-> MOLSO: no já osobně se teda moc nebavím...
-> minno: motor ide krásně, ale něco v něm podivuhodně píská - takže půjde ven
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
Rok výroby: březen 1980
Stav km: kolem 80t
Barva: žlutá kanárková 6090 (původní)
II. majitel (já)
Auto je upraveno vizuálně na modelový ročník 77/78*
Krátké videjo
Rok výroby: březen 1980
Stav km: kolem 80t
Barva: žlutá kanárková 6090 (původní)
II. majitel (já)
Auto je upraveno vizuálně na modelový ročník 77/78*
Krátké videjo
Škoda 120L/.GeeGee. - komentáře:
15:39:13
04.05.2012
04.05.2012
MOLSO
-> minno: fachčí fachčí až tak že z toho píska
14:12:26
03.05.2012
03.05.2012
minno
-> Star LC20: motor už fachčí?
23:56:45
30.04.2012
30.04.2012
Star LC20
-> Alex41: jo aha.......prej "někomu bych ho dal, třeba mně"
-> afro100: díky za postřeh, vyzkouším
-> afro100: díky za postřeh, vyzkouším
22:47:16
30.04.2012
30.04.2012
afro100
-> Star LC20: hmm, mne sa ten odtrh 0,35 zda aj malo cece, sice sa uvadza 0,35-0,45 ale mne sa osvedcila ta druha hranica skor ..
10:03:45
30.04.2012
30.04.2012
Alex41
-> Star LC20: Já tě nechci zrazovat.... Ale to tvoje auto za oživování čehokoliv nestojí. Já bych se na to vykašlal a někomu bych ho dal, třeba mě :-D :-D :-D :-D Dělám si samozřejmě srandu, je to krásnej kocour vymazlenej :-) Doufám, že se někde potkáme :-) Ale varuj mě předem, musim si vzít holinky, minule jsem si naslintal do bot :-D :-D
17:59:27
24.04.2012
24.04.2012
MOLSO
-> Star LC20:
22:35:20
23.04.2012
23.04.2012
Star LC20
-> MOLSO: ty korhel
22:12:46
23.04.2012
23.04.2012
MOLSO
-> Star LC20: ja som ti vravel od zaciatku hod tam 8 kanal ale nieee
22:02:04
23.04.2012
23.04.2012
Star LC20
-> minno: tak keď to pustím dole kopcom a nechytne to, tak to tam rovnou nechám, a budu se věnovat třeba známkám nebo onaniii > možná lepší plýtvání časem, než oživování relikního 5ti kanálu
-> peti: aha, no uvidíme
-> peti: aha, no uvidíme
21:55:51
23.04.2012
23.04.2012
peti
-> Star LC20: presne aj ja som mal hlavu urobenu, vetnily 100% tesne a potom stala odlozena urcity cas a ked sa nahodila na motor tak nic
21:55:36
23.04.2012
23.04.2012
minno
-> Star LC20: spusti sa s tým z nejakého poriadneho kopca. No a ak motor nenaskočí, tak nazad to potom budeš tlačiť
21:53:53
23.04.2012
23.04.2012
Star LC20
-> minno: Ano, tak je pravda, že řemenice asi neukazuje přesně -> zkusím pohnout s předstihem, co to udělá....
-> peti: zajímavá myšlenka hlava je udělaná v motorárně, ale je taky fakt, že motor/hlava už stojí dlouho bez hnutí, tudíž je možný, že ventily perfektně netěsní, přesně jak píšeš.
Jak říkám, já sázím na to roztažení na laně, ptže ten starter nevládze tak usilovně točit > ani baterka ne.
Díky za připomínky
-> Fávo forever: no, to se mu daří docela dobře
-> peti: zajímavá myšlenka hlava je udělaná v motorárně, ale je taky fakt, že motor/hlava už stojí dlouho bez hnutí, tudíž je možný, že ventily perfektně netěsní, přesně jak píšeš.
Jak říkám, já sázím na to roztažení na laně, ptže ten starter nevládze tak usilovně točit > ani baterka ne.
Díky za připomínky
-> Fávo forever: no, to se mu daří docela dobře
21:49:33
23.04.2012
23.04.2012
minno
-> peti: hehe, no každopádne som zvedavý kde sa nakoniec nájde chyba :)
21:45:22
23.04.2012
23.04.2012
peti
-> minno: starterom to nejpojde, to su male otacky , ked sa roztiahne tak to chytí , ak je problem vtom, poznam ludi co ventily nezabrusuj iba nasadia ale pocitaju stym ze to chytí 1. krat len na roztiehnutie
21:43:16
23.04.2012
23.04.2012
minno
-> peti: aj to môže byť problém, ale ak sa ten motor už pár krát popretáčal pri pokusoch o naštartovanie, tak aj ventily si už museli aspoň trošku sadnúť.
21:39:08
23.04.2012
23.04.2012
peti
-> Star LC20: ked typujes prilis malu kompresiu, tak by som povedal ze to nebude kruzkami/valcami, ale ventilmy, pomoze odohnut vahdla a malym kladivkom tuknut do ventilov nech sa trocha usadia, alebo to raztiahnut na lane, vtedy by to malo byt OK, ja som si tiez robil hlavu ventily boli zabrusene, a hlava potom isty cas stala, ked sa nahodila na motor tak kompresia nikde, jemno som tukol do ventilov a bolo po probleme, pocitam ze za ten cas ako hlava stala sa vytvrila nejaka povrchova hrdza na sedlach/ventiloch a netesnili
21:38:46
23.04.2012
23.04.2012
minno
-> Star LC20: tak keď to nechytá na štartér, tak ako to môže chytiť na roztiahnutie? Maximálne ti to bude dávať o niečo málo silnejšiu iskru.
Mimochodom, neviem z akých komponentov máš motor skladaný, ale z nedávnej skúsenosti z ladenia jedného novo postaveného motora (Tomáššš) - základ motor 120, ale implantovaný v Š100 a remenica na kľuke dvojradová z 100 motora, musím povedať, že predstih, ktorý ukazuje remenica na prsiach, sa nemusí úplne zhodovať s reálom! Pri tomto motore čo spomínam sa nastavil základný predstih pri zastavenom motore na 5-7 stupňov, no pri meraní stroboskopom pri voľnobehu (resp. pri 1000 otáčkach) bol predstih len 3-4 stupne (malo by byť tak 10-12 st.)! A motoru sa vôbec nechcelo. Po nastavení predstihu podľa stroboskopu na správnu hodnotu motor začal konečne bežať normálne. A určite to nebol náš omyl, viac krát sme to kontrolovali. Proste to podľa remenice dobre nesedelo (rozdeľovač bol zánovný, takže chybu v ňom - odstredivá regulácia pri bežiacom motore, tiež nepredpokladám).
Takže nakoľko ti motor nechce naskočiť, odporúčam skúsiť sa pohrať ešte trochu s predstihom - skús prenastaviť zo 7 na napríklad 10-12 stupňov, prípadne na opačný extrém - 0 stupňov.- A uvidíš čo to spraví. Ak motor naskočí, premeriať to stroboskopom. Prípadne si zavolaj pomocníka na pomoc, jeden nech sedí za volantom a štartuje a druhý nech pootáča rozdeľovačom.
Mimochodom, neviem z akých komponentov máš motor skladaný, ale z nedávnej skúsenosti z ladenia jedného novo postaveného motora (Tomáššš) - základ motor 120, ale implantovaný v Š100 a remenica na kľuke dvojradová z 100 motora, musím povedať, že predstih, ktorý ukazuje remenica na prsiach, sa nemusí úplne zhodovať s reálom! Pri tomto motore čo spomínam sa nastavil základný predstih pri zastavenom motore na 5-7 stupňov, no pri meraní stroboskopom pri voľnobehu (resp. pri 1000 otáčkach) bol predstih len 3-4 stupne (malo by byť tak 10-12 st.)! A motoru sa vôbec nechcelo. Po nastavení predstihu podľa stroboskopu na správnu hodnotu motor začal konečne bežať normálne. A určite to nebol náš omyl, viac krát sme to kontrolovali. Proste to podľa remenice dobre nesedelo (rozdeľovač bol zánovný, takže chybu v ňom - odstredivá regulácia pri bežiacom motore, tiež nepredpokladám).
Takže nakoľko ti motor nechce naskočiť, odporúčam skúsiť sa pohrať ešte trochu s predstihom - skús prenastaviť zo 7 na napríklad 10-12 stupňov, prípadne na opačný extrém - 0 stupňov.- A uvidíš čo to spraví. Ak motor naskočí, premeriať to stroboskopom. Prípadne si zavolaj pomocníka na pomoc, jeden nech sedí za volantom a štartuje a druhý nech pootáča rozdeľovačom.
21:13:21
23.04.2012
23.04.2012
Fávo forever
-> Star LC20: Chytne, jen tě chce nasrat
20:56:45
23.04.2012
23.04.2012
Star LC20
-> minno:
Už začínám být poněkud rozladěnej, ptže fakt nevím, kde je chyba. Všechno sedí....1 válec 7° před HÚ, ryska na řemenici ukazuje 7°, rozdělovač hází jiskru, odtrh je 0,35...všechno se tváří, že motor musí běžet.....ne.....
Jestli to nechytne ani na roztáhnutí, tak už budu opravdu v koncích.
Už začínám být poněkud rozladěnej, ptže fakt nevím, kde je chyba. Všechno sedí....1 válec 7° před HÚ, ryska na řemenici ukazuje 7°, rozdělovač hází jiskru, odtrh je 0,35...všechno se tváří, že motor musí běžet.....ne.....
Jestli to nechytne ani na roztáhnutí, tak už budu opravdu v koncích.