skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
16:49:02
16.12.2008
16.12.2008
suri
-> Duso: zaujímavé sanie
21:27:07
15.12.2008
15.12.2008
suri
-> Duso: tak kúpiť poriadne ak to má k niečomu byť
21:18:17
15.12.2008
15.12.2008
Ing. Duso
-> suri: no nove budu tiez na hovno pri tvrdych pruzinach za chvilku.. vyssi pocet kmitov skor vytecu.. a ako upravovat vnutro to neviem.. jedine mediu menit.. hustotu kapaliny..
21:09:56
15.12.2008
15.12.2008
suri
-> Duso: tlmiče neupravuj stojí to za hovno jedine nové a správnym olejom
21:07:18
15.12.2008
15.12.2008
Ing. Duso
-> suri: je to fakt.. musi tam byt laicky povedane Slivkovy lekvar :D.. alebo upravena konstrukcia tlmica.. inac to fakt plave neskutocne.. prave preto idem davat Garde napravu.. ma mensi vykyv ako kyvka.. a mam k tomu aj tvrde pera.. a tlmice asi upravim slivkovim lekvarom
20:48:46
15.12.2008
15.12.2008
suri
-> zrušená registrace: mne nik nič nepotrebuje tvrdiť ja viem to čo viem
20:41:38
15.12.2008
15.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: optimum je tvrde...ti to potvrdi aj dusan...vidl som to na zivo
20:32:08
15.12.2008
15.12.2008
suri
-> zrušená registrace: to zase nie je pravda musí sa to optimálne naladiť a je to perfekt
20:29:39
15.12.2008
15.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: vieme..aj dusan vie dobre..ale on to ma hrozne mekke kyvka musi byt jak beton..viz lali
20:15:59
15.12.2008
15.12.2008
suri
-> Duso: ono kyvka a pružiny + poriadne tlmiče je tiež dobrá na preteky len si to musíš odladiť
17:41:18
15.12.2008
15.12.2008
MOLSO
-> Duso: aj ja mam kyvku a pruziny z emka a normal tlmiče a nemam tak nakopnuu rit ...
17:38:14
15.12.2008
15.12.2008
Ing. Duso
-> MOLSO: sanie sa bude prerabat.. v krajnom pripade podlozka..
17:37:10
15.12.2008
15.12.2008
Ing. Duso
-> MOLSO: kyvka :D.. pruziny z M-ka.. zadne iba.. tlmice.. hmm uz asi pravdepodobne vytecene.. alebo nevem.. strasne to plave.. zato chcem garde napravu a pevne verim to bude aspon o 1% lepsie :D vtedy to bude mat zmysel
14:28:46
15.12.2008
15.12.2008
MOLSO
-> Vzrušená registrace: kyvka je fajn ... a inak tvoje strunky su moc fajn ale toto vyzera dobre ... len ci sa s tym da vobec jazdit
14:26:20
15.12.2008
15.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: kyvka kyvka
14:18:02
15.12.2008
15.12.2008
MOLSO
-> zrušená registrace: to je blbost hento kyvka nedokaze to by musel mat 2x dlhsiu strunu
13:56:25
15.12.2008
15.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: kyvka fuuuuuuuuuuuuuuuuj
13:48:33
15.12.2008
15.12.2008
MOLSO
-> Duso: TYYYY brďo ... to co mas so zadnou napravou na prvych 2 fotkach ? TYYYkokso
13:47:35
15.12.2008
15.12.2008
MOLSO
-> Duso: to je skarede sanicko lebo ma prirubu na pierburg /LEKR a ma zly sklon