skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Několik skov na začátek
Auto jsem koupil v Brně Bohunicích v bazaru na Jihlavské ulici na jaře r. 2003 poté, co jsem v zimě již podruhé, a tentokrát nevratně, rozbil svoji první žlutou užovku.
Je to původně Š 105 L z r. 1981, postavil jsem ji na papíry mého původního auta, takže papírově je to r. 1982 a vzhledově je to Š 120 GLS z r. 1979.
Auto mělo vyměněné prahy a zadní blatník (později zjištěno, že hodne prasácky :-( ). Z vraku původního a z nově koupeného auta jsem poskládal jedno tím, že jsem vybral vždy lepší díly. Tak se do auta nastěhovaly přední sedačky s opěrkami hlavy, vnější zpětná zrcátka s blinkry a další tuzingové věci :-).
2 roky jsem s ním jen jezdil, pak nastal čas na výměnu předních blatníků. Auto jsem odstavil, oddělal blatníky, vyvařil tradiční vršky podběhů a P sloupky, vše důkladně natřel, nasadil přední blatníky, natřel základem a bylo hotovo. Pak to začalo - zamiloval jsem se do Š 120 GLS - chromky a umínil jsem si, že si ji postavím. Jenže na podvozku z Garde.
Stavba probíhala za plného provozu auta s minimálními odstávkami, protože jsem auto potřeboval na ježdění do práce. Začátkem roku 2008 jsem si na ježdění koupil Š 100 z r. 1969, původní auto odstavil a pustil se naplno do přestavby. A výsledek vidíte zde.
Popis
Motor
Škoda 120 LS - v užovkovém bloku, v r. 2005 nově postavený, v současnosti najeto asi 25 000 km,
nové válce, písty, kroužky
vyuhlované ojnice
přebroušená klika
snížená hlava se zvětšenými ventily z Favorita, sedly z tvrdokovu pro bezolovo, simeringy kolem dříků
vačka Š 110R
C-vahadla
vyleštěné sací potrubí s rozšířeným kanálem mezi 1. a 2. komorou, spasované s hlavou
úplně nový karburátor SEDR Š 130
pohon na LPG, systém Tartarini
přetlakové víčko 0,1 MPa na expanzní nádobce chlazení
olej polosyntetický 10W40, výměna po 8 000 km
průběžně montuju a odmontovávám chladič oleje - jak se mě to zrovna líbí
Převodovka
5 stupňová ze Š 120 LX pro vlečenou nápravu, stálý převod 4,22, zatím bez zásahu (Kubina).
Spojka 190 mm s talířovou pružinou, nový vypínací váleček.
Přední náprava
úzká s hřebenovým řízením ze Škody Garde
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (výztuhy vlastní výroby, na úzká ramena je nikdo nevyrábí), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Na nápravnici zpevněné původní sváry, vyztuženy držáky řízení.
Řízení původní, zrepasované.
Všechny gumové části vyměněny, nové svisláky.
Pružiny 260 mm dle LA (PJ), tlumiče rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka), stabilizátor 19 mm (Saky).
Brzdy čtyřpístkové s rozpěrkou, nové pístky a manžety, chlazené kotouče Brembo (Saky), destičky Ferodo
Náboje zmenšené, průchozí duralové podložky 1cm, o 1 cm delší štefty (oboje Speedpro), vše kvůli chlazeným kotoučům. Nová ložiska ZKL.
Zadní náprava
úzká vlečka ze Škody Garde
Nová podélná ramena, nová šikmá ramena, nové silentbloky podélných ramen pro Š 130.
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (Saky), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Většina věcí nových, ložiska Nissin (made in Japan), příčka převodovky Š 130.
Pružiny Š 130 nové, tlumiče Š 130, rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka).
Brzdy bubnové, brzdové válečky 21mm z Favorita Pick-upa, nové pakny a bowdeny ruční brzdy.
Kloubové poloosy Löbro, zrepasované, nový tuk, manžety a spony.
Brzdy
konkrétní popisy u náprav, zde jen to, co ještě nebylo řečeno
Zrepasovaná pedálová konzola z Š 130 pro hřebenové řízení, nový posilovač, hlavní brzdový i spojkový válec, vsechny brzdové trubky i hadičky, průtokové šrouby, rozvodky, měděná těsnění, zelené opletené hadičky od nádobky k válcům.
Kola + pneumatiky
Litá kola fy. Metaz Týnec, tzv. otvíráky (Kubina). Opískovány (Aluservis Brno) a stříbrný komaxit (prášková lakovna Brno Medlánky). Pneumatiky 175/70 R13, zapsané v TP. Ozdobné bílé boky pneumatik nasazené mezi pneu a disk (Autum).
Karosérie
Původní užovkový skelet, vyměněny prahy, výztuhy prahů, vnitřní prahy, části podlahy, zadní podběhy, levý zadní lem, pravý zadní blatník, přední blatníky, přední čelo. Vše nové (většina OB Autodíly Hr.Kr.). Díly které byly k dostání jen v základní barvě jsou termicky odlakovány (Atomo Bořitov), všechny díly pozinkovány (Galva Prostějov) a natřeny (Axapur primer + vrchní barva). Dále vyměněny všechny dveře, přední kapota (díly jako nové dodal kamarád Lukáš), zadní hladká kapota a zadní děrované čelo.
Karosérie nově lakována - na plniči 3 vrstvy akrylátové tmavočervené barvy (odstín RAL 3005), nízkoteplotně vypalované, každá vrstva leštěna. Karorérii lakovala Autorenova Černá Hora, cena laku 50 000 Kč (slovy padesát tisíc korun českých) i s kompletní přípravou. Po vyvaření jsem nic netmelil, všechno si chystali sami. Auto si v lakovně pobylo 5 týdnů.
Na karosérii byl v r. 2005 převařen zadní příčný nosník pro použití 5stupňové převodovky (vsazeno vydutí z M-kového vraku), vyměněna nádrž, hrdlo nádrže se spojovací hadicí, trubky na vodu ke chladiči a táhlo řazení. Přitom ještě vyměněna levá kapsa pro uchycení podélného ramene zadní nápravy. Od té doby byla v autě provozována 5stupňová převodovka s úzkou kývačkovou nápravou kterou letos nahradila vlečka.
Exteriér
Vezmeme to odpředu dozadu pro přehlednost :-)
Zánovní jako nový přední chromový nárazník (dodal Peca), nové blinkry (dodal Blacky), nerezový rámeček kolem SPZ, zánovní žluté mlhovky s chromovými kryty, chromovaný klaxon, třídílný laminátový spoiler originál Kvasiny (slaminoval jsem si ho sám, finální tmelení a lakování Autorenova Černá Hora) lakovaný do barvy, GLS nerezová maska - kryty kolem světel nové (OB Autodíly Hr.Kr.), střední mřížka zánovní, držáky a hrnce kolem světel zrenovované.
Chromová linka na přední hraně přední kapoty, nerezové leštěné nasavače na větracích mřížkách na přední kapotě, leštěné nerezové stěrače. Trysky odstřikovačů na podstavcích Š Rapid. Tmavočerveno - chromový nápis Škoda 120 GLS na horní hraně předího okna - tzv. clonítko. Nerezové GLS rámečky kolem oken dveří, zrcátka originál Beskydsport s nachromovanými kapkami, prahové nerezové lišty z Š Rapid, střešní nerezové okapničky. Chromové oděrné lišty na hraně dveří a části předního a zadního blatníku. Ve dveřích nerezové kliky z prvních užovek. Větrací mřížky na C sloupcích zatím originál černé, budou pochromované. Víčko nádrže originál užovkový tzv. kříž s nerezovým víčkem zámku. Zadní zástěrky nové s bíle zvýrazněným nápisem Škoda a okrajovým lemováním. V horní hraně levého zadního blatníku elektricky výsuvná anténa.
Na zadní hraně zadní kapoty chromová linka, nerezové lemování kolem zadního čela, leštěná hliníková ozdobná mřížka kolem větracích otvorů v zadním čele, dobová plechová oválná značka CS, originál nápis Škoda 120 GLS, nerezový rámeček pod SPZ, nová zadní světla a osvětlení SPZ, zánovní jako nový zadní chromový nárazník (dodal Peca), dobová malá chromová mlhovka a dobová chromová koncovka výfuku.
Interiér
Palubní deska Š 130, některé ipurové díly nové. Budíky 4 kulaté s otáčkoměrem, chromové rámečky, bílé polepy, bíločervené ručičky, zeleně podsvícené. Štít kolem budíků překryt umakartem s dekorem tmavého dřeva. Podélná lišta s vypínači a plech kolem páček topení a rádia polepen tapetou s dekorem tmavého dřeva. Vedle vypínačů digitální hodiny s teploměrem a voltmetrem.
Plech středového panelu vlastní výroby, zrušen popelník, vsazen ekonoměr ve stejném stylu jako budíky, přidány kontrolky ruční brzdy, sytiče a zadní mlhovky. Boční výdechy topení s chromovou obroučkou. Pod rádiem upravený středový panel pro rádio pro klasické palubní desky.
Volant čtyřramenný z Š Favorit, řadící páka pro 4kvalt (i když mám převodovku 5kvalt) s dobovou hlavicí s červenozlatým znakem Škoda.
Koberce Š 130, nové nerezové prahové lišty držící koberec a těsnění dveří, nerezové nášlapné lišty s nápisem Škoda na vodorovných plochách prahů, nové těsnění dveří.
Tapecíry dveří tmavohnědé GLS, na dveřích červená svetýlka svítící při otevření (Alfa Romeo 33). Zamačkávací kolíčky dveří vlastní výroby, hliníkové, leštěné. Centrální zamykání dveří s dálkovým ovládáním.
Pásy samonavíjecí Moravan Super Rol, jen vpředu, vzadu chyběly horní krajní úchyty.
Sedadla klasická s opěrkami hlavy vpředu, čalouněná do tmavočervené barvy, bohužel na několika místech propálená od cigarety (v tomto stavu už zakoupena). Plánuji výměnu za tmavohnědá GLS sedadla, přední už mám (Kapřík Faster), zadní už vypadají taky nadějně.
Strop černý, originální, stejně jako čalounění zadních sloupků (vlastní výroba, u stropu nebyly). V zadních sloupcích zapuštěno repro.
Plato pod zadním oknem dřevotřískové, čalouněné červeným manchestrem (vlastní výroba). Na platě fialové opěrky hlavy Š Rapid.
Foto co nejdříve dodám :-)
Skoro všechny šrouby, matky, podložky ploché i pružné z nerezi. Ocelové, příp. pozinkované jen ty, které v nerezi nešly sehnat.
To je zatím vše, pokračování příště
Děkuji:
Pecovi (Peca) - sehnání a dodání některých nesehnatelných dílů, pomoc při přestavbě, občas nucení do přestavby
Blackymu (BlackyBK) - pomoc při vyvařování, poskytnutí prostoru pro vyvařování, dodání některých dílů, pomoc s motorem
Lukášovi (Zoki) - dodání dveří a přední kapoty, pomoc při odsekávání starých rezavých dílů před vyvařováním, pomoc se skládáním náprav
Zdenálovi - pomoc při vyvařování, půjčení COčka
Milanovi - pomoc při skládání náprav - lisování silentbloků, vystružování svisláků, vaření výztuh
Strýcovi Lojzovi - složení motoru, vevaření výdutě pro 5stupňovou převodovku
Ostatním, na které jsem zapoměl a kteří nějak přispěli k přestavbě mého auta.
Navštivte i naše stránky věnující se cestování Škodovkou za hranice všedních dní www.skoda.dobrodruh.net , protože cesta je cíl!
Auto jsem koupil v Brně Bohunicích v bazaru na Jihlavské ulici na jaře r. 2003 poté, co jsem v zimě již podruhé, a tentokrát nevratně, rozbil svoji první žlutou užovku.
Je to původně Š 105 L z r. 1981, postavil jsem ji na papíry mého původního auta, takže papírově je to r. 1982 a vzhledově je to Š 120 GLS z r. 1979.
Auto mělo vyměněné prahy a zadní blatník (později zjištěno, že hodne prasácky :-( ). Z vraku původního a z nově koupeného auta jsem poskládal jedno tím, že jsem vybral vždy lepší díly. Tak se do auta nastěhovaly přední sedačky s opěrkami hlavy, vnější zpětná zrcátka s blinkry a další tuzingové věci :-).
2 roky jsem s ním jen jezdil, pak nastal čas na výměnu předních blatníků. Auto jsem odstavil, oddělal blatníky, vyvařil tradiční vršky podběhů a P sloupky, vše důkladně natřel, nasadil přední blatníky, natřel základem a bylo hotovo. Pak to začalo - zamiloval jsem se do Š 120 GLS - chromky a umínil jsem si, že si ji postavím. Jenže na podvozku z Garde.
Stavba probíhala za plného provozu auta s minimálními odstávkami, protože jsem auto potřeboval na ježdění do práce. Začátkem roku 2008 jsem si na ježdění koupil Š 100 z r. 1969, původní auto odstavil a pustil se naplno do přestavby. A výsledek vidíte zde.
Popis
Motor
Škoda 120 LS - v užovkovém bloku, v r. 2005 nově postavený, v současnosti najeto asi 25 000 km,
nové válce, písty, kroužky
vyuhlované ojnice
přebroušená klika
snížená hlava se zvětšenými ventily z Favorita, sedly z tvrdokovu pro bezolovo, simeringy kolem dříků
vačka Š 110R
C-vahadla
vyleštěné sací potrubí s rozšířeným kanálem mezi 1. a 2. komorou, spasované s hlavou
úplně nový karburátor SEDR Š 130
pohon na LPG, systém Tartarini
přetlakové víčko 0,1 MPa na expanzní nádobce chlazení
olej polosyntetický 10W40, výměna po 8 000 km
průběžně montuju a odmontovávám chladič oleje - jak se mě to zrovna líbí
Převodovka
5 stupňová ze Š 120 LX pro vlečenou nápravu, stálý převod 4,22, zatím bez zásahu (Kubina).
Spojka 190 mm s talířovou pružinou, nový vypínací váleček.
Přední náprava
úzká s hřebenovým řízením ze Škody Garde
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (výztuhy vlastní výroby, na úzká ramena je nikdo nevyrábí), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Na nápravnici zpevněné původní sváry, vyztuženy držáky řízení.
Řízení původní, zrepasované.
Všechny gumové části vyměněny, nové svisláky.
Pružiny 260 mm dle LA (PJ), tlumiče rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka), stabilizátor 19 mm (Saky).
Brzdy čtyřpístkové s rozpěrkou, nové pístky a manžety, chlazené kotouče Brembo (Saky), destičky Ferodo
Náboje zmenšené, průchozí duralové podložky 1cm, o 1 cm delší štefty (oboje Speedpro), vše kvůli chlazeným kotoučům. Nová ložiska ZKL.
Zadní náprava
úzká vlečka ze Škody Garde
Nová podélná ramena, nová šikmá ramena, nové silentbloky podélných ramen pro Š 130.
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (Saky), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Většina věcí nových, ložiska Nissin (made in Japan), příčka převodovky Š 130.
Pružiny Š 130 nové, tlumiče Š 130, rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka).
Brzdy bubnové, brzdové válečky 21mm z Favorita Pick-upa, nové pakny a bowdeny ruční brzdy.
Kloubové poloosy Löbro, zrepasované, nový tuk, manžety a spony.
Brzdy
konkrétní popisy u náprav, zde jen to, co ještě nebylo řečeno
Zrepasovaná pedálová konzola z Š 130 pro hřebenové řízení, nový posilovač, hlavní brzdový i spojkový válec, vsechny brzdové trubky i hadičky, průtokové šrouby, rozvodky, měděná těsnění, zelené opletené hadičky od nádobky k válcům.
Kola + pneumatiky
Litá kola fy. Metaz Týnec, tzv. otvíráky (Kubina). Opískovány (Aluservis Brno) a stříbrný komaxit (prášková lakovna Brno Medlánky). Pneumatiky 175/70 R13, zapsané v TP. Ozdobné bílé boky pneumatik nasazené mezi pneu a disk (Autum).
Karosérie
Původní užovkový skelet, vyměněny prahy, výztuhy prahů, vnitřní prahy, části podlahy, zadní podběhy, levý zadní lem, pravý zadní blatník, přední blatníky, přední čelo. Vše nové (většina OB Autodíly Hr.Kr.). Díly které byly k dostání jen v základní barvě jsou termicky odlakovány (Atomo Bořitov), všechny díly pozinkovány (Galva Prostějov) a natřeny (Axapur primer + vrchní barva). Dále vyměněny všechny dveře, přední kapota (díly jako nové dodal kamarád Lukáš), zadní hladká kapota a zadní děrované čelo.
Karosérie nově lakována - na plniči 3 vrstvy akrylátové tmavočervené barvy (odstín RAL 3005), nízkoteplotně vypalované, každá vrstva leštěna. Karorérii lakovala Autorenova Černá Hora, cena laku 50 000 Kč (slovy padesát tisíc korun českých) i s kompletní přípravou. Po vyvaření jsem nic netmelil, všechno si chystali sami. Auto si v lakovně pobylo 5 týdnů.
Na karosérii byl v r. 2005 převařen zadní příčný nosník pro použití 5stupňové převodovky (vsazeno vydutí z M-kového vraku), vyměněna nádrž, hrdlo nádrže se spojovací hadicí, trubky na vodu ke chladiči a táhlo řazení. Přitom ještě vyměněna levá kapsa pro uchycení podélného ramene zadní nápravy. Od té doby byla v autě provozována 5stupňová převodovka s úzkou kývačkovou nápravou kterou letos nahradila vlečka.
Exteriér
Vezmeme to odpředu dozadu pro přehlednost :-)
Zánovní jako nový přední chromový nárazník (dodal Peca), nové blinkry (dodal Blacky), nerezový rámeček kolem SPZ, zánovní žluté mlhovky s chromovými kryty, chromovaný klaxon, třídílný laminátový spoiler originál Kvasiny (slaminoval jsem si ho sám, finální tmelení a lakování Autorenova Černá Hora) lakovaný do barvy, GLS nerezová maska - kryty kolem světel nové (OB Autodíly Hr.Kr.), střední mřížka zánovní, držáky a hrnce kolem světel zrenovované.
Chromová linka na přední hraně přední kapoty, nerezové leštěné nasavače na větracích mřížkách na přední kapotě, leštěné nerezové stěrače. Trysky odstřikovačů na podstavcích Š Rapid. Tmavočerveno - chromový nápis Škoda 120 GLS na horní hraně předího okna - tzv. clonítko. Nerezové GLS rámečky kolem oken dveří, zrcátka originál Beskydsport s nachromovanými kapkami, prahové nerezové lišty z Š Rapid, střešní nerezové okapničky. Chromové oděrné lišty na hraně dveří a části předního a zadního blatníku. Ve dveřích nerezové kliky z prvních užovek. Větrací mřížky na C sloupcích zatím originál černé, budou pochromované. Víčko nádrže originál užovkový tzv. kříž s nerezovým víčkem zámku. Zadní zástěrky nové s bíle zvýrazněným nápisem Škoda a okrajovým lemováním. V horní hraně levého zadního blatníku elektricky výsuvná anténa.
Na zadní hraně zadní kapoty chromová linka, nerezové lemování kolem zadního čela, leštěná hliníková ozdobná mřížka kolem větracích otvorů v zadním čele, dobová plechová oválná značka CS, originál nápis Škoda 120 GLS, nerezový rámeček pod SPZ, nová zadní světla a osvětlení SPZ, zánovní jako nový zadní chromový nárazník (dodal Peca), dobová malá chromová mlhovka a dobová chromová koncovka výfuku.
Interiér
Palubní deska Š 130, některé ipurové díly nové. Budíky 4 kulaté s otáčkoměrem, chromové rámečky, bílé polepy, bíločervené ručičky, zeleně podsvícené. Štít kolem budíků překryt umakartem s dekorem tmavého dřeva. Podélná lišta s vypínači a plech kolem páček topení a rádia polepen tapetou s dekorem tmavého dřeva. Vedle vypínačů digitální hodiny s teploměrem a voltmetrem.
Plech středového panelu vlastní výroby, zrušen popelník, vsazen ekonoměr ve stejném stylu jako budíky, přidány kontrolky ruční brzdy, sytiče a zadní mlhovky. Boční výdechy topení s chromovou obroučkou. Pod rádiem upravený středový panel pro rádio pro klasické palubní desky.
Volant čtyřramenný z Š Favorit, řadící páka pro 4kvalt (i když mám převodovku 5kvalt) s dobovou hlavicí s červenozlatým znakem Škoda.
Koberce Š 130, nové nerezové prahové lišty držící koberec a těsnění dveří, nerezové nášlapné lišty s nápisem Škoda na vodorovných plochách prahů, nové těsnění dveří.
Tapecíry dveří tmavohnědé GLS, na dveřích červená svetýlka svítící při otevření (Alfa Romeo 33). Zamačkávací kolíčky dveří vlastní výroby, hliníkové, leštěné. Centrální zamykání dveří s dálkovým ovládáním.
Pásy samonavíjecí Moravan Super Rol, jen vpředu, vzadu chyběly horní krajní úchyty.
Sedadla klasická s opěrkami hlavy vpředu, čalouněná do tmavočervené barvy, bohužel na několika místech propálená od cigarety (v tomto stavu už zakoupena). Plánuji výměnu za tmavohnědá GLS sedadla, přední už mám (Kapřík Faster), zadní už vypadají taky nadějně.
Strop černý, originální, stejně jako čalounění zadních sloupků (vlastní výroba, u stropu nebyly). V zadních sloupcích zapuštěno repro.
Plato pod zadním oknem dřevotřískové, čalouněné červeným manchestrem (vlastní výroba). Na platě fialové opěrky hlavy Š Rapid.
Foto co nejdříve dodám :-)
Skoro všechny šrouby, matky, podložky ploché i pružné z nerezi. Ocelové, příp. pozinkované jen ty, které v nerezi nešly sehnat.
To je zatím vše, pokračování příště
Děkuji:
Pecovi (Peca) - sehnání a dodání některých nesehnatelných dílů, pomoc při přestavbě, občas nucení do přestavby
Blackymu (BlackyBK) - pomoc při vyvařování, poskytnutí prostoru pro vyvařování, dodání některých dílů, pomoc s motorem
Lukášovi (Zoki) - dodání dveří a přední kapoty, pomoc při odsekávání starých rezavých dílů před vyvařováním, pomoc se skládáním náprav
Zdenálovi - pomoc při vyvařování, půjčení COčka
Milanovi - pomoc při skládání náprav - lisování silentbloků, vystružování svisláků, vaření výztuh
Strýcovi Lojzovi - složení motoru, vevaření výdutě pro 5stupňovou převodovku
Ostatním, na které jsem zapoměl a kteří nějak přispěli k přestavbě mého auta.
Navštivte i naše stránky věnující se cestování Škodovkou za hranice všedních dní www.skoda.dobrodruh.net , protože cesta je cíl!
vlasmi / Škoda 120 GLS - komentáře:
12:39:10
14.11.2008
14.11.2008
TheronBB_130LR
-> vlasmi: nadherna karicka...... ked bude viac takychto ludi co to podavaju do poriadku tieto nase lasky tak to bude pecka a este nas preiju!!!! nadherna pracicka
23:08:15
13.11.2008
13.11.2008
vlasmi
Přidal jsem nějaký fotečky - stavba náprav + vyvařování.
16:19:41
12.11.2008
12.11.2008
alesek - F135L
Parádní retro úprava! Chválím.
10:45:04
12.11.2008
12.11.2008
Labros
-> vlasmi: No tom autě, dokud má takovejhle lak, by se dělaly krásný fotky detailů, ve stylu jako má třeba Eidy u Kóči. Různý křivky, jako třeba lemy blatníků, přechody blatníků do sloupků, prolis kapoty. Samozřejmě každej vidí krásu jinde a fantazii se meze nekladou
10:13:05
12.11.2008
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jako MATTESS, Garde má držáky blíž k sobě.
09:19:07
12.11.2008
12.11.2008
Eidy
-> MATTESS: fakt? no vidíš to. Já bych si myslel, že je to pořád ta samá příčka.
-> vlasmi: Hezký auto, vypadá dost oldschoolově. I ten odstín je se tváří dobově. Ještě bych ocenil foto interiéru a spodku.
-> vlasmi: Hezký auto, vypadá dost oldschoolově. I ten odstín je se tváří dobově. Ještě bych ocenil foto interiéru a spodku.
08:52:56
12.11.2008
12.11.2008
MATTESS
-> Eidy: stejný nejsou, v nějakém tematu jsou fotky od Pilota, kde je to pěkně vidět (ty uši jsou blíže k sobě)
08:42:12
12.11.2008
12.11.2008
Eidy
-> Tuner#2: tak já žil celou dobu v domění, že příčky jsou stejný. Proč by tam měl být rozdíl?
13:26:25
11.11.2008
11.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vlasmi: Díky za info. Tak ono to fungovat může, ale dle mě tam bude vznikat větší pnutí. Sice ten rozdíl tak velký není, ale je tam. Každopádně to máš moc hezký a těším se na fota podvozku. Udělej někde galerii a hoď sem odkaz.
13:20:02
11.11.2008
11.11.2008
vlasmi
-> Tuner#2: Tak jak píšu. Šikmá ramena Garde, silentbloky na podélných ramenech namontovaný tak že větší část toho silentbloku je jakoby ven z auta a menší dovnitř. Příčka převodovky z Rapidu 130, převodovka z Š 120LX. Poloosy Löbro. A všechno funguje jak má a když jsem to montoval do auta tak všechno pěkně sedlo, nikde žádnej problém. Dost lidí se nad tím pozastavuje, ale je to v kupě a jezdí to. Problémy nejsou. Třeba jsem pokořil jednu ze škodováckých fám
09:21:56
11.11.2008
11.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vlasmi: Ahoj, píšeš, že máš zadní nápravu Garde, ale pak jsem se dočetl o příčce z Š 130. Ta má držáky na šikmá ramena dál od sebe a žiju v tom, že to není záměnné za Garde příčku, jak to teda vlastně máš?
21:57:38
10.11.2008
10.11.2008
magor-no1
-> Evž@: jop , trefa
19:39:15
10.11.2008
10.11.2008
Kaprof-Pisařík
nádherná
18:46:53
10.11.2008
10.11.2008
Evž@
-> magor-no1: zátka na plyn
18:26:37
10.11.2008
10.11.2008
magor-no1
-> ondie: e e , je to na levém zadním blatníku a přebývá to tam
11:51:46
10.11.2008
10.11.2008
Evž@
-> ondie: taky bych řekl
10:39:23
10.11.2008
10.11.2008
Labros
Podle mě s vlečkou nebude na STK žádný problém, to by musel narazit opravdu na debila. Na pěkné veteránské škodovky se technici dívají jinak, než na tuzerské kousky.
01:04:44
10.11.2008
10.11.2008
ondie
-> magor-no1: Že ty myslíš lesklé LS klínky v okenních gumách čelního a zadního skla...?..to je věc věru nesehnatelná.
13:46:24
09.11.2008
09.11.2008
Vena
-> vlasmi: krsavice!
09:42:18
09.11.2008
09.11.2008
Peca
-> Evž@: Podle me myslim ze projde... Ale kdyz je schopen nekdo dat za lak 50 tis., tak bych problem s STK moc neresil