skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
11:34:39
17.04.2011
17.04.2011
Ing. Duso
-> EVO-Liner: Preco sa pytas ? chces prist na navstevu? alebo ? :)
22:40:37
16.04.2011
16.04.2011
EVO-Liner
kde presnejsie sidlis v KE??
21:11:23
02.04.2011
02.04.2011
Placko
-> MOLSO:
21:09:37
02.04.2011
02.04.2011
waldo
-> Bc. Duso: vyzera to velmi pekne...tesim sa na vysledok
19:37:05
01.04.2011
01.04.2011
MOLSO
-> Bc. Duso: paska podrzi
18:29:19
01.04.2011
01.04.2011
Ing. Duso
o5 sa mi podarilo dostat do dielne, zrobil som KRIZ medzi zadne vzpery, na zvaranie casu neostalo...
21:04:35
30.03.2011
30.03.2011
Ing. Duso
-> radekp: Dakujem velmi pekne :).. aj toto ma viac a viac zenie dopredu.. len v sucastnosti je nejak malo casu koli skole.
20:17:22
30.03.2011
30.03.2011
radekp
-> Bc. Duso: Máš pěkné sedačky! i celé auto se mi líbí! a hlavně to, že se toho nebojíš, zkoušíš si spoustu věcí udělat sám a podle mě to stojí za to, paráda!
23:05:46
17.03.2011
17.03.2011
Shatter
-> Bc. Duso: nevšimame
13:39:19
06.03.2011
06.03.2011
Ing. Duso
Nemam viac foto.. ale natiahnuty predok.. este treba poupravit kus..
11:12:14
26.02.2011
26.02.2011
Šupi
-> Bc. Duso: No jasne ja som tiež toto nazoru.no ja tiež mam obavy ale tak ja to vyszuzujem ako sa len da :D istota polka zivota :D
11:09:51
26.02.2011
26.02.2011
Ing. Duso
-> Šupi: Krabice hej.. len ci aj kasna :-).. dole podbehy su trosku na tom horsie.. ale prahy su komplet nove.. no myslim ze ta PEtka to mieste spoju prahy s podbehom vystuzi dostatocne, otazka je.. ci v pripade narazu sa to nebude trhat 3 cm od petky
V zivote to nechcem vyskusat.. ale radsej mat ram a aku taku sancu ako nic..
V zivote to nechcem vyskusat.. ale radsej mat ram a aku taku sancu ako nic..
11:06:39
26.02.2011
26.02.2011
Šupi
Bc. Duso 26.02.11 10:58:10 napsal:
Privarene petky predne.. miestami dajak blbla zvaracka :(.. musim sa
s flexou trosku pohrat.
Pekne krabice :D toto prezije aj teba :D
Privarene petky predne.. miestami dajak blbla zvaracka :(.. musim sa
s flexou trosku pohrat.
Pekne krabice :D toto prezije aj teba :D
11:01:08
26.02.2011
26.02.2011
Ing. Duso
a zadne vzpera navarena.. plus zakladova doska.. treba prevrtat blatnik, v smere od kolesa sa bude varit petka...
10:58:10
26.02.2011
26.02.2011
Ing. Duso
Privarene petky predne.. miestami dajak blbla zvaracka :(.. musim sa s flexou trosku pohrat.
14:27:09
21.02.2011
21.02.2011
waldo
-> Bc. Duso: