-> pindis de pupi: Odkial si.. jakto ze si videl na rampovej.. nepopieram ze tam nestala.. lebo bola.. ale.. len pre info :)..
Vyvazovanie zotrvaku: SLOVRES s.r.o Rastislavova Ulica, oproti cintorinu. pan. Adamčík . pokial dobre viem teraz sa na to dlhsie caka.. lebo slovres mal urcite problemy.,. vraj aj v konkurze bol.. a tak..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
10:53:55
19.11.2009
19.11.2009
Ing. Duso
16:41:32
18.11.2009
18.11.2009
pindis de pupi
cauko,krasna skodula ..videl som na rampovej..:-)..chcem sa spytat kam si daval vyvazovat zotrvacniK...tiez by som mal zaujem....len v ke to vraj nerobi nikto.
15:56:44
04.11.2009
04.11.2009
Čmoud
-> Bc. Duso: moc pěkna fotka ;-)
18:05:38
01.11.2009
01.11.2009
Shatter
-> gabo000000: moja reč
22:03:51
29.10.2009
29.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: zbytocne prehanat..aj moje boli jak zrkadlo
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3582_2008-10-24_ 18-19-16_56.jpg
ale co s toho?
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3582_2008-10-24_ 18-19-16_56.jpg
ale co s toho?
21:26:03
29.10.2009
29.10.2009
MOLSO
-> Bc. Duso: tuto mas tie ventily .... som sa hral kym to nebolo takmer dokonale fotk niektore nic moc ale na konci mas myslim celkom pekne ventily. Brusil som to 80 , 100 šmirglom, silichromom a handrou, potom takou zelenou pastou komunistickou na handre a nakoniec este neoxydom a handrou. Driek ventilu olepeny lepiacou paskou uchyteny vo vrtačke a vrtačka vo zveraku.
" target="_blank" >molso.rajce.idnes.cz/2008 -11-02_-_Lestenie_ventilov
" target="_blank" >molso.rajce.idnes.cz/2008 -11-02_-_Lestenie_ventilov
21:18:40
29.10.2009
29.10.2009
Ing. Duso
-> Bedřich: zitra.. teda patek.. du na to.. uvidime na co prijdu..
20:56:40
29.10.2009
29.10.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Bc. Duso: Geometrie vyřešená?
19:16:33
29.10.2009
29.10.2009
Ing. Duso
-> MOLSO: sanie druhovyroba kanale 27 mm po celej dlzke.. od vyroby hruby odliatok.. ja som to cele nalestil.. a karbec je Polmo WEBER 28/36 DCD
19:11:48
29.10.2009
29.10.2009
MOLSO
-> Bc. Duso: -> Bc. Duso: btw co to mas za sacie potrubie a karbec ?
18:32:56
29.10.2009
29.10.2009
Ing. Duso
-> MOLSO: jo budem rad.. ;)
18:28:14
29.10.2009
29.10.2009
MOLSO
-> Bc. Duso: skus este silichrom + handru a ventil vo vrtacke. budu sa lesknut jak spovi gule . ak chces hodim ti po 20 hodine foto mojich ventilov
18:18:21
29.10.2009
29.10.2009
Ing. Duso
-> Čmoud: smirgle: 80-120-180-240-400-600 (voda) - jemna brusna pasta
ale asi by to chcelo 1000 voda 2000 voda.. alebo dlhsie sa stym hrat...
ale asi by to chcelo 1000 voda 2000 voda.. alebo dlhsie sa stym hrat...
18:08:01
29.10.2009
29.10.2009
Čmoud
-> Bc. Duso: moc pěkny ;-) jak se ti povedlo je takhle pěkně rozleštit ty ventily ? :-)
18:06:57
29.10.2009
29.10.2009
Ing. Duso
kuk :-) .. viditelne je jeden trosku menej lesteny..
21:59:27
24.10.2009
24.10.2009
ShadeKK
-> Bc. Duso: takže pripravy pokračuju , len tak ďalej
18:22:25
24.10.2009
24.10.2009
Ing. Duso
juchuchuuuuuu mozeme delat SVODY 4 do 2 do 1
Chcel by som sa touto cestou velmi prevelmi podakovat Davidovi ktory ma dneska velmi velmi prekvapil s timito prirubami. David patri ti moje velke podakovanie. DAKUJEM.
Chcel by som sa touto cestou velmi prevelmi podakovat Davidovi ktory ma dneska velmi velmi prekvapil s timito prirubami. David patri ti moje velke podakovanie. DAKUJEM.
21:50:47
22.10.2009
22.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Bc. Duso: ja mam 2 sady z feldy ako nove ale obe vyuzijem....ostatne mam lent ake co by som uz do motoru nedaval