-> Pele: jj... chodim na zrazy ... ale zatial som so skodovkou nebol.. ale uz coskoro ju ovidia ludia :)
-> havlik: jj tu niekde to som videl.. len sa mi nepacilo.. ze chlapec to v strede rozrezal a pak svaril ten plast lebo RS-o je sirsie ako LS... a pak tie otvory na chladenie kotucov prednych su velmi blizko a to uz nesedi...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
10:34:52
22.03.2007
22.03.2007
Ing. Duso
09:42:22
22.03.2007
22.03.2007
havlik
-> Duso: no ze 130RS to je tady někde v galerii na virtu foto ze srazu a vypadá to zajímavě
18:22:09
21.03.2007
21.03.2007
Pele
Jooj ,kar do auta ,moj zigulak tez neni nijako porobeny a som bol kuknuc ,dokonca posldene aj sprintovat skor idem pokecat a pokukat na ine
16:33:43
21.03.2007
21.03.2007
Ing. Duso
-> Pele: jo jo... som aj na acrt .. Holofojtos.. a zraz... hmm tak chystam sa 28.4 na Ralvex slalom tam ma uvidis.. kludne sa prihovor.. .. jo a zatial som nebol na ziadnom zraze lebo auto nebolo este poriadne zrobene.. az teraz dufam bude vyzerat ako polosutazak..
15:54:26
21.03.2007
21.03.2007
Pele
To si ty aj na acrt Holofoytos ci jak sa to pishe? inac skodulu co nedonesies na nejaky zraz?Ete som ju nevidel
15:43:57
21.03.2007
21.03.2007
Ing. Duso
-> havlik: no ono cel by som origo 120 LS okruhovy... ale neviem zohnat.. a vyrobit hmm no neviem zatim nevim... cas ukaze... alebo dam zo 130 RS.. uz som videl ze tak mali sraci.. alebo zo 120 S...
15:30:51
21.03.2007
21.03.2007
havlik
-> Duso: a předek stále ůzkej bez jakéhokoliv spoileru?
15:28:04
21.03.2007
21.03.2007
Ing. Duso
tak po dlhom case tu daco napisem... takze dnes som vymenil AC pupu za novsiu zo 130-ky... takze uz netece olej :) inac skodovka musela dostawvat temer po kazdej jazde transfuziu oleja :D .. fotky ziadne nove nemam... jo a chysta sa LR kridlo... a siroke kola.. predok 6 palcove zadok 7 alebo 8 palcove...
ak mate niekto nejake otazky kludne piste.. nech tu neni moje auto len do poctu
ak mate niekto nejake otazky kludne piste.. nech tu neni moje auto len do poctu
23:00:30
08.04.2006
08.04.2006
Seva_22
dobry vyfuk
20:15:17
19.03.2006
19.03.2006
petřík
-> Duso: zatim tomu nechám volnej průběh hezky si to odzkoušej a jestli se osvěčí tak mi ho pak prodej
15:23:26
19.03.2006
19.03.2006
Ing. Duso
-> petřík: neviem ako to vobec pripojim na motor...uvidime... :) ked nic..tak predam... mas zajem ?? :D
20:06:40
18.03.2006
18.03.2006
petřík
-> Duso: dík, zkus tu spotřebu měřit docela by mě to zajímalo.:-)
21:35:31
17.03.2006
17.03.2006
Ing. Duso
-> petřík: weber je z fiatu 125-ky ..spotrebu neviem povedat... ale asi vyssiu... a vykon by mal ist hore.. a jj ide to na original skodovacku prirubu... skus sa spytat Pepina RS on ma tiez taky WEBER...mozno vie viac...
21:22:39
17.03.2006
17.03.2006
petřík
-> Duso: z čeho je ten weber? (asi z nějakýho polskýho fiata že? ale z jakýho?) jakou by to mělo mít spotřebu? a jak by to s tím mělo jet? jinak předpokládám že to jde na originální přírubu?
díky moc
díky moc
21:40:04
09.03.2006
09.03.2006
Ing. Duso
-> DuriQ: nic sa neboj...predna naprava pojde na repase :)... tie pruziny povedzme ze su tam skusobne a dik za pochvalu
21:47:17
08.03.2006
08.03.2006
DuriQ
ale lauf pekny
21:47:01
08.03.2006
08.03.2006
DuriQ
vuaaaala tie pruziny su na tej naprave ako pest na oko
13:17:34
25.02.2006
25.02.2006
petřík
-> Duso: jo děkuju. jestli k tomu máš ještě nějaké grafické stvárnění tak ho kdyžtak přibal
23:36:12
24.02.2006
24.02.2006
Ing. Duso
-> petřík: myslis 120 LS ..mam vykresy...zrobim z toho obrazky a poslem ti... zajtra vecer to budes mat..zvuk neviem..nemam este vyf. zvody... ale je tam hodne natlacena sklenna vata tak by mal byt utlmeny ! v nizkych otacka by mal brucat..a vo vysokych racing ! :) v knihe je uvadzane cca 94 Db...tak nevem..uvidime..obr. poslem...
20:02:18
24.02.2006
24.02.2006
petřík
-> Duso: jaký jsou rozměry toho výfuku? máš doma nějakéj plánek? (kdyžtak mi ho please pošli na mail)
jo a ještě jakej je zvuk v porovnání s origo výfukem? myslim tím jestli je to o hodně hlučnější nebo o trochu?
dík
jo a ještě jakej je zvuk v porovnání s origo výfukem? myslim tím jestli je to o hodně hlučnější nebo o trochu?
dík