Hurdis / 105L Hurdis / 105L

komentáře | popis | fotky | Hurdis | 19.07.16 20:55 | 99x v oblíbených
Předně chci tímto poděkovat místnímu členu s nickem Hurdis za odprodej tohoto vozu a přenechání i karty vozidla.

Původní text ponechávám "jak je" a budu pokračovat pod ním.



Hurdis:



K vozidlu:

Škoda 105 L

r.v. 1977

zcela původní stav

v době koupě najeto 66 700 km



posazeno na Meteory původně z mého Rapida II, sluší :-))



Aktuálně:

Po neuvěřitelné anabázi s doklady, které byly během prvního mezipřevodu před koupí zcela zničeny, má vozidlo vše v pořádku, nové papíry, vyřešenu ekodaň, zbývá dokončit přepis a dojet si pro nové STK+E.

(vše ukončeno, nikdy více, práce pro tři lidi na pár týdnů)



Plány:

- časem (někdy po dokončení auta no. 1) nové přední blatníky, čelo, maska, lampy - není to nutné hned, ale vady na kráse jsou (starý řidič, malá garáž a puchýřky koroze) vše nakoupeno a připraveno do časů budoucích

- používat jako staré auto pro volný čas, tj. střídavě 2 neděle ladit formu a vylepšovat kondici, pak 2-3 neděle používat na psychoterapeutické výlety (plníme)



Provedeno od koupě:

- nové doklady a přepis + povinná výbava a hever + náhradní kolo

- chrom mřížka zadního čela a litá kola

- nové ukostření budíků

- chrom mlhovka a couvačka

- sedadla z Rapida, béžová

- středový panel, dobové radio + repro, dobový otáčkoměr

- výměna přední masky + UK štítky

- dobové pryžové koberečky

- nové manžety poloos zadní nápravy

- repase příčky motoru + tvrdé silentbloky

- nové originální úzké zadní lapače nečistot, alias zástěrky

- rozhýbání zcela zatuhlého mechanismu stěračů

- výměna filtrů a provozních kapalin, čidel oleje a teploty, přetěsnění palivové pumpy

- výměna susplechů pod motorem

- opěrky hlavy zadních sedadel

- výměna chrom zpětného zrcátka





MOV00922


youtube.com/v/8DHmf­7p5GD 8

škoda 105, r.v. 77, originál






Stepan FUN:



7.8.2012 - Dozvěděl jsem se o pravděpodobným odprodeji tohoto vozu.

8.8.2012 - Rozhodnutí odprodeji je definitivní, nabídka vyřízení klubové testace nepomohla, tudíž jsem prohlásil: "Asi to koupím já, inzerát zatím nedávej."

11.8.2012 - Po obhlídce definitivně domluven prodej, odvezeny původní kola a díly na budoucí opravu plechařiny.

12.8.2012 - Poslední jízda původního majitele s tímto vozem. Převezeno na firmu, prozatím uloženo do garáže.

13.8.2012 - Podepsána kupní smlouva, předány klíče.

17.8.2012 - Moje první jízda s tímto vozem. Domů mě to dovezlo bez problémů. :-)

18.8.2012 - Absolvována STK. Drobnej problém s přední nápravou jsem čekal, protože to nesedí úplně ideálně a byla to pravda - volnější svislák na pravé straně, volné ložisko tamtéž. Pak lehčí nesouměrnost zadních brzd, takže vyměnit prasátko... Všechno to ale bylo na hranici, takže to máme na 2 roky. :-)

Pak když už jsem měl den volna, tak jsem si udělal výlet ku Praze a cestou zpět několik zajížďěk... Celkem najeto cca 170km a zjištěno, že mě čeká ještě vyřešit mírnej problém s chlazením...

3.12.2012 - Konečně přihlášeno na moji osobu

16.12.2012 - Zazimováno. Bohužel letos jenom venku pod plachtou. Snad na příští zimu už bude přístřešek...

13.4.2012 - Po dlouhé době jsem se svezl. Chytla na otočení, nicméně elektrice se probudit moc nechtělo. Blinkry vyřešilo pohnutí svazkem, klaxon se zprovoznil asi otřesama sám. Ale zase přestal fungovat otáčkoměr... :-/ Pak trochu poladěn motor (nastaven předstih, seřízen karburátor).

14.4.2012 - Dořešen nefunkční otáčkoměr, dotažen P svislák a ložisko. Snad to už nebude v zatáčkách tolik poskakovat.

Hurdis / 105L - komentáře:

20:15:38
21.10.2010
Hurdis
-> Mantrabeach: Jinak dvojka záloha? Na tohle? K smíchu. Pořád by to šlo úplně v pohodě. Ale už by to nebylo za "cenu železa".
20:14:07
21.10.2010
Hurdis
-> Mantrabeach: Došlo na má slova. Když jsem se díval na fotky, říkal jsem do telefonu, že bude zájemců fronta a za tu požadovanou almužnu se to zdaleka neprodá. Dobrý tahák na kupce, cena byla spíše vyvolávací.

Proto to se mnou ani nehnulo.

Dvě krásná vzácná coupé za pár tisícovek? 1
20:06:26
21.10.2010
Mantrabeach
-> Hurdis: no bohužel pavel volal a už tam někdo na to složil dvojku zálohu takže si myslím že je to v prdeli8jak říkám pořád:nemá se otálet a volat hned než to jinej blbec udělá za tebe,takhle prosereš kupu aut
19:16:41
21.10.2010
Hurdis
-> mark: Díky. Potřebovala by ještě trochu rozleštit, ideálně strojově, lak je pěkný, pak by to byla teprve paráda, svítil by na dálku.
19:16:14
21.10.2010
maca
-> Hurdis: a kde to garde roste?4
19:11:38
21.10.2010
mark - zrušená registrace
Moc hezká škodověnka. Mám slabosl pro bílou barvu. Taky mám jednu, ale mám pocit že ta tvoje je bělejší.3
18:45:59
21.10.2010
Hurdis
-> Mantrabeach: Tak jsem koukal na ty fotky. Dobré, cena směšná.
18:21:01
20.10.2010
Mantrabeach
-> Hurdis: no radši ani nekoukej ale já bych to klidně vzal to garde a měl bych i využití ale nebudu ho říkat neb by mě tady lidi asi utloukli3.jen mít prachy sakra
18:16:51
20.10.2010
Hurdis
-> Mantrabeach: Odpoledne mi volal. Říkal něco o pěkném eRku a celou plechařinou, tuning eRku a nějakém libovém Tuzex Gardeti.

Že co jako z toho chci domů. 1

Já to raději vůbec nechci vidět. 3 3
18:11:18
20.10.2010
Mantrabeach
-> Hurdis: no taky sem to nějak nepoznal.hele říkal ti pavel o tom garde a 110r?docela bych skočil po tom garde2
17:51:32
20.10.2010
Hurdis
-> Mantrabeach: Ještě jsem neviděl protokol, ale prý kromě doporučení výměny již tady zmíněných manžet OK.

To zadní kolo prý nebrzdilo vůbec, aspoň víš na čem jsi jezdil do Jaráku. 1

Já jsem to jen v sobotu chviličku projížděl po okolí, první testovací km a přišly mi brzdy poněkud slabší, ale to mi po delší době ve starém autě bez posilovače při vystřídání ze čtyř chlazených kotoučů připadá vždycky 1.

Navíc zadek není znát na táhnutí ke straně.
17:30:54
20.10.2010
Mantrabeach
-> Hurdis: tak to je dobrej úspěch na technický,bohužel auto dlouho nejezdilo tak se divím že jen tohle
17:25:22
20.10.2010
Hurdis
Dnes ráno mi pánové z dílen odvezli auto na poslední evidenční kontrolu, STK a emise.

Bez jakékoliv kontroly a přípravy.

Taky to podle toho dopadlo.

První pokus nevyšel, auf Wiedersehen za nebrzdící LZ kolo.

Na dílně zjistili příčinu, zcela zarostlý brzdový váleček, dvoustupňová demontáž kladivem nutná (nejdřív menší, pak velké).

Podle posledních informací z odpoledne dopadl opakovaný pokus o získání známek úspěšně a bez dalších závad, doklady už snad dokonce leží na odboru dopravy a čekají na zítřejší poslední část několikatýdeního byrokratyckého marathonu, tj. dokončení převodu na moji maličkost.

V pátek tedy budu moci konečně legálně na cesty.

2
13:39:33
17.10.2010
Pavel P..
-> Hurdis: pak to sleješ přes fusekli zpět... škoda plýtvat léty prověřeným mazivem3
10:01:38
17.10.2010
Hurdis
Mantrabeach 15.10.10 21:33:31 napsal:

→ Hurdis: fůůůůůůůůůůůů­ůůůj,stříbr nou má

každej blb8


No vidíš, tak to bude všechno v normě. 1

Hele, ono to tak zlé nebude, uvidíš. Stejně budou na střídání.

Až se sjedou (nebo spíše dříve ztvrdnou) ty 175 co jsou na Meteorech, půjdou i oni na renovaci, do stejného bílého odstínu jako nyní, jen kvalitněji.
09:58:24
17.10.2010
Hurdis
-> Bobesh: Kdepak, tím to není, to byla první věc co jsem udělal. Spíš to asi bude někde přiskřípnuté u tunelu. Ten bowden se strunou je taková divná druhoška, struna OK, ale "bowden" připomíná spíše kabelovou izolaci, je dost měkký, takže asi není problém, aby někde přitlačoval strunu a bránil jejímu zatlačení zpět.



-> Pavel P..: Myslíš vypustit letité úspory maziva? 1
22:00:35
16.10.2010
Pavel P..
tož pěkné to je ocpoda1 ale ty nakynutý kyvkomanžety bych preventivně vyměnil.4
21:57:03
16.10.2010
Bobesh
-> Hurdis 13.10.10 21:09:21: staci moc nedotahovat bovden na karbu,jen prstama a osminu ci ctvrtku klicem. pokud je to vymackany,tak stipackama ten dojebanej kousek bowdenu opatrne odstipnout,jde to i se strunou,jen musis opatrne
21:29:32
16.10.2010
Mantrabeach
-> U-Geen: huš velkovezíre3
Extreme Tyres