:50
16.12.2011
zavovi
parádní, celé bych si naprogramoval sám, jen ten průtokoměr za cenu asi 700 Kč se mi zdá do fáva trochu moc.... kde si ho sehnal? já ho viděl jen u Conrada....
09:14:04
14.12.2011
Gemini
tak tak, cidlo treba dat tesne pred vstup do karbecu......inac super vec, kedysi som to silno chcel :)
18:55:13
12.12.2011
čert
-> Kapřík: to já taky, proto už to mám doma:)
Extreme Tyres