skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dne 28.12.1978 byla vyrobena v Automobilových závodech Kvasiny, odbyt a expedice č. 4 Škoda 120 GLS v barvě Slunenčí žluť 6142, která je zapsána v OTP v kolonce zvláštní výbava a zařízení. Prodána dne 15.01.1979 v Mototechně Brno 720512. Dne 17.01.1979 proběhla registrace 1.majitele (doktorem), který také obdržel protekční státní poznávací značku ZRB-44-04, která vozidlu zůstala dodnes.
22.08.1998 vozidlo zdědila dcera-doktorka z Brna-Medlánek.
Vozidlo 29.10.1999 převedla na babičku do Velké Bíteše, která vůz 05.03.2008 prodala starému pánovi z téhož města, který vozidlo znal již od jeho zakoupení, neboť se všichni majitelé vzájemně znali.
A jak jsem se k vozidlu následně dostal já?
Můj kamarád auto znal a jednoho dne se za majitelem vydal s tím, že kdyby to chtěl vyhodit do šrotu ať mu zavolá. Majitel o tom tenkrát neuvažoval. Pustil to z hlavy, když po dvou letech pán zavolal s tím, že potřebuje k doktorovi a na cesty do Brna auto, nejraději Felicii. Pokud mu pomůžeme vybrat zachovalý kus Škodovku nám přenechá. Nakonec padla volba na velice zacovalý Favorit LX z roku 1994 po 1.majiteli. Děda si Favorita koupil a nemůže si ho vynachválit jaké to je brko a Š 120 GLS sme si odvezli domů v neděli 05.06.2011. Byla ve stavu viz první fota tj. po velmi silném krupobití, dvou nehod neopatrných cyklistů a denodenních útoků místních vandalů, kteří na vůz házeli vytrhané karafiáty, ukopávali zrcátka apod. Lak několik let neleštěn, chromy neopečovávané, pouze částečně zatřené proti rezivění, 13palcová kola, plastová zrcátka s automatickým sklápěním při rychlostech nad 70km/h. Poslední majitel vozidlo od roku 2008 negarážoval, nemyl a využíval jako dopravní prostředek k doktorovi a zpět. Uvádí, že ročně najel až 5000km. Avšak všichni majitelé byli pečliví na funkčnost vozu, důsledně dodržovali předepsané úkony a servisní intervaly. Celkově vozidlo od roku 1979 najelo 54.000 km, neboť všichni předchozí uživatelé jezdili spíše svátečně.
Vozidlo je v původním stavu, např. motor ještě nebyl rozděláván, pouze sundaný karburátor. K vozu doložena servisní knížka a originál 20let staré náhradní díly.
OPRAVY:
Vozidlo pouze rozleštěno, vyčištěno a vyprány originál potahy kupované v roce 1979 s vozidlem. Nasazeny zpět přední mlhovky, přezuto na původní 14palcová kola s poklicemi a obručemi, vráceno zatím pouze jedno chrom.zrcátko, výměna předních čepů a podtlakové hadice brzd,nová STK.
22.08.1998 vozidlo zdědila dcera-doktorka z Brna-Medlánek.
Vozidlo 29.10.1999 převedla na babičku do Velké Bíteše, která vůz 05.03.2008 prodala starému pánovi z téhož města, který vozidlo znal již od jeho zakoupení, neboť se všichni majitelé vzájemně znali.
A jak jsem se k vozidlu následně dostal já?
Můj kamarád auto znal a jednoho dne se za majitelem vydal s tím, že kdyby to chtěl vyhodit do šrotu ať mu zavolá. Majitel o tom tenkrát neuvažoval. Pustil to z hlavy, když po dvou letech pán zavolal s tím, že potřebuje k doktorovi a na cesty do Brna auto, nejraději Felicii. Pokud mu pomůžeme vybrat zachovalý kus Škodovku nám přenechá. Nakonec padla volba na velice zacovalý Favorit LX z roku 1994 po 1.majiteli. Děda si Favorita koupil a nemůže si ho vynachválit jaké to je brko a Š 120 GLS sme si odvezli domů v neděli 05.06.2011. Byla ve stavu viz první fota tj. po velmi silném krupobití, dvou nehod neopatrných cyklistů a denodenních útoků místních vandalů, kteří na vůz házeli vytrhané karafiáty, ukopávali zrcátka apod. Lak několik let neleštěn, chromy neopečovávané, pouze částečně zatřené proti rezivění, 13palcová kola, plastová zrcátka s automatickým sklápěním při rychlostech nad 70km/h. Poslední majitel vozidlo od roku 2008 negarážoval, nemyl a využíval jako dopravní prostředek k doktorovi a zpět. Uvádí, že ročně najel až 5000km. Avšak všichni majitelé byli pečliví na funkčnost vozu, důsledně dodržovali předepsané úkony a servisní intervaly. Celkově vozidlo od roku 1979 najelo 54.000 km, neboť všichni předchozí uživatelé jezdili spíše svátečně.
Vozidlo je v původním stavu, např. motor ještě nebyl rozděláván, pouze sundaný karburátor. K vozu doložena servisní knížka a originál 20let staré náhradní díly.
OPRAVY:
Vozidlo pouze rozleštěno, vyčištěno a vyprány originál potahy kupované v roce 1979 s vozidlem. Nasazeny zpět přední mlhovky, přezuto na původní 14palcová kola s poklicemi a obručemi, vráceno zatím pouze jedno chrom.zrcátko, výměna předních čepů a podtlakové hadice brzd,nová STK.
Lucas13/Škoda 120 GLS - komentáře:
22:25:19
28.07.2011
28.07.2011
Brabi1987
-> tomas120GLS: presne tak,napsal bych to same
22:23:38
28.07.2011
28.07.2011
tomas120GLS
krasna je zrenovovat do povodneho stavu a bude dokonala uz je v oblubenych
22:18:28
28.07.2011
28.07.2011
Vojta P. - zrušená registrace
Moc pěkný auto, krása..hlavně at se povede ho udržet v původním stavu a ukážeš se na nějakým srazu
22:16:54
28.07.2011
28.07.2011
Martinbrno
taky jsem kolem ní v Bíteši brousil:)bylo ale vidět, že na ní bude spousta práce. Teď už je krasavice:)
22:10:55
28.07.2011
28.07.2011
ondrej.
Zaujímavé auto - začal si dobre s jeho renováciou, treba vydržať, toto auto si to zaslúži!
21:43:44
28.07.2011
28.07.2011
RUSTY88
Moc pěkná, tohle provedení GLS je pro mě nejhezčí. Když pánbůh dá a narazím na podobnej kousek taky bych zakoupil. Hezká barva fakt krásný auto.
21:32:32
28.07.2011
28.07.2011
Bucin
ouuu to vypadá jak kdyby zažila velké kroupy chudinka ale jinak krásnej kousek