skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TISKOVE PROHLÁŠENÍ :-)):
jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...
mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....
děkuji
vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.
PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)
PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)
NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)
Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009
videou:
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU
detail stavby auta -
Povoz Škoda 120 GLS - los detailos
Podvozek
Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů
- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy
- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení
- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)
Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m
- nové nohavice, ramena, poloosy
- nová ložiska
- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)
Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí
Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)
Převodovka a motor
Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou
Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým
- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky
- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový
Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)
dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.
Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)
Rok 2009 dosklad a první expedice
Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více
Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????
2011 - BOURAČKA
18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu
2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)
8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace
13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...
15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo
18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe
21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu
29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou
7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad
16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)
21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová
24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)
2012 - PAUZA
- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....
2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny
- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.
duben 2013
- začíná reinkarnace
květen 2013
- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení
- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..
červen 2013
- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky
- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku
září 2013
- plechy vyzvednuty od páně Appla
- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)
říjen2013
- doskládáno, připraveno na STK
- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)
LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ
- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí
- 5.8.1983 naskladnil Tuzex
- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy
- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8
- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí
- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)
2014 - zpět na silnice
- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat
jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...
mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....
děkuji
vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.
PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)
PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)
NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)
Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009
videou:
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU
detail stavby auta -
Povoz Škoda 120 GLS - los detailos
Podvozek
Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů
- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy
- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení
- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)
Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m
- nové nohavice, ramena, poloosy
- nová ložiska
- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)
Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí
Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)
Převodovka a motor
Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou
Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým
- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky
- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový
Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)
dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.
Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)
Rok 2009 dosklad a první expedice
Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více
Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????
2011 - BOURAČKA
18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu
2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)
8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace
13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...
15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo
18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe
21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu
29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou
7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad
16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)
21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová
24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)
2012 - PAUZA
- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....
2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny
- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.
duben 2013
- začíná reinkarnace
květen 2013
- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení
- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..
červen 2013
- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky
- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku
září 2013
- plechy vyzvednuty od páně Appla
- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)
říjen2013
- doskládáno, připraveno na STK
- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)
LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ
- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí
- 5.8.1983 naskladnil Tuzex
- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy
- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8
- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí
- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)
2014 - zpět na silnice
- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat
VeTeV a spol./Karkulka - komentáře:
20:42:59
14.06.2013
14.06.2013
Pavel P..
-> oppik: i klepat a smrdět
20:34:08
14.06.2013
14.06.2013
oppik
-> VeTeV: že by to už začalo bublat
14:18:28
12.06.2013
12.06.2013
VeTeV
-> Péďa17: to se těšíš možná víc než já .-) mě je to nějak putna, nebejt tý jedný akce ke který to směřuju, asi jsem na to ještě nesáhnul
13:35:16
12.06.2013
12.06.2013
Péďa17
-> VeTeV: uz se tesim az bude slozena
22:01:29
11.06.2013
11.06.2013
oppik
-> VeTeV: jsem si dělal srandu.víš jak
21:59:39
10.06.2013
10.06.2013
VeTeV
-> Petrson: letos rozhodne ne, dokud ten motor nebude odzkousenej. A diky praci si letos fakt nemuzu dovolit vubec nic - keda vejlet za humna na dva tejdny
21:02:17
10.06.2013
10.06.2013
Petrson
-> VeTeV: bude další expedice?
20:36:11
10.06.2013
10.06.2013
VeTeV
-> oppik: tak todle sem fakt nemyslel srazy jsem uz odjezdil a staci - na todle nemam fakt cas
20:22:54
10.06.2013
10.06.2013
oppik
-> VeTeV: třeba pohofest
12:28:57
10.06.2013
10.06.2013
minno
-> VeTeV: a kam sa s tým chystáš?
07:41:51
10.06.2013
10.06.2013
VeTeV
-> oppik: ideálně do konce měsíce abych vyjel :-) třeba STK a i jiné akce
21:35:32
09.06.2013
09.06.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> oppik: jinak přijede drtič větví a budou štěpky!!
20:38:32
09.06.2013
09.06.2013
oppik
-> Nwkt: pročpak?
20:36:17
09.06.2013
09.06.2013
Nwkt
-> oppik: Do konce června musí
20:35:49
09.06.2013
09.06.2013
oppik
-> VeTeV: že bys tenhle rok vyjel
18:35:16
26.05.2013
26.05.2013
minno
-> VeTeV: nevadí, tak daj aspoň foto už tej zváženej sady.
17:32:38
26.05.2013
26.05.2013
VeTeV
-> minno: muzu, ale nemam jednu hmotnostni sadu, ale jedna ojnice je z tej tezsi, tusim o 14g rozdilne. Nicmene, v tuto chvili je to svazeno na 1g, takze tri maji ten vyvazek stejny, ale jeden dosti ubrouseny
jak - no malicko se lo slizlo honovackou aby to bylo kulaty ja ma bejt - co jinyho s tim...
jak - no malicko se lo slizlo honovackou aby to bylo kulaty ja ma bejt - co jinyho s tim...
17:17:45
26.05.2013
26.05.2013
minno
-> VeTeV: tak to je teda fakt sila....a ako ste tieto nové ojnice teraz opravili? Nemohol by si mi prosím ťa odfotiť ešte celú sadu ojníc uložených vedľa seba? Chcel by som si porovnať veľkosti vyvážkov na jednotlivých ojniciach z jednej hmotnostnej sady.
15:35:16
26.05.2013
26.05.2013
VeTeV
-> minno: to samy, proste ty oka na saly byly sisaty - rekl bych, ze to samy se udalo u tech puvodnich, ale tam to nikdo neresil... nastesti ten manik co sem mu to dal ted, tak se nemrkl jen na horni oka pro picep, ale podival se i na ty spodni a zjistitl si, jestli jsou v poradku a zel nebyly.... proste kvalita dilu neni o tom jeli to cssr/csfr/cr, ale je to kus od kusu a evidentne se na ty ojnice slusne sralo. Obe sady byly uplne novy ve vosku...
12:34:50
26.05.2013
26.05.2013
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to som videl ale to sú "staré ojnice". Ale čo bolo teraz s novou sadou? Tiež niečo zlé? A prišlo sa vôbec na niečo u tých starých ojníc? Malá diera alebo krivé, preto tam tie šálky nesedeli?