skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
12:48:44
24.02.2006
24.02.2006
Ing. Duso
vuala Videjo
18:35:43
22.02.2006
22.02.2006
Ing. Duso
tak teda new fotos :) + vyfuk LS nazivo a v PC cumte piste nazory kladne zaporne.. aj kritika je dobra na usmernenie uprav
17:48:37
18.12.2005
18.12.2005
Boris S
Tesime sa vsetci.
20:39:50
10.12.2005
10.12.2005
Ing. Duso
ALL: TESTE SA NA JAR PRIDAM NEW FOTOS MOJEJ LUCKY :) RALLY LUCKY
20:39:02
10.12.2005
10.12.2005
Ing. Duso
-> Pavel P.: fuha..to bude malinko problem stimi fotkami teraz :D.. auto je v garazi :D..a nevyberem ho, az na jar :)
22:13:32
09.12.2005
09.12.2005
Pavel P..
-> Duso: Tak koukej přihodit nový ať máme na co koukat
21:26:17
09.12.2005
09.12.2005
Ing. Duso
-> Pavel P.: No tie zastarky by vyzerali dobre ked by kolesa viac vysli spod blatnikou..inak dakujem za pochvalu...a toto su uz veeeelmi stare fotky...auto uz vyzera uplne inac :).. Rally Rulez !! :)
20:20:06
06.12.2005
06.12.2005
Pavel P..
-> Duso: No ty "tuningový" zástěrky stojej za to Jinak auto máš hezký
20:07:29
06.12.2005
06.12.2005
Ing. Duso
-> Boris S: Pruziny uz davno na aute..sedi to jak pribite...nenormalne sa zlepsily jazdne vlastnosti..motor uz v pohode..:) momentalne auto spinka v garazi..to vies sneh a pod..jej nerobi dobre..nechcem aby nastidla :) fotky budu ..ale kedy snad cim skor
20:05:28
06.12.2005
06.12.2005
Ing. Duso
-> DuriQ: Dakujem..pojde novy :)
22:03:10
28.10.2005
28.10.2005
Boris S
Nazdarek,tak co pruziny si este nenahodil?Asi to nechas az na jar ze?Ak nie ak potom treba dat foto.Zatial sa maj a vela zdaru s autickom.p.s.Dufam ze motor uz poslucha.
15:41:26
19.10.2005
19.10.2005
DuriQ
ten lauf sa mi paci
16:37:32
30.07.2005
30.07.2005
5ko
ten vyfuk z niekade poznam, ale nespomeniem si
15:29:58
30.07.2005
30.07.2005
Ing. Duso
-> majo120: no jo...disky budu ceskoro cca 1 tyzden a pridam nove foto s bielimi diskami...
10:13:23
29.07.2005
29.07.2005
majo120 bracho Milosa
-> Duso: no daj tam fotky tyx bielyx diskov, nex si to porovname trosku
12:13:08
28.07.2005
28.07.2005
Milos
-> Duso: to jako robis potom to auto pre druhyx ?
15:51:27
12.07.2005
12.07.2005
Ing. Duso
jasan...ale nedam na auto to co sa vecsine ludi nepaci... aj ked by sa to mne lubilo...
18:27:43
11.07.2005
11.07.2005
Milos
-> Duso: ide o to co z toho xces spravit, ci ab to aspon nejak vyzeralo , alebo aby to v prvom rade jazdilo, to musis predsa ty vedie co stym xces robit, potom mozes dat na rady druhyx
15:07:09
10.07.2005
10.07.2005
Ing. Duso
kruci piste ludia...nech viem vase nazory...zeby som z toho auta nezrobil velke H...ale zeby to bola husta Rallyofka...