skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
16:15:39
31.01.2011
31.01.2011
Ing. Duso
-> MOLSO: sak pisem ze TJUNING :D
16:14:15
31.01.2011
31.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> MOLSO: ne izolepu
16:12:09
31.01.2011
31.01.2011
MOLSO
-> Bc. Duso: to mas senzor na vrch volantu ?
21:50:25
29.01.2011
29.01.2011
Ing. Duso
-> m8rinek: nevim proc to nikdo nechce .. nevim jak u vas, u nas na amaterske rally zavody a rally sprinty se muzu pouzivat i tyhle MTX, a myslim si ze je to skvele sezeni za malo penez. HODNE lepsie jak nejake debilni sedacky Autostyle FK automotive a pod.. mnel sem tu cest sedet v zminenich tuningovych sedackach ale clovek pri smyku v tom lital, vrzgalo to, a Autostyle najlevnejsi rada se po case presedela tak clovek sedel jak v deravem Lavoru.
21:43:11
29.01.2011
29.01.2011
m8rinek
-> Bc. Duso: Cena je bez DPH, takže ve finále to 6200Kč je.
Vidiš a já komplet víceméně hotovej pár těch s oválnou dírou nemůžu udat za 4500Kč.
Vidiš a já komplet víceméně hotovej pár těch s oválnou dírou nemůžu udat za 4500Kč.
21:40:29
29.01.2011
29.01.2011
Ing. Duso
-> m8rinek: husta cena za sedacku.. a speedpro predava jednu za 6200 KC.. mna dokopy obydve sedacky aj s vlastnorucne vyrobenym ramom a vsetkym co som tu pridaval jak som robil, vysli na okolo 160 eur co je okolo 5000 SK... viem ze za tu cenu by som vedel zohnat napr. z eBAY-u nieco novodobejsie, mozno aj s preslou homologaciou, ale myslim ze som nezrobil zle ze som tie sedacky pozdvihol na taku uroven ako su teraz :)
21:15:56
29.01.2011
29.01.2011
m8rinek
-> Bc. Duso: www.dracing.cz/lang-cz/se
daky-retro.html
21:07:58
29.01.2011
29.01.2011
Ing. Duso
-> m8rinek: V RS vajicku som nesedel takze neviem, osobne by som sa priklanal k tymto LR-ovym, vela ludom sa nepacia, neviem preco, niesu az tak spatne, a sedi sa v nich skvele a maju uzastne vedenie, resp. drzanie tela.
21:04:50
29.01.2011
29.01.2011
m8rinek
-> Bc. Duso: jo jo sedí se v nich opravdu skvěle. Mam dilema zda v budoucnu použít tyhle, nebo dobově vhodnější RS (vajíčka).
20:57:59
29.01.2011
29.01.2011
Ing. Duso
-> m8rinek: aha chapu, tak ja som mal jednu MTX s ovalnym otvorom v strede, ale dost sa to zuzovalo jak je zadok takze problem bol trosku sa tam vtesnat, a trosku silnejsi clovek nevosiel, smerom hore sa tvarovanie stracalo.. akoze drzal fajn.. ale tieto ako sa im hovori ze CESKE RECARO su uplne super, myslim ze sa plnohodnotne mozu rovnat s teraz vyrabanymi sedackami, aj ked konstrukcia je zastarala trosku (ocelovy ram, laminatova skrupina)
20:54:22
29.01.2011
29.01.2011
m8rinek
-> Bc. Duso: To je hezké. Druhoškou jsem myslel sedáky co se vyrábějí dnes za cca 6200Kč/kus. Já mam snad všechny ČS skořepiny a pokrok je fakt vidět.
V RS sedim jak ve škopku a vaklám v něm, v těch s podélnou dírou už je známka nějaký anatomie a nej jsou opravdu tyhle, škoda že je uchycení pásů řešený tak jak je (nedám 3" pásy).
V RS sedim jak ve škopku a vaklám v něm, v těch s podélnou dírou už je známka nějaký anatomie a nej jsou opravdu tyhle, škoda že je uchycení pásů řešený tak jak je (nedám 3" pásy).
20:47:47
29.01.2011
29.01.2011
Ing. Duso
-> m8rinek: druhovyroba sedacky.. jednu som mal hotovu druhu som dolaminovaval, calunil to calunik podla original tovarenskeho potahu ktory som mal pozicany od zdejsiho clena, obydve sedacky 90 evri bez latky..
20:44:31
29.01.2011
29.01.2011
m8rinek
-> Dakos: asi ty nejlepší skořepiny co se tu dělaly ;).
E: tak koukám, že už jsou i očalouněné...
-> Bc. Duso: to je druhovýroba, nebo jsi nechal očalounit skořepiny? Co to tak pro zajímavost vyšlo? ;).
E: tak koukám, že už jsou i očalouněné...
-> Bc. Duso: to je druhovýroba, nebo jsi nechal očalounit skořepiny? Co to tak pro zajímavost vyšlo? ;).
20:42:00
29.01.2011
29.01.2011
Ing. Duso
Ocalunil som si volant este do stredu venca, pojde zlta paska
23:15:26
23.01.2011
23.01.2011
Placko
-> Bc. Duso: fakt náádhernééé sedačky slint...
18:29:03
23.01.2011
23.01.2011
Ing. Duso
-> Dakos: diki moc :)