skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje škodovka 105l. Koupil jsem ji po jedný starší paní. Ta ji koupila jako funglovku v roce 1982. Auto je v originálním a plně funkčním stavu. Mělo něco málo přes 57000km. Bývalá majitelka ji celou dobu garážovala a jezdila s ní jen na výlety a nějaký ten nákup kde utržila nějakou tu rámu na parkovišti :-(
Karoserie:
- přední světla ze Škody 105 GLS + celá maska přelakovaná
- žluté mlhovky ( komplet po GO )
- zpětné zrcátko řidiče nahrazeno za chromované
- na dveřích komplet nerezové lišty ze Škody 120 GLS
- vyleštěné stěrače PAL
Interiér:
- přístrojová deska ze Škoda Rapid
- kulaté budíky s otáčkoměrem a chrom rámečky
- přední sedačky černobílé z Rapida
- dobový sportovní volant
- Sony rádio na CD + 4x repro
- vypodloženou řadíčku kvůli chodu
Motor:
- motor z favorita
- ostrá vačka ale neřeknu jaká nevím
- odlehčený setrvák a řemenice
- odlehčené ventily
- hlava z Fe. MPi snížená 0,8 mm
- slícované kanály se sacím a výfukovým potrubím
- přičak Škoda 130 L/A
Převodovka:
- 4q s SP 3,9
- po GO
- 1. 3,083 2. 2,125 3. 1,409 4. 1,083
- malá lyžina
Nápravy:
Zadní:
- komplet po GO
- opískováno a nalakováno černým komaxitem
- podélná ramena vyztužená
- tlumiče p. Kůrka tvrdost max
- horní domky pružin ze Š 130
Přední:
- komplet po GO
- opískováno a nalakováno černým komaxitem
- tlumiče p. Kůrka tvrdost max
- přední pružiny speedpro okruhové
- stabilizátor 21 mm
Kola:
- alu kola Fondmetal 13r 5,5J 4x98
- pneu Kumho 175 60
Brzdy:
- komplet zástavba ze Š 130
- posilovač brzd
- přední čtyřpístové brzdiče
Plány:
- sedačky MTX
Počet ujetých km:
14.3.2012 stav km 57476 31.10.2012 stav km 59547 celkem za rok 2071 km
1.4.2013 stav km 59547 31.10.2013 stav km 61390 celkem za rok 1843 km
16.4.2015 stav km 61390
Karoserie:
- přední světla ze Škody 105 GLS + celá maska přelakovaná
- žluté mlhovky ( komplet po GO )
- zpětné zrcátko řidiče nahrazeno za chromované
- na dveřích komplet nerezové lišty ze Škody 120 GLS
- vyleštěné stěrače PAL
Interiér:
- přístrojová deska ze Škoda Rapid
- kulaté budíky s otáčkoměrem a chrom rámečky
- přední sedačky černobílé z Rapida
- dobový sportovní volant
- Sony rádio na CD + 4x repro
- vypodloženou řadíčku kvůli chodu
Motor:
- motor z favorita
- ostrá vačka ale neřeknu jaká nevím
- odlehčený setrvák a řemenice
- odlehčené ventily
- hlava z Fe. MPi snížená 0,8 mm
- slícované kanály se sacím a výfukovým potrubím
- přičak Škoda 130 L/A
Převodovka:
- 4q s SP 3,9
- po GO
- 1. 3,083 2. 2,125 3. 1,409 4. 1,083
- malá lyžina
Nápravy:
Zadní:
- komplet po GO
- opískováno a nalakováno černým komaxitem
- podélná ramena vyztužená
- tlumiče p. Kůrka tvrdost max
- horní domky pružin ze Š 130
Přední:
- komplet po GO
- opískováno a nalakováno černým komaxitem
- tlumiče p. Kůrka tvrdost max
- přední pružiny speedpro okruhové
- stabilizátor 21 mm
Kola:
- alu kola Fondmetal 13r 5,5J 4x98
- pneu Kumho 175 60
Brzdy:
- komplet zástavba ze Š 130
- posilovač brzd
- přední čtyřpístové brzdiče
Plány:
- sedačky MTX
Počet ujetých km:
14.3.2012 stav km 57476 31.10.2012 stav km 59547 celkem za rok 2071 km
1.4.2013 stav km 59547 31.10.2013 stav km 61390 celkem za rok 1843 km
16.4.2015 stav km 61390
Kuba / Škoda 105 l - komentáře:
-> marrw: jj ani jsem nevěděl že tu jsi taky
Čau, ta poslední fotka to je ta má bejvalá 130ka? :)
-> Kuba105: Škoda
,ale dík ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Enggik: doklady jsem už daroval
-> Kuba105: A nezbylo ti zněj aspoň něco, cokoliv?
Ty Doklady ještě máš?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Enggik: bohužel ekolikvidace. nevěděl jsem co jsem měl v rukách
-> Kuba105 10.05.13 19:14:56: Jaký je osud 105SP??
Našel jsem jednu starou fotku. Moje první auto užovka 105L 1983 a její nástupce. 105L ale narodila se jako SP
-> afro100 05.05.13 09:17:06: na to su dobre viacdielne kolesá
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> afro100: vím že je i chem. odlakování. taky tak to dělám. nechávám to odlakovat v kyselině mravenčí a pak pískovat. ne každá barva v tom odlaku sleze pěkně. a ještě taky záleží jakým pískem se to pískuje. Já to nechávám jemným to ten povrch moc nepoškodí a zrovna tenhle písek ti poškodí povrch do hloubky 1.9 mikronu.
-> Kuba105: to je sice super a samozrejme ze je lepsie lakovat na hlinik(so zakladom), ale existuje aj take daco ako chemicke odlakovanie, kde sa kolesa ponoria do chemie, kt. rozpusti farbu a hlinik ostane nedotkunty .. Nic osobne, to ja len na margo toho, ze vsetci to nechavaju pieskovat a mam taky pocit, ze malokto vie, ze sa to da aj inac ..
-> afro100: myslím si že když je chci lakovat, tak je super to mít opískovaný a lakovat na čistej povrch. A neriskovat že mi to na tej starej barvě držet nebude. A když já na tyhle budu nechávat dělat komaxit tak mi řekli že to budou triskat. Tak jsem si to nechal udělat u známého grátis. A já zaplatím jen to lakování
A pak s tím leštěním když to necháváš pískovat v pohodě plochy které chceš pak leštil mužeš ochránit několika vrstvama lepenky Jako jsem to dělal předtím
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A pak s tím leštěním když to necháváš pískovat v pohodě plochy které chceš pak leštil mužeš ochránit několika vrstvama lepenky Jako jsem to dělal předtím
-> MOLSO: skor nemaju ... ptm sa stava, ze obcas pride niekto s peknymi hlinikmi, ktore chce lestit ale uz ich nechal opieskovat ..
Ale mne to zily netrha, kazdeho boj .. Not my business..
![21](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
-> afro100: lebo maju rozum ? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
preco vsetci te hlinikace pieskuju ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> oppik: To víš že dělám, mi to kámoš dotáhl do garáže tak jsem to jen blejsknul. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)