skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
-> Bc. Duso: OK v stredu volam
-> ShadeKK: OK suhlas, volaj kedy.. idealne STREDA.. podla mna..
-> Bc. Duso: ok , dam mu vedieť , sice mam čislo na teba tak sa asi ozvem osobne 

-> mgbiker: ta pred blokom.. necelo sa mi do garaze.. ale pojde zas.. na ulici ju nechem nechavat.. vela skodoradostnych ludi tu je.
-> ShadeKK: Testy dopadli dobre som spokojny akurat gumy maju vysoky profil plave na gumach inac podvozok drzi bajecne. Co sa tyka stretka nieje problem hoc kedy vytiahnem skodovku z garaze a mozeme trebars pred AMFIKOM u BENYHO. Daj vediet Shatterovi a...
-> Kaprof-Los Koramos: hmm tak jo je to trosku insie to badat.. ale ja som zatial spokojny
-> ShadeKK: Testy dopadli dobre som spokojny akurat gumy maju vysoky profil plave na gumach inac podvozok drzi bajecne. Co sa tyka stretka nieje problem hoc kedy vytiahnem skodovku z garaze a mozeme trebars pred AMFIKOM u BENYHO. Daj vediet Shatterovi a...
-> Kaprof-Los Koramos: hmm tak jo je to trosku insie to badat.. ale ja som zatial spokojny

-> Bc. Duso: nevim hold sem zvyklej na kyvku i pres jeji bolesti když sednu z kyvky zas do vlečky tak si musim chvilku zvykat:))
-> Bc. Duso: ako dopadli testy ?? som zo svojou v tyždni v KE dame stretko niekedy poobede?
-> Bc. Duso: ta co ze skodovka stoji pred blokom?:) inak z tych pohladov zo zadu to vyzera OK
-> Kaprof-Los Koramos: a co ti pri jazde nesewdi.. rad by som vedel DETAILY :) dakujem.. jo a molcanovka to hej.. to je uz pecka no.. mozno aj ja raz CASOM :-D ked ma vlecka omrzi... a karoseria este bude dychat :-D
-> Bc. Duso: kdepak nejak extra mi pri jizdě nesedi a hlavně ji ma už každej
takže smyšlim časem treb o molčanove:))

-> Kaprof-Los Koramos: preco ju nemusis??? aky mas dovod? :-) podvadza ta? :-D
-> Bc. Duso: to byla sranda:)) ja zatim vlečku necham ale časem bych rad dal prece jen ji moc nemusim:))
-> Kaprof-Los Koramos: sportovni jo? :D.. neveim no.. ale keby kyvka bola tak super preco sa islo s evoluciou dalej preco sa dala vlecka.. atd.. nehovoriac dalsie evolucie z torych vychadzala vlecka.. co mali napravy 130 RS 130 LR. myslim si ze ist do vlecky krok dopredu nie dozadu.. z hladiska stability vozidla.
-> Bc. Duso:
ale vzdyt jo je to športovni naprava :))

-> Kaprof-Los Koramos: na tej normalnej naprave to plavalo jak svina.. teraz to drzi krasne.. akurat gumky nestihaju.. vysoky profil... jo a na kyvke som sa bal bo jak sa to nahlo cele tak som myslel ze zacnem valat SUDY..
Evž@ 26.09.09 19:03:49 napsal:
→ Bc. Duso: nejlepe postavit na rovnu plochu a změřit
aspon cca uhloměrem jaky je tam rozdil......jinak to vypada
super…
postavit na rovnu plochu...zvyslo ku kolesu vodovaku ktoru das do rovinyspodok vodovahy k disku a vzdialenost vrchu kola a vodovahy odmerias na jednej strane a na druhej a porovnas
→ Bc. Duso: nejlepe postavit na rovnu plochu a změřit
aspon cca uhloměrem jaky je tam rozdil......jinak to vypada
super…

postavit na rovnu plochu...zvyslo ku kolesu vodovaku ktoru das do rovinyspodok vodovahy k disku a vzdialenost vrchu kola a vodovahy odmerias na jednej strane a na druhej a porovnas
-> Bc. Duso: kdybys tam nechal normalni napravu tak starost s ačkama nemaš

-> Bc. Duso: pecka..vidno vsetko...keby si tam nemal lapace a fotil koleso a nie bok auta tak asi by sme videli viac nie?

-> Bc. Duso: nejlepe postavit na rovnu plochu a změřit aspon cca uhloměrem jaky je tam rozdil......jinak to vypada super....
