-> Tuneman2/Fávo: jo v pohode tie kolesa maju nieco do seba.. len ked das na M-kove napravy tak falce budes musiet vytiahnut .. a pruziny odporucam od SAKYHO ! ;) jo a vyfuk... natocim a dam sem ;)
-> jozynek1: RalveX ?? pfu to neviem.. ale viem ze 19.maj 2007 je modlavska autoshow ... ale tam nejdem sutazit.. bude to na sotoline... ed o dacom budem vediet hodim tu na web..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
17:27:22
06.05.2007
06.05.2007
Ing. Duso
15:59:26
06.05.2007
06.05.2007
Jožynek
-> Duso: Kedy ja dalšia akcia ako bolo toto na Eničke??A kde to bude nevieš?
13:40:41
06.05.2007
06.05.2007
Vena
-> Duso: Dík moc!
12:37:38
06.05.2007
06.05.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Duso: dikydiky, ja mam sice emko=trochu to poleze ven:-)..ale jde mi pedevším o to, aby to drželo v zatáčkách..plánuju aj nižší pružiny, tak sem zvěda...byl sem zvyklej na Favorita a po přesednutí do 120 se nějak bojim i v tom jezdit..jezdím totiž jako hovádko:-D...jinak tvoje auto vypadá moc fajn, zvláš´t to křídlo se mi páči:-)..pokud máš někde natočenej zvuk toho výfuku, pošli..já mám taky příčnej, tak abych mohl porovnat.-)
11:52:29
06.05.2007
06.05.2007
Ing. Duso
-> Tuneman2/Fávo: jo jeste som zabudol.. mam to na uzkych napravach a pneu su bezdusove.. ale zadne mi pustaju tlaky nehorazne :( budem musiet dat duse..
11:50:21
06.05.2007
06.05.2007
Ing. Duso
-> Tuneman2/Fávo: su to rozsirene disky vsetky 4 na 6J 6 palcov... gumy tam su 165/70 R13 setky 4 zimne vpredu Dunlop a vzadu Matador ..jeden disk mam krivi hadze.. ale tento tyzden sa pojde vyklepat.. inac moje skusenosti s diskami.. lepsia stabilita vozidla najme v zakrutach a pekne to vyzera ak mas este nejake otazky kludne sa pytaj...
09:58:30
06.05.2007
06.05.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Duso: co to je za ráfky prosímtě?, to je jen otočenej střed nebo aj rozšířeny, vypadá to velicevelice dobře, a jaký na tom máš gumy?o něčem podobnym taky uvažuju:-)
21:09:44
05.05.2007
05.05.2007
Ing. Duso
-> Vena: jo jasne v pohode ! ;)
13:14:33
05.05.2007
05.05.2007
Vena
-> Duso:pěkná šáde! chtěl bych se zeptat,jestli bys tu fotku závodní LS(co máš v nadhledu) nedal k ostatním tvým fotkám chtěl bych si jí stáhnout do compu,tyhle auta mě docela zajímají,šlo by to?
18:14:04
01.05.2007
01.05.2007
Ing. Duso
-> Pavel Korbelář: vobec ne !!... bola orpavovana.. vystuzovana.. vpredu vzadu.. zadna naprava komplet repase... akurat predna naprava vyzera jak vyzera.. zatim nebol cas ju repasnut... snad v lete udime..
-> Pele: jjj je tam :) presne : 12:53 si pretocte video.. to je moja shada :D ale to snad spoznate z fotiek
-> Pele: jjj je tam :) presne : 12:53 si pretocte video.. to je moja shada :D ale to snad spoznate z fotiek
17:48:06
01.05.2007
01.05.2007
Pele
videos.streetfire.net/vid
eo/2eed2a36-dbbf-4605-b3e8
-9920004e8c05.htm tusim ,ze ju vidiet aj v tomto videjku
15:21:34
01.05.2007
01.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Duso: Ty jo podlaha celkem rezava ze?
18:51:16
30.04.2007
30.04.2007
Ing. Duso
-> jozynek1: dakujem.. este chystam dopredu svetelnu rampu... ale az v lete asi bude... a silnejsi motor..
18:50:21
30.04.2007
30.04.2007
Ing. Duso
-> petřík: jo mile rad.. ale video ma 85 mega... a neni zostrihane... neviem ako poslat.. ozvy sa mi na ICQ ked mas..
16:35:39
30.04.2007
30.04.2007
Jožynek
-> Duso: Konečne dobre foto že widim ako wyzera w reále.Inak celkom pekna je
13:22:10
30.04.2007
30.04.2007
petřík
-> Duso: neposlal by si mi to video ? ty jo na těch prolisech s tím křídlem vypadá supr !
23:08:59
29.04.2007
29.04.2007
Ing. Duso
-> Pele: tta teraz som sa videl na videu.. som nemyslel ze az tak hrozne som isiel :(... prvy krat na slalome.. ale katastrofa.. hold ale nebol som posledny :D .. musim trenovat... a dat silnejsi motor.. a inac nesnazil som sa setrit ju... ale asi tak dajak som isiel... co uz :(... trening trening trening.. nabuduce to bude dufam lepsie...
20:31:36
29.04.2007
29.04.2007
Pele
Auti som videl ,len teba nie ...a nejako si ju setril ,ale sa ti ani necudujemm
11:26:02
29.04.2007
29.04.2007
Ing. Duso
tak som bol na slalome s mojim autickom :) ...nebol sm posledny ale ani prvy :(.. Casom dodam dalsie foto.. zatim len prve mozte kuknut.. terajsia podoba auta...
10:48:01
06.04.2007
06.04.2007
havlik
-> Duso: mno to sem písal já ale určitě to jde seřídit