-> Labros: Jako vždy máš pravdu.
Popis doplním teď přes víkend, tak se těšte!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Několik skov na začátek
Auto jsem koupil v Brně Bohunicích v bazaru na Jihlavské ulici na jaře r. 2003 poté, co jsem v zimě již podruhé, a tentokrát nevratně, rozbil svoji první žlutou užovku.
Je to původně Š 105 L z r. 1981, postavil jsem ji na papíry mého původního auta, takže papírově je to r. 1982 a vzhledově je to Š 120 GLS z r. 1979.
Auto mělo vyměněné prahy a zadní blatník (později zjištěno, že hodne prasácky :-( ). Z vraku původního a z nově koupeného auta jsem poskládal jedno tím, že jsem vybral vždy lepší díly. Tak se do auta nastěhovaly přední sedačky s opěrkami hlavy, vnější zpětná zrcátka s blinkry a další tuzingové věci :-).
2 roky jsem s ním jen jezdil, pak nastal čas na výměnu předních blatníků. Auto jsem odstavil, oddělal blatníky, vyvařil tradiční vršky podběhů a P sloupky, vše důkladně natřel, nasadil přední blatníky, natřel základem a bylo hotovo. Pak to začalo - zamiloval jsem se do Š 120 GLS - chromky a umínil jsem si, že si ji postavím. Jenže na podvozku z Garde.
Stavba probíhala za plného provozu auta s minimálními odstávkami, protože jsem auto potřeboval na ježdění do práce. Začátkem roku 2008 jsem si na ježdění koupil Š 100 z r. 1969, původní auto odstavil a pustil se naplno do přestavby. A výsledek vidíte zde.
Popis
Motor
Škoda 120 LS - v užovkovém bloku, v r. 2005 nově postavený, v současnosti najeto asi 25 000 km,
nové válce, písty, kroužky
vyuhlované ojnice
přebroušená klika
snížená hlava se zvětšenými ventily z Favorita, sedly z tvrdokovu pro bezolovo, simeringy kolem dříků
vačka Š 110R
C-vahadla
vyleštěné sací potrubí s rozšířeným kanálem mezi 1. a 2. komorou, spasované s hlavou
úplně nový karburátor SEDR Š 130
pohon na LPG, systém Tartarini
přetlakové víčko 0,1 MPa na expanzní nádobce chlazení
olej polosyntetický 10W40, výměna po 8 000 km
průběžně montuju a odmontovávám chladič oleje - jak se mě to zrovna líbí
Převodovka
5 stupňová ze Š 120 LX pro vlečenou nápravu, stálý převod 4,22, zatím bez zásahu (Kubina).
Spojka 190 mm s talířovou pružinou, nový vypínací váleček.
Přední náprava
úzká s hřebenovým řízením ze Škody Garde
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (výztuhy vlastní výroby, na úzká ramena je nikdo nevyrábí), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Na nápravnici zpevněné původní sváry, vyztuženy držáky řízení.
Řízení původní, zrepasované.
Všechny gumové části vyměněny, nové svisláky.
Pružiny 260 mm dle LA (PJ), tlumiče rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka), stabilizátor 19 mm (Saky).
Brzdy čtyřpístkové s rozpěrkou, nové pístky a manžety, chlazené kotouče Brembo (Saky), destičky Ferodo
Náboje zmenšené, průchozí duralové podložky 1cm, o 1 cm delší štefty (oboje Speedpro), vše kvůli chlazeným kotoučům. Nová ložiska ZKL.
Zadní náprava
úzká vlečka ze Škody Garde
Nová podélná ramena, nová šikmá ramena, nové silentbloky podélných ramen pro Š 130.
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (Saky), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Většina věcí nových, ložiska Nissin (made in Japan), příčka převodovky Š 130.
Pružiny Š 130 nové, tlumiče Š 130, rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka).
Brzdy bubnové, brzdové válečky 21mm z Favorita Pick-upa, nové pakny a bowdeny ruční brzdy.
Kloubové poloosy Löbro, zrepasované, nový tuk, manžety a spony.
Brzdy
konkrétní popisy u náprav, zde jen to, co ještě nebylo řečeno
Zrepasovaná pedálová konzola z Š 130 pro hřebenové řízení, nový posilovač, hlavní brzdový i spojkový válec, vsechny brzdové trubky i hadičky, průtokové šrouby, rozvodky, měděná těsnění, zelené opletené hadičky od nádobky k válcům.
Kola + pneumatiky
Litá kola fy. Metaz Týnec, tzv. otvíráky (Kubina). Opískovány (Aluservis Brno) a stříbrný komaxit (prášková lakovna Brno Medlánky). Pneumatiky 175/70 R13, zapsané v TP. Ozdobné bílé boky pneumatik nasazené mezi pneu a disk (Autum).
Karosérie
Původní užovkový skelet, vyměněny prahy, výztuhy prahů, vnitřní prahy, části podlahy, zadní podběhy, levý zadní lem, pravý zadní blatník, přední blatníky, přední čelo. Vše nové (většina OB Autodíly Hr.Kr.). Díly které byly k dostání jen v základní barvě jsou termicky odlakovány (Atomo Bořitov), všechny díly pozinkovány (Galva Prostějov) a natřeny (Axapur primer + vrchní barva). Dále vyměněny všechny dveře, přední kapota (díly jako nové dodal kamarád Lukáš), zadní hladká kapota a zadní děrované čelo.
Karosérie nově lakována - na plniči 3 vrstvy akrylátové tmavočervené barvy (odstín RAL 3005), nízkoteplotně vypalované, každá vrstva leštěna. Karorérii lakovala Autorenova Černá Hora, cena laku 50 000 Kč (slovy padesát tisíc korun českých) i s kompletní přípravou. Po vyvaření jsem nic netmelil, všechno si chystali sami. Auto si v lakovně pobylo 5 týdnů.
Na karosérii byl v r. 2005 převařen zadní příčný nosník pro použití 5stupňové převodovky (vsazeno vydutí z M-kového vraku), vyměněna nádrž, hrdlo nádrže se spojovací hadicí, trubky na vodu ke chladiči a táhlo řazení. Přitom ještě vyměněna levá kapsa pro uchycení podélného ramene zadní nápravy. Od té doby byla v autě provozována 5stupňová převodovka s úzkou kývačkovou nápravou kterou letos nahradila vlečka.
Exteriér
Vezmeme to odpředu dozadu pro přehlednost :-)
Zánovní jako nový přední chromový nárazník (dodal Peca), nové blinkry (dodal Blacky), nerezový rámeček kolem SPZ, zánovní žluté mlhovky s chromovými kryty, chromovaný klaxon, třídílný laminátový spoiler originál Kvasiny (slaminoval jsem si ho sám, finální tmelení a lakování Autorenova Černá Hora) lakovaný do barvy, GLS nerezová maska - kryty kolem světel nové (OB Autodíly Hr.Kr.), střední mřížka zánovní, držáky a hrnce kolem světel zrenovované.
Chromová linka na přední hraně přední kapoty, nerezové leštěné nasavače na větracích mřížkách na přední kapotě, leštěné nerezové stěrače. Trysky odstřikovačů na podstavcích Š Rapid. Tmavočerveno - chromový nápis Škoda 120 GLS na horní hraně předího okna - tzv. clonítko. Nerezové GLS rámečky kolem oken dveří, zrcátka originál Beskydsport s nachromovanými kapkami, prahové nerezové lišty z Š Rapid, střešní nerezové okapničky. Chromové oděrné lišty na hraně dveří a části předního a zadního blatníku. Ve dveřích nerezové kliky z prvních užovek. Větrací mřížky na C sloupcích zatím originál černé, budou pochromované. Víčko nádrže originál užovkový tzv. kříž s nerezovým víčkem zámku. Zadní zástěrky nové s bíle zvýrazněným nápisem Škoda a okrajovým lemováním. V horní hraně levého zadního blatníku elektricky výsuvná anténa.
Na zadní hraně zadní kapoty chromová linka, nerezové lemování kolem zadního čela, leštěná hliníková ozdobná mřížka kolem větracích otvorů v zadním čele, dobová plechová oválná značka CS, originál nápis Škoda 120 GLS, nerezový rámeček pod SPZ, nová zadní světla a osvětlení SPZ, zánovní jako nový zadní chromový nárazník (dodal Peca), dobová malá chromová mlhovka a dobová chromová koncovka výfuku.
Interiér
Palubní deska Š 130, některé ipurové díly nové. Budíky 4 kulaté s otáčkoměrem, chromové rámečky, bílé polepy, bíločervené ručičky, zeleně podsvícené. Štít kolem budíků překryt umakartem s dekorem tmavého dřeva. Podélná lišta s vypínači a plech kolem páček topení a rádia polepen tapetou s dekorem tmavého dřeva. Vedle vypínačů digitální hodiny s teploměrem a voltmetrem.
Plech středového panelu vlastní výroby, zrušen popelník, vsazen ekonoměr ve stejném stylu jako budíky, přidány kontrolky ruční brzdy, sytiče a zadní mlhovky. Boční výdechy topení s chromovou obroučkou. Pod rádiem upravený středový panel pro rádio pro klasické palubní desky.
Volant čtyřramenný z Š Favorit, řadící páka pro 4kvalt (i když mám převodovku 5kvalt) s dobovou hlavicí s červenozlatým znakem Škoda.
Koberce Š 130, nové nerezové prahové lišty držící koberec a těsnění dveří, nerezové nášlapné lišty s nápisem Škoda na vodorovných plochách prahů, nové těsnění dveří.
Tapecíry dveří tmavohnědé GLS, na dveřích červená svetýlka svítící při otevření (Alfa Romeo 33). Zamačkávací kolíčky dveří vlastní výroby, hliníkové, leštěné. Centrální zamykání dveří s dálkovým ovládáním.
Pásy samonavíjecí Moravan Super Rol, jen vpředu, vzadu chyběly horní krajní úchyty.
Sedadla klasická s opěrkami hlavy vpředu, čalouněná do tmavočervené barvy, bohužel na několika místech propálená od cigarety (v tomto stavu už zakoupena). Plánuji výměnu za tmavohnědá GLS sedadla, přední už mám (Kapřík Faster), zadní už vypadají taky nadějně.
Strop černý, originální, stejně jako čalounění zadních sloupků (vlastní výroba, u stropu nebyly). V zadních sloupcích zapuštěno repro.
Plato pod zadním oknem dřevotřískové, čalouněné červeným manchestrem (vlastní výroba). Na platě fialové opěrky hlavy Š Rapid.
Foto co nejdříve dodám :-)
Skoro všechny šrouby, matky, podložky ploché i pružné z nerezi. Ocelové, příp. pozinkované jen ty, které v nerezi nešly sehnat.
To je zatím vše, pokračování příště
Děkuji:
Pecovi (Peca) - sehnání a dodání některých nesehnatelných dílů, pomoc při přestavbě, občas nucení do přestavby
Blackymu (BlackyBK) - pomoc při vyvařování, poskytnutí prostoru pro vyvařování, dodání některých dílů, pomoc s motorem
Lukášovi (Zoki) - dodání dveří a přední kapoty, pomoc při odsekávání starých rezavých dílů před vyvařováním, pomoc se skládáním náprav
Zdenálovi - pomoc při vyvařování, půjčení COčka
Milanovi - pomoc při skládání náprav - lisování silentbloků, vystružování svisláků, vaření výztuh
Strýcovi Lojzovi - složení motoru, vevaření výdutě pro 5stupňovou převodovku
Ostatním, na které jsem zapoměl a kteří nějak přispěli k přestavbě mého auta.
Navštivte i naše stránky věnující se cestování Škodovkou za hranice všedních dní www.skoda.dobrodruh.net , protože cesta je cíl!
Auto jsem koupil v Brně Bohunicích v bazaru na Jihlavské ulici na jaře r. 2003 poté, co jsem v zimě již podruhé, a tentokrát nevratně, rozbil svoji první žlutou užovku.
Je to původně Š 105 L z r. 1981, postavil jsem ji na papíry mého původního auta, takže papírově je to r. 1982 a vzhledově je to Š 120 GLS z r. 1979.
Auto mělo vyměněné prahy a zadní blatník (později zjištěno, že hodne prasácky :-( ). Z vraku původního a z nově koupeného auta jsem poskládal jedno tím, že jsem vybral vždy lepší díly. Tak se do auta nastěhovaly přední sedačky s opěrkami hlavy, vnější zpětná zrcátka s blinkry a další tuzingové věci :-).
2 roky jsem s ním jen jezdil, pak nastal čas na výměnu předních blatníků. Auto jsem odstavil, oddělal blatníky, vyvařil tradiční vršky podběhů a P sloupky, vše důkladně natřel, nasadil přední blatníky, natřel základem a bylo hotovo. Pak to začalo - zamiloval jsem se do Š 120 GLS - chromky a umínil jsem si, že si ji postavím. Jenže na podvozku z Garde.
Stavba probíhala za plného provozu auta s minimálními odstávkami, protože jsem auto potřeboval na ježdění do práce. Začátkem roku 2008 jsem si na ježdění koupil Š 100 z r. 1969, původní auto odstavil a pustil se naplno do přestavby. A výsledek vidíte zde.
Popis
Motor
Škoda 120 LS - v užovkovém bloku, v r. 2005 nově postavený, v současnosti najeto asi 25 000 km,
nové válce, písty, kroužky
vyuhlované ojnice
přebroušená klika
snížená hlava se zvětšenými ventily z Favorita, sedly z tvrdokovu pro bezolovo, simeringy kolem dříků
vačka Š 110R
C-vahadla
vyleštěné sací potrubí s rozšířeným kanálem mezi 1. a 2. komorou, spasované s hlavou
úplně nový karburátor SEDR Š 130
pohon na LPG, systém Tartarini
přetlakové víčko 0,1 MPa na expanzní nádobce chlazení
olej polosyntetický 10W40, výměna po 8 000 km
průběžně montuju a odmontovávám chladič oleje - jak se mě to zrovna líbí
Převodovka
5 stupňová ze Š 120 LX pro vlečenou nápravu, stálý převod 4,22, zatím bez zásahu (Kubina).
Spojka 190 mm s talířovou pružinou, nový vypínací váleček.
Přední náprava
úzká s hřebenovým řízením ze Škody Garde
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (výztuhy vlastní výroby, na úzká ramena je nikdo nevyrábí), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Na nápravnici zpevněné původní sváry, vyztuženy držáky řízení.
Řízení původní, zrepasované.
Všechny gumové části vyměněny, nové svisláky.
Pružiny 260 mm dle LA (PJ), tlumiče rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka), stabilizátor 19 mm (Saky).
Brzdy čtyřpístkové s rozpěrkou, nové pístky a manžety, chlazené kotouče Brembo (Saky), destičky Ferodo
Náboje zmenšené, průchozí duralové podložky 1cm, o 1 cm delší štefty (oboje Speedpro), vše kvůli chlazeným kotoučům. Nová ložiska ZKL.
Zadní náprava
úzká vlečka ze Škody Garde
Nová podélná ramena, nová šikmá ramena, nové silentbloky podélných ramen pro Š 130.
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (Saky), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Většina věcí nových, ložiska Nissin (made in Japan), příčka převodovky Š 130.
Pružiny Š 130 nové, tlumiče Š 130, rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka).
Brzdy bubnové, brzdové válečky 21mm z Favorita Pick-upa, nové pakny a bowdeny ruční brzdy.
Kloubové poloosy Löbro, zrepasované, nový tuk, manžety a spony.
Brzdy
konkrétní popisy u náprav, zde jen to, co ještě nebylo řečeno
Zrepasovaná pedálová konzola z Š 130 pro hřebenové řízení, nový posilovač, hlavní brzdový i spojkový válec, vsechny brzdové trubky i hadičky, průtokové šrouby, rozvodky, měděná těsnění, zelené opletené hadičky od nádobky k válcům.
Kola + pneumatiky
Litá kola fy. Metaz Týnec, tzv. otvíráky (Kubina). Opískovány (Aluservis Brno) a stříbrný komaxit (prášková lakovna Brno Medlánky). Pneumatiky 175/70 R13, zapsané v TP. Ozdobné bílé boky pneumatik nasazené mezi pneu a disk (Autum).
Karosérie
Původní užovkový skelet, vyměněny prahy, výztuhy prahů, vnitřní prahy, části podlahy, zadní podběhy, levý zadní lem, pravý zadní blatník, přední blatníky, přední čelo. Vše nové (většina OB Autodíly Hr.Kr.). Díly které byly k dostání jen v základní barvě jsou termicky odlakovány (Atomo Bořitov), všechny díly pozinkovány (Galva Prostějov) a natřeny (Axapur primer + vrchní barva). Dále vyměněny všechny dveře, přední kapota (díly jako nové dodal kamarád Lukáš), zadní hladká kapota a zadní děrované čelo.
Karosérie nově lakována - na plniči 3 vrstvy akrylátové tmavočervené barvy (odstín RAL 3005), nízkoteplotně vypalované, každá vrstva leštěna. Karorérii lakovala Autorenova Černá Hora, cena laku 50 000 Kč (slovy padesát tisíc korun českých) i s kompletní přípravou. Po vyvaření jsem nic netmelil, všechno si chystali sami. Auto si v lakovně pobylo 5 týdnů.
Na karosérii byl v r. 2005 převařen zadní příčný nosník pro použití 5stupňové převodovky (vsazeno vydutí z M-kového vraku), vyměněna nádrž, hrdlo nádrže se spojovací hadicí, trubky na vodu ke chladiči a táhlo řazení. Přitom ještě vyměněna levá kapsa pro uchycení podélného ramene zadní nápravy. Od té doby byla v autě provozována 5stupňová převodovka s úzkou kývačkovou nápravou kterou letos nahradila vlečka.
Exteriér
Vezmeme to odpředu dozadu pro přehlednost :-)
Zánovní jako nový přední chromový nárazník (dodal Peca), nové blinkry (dodal Blacky), nerezový rámeček kolem SPZ, zánovní žluté mlhovky s chromovými kryty, chromovaný klaxon, třídílný laminátový spoiler originál Kvasiny (slaminoval jsem si ho sám, finální tmelení a lakování Autorenova Černá Hora) lakovaný do barvy, GLS nerezová maska - kryty kolem světel nové (OB Autodíly Hr.Kr.), střední mřížka zánovní, držáky a hrnce kolem světel zrenovované.
Chromová linka na přední hraně přední kapoty, nerezové leštěné nasavače na větracích mřížkách na přední kapotě, leštěné nerezové stěrače. Trysky odstřikovačů na podstavcích Š Rapid. Tmavočerveno - chromový nápis Škoda 120 GLS na horní hraně předího okna - tzv. clonítko. Nerezové GLS rámečky kolem oken dveří, zrcátka originál Beskydsport s nachromovanými kapkami, prahové nerezové lišty z Š Rapid, střešní nerezové okapničky. Chromové oděrné lišty na hraně dveří a části předního a zadního blatníku. Ve dveřích nerezové kliky z prvních užovek. Větrací mřížky na C sloupcích zatím originál černé, budou pochromované. Víčko nádrže originál užovkový tzv. kříž s nerezovým víčkem zámku. Zadní zástěrky nové s bíle zvýrazněným nápisem Škoda a okrajovým lemováním. V horní hraně levého zadního blatníku elektricky výsuvná anténa.
Na zadní hraně zadní kapoty chromová linka, nerezové lemování kolem zadního čela, leštěná hliníková ozdobná mřížka kolem větracích otvorů v zadním čele, dobová plechová oválná značka CS, originál nápis Škoda 120 GLS, nerezový rámeček pod SPZ, nová zadní světla a osvětlení SPZ, zánovní jako nový zadní chromový nárazník (dodal Peca), dobová malá chromová mlhovka a dobová chromová koncovka výfuku.
Interiér
Palubní deska Š 130, některé ipurové díly nové. Budíky 4 kulaté s otáčkoměrem, chromové rámečky, bílé polepy, bíločervené ručičky, zeleně podsvícené. Štít kolem budíků překryt umakartem s dekorem tmavého dřeva. Podélná lišta s vypínači a plech kolem páček topení a rádia polepen tapetou s dekorem tmavého dřeva. Vedle vypínačů digitální hodiny s teploměrem a voltmetrem.
Plech středového panelu vlastní výroby, zrušen popelník, vsazen ekonoměr ve stejném stylu jako budíky, přidány kontrolky ruční brzdy, sytiče a zadní mlhovky. Boční výdechy topení s chromovou obroučkou. Pod rádiem upravený středový panel pro rádio pro klasické palubní desky.
Volant čtyřramenný z Š Favorit, řadící páka pro 4kvalt (i když mám převodovku 5kvalt) s dobovou hlavicí s červenozlatým znakem Škoda.
Koberce Š 130, nové nerezové prahové lišty držící koberec a těsnění dveří, nerezové nášlapné lišty s nápisem Škoda na vodorovných plochách prahů, nové těsnění dveří.
Tapecíry dveří tmavohnědé GLS, na dveřích červená svetýlka svítící při otevření (Alfa Romeo 33). Zamačkávací kolíčky dveří vlastní výroby, hliníkové, leštěné. Centrální zamykání dveří s dálkovým ovládáním.
Pásy samonavíjecí Moravan Super Rol, jen vpředu, vzadu chyběly horní krajní úchyty.
Sedadla klasická s opěrkami hlavy vpředu, čalouněná do tmavočervené barvy, bohužel na několika místech propálená od cigarety (v tomto stavu už zakoupena). Plánuji výměnu za tmavohnědá GLS sedadla, přední už mám (Kapřík Faster), zadní už vypadají taky nadějně.
Strop černý, originální, stejně jako čalounění zadních sloupků (vlastní výroba, u stropu nebyly). V zadních sloupcích zapuštěno repro.
Plato pod zadním oknem dřevotřískové, čalouněné červeným manchestrem (vlastní výroba). Na platě fialové opěrky hlavy Š Rapid.
Foto co nejdříve dodám :-)
Skoro všechny šrouby, matky, podložky ploché i pružné z nerezi. Ocelové, příp. pozinkované jen ty, které v nerezi nešly sehnat.
To je zatím vše, pokračování příště
Děkuji:
Pecovi (Peca) - sehnání a dodání některých nesehnatelných dílů, pomoc při přestavbě, občas nucení do přestavby
Blackymu (BlackyBK) - pomoc při vyvařování, poskytnutí prostoru pro vyvařování, dodání některých dílů, pomoc s motorem
Lukášovi (Zoki) - dodání dveří a přední kapoty, pomoc při odsekávání starých rezavých dílů před vyvařováním, pomoc se skládáním náprav
Zdenálovi - pomoc při vyvařování, půjčení COčka
Milanovi - pomoc při skládání náprav - lisování silentbloků, vystružování svisláků, vaření výztuh
Strýcovi Lojzovi - složení motoru, vevaření výdutě pro 5stupňovou převodovku
Ostatním, na které jsem zapoměl a kteří nějak přispěli k přestavbě mého auta.
Navštivte i naše stránky věnující se cestování Škodovkou za hranice všedních dní www.skoda.dobrodruh.net , protože cesta je cíl!
vlasmi / Škoda 120 GLS - komentáře:
18:50:34
07.11.2008
07.11.2008
Pavel P@nkáč
moooc pekne!!!
18:08:21
07.11.2008
07.11.2008
ondie
áá už máš doskládáno..máš to moc pěkný stylem i kvalitou zpracování
Ještě nějaký fotky z průběhu renovace a zespodu,neb se ani v jednom neni za co stydět..
P.S. : Vidíš to ještě nějak reálně s tím druhým unašečem ?
díky ondra
Ještě nějaký fotky z průběhu renovace a zespodu,neb se ani v jednom neni za co stydět..
P.S. : Vidíš to ještě nějak reálně s tím druhým unašečem ?
díky ondra
16:56:56
07.11.2008
07.11.2008
Davo
pěkna promněna ta barva je červena paprika jestli se nepletu a co interier zustal puvodni ?
14:38:45
07.11.2008
07.11.2008
Labros
-> Karlos (WIO46): jj, úzká po repasi, nová ramena, ale je fakt že by mohl popis napsat
14:37:50
07.11.2008
07.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vlasmi: Jak už jsem psal ve fóru, moc pěkné auto.
14:36:51
07.11.2008
07.11.2008
TT_daniel
naozajstna krasa by ma zaujimalo co si dal za lak lebo je fakt podareny...aj ja cem spatky moje 4-oko
13:31:43
07.11.2008
07.11.2008
Karlos (WIO46)
Jedna z nejhezčích užovek co tu je, jinak nechtěl bys napsat nějakej popis k tomu? Evidentně máš vzadu vlečku tak si myslim že to asi bude zajímavé čtení.
23:05:17
06.11.2008
06.11.2008
Pavel P..
-> vlasmi: právě mě to zarazilo že bys dal na takovu krasavici nějaký volezlý mlhovky... jen mě to tak napadlo pač se mi tu válej paraboly se sklama do těhle lucerniček
23:01:01
06.11.2008
06.11.2008
vlasmi
-> Pavel P..: Jsou fungl nový, akorát mají tmavší skla. Mám ještě náhradní skla a jedny jsou stejně tmavý a jedny úplně světlý. Asi kus od kusu.
22:54:12
06.11.2008
06.11.2008
Pavel P..
-> vlasmi: krása... výstavní kus.
mimochodem jak koukám na ty mlhovky, nejsou nějaký vyrezlý paraboly?
mimochodem jak koukám na ty mlhovky, nejsou nějaký vyrezlý paraboly?
22:30:13
06.11.2008
06.11.2008
vlasmi
Díky za pochvaly, doplnil jem nějaký fotky. Text ještě dopíšu. Nechtěl jsem si zakládat kartu auta když auto vypadalo, tak jak vypadalo. I když s udělaným podvozkem, ale to nikdo neviděl. Tak proto až teď.
13:45:05
06.11.2008
06.11.2008
Labros
-> Karel.: tak jestli pamatuješ Jedovnice 06 Ale pár hezkejch aut tam vždycky bylo, to zas jo. Vždyť víš co jsem psal do tématu Jihomoravský sraz 08, když se tam někdo divil, že tam byly i pěkný auta.
13:44:59
06.11.2008
06.11.2008
Karel.
-> havlik: Jako máš pravdu, já bych taky takhle nejel, ale nadruhou stranu proč ne, přece jen máme komorní ssraz, nejsou to Bešiny takže to až tak nevadí Pak bylo představování a každýmu spadla brada, když taková "plečka" měla tolik vychytávek
13:43:27
06.11.2008
06.11.2008
havlik
-> Karel.: Tak zrovná já sem ten poslední co si myslí že to jezdí na lak. Ale prostě asi mam nějakej blok s tim že bych s omlácenym a autem v základu na srazy nejezdil. Proto sem taky nikdy nikde nebyl rapidem ač bych spodek a motor udělanej;-)
13:42:21
06.11.2008
06.11.2008
Karel.
-> havlik: Není pravda, já bych se nestyděl, víš třeba, že tenkrát tam měl chlaďáky? Komplet udělaný nápravy? Na lak to nejezdí, jen si to každej myslí
-> Labros: Nemusíš tak zhazovat ten sraz Auta před rozpadem tam fakt nejezdí, ba naopak se teď úrověň zvedla.........takže to s těma autama není pravda, nikdo mu nevěřte
-> Labros: Nemusíš tak zhazovat ten sraz Auta před rozpadem tam fakt nejezdí, ba naopak se teď úrověň zvedla.........takže to s těma autama není pravda, nikdo mu nevěřte
13:38:56
06.11.2008
06.11.2008
Labros
jako jestli myslíš jihomoravák tak tam to stejně není žádnej sraz leštěnek, spíš o pokecání a pobavení se, tam byly i auta těsně před rozpadem...
Je pravda že do loňska byla tahle škůdka taková všelijaká, hrála všema barvama, nejvíc mě na ní vždycky zaujal maják a letos LAĎA všem vytřel zrak, přijdu ráno na parkoviště a zaraženě se Ladi ptám, jestli je to jeho auto
Je pravda že do loňska byla tahle škůdka taková všelijaká, hrála všema barvama, nejvíc mě na ní vždycky zaujal maják a letos LAĎA všem vytřel zrak, přijdu ráno na parkoviště a zaraženě se Ladi ptám, jestli je to jeho auto
13:34:29
06.11.2008
06.11.2008
havlik
Auto pěkné i když ty přechozí evoluce co sem viděl byla dost hrůza sem si řikal že s tim bych se trošku styděl jezdit na srazy, ale ted už opravdu není za co se stydět pěkný výstavní kousek
-> krup: je tam hrdlo
-> krup: je tam hrdlo
12:49:50
06.11.2008
06.11.2008
TT_daniel
cozeee???to je krasa akoze fakt paradna pracicka..este nejake foto by neuskodilo...davam su ta medzi oblubenych