skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Několik skov na začátek
Auto jsem koupil v Brně Bohunicích v bazaru na Jihlavské ulici na jaře r. 2003 poté, co jsem v zimě již podruhé, a tentokrát nevratně, rozbil svoji první žlutou užovku.
Je to původně Š 105 L z r. 1981, postavil jsem ji na papíry mého původního auta, takže papírově je to r. 1982 a vzhledově je to Š 120 GLS z r. 1979.
Auto mělo vyměněné prahy a zadní blatník (později zjištěno, že hodne prasácky :-( ). Z vraku původního a z nově koupeného auta jsem poskládal jedno tím, že jsem vybral vždy lepší díly. Tak se do auta nastěhovaly přední sedačky s opěrkami hlavy, vnější zpětná zrcátka s blinkry a další tuzingové věci :-).
2 roky jsem s ním jen jezdil, pak nastal čas na výměnu předních blatníků. Auto jsem odstavil, oddělal blatníky, vyvařil tradiční vršky podběhů a P sloupky, vše důkladně natřel, nasadil přední blatníky, natřel základem a bylo hotovo. Pak to začalo - zamiloval jsem se do Š 120 GLS - chromky a umínil jsem si, že si ji postavím. Jenže na podvozku z Garde.
Stavba probíhala za plného provozu auta s minimálními odstávkami, protože jsem auto potřeboval na ježdění do práce. Začátkem roku 2008 jsem si na ježdění koupil Š 100 z r. 1969, původní auto odstavil a pustil se naplno do přestavby. A výsledek vidíte zde.
Popis
Motor
Škoda 120 LS - v užovkovém bloku, v r. 2005 nově postavený, v současnosti najeto asi 25 000 km,
nové válce, písty, kroužky
vyuhlované ojnice
přebroušená klika
snížená hlava se zvětšenými ventily z Favorita, sedly z tvrdokovu pro bezolovo, simeringy kolem dříků
vačka Š 110R
C-vahadla
vyleštěné sací potrubí s rozšířeným kanálem mezi 1. a 2. komorou, spasované s hlavou
úplně nový karburátor SEDR Š 130
pohon na LPG, systém Tartarini
přetlakové víčko 0,1 MPa na expanzní nádobce chlazení
olej polosyntetický 10W40, výměna po 8 000 km
průběžně montuju a odmontovávám chladič oleje - jak se mě to zrovna líbí
Převodovka
5 stupňová ze Š 120 LX pro vlečenou nápravu, stálý převod 4,22, zatím bez zásahu (Kubina).
Spojka 190 mm s talířovou pružinou, nový vypínací váleček.
Přední náprava
úzká s hřebenovým řízením ze Škody Garde
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (výztuhy vlastní výroby, na úzká ramena je nikdo nevyrábí), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Na nápravnici zpevněné původní sváry, vyztuženy držáky řízení.
Řízení původní, zrepasované.
Všechny gumové části vyměněny, nové svisláky.
Pružiny 260 mm dle LA (PJ), tlumiče rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka), stabilizátor 19 mm (Saky).
Brzdy čtyřpístkové s rozpěrkou, nové pístky a manžety, chlazené kotouče Brembo (Saky), destičky Ferodo
Náboje zmenšené, průchozí duralové podložky 1cm, o 1 cm delší štefty (oboje Speedpro), vše kvůli chlazeným kotoučům. Nová ložiska ZKL.
Zadní náprava
úzká vlečka ze Škody Garde
Nová podélná ramena, nová šikmá ramena, nové silentbloky podélných ramen pro Š 130.
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (Saky), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Většina věcí nových, ložiska Nissin (made in Japan), příčka převodovky Š 130.
Pružiny Š 130 nové, tlumiče Š 130, rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka).
Brzdy bubnové, brzdové válečky 21mm z Favorita Pick-upa, nové pakny a bowdeny ruční brzdy.
Kloubové poloosy Löbro, zrepasované, nový tuk, manžety a spony.
Brzdy
konkrétní popisy u náprav, zde jen to, co ještě nebylo řečeno
Zrepasovaná pedálová konzola z Š 130 pro hřebenové řízení, nový posilovač, hlavní brzdový i spojkový válec, vsechny brzdové trubky i hadičky, průtokové šrouby, rozvodky, měděná těsnění, zelené opletené hadičky od nádobky k válcům.
Kola + pneumatiky
Litá kola fy. Metaz Týnec, tzv. otvíráky (Kubina). Opískovány (Aluservis Brno) a stříbrný komaxit (prášková lakovna Brno Medlánky). Pneumatiky 175/70 R13, zapsané v TP. Ozdobné bílé boky pneumatik nasazené mezi pneu a disk (Autum).
Karosérie
Původní užovkový skelet, vyměněny prahy, výztuhy prahů, vnitřní prahy, části podlahy, zadní podběhy, levý zadní lem, pravý zadní blatník, přední blatníky, přední čelo. Vše nové (většina OB Autodíly Hr.Kr.). Díly které byly k dostání jen v základní barvě jsou termicky odlakovány (Atomo Bořitov), všechny díly pozinkovány (Galva Prostějov) a natřeny (Axapur primer + vrchní barva). Dále vyměněny všechny dveře, přední kapota (díly jako nové dodal kamarád Lukáš), zadní hladká kapota a zadní děrované čelo.
Karosérie nově lakována - na plniči 3 vrstvy akrylátové tmavočervené barvy (odstín RAL 3005), nízkoteplotně vypalované, každá vrstva leštěna. Karorérii lakovala Autorenova Černá Hora, cena laku 50 000 Kč (slovy padesát tisíc korun českých) i s kompletní přípravou. Po vyvaření jsem nic netmelil, všechno si chystali sami. Auto si v lakovně pobylo 5 týdnů.
Na karosérii byl v r. 2005 převařen zadní příčný nosník pro použití 5stupňové převodovky (vsazeno vydutí z M-kového vraku), vyměněna nádrž, hrdlo nádrže se spojovací hadicí, trubky na vodu ke chladiči a táhlo řazení. Přitom ještě vyměněna levá kapsa pro uchycení podélného ramene zadní nápravy. Od té doby byla v autě provozována 5stupňová převodovka s úzkou kývačkovou nápravou kterou letos nahradila vlečka.
Exteriér
Vezmeme to odpředu dozadu pro přehlednost :-)
Zánovní jako nový přední chromový nárazník (dodal Peca), nové blinkry (dodal Blacky), nerezový rámeček kolem SPZ, zánovní žluté mlhovky s chromovými kryty, chromovaný klaxon, třídílný laminátový spoiler originál Kvasiny (slaminoval jsem si ho sám, finální tmelení a lakování Autorenova Černá Hora) lakovaný do barvy, GLS nerezová maska - kryty kolem světel nové (OB Autodíly Hr.Kr.), střední mřížka zánovní, držáky a hrnce kolem světel zrenovované.
Chromová linka na přední hraně přední kapoty, nerezové leštěné nasavače na větracích mřížkách na přední kapotě, leštěné nerezové stěrače. Trysky odstřikovačů na podstavcích Š Rapid. Tmavočerveno - chromový nápis Škoda 120 GLS na horní hraně předího okna - tzv. clonítko. Nerezové GLS rámečky kolem oken dveří, zrcátka originál Beskydsport s nachromovanými kapkami, prahové nerezové lišty z Š Rapid, střešní nerezové okapničky. Chromové oděrné lišty na hraně dveří a části předního a zadního blatníku. Ve dveřích nerezové kliky z prvních užovek. Větrací mřížky na C sloupcích zatím originál černé, budou pochromované. Víčko nádrže originál užovkový tzv. kříž s nerezovým víčkem zámku. Zadní zástěrky nové s bíle zvýrazněným nápisem Škoda a okrajovým lemováním. V horní hraně levého zadního blatníku elektricky výsuvná anténa.
Na zadní hraně zadní kapoty chromová linka, nerezové lemování kolem zadního čela, leštěná hliníková ozdobná mřížka kolem větracích otvorů v zadním čele, dobová plechová oválná značka CS, originál nápis Škoda 120 GLS, nerezový rámeček pod SPZ, nová zadní světla a osvětlení SPZ, zánovní jako nový zadní chromový nárazník (dodal Peca), dobová malá chromová mlhovka a dobová chromová koncovka výfuku.
Interiér
Palubní deska Š 130, některé ipurové díly nové. Budíky 4 kulaté s otáčkoměrem, chromové rámečky, bílé polepy, bíločervené ručičky, zeleně podsvícené. Štít kolem budíků překryt umakartem s dekorem tmavého dřeva. Podélná lišta s vypínači a plech kolem páček topení a rádia polepen tapetou s dekorem tmavého dřeva. Vedle vypínačů digitální hodiny s teploměrem a voltmetrem.
Plech středového panelu vlastní výroby, zrušen popelník, vsazen ekonoměr ve stejném stylu jako budíky, přidány kontrolky ruční brzdy, sytiče a zadní mlhovky. Boční výdechy topení s chromovou obroučkou. Pod rádiem upravený středový panel pro rádio pro klasické palubní desky.
Volant čtyřramenný z Š Favorit, řadící páka pro 4kvalt (i když mám převodovku 5kvalt) s dobovou hlavicí s červenozlatým znakem Škoda.
Koberce Š 130, nové nerezové prahové lišty držící koberec a těsnění dveří, nerezové nášlapné lišty s nápisem Škoda na vodorovných plochách prahů, nové těsnění dveří.
Tapecíry dveří tmavohnědé GLS, na dveřích červená svetýlka svítící při otevření (Alfa Romeo 33). Zamačkávací kolíčky dveří vlastní výroby, hliníkové, leštěné. Centrální zamykání dveří s dálkovým ovládáním.
Pásy samonavíjecí Moravan Super Rol, jen vpředu, vzadu chyběly horní krajní úchyty.
Sedadla klasická s opěrkami hlavy vpředu, čalouněná do tmavočervené barvy, bohužel na několika místech propálená od cigarety (v tomto stavu už zakoupena). Plánuji výměnu za tmavohnědá GLS sedadla, přední už mám (Kapřík Faster), zadní už vypadají taky nadějně.
Strop černý, originální, stejně jako čalounění zadních sloupků (vlastní výroba, u stropu nebyly). V zadních sloupcích zapuštěno repro.
Plato pod zadním oknem dřevotřískové, čalouněné červeným manchestrem (vlastní výroba). Na platě fialové opěrky hlavy Š Rapid.
Foto co nejdříve dodám :-)
Skoro všechny šrouby, matky, podložky ploché i pružné z nerezi. Ocelové, příp. pozinkované jen ty, které v nerezi nešly sehnat.
To je zatím vše, pokračování příště
Děkuji:
Pecovi (Peca) - sehnání a dodání některých nesehnatelných dílů, pomoc při přestavbě, občas nucení do přestavby
Blackymu (BlackyBK) - pomoc při vyvařování, poskytnutí prostoru pro vyvařování, dodání některých dílů, pomoc s motorem
Lukášovi (Zoki) - dodání dveří a přední kapoty, pomoc při odsekávání starých rezavých dílů před vyvařováním, pomoc se skládáním náprav
Zdenálovi - pomoc při vyvařování, půjčení COčka
Milanovi - pomoc při skládání náprav - lisování silentbloků, vystružování svisláků, vaření výztuh
Strýcovi Lojzovi - složení motoru, vevaření výdutě pro 5stupňovou převodovku
Ostatním, na které jsem zapoměl a kteří nějak přispěli k přestavbě mého auta.
Navštivte i naše stránky věnující se cestování Škodovkou za hranice všedních dní www.skoda.dobrodruh.net , protože cesta je cíl!
Auto jsem koupil v Brně Bohunicích v bazaru na Jihlavské ulici na jaře r. 2003 poté, co jsem v zimě již podruhé, a tentokrát nevratně, rozbil svoji první žlutou užovku.
Je to původně Š 105 L z r. 1981, postavil jsem ji na papíry mého původního auta, takže papírově je to r. 1982 a vzhledově je to Š 120 GLS z r. 1979.
Auto mělo vyměněné prahy a zadní blatník (později zjištěno, že hodne prasácky :-( ). Z vraku původního a z nově koupeného auta jsem poskládal jedno tím, že jsem vybral vždy lepší díly. Tak se do auta nastěhovaly přední sedačky s opěrkami hlavy, vnější zpětná zrcátka s blinkry a další tuzingové věci :-).
2 roky jsem s ním jen jezdil, pak nastal čas na výměnu předních blatníků. Auto jsem odstavil, oddělal blatníky, vyvařil tradiční vršky podběhů a P sloupky, vše důkladně natřel, nasadil přední blatníky, natřel základem a bylo hotovo. Pak to začalo - zamiloval jsem se do Š 120 GLS - chromky a umínil jsem si, že si ji postavím. Jenže na podvozku z Garde.
Stavba probíhala za plného provozu auta s minimálními odstávkami, protože jsem auto potřeboval na ježdění do práce. Začátkem roku 2008 jsem si na ježdění koupil Š 100 z r. 1969, původní auto odstavil a pustil se naplno do přestavby. A výsledek vidíte zde.
Popis
Motor
Škoda 120 LS - v užovkovém bloku, v r. 2005 nově postavený, v současnosti najeto asi 25 000 km,
nové válce, písty, kroužky
vyuhlované ojnice
přebroušená klika
snížená hlava se zvětšenými ventily z Favorita, sedly z tvrdokovu pro bezolovo, simeringy kolem dříků
vačka Š 110R
C-vahadla
vyleštěné sací potrubí s rozšířeným kanálem mezi 1. a 2. komorou, spasované s hlavou
úplně nový karburátor SEDR Š 130
pohon na LPG, systém Tartarini
přetlakové víčko 0,1 MPa na expanzní nádobce chlazení
olej polosyntetický 10W40, výměna po 8 000 km
průběžně montuju a odmontovávám chladič oleje - jak se mě to zrovna líbí
Převodovka
5 stupňová ze Š 120 LX pro vlečenou nápravu, stálý převod 4,22, zatím bez zásahu (Kubina).
Spojka 190 mm s talířovou pružinou, nový vypínací váleček.
Přední náprava
úzká s hřebenovým řízením ze Škody Garde
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (výztuhy vlastní výroby, na úzká ramena je nikdo nevyrábí), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Na nápravnici zpevněné původní sváry, vyztuženy držáky řízení.
Řízení původní, zrepasované.
Všechny gumové části vyměněny, nové svisláky.
Pružiny 260 mm dle LA (PJ), tlumiče rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka), stabilizátor 19 mm (Saky).
Brzdy čtyřpístkové s rozpěrkou, nové pístky a manžety, chlazené kotouče Brembo (Saky), destičky Ferodo
Náboje zmenšené, průchozí duralové podložky 1cm, o 1 cm delší štefty (oboje Speedpro), vše kvůli chlazeným kotoučům. Nová ložiska ZKL.
Zadní náprava
úzká vlečka ze Škody Garde
Nová podélná ramena, nová šikmá ramena, nové silentbloky podélných ramen pro Š 130.
kompletně rozebraná, opískovaná (Královopolská strojírna Brno), vyztužená (Saky), pozinkovaná (Zinkovna Burger Střelice u Brna) a natřená Alkytonem. Barevná kombinace černá + stříbrná.
Většina věcí nových, ložiska Nissin (made in Japan), příčka převodovky Š 130.
Pružiny Š 130 nové, tlumiče Š 130, rozebíratelné, zrepasované, přitvrzené (p. Kůrka).
Brzdy bubnové, brzdové válečky 21mm z Favorita Pick-upa, nové pakny a bowdeny ruční brzdy.
Kloubové poloosy Löbro, zrepasované, nový tuk, manžety a spony.
Brzdy
konkrétní popisy u náprav, zde jen to, co ještě nebylo řečeno
Zrepasovaná pedálová konzola z Š 130 pro hřebenové řízení, nový posilovač, hlavní brzdový i spojkový válec, vsechny brzdové trubky i hadičky, průtokové šrouby, rozvodky, měděná těsnění, zelené opletené hadičky od nádobky k válcům.
Kola + pneumatiky
Litá kola fy. Metaz Týnec, tzv. otvíráky (Kubina). Opískovány (Aluservis Brno) a stříbrný komaxit (prášková lakovna Brno Medlánky). Pneumatiky 175/70 R13, zapsané v TP. Ozdobné bílé boky pneumatik nasazené mezi pneu a disk (Autum).
Karosérie
Původní užovkový skelet, vyměněny prahy, výztuhy prahů, vnitřní prahy, části podlahy, zadní podběhy, levý zadní lem, pravý zadní blatník, přední blatníky, přední čelo. Vše nové (většina OB Autodíly Hr.Kr.). Díly které byly k dostání jen v základní barvě jsou termicky odlakovány (Atomo Bořitov), všechny díly pozinkovány (Galva Prostějov) a natřeny (Axapur primer + vrchní barva). Dále vyměněny všechny dveře, přední kapota (díly jako nové dodal kamarád Lukáš), zadní hladká kapota a zadní děrované čelo.
Karosérie nově lakována - na plniči 3 vrstvy akrylátové tmavočervené barvy (odstín RAL 3005), nízkoteplotně vypalované, každá vrstva leštěna. Karorérii lakovala Autorenova Černá Hora, cena laku 50 000 Kč (slovy padesát tisíc korun českých) i s kompletní přípravou. Po vyvaření jsem nic netmelil, všechno si chystali sami. Auto si v lakovně pobylo 5 týdnů.
Na karosérii byl v r. 2005 převařen zadní příčný nosník pro použití 5stupňové převodovky (vsazeno vydutí z M-kového vraku), vyměněna nádrž, hrdlo nádrže se spojovací hadicí, trubky na vodu ke chladiči a táhlo řazení. Přitom ještě vyměněna levá kapsa pro uchycení podélného ramene zadní nápravy. Od té doby byla v autě provozována 5stupňová převodovka s úzkou kývačkovou nápravou kterou letos nahradila vlečka.
Exteriér
Vezmeme to odpředu dozadu pro přehlednost :-)
Zánovní jako nový přední chromový nárazník (dodal Peca), nové blinkry (dodal Blacky), nerezový rámeček kolem SPZ, zánovní žluté mlhovky s chromovými kryty, chromovaný klaxon, třídílný laminátový spoiler originál Kvasiny (slaminoval jsem si ho sám, finální tmelení a lakování Autorenova Černá Hora) lakovaný do barvy, GLS nerezová maska - kryty kolem světel nové (OB Autodíly Hr.Kr.), střední mřížka zánovní, držáky a hrnce kolem světel zrenovované.
Chromová linka na přední hraně přední kapoty, nerezové leštěné nasavače na větracích mřížkách na přední kapotě, leštěné nerezové stěrače. Trysky odstřikovačů na podstavcích Š Rapid. Tmavočerveno - chromový nápis Škoda 120 GLS na horní hraně předího okna - tzv. clonítko. Nerezové GLS rámečky kolem oken dveří, zrcátka originál Beskydsport s nachromovanými kapkami, prahové nerezové lišty z Š Rapid, střešní nerezové okapničky. Chromové oděrné lišty na hraně dveří a části předního a zadního blatníku. Ve dveřích nerezové kliky z prvních užovek. Větrací mřížky na C sloupcích zatím originál černé, budou pochromované. Víčko nádrže originál užovkový tzv. kříž s nerezovým víčkem zámku. Zadní zástěrky nové s bíle zvýrazněným nápisem Škoda a okrajovým lemováním. V horní hraně levého zadního blatníku elektricky výsuvná anténa.
Na zadní hraně zadní kapoty chromová linka, nerezové lemování kolem zadního čela, leštěná hliníková ozdobná mřížka kolem větracích otvorů v zadním čele, dobová plechová oválná značka CS, originál nápis Škoda 120 GLS, nerezový rámeček pod SPZ, nová zadní světla a osvětlení SPZ, zánovní jako nový zadní chromový nárazník (dodal Peca), dobová malá chromová mlhovka a dobová chromová koncovka výfuku.
Interiér
Palubní deska Š 130, některé ipurové díly nové. Budíky 4 kulaté s otáčkoměrem, chromové rámečky, bílé polepy, bíločervené ručičky, zeleně podsvícené. Štít kolem budíků překryt umakartem s dekorem tmavého dřeva. Podélná lišta s vypínači a plech kolem páček topení a rádia polepen tapetou s dekorem tmavého dřeva. Vedle vypínačů digitální hodiny s teploměrem a voltmetrem.
Plech středového panelu vlastní výroby, zrušen popelník, vsazen ekonoměr ve stejném stylu jako budíky, přidány kontrolky ruční brzdy, sytiče a zadní mlhovky. Boční výdechy topení s chromovou obroučkou. Pod rádiem upravený středový panel pro rádio pro klasické palubní desky.
Volant čtyřramenný z Š Favorit, řadící páka pro 4kvalt (i když mám převodovku 5kvalt) s dobovou hlavicí s červenozlatým znakem Škoda.
Koberce Š 130, nové nerezové prahové lišty držící koberec a těsnění dveří, nerezové nášlapné lišty s nápisem Škoda na vodorovných plochách prahů, nové těsnění dveří.
Tapecíry dveří tmavohnědé GLS, na dveřích červená svetýlka svítící při otevření (Alfa Romeo 33). Zamačkávací kolíčky dveří vlastní výroby, hliníkové, leštěné. Centrální zamykání dveří s dálkovým ovládáním.
Pásy samonavíjecí Moravan Super Rol, jen vpředu, vzadu chyběly horní krajní úchyty.
Sedadla klasická s opěrkami hlavy vpředu, čalouněná do tmavočervené barvy, bohužel na několika místech propálená od cigarety (v tomto stavu už zakoupena). Plánuji výměnu za tmavohnědá GLS sedadla, přední už mám (Kapřík Faster), zadní už vypadají taky nadějně.
Strop černý, originální, stejně jako čalounění zadních sloupků (vlastní výroba, u stropu nebyly). V zadních sloupcích zapuštěno repro.
Plato pod zadním oknem dřevotřískové, čalouněné červeným manchestrem (vlastní výroba). Na platě fialové opěrky hlavy Š Rapid.
Foto co nejdříve dodám :-)
Skoro všechny šrouby, matky, podložky ploché i pružné z nerezi. Ocelové, příp. pozinkované jen ty, které v nerezi nešly sehnat.
To je zatím vše, pokračování příště
Děkuji:
Pecovi (Peca) - sehnání a dodání některých nesehnatelných dílů, pomoc při přestavbě, občas nucení do přestavby
Blackymu (BlackyBK) - pomoc při vyvařování, poskytnutí prostoru pro vyvařování, dodání některých dílů, pomoc s motorem
Lukášovi (Zoki) - dodání dveří a přední kapoty, pomoc při odsekávání starých rezavých dílů před vyvařováním, pomoc se skládáním náprav
Zdenálovi - pomoc při vyvařování, půjčení COčka
Milanovi - pomoc při skládání náprav - lisování silentbloků, vystružování svisláků, vaření výztuh
Strýcovi Lojzovi - složení motoru, vevaření výdutě pro 5stupňovou převodovku
Ostatním, na které jsem zapoměl a kteří nějak přispěli k přestavbě mého auta.
Navštivte i naše stránky věnující se cestování Škodovkou za hranice všedních dní www.skoda.dobrodruh.net , protože cesta je cíl!
vlasmi / Škoda 120 GLS - komentáře:
23:37:12
01.08.2009
01.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Dneska jsem videl na zivo a vskutku paradni vuz
13:02:17
18.07.2009
18.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> vlasmi: tak ja by som takuto stovku nepouzival ako spotrebak !!! ved je to uz raritka najst a mat vlastne taketo kilo zo zaciatku ... moj nazor
19:33:59
17.07.2009
17.07.2009
Rabbit
vlasmi:
jj, chápu. Fotka neni třeba. Teď sem zkusil trošku unavit tu pružinku na blokovací páčce druhýho stupně. Uvidim jestli se to nebude zasekávat.
jj, chápu. Fotka neni třeba. Teď sem zkusil trošku unavit tu pružinku na blokovací páčce druhýho stupně. Uvidim jestli se to nebude zasekávat.
14:35:10
17.07.2009
17.07.2009
Peca
vlasmi 13.07.09 21:54:36 napsal:
→ radekp: Svrbí mě ruce, chtěl bych něco dělat, ale
myslím si že takhle je to vyvážený, je to akorát a nemá cenu už nic
upravovat. Proto jsem se pustil do stavby dalšího auta aby mě nenapadaly
nějaký kraviny kterých bych později třeba litoval.
Já bych věděl do čeho se pustit. Stojí ti u mě v garáži půlka karavanu a čeká a čeká...
→ radekp: Svrbí mě ruce, chtěl bych něco dělat, ale
myslím si že takhle je to vyvážený, je to akorát a nemá cenu už nic
upravovat. Proto jsem se pustil do stavby dalšího auta aby mě nenapadaly
nějaký kraviny kterých bych později třeba litoval.
Já bych věděl do čeho se pustit. Stojí ti u mě v garáži půlka karavanu a čeká a čeká...
21:54:36
13.07.2009
13.07.2009
vlasmi
Díky všem za pochvaly a Labrosovi za "moderování" mého profilu. Teď odpovědi:
-> Rabbit: Podložil jsem zespodu trubičkou tu pružinku na tyčince co vylízá zespodu z ufa na karbecu. Délka byla náhodně zvolena a teď se druhej stupeň otvírá zhruba při 3500 ot/min. Kdyžtak vyfotím, ale esteticky to není moc zmákutý.
-> Tomo: Spotřební stovce bych chtěl taky založit profil. Vzhledově to není žádnej krasavec, je to spotřebák, který je jen udržován v provozu a jeho renovace je zatím v nedohlednu. Je to ale dost zajímavej model - vyroben 2. září 1969, tj. začátkem 2. měsíce výroby stovek. Je tam ještě dost MB prvků. Tudíž jakožto zajímavý exemplář si zde své místo určitě zaslouží.
-> radekp: Svrbí mě ruce, chtěl bych něco dělat, ale myslím si že takhle je to vyvážený, je to akorát a nemá cenu už nic upravovat. Proto jsem se pustil do stavby dalšího auta aby mě nenapadaly nějaký kraviny kterých bych později třeba litoval.
-> Rabbit: Podložil jsem zespodu trubičkou tu pružinku na tyčince co vylízá zespodu z ufa na karbecu. Délka byla náhodně zvolena a teď se druhej stupeň otvírá zhruba při 3500 ot/min. Kdyžtak vyfotím, ale esteticky to není moc zmákutý.
-> Tomo: Spotřební stovce bych chtěl taky založit profil. Vzhledově to není žádnej krasavec, je to spotřebák, který je jen udržován v provozu a jeho renovace je zatím v nedohlednu. Je to ale dost zajímavej model - vyroben 2. září 1969, tj. začátkem 2. měsíce výroby stovek. Je tam ještě dost MB prvků. Tudíž jakožto zajímavý exemplář si zde své místo určitě zaslouží.
-> radekp: Svrbí mě ruce, chtěl bych něco dělat, ale myslím si že takhle je to vyvážený, je to akorát a nemá cenu už nic upravovat. Proto jsem se pustil do stavby dalšího auta aby mě nenapadaly nějaký kraviny kterých bych později třeba litoval.
22:21:23
09.07.2009
09.07.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tuner#2: taky sem na něj pěkně dlouho čučel, prostě pecka
18:29:19
09.07.2009
09.07.2009
radekp
Musím taky moc pochválit krásný kousek!!!
PS: doufám, že už neuvažuješ o dalších úpravách? takhle je dokonalá!
PS: doufám, že už neuvažuješ o dalších úpravách? takhle je dokonalá!
13:47:08
09.07.2009
09.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Díky pročítal jsem si kompletně Exteriér a nenapadlo mě odrolovat víc nahoru...
13:40:10
09.07.2009
09.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> vlasmi: nadherne auticko !!! zaujimal by ma tvoj spotrebak dake fotocky kila ? by neboli ? dakujem :) no nic :) uz je v oblubenych ...:)
13:36:24
09.07.2009
09.07.2009
Labros
Ha tak to má dokonce v popisu - Karosérie nově lakována – na plniči 3 vrstvy akrylátové tmavočervené barvy (odstín RAL 3005), nízkoteplotně vypalované, každá vrstva leštěna. Karorérii lakovala Autorenova Černá Hora, cena laku 50 000 Kč (slovy padesát tisíc korun českých) i s kompletní přípravou. Po vyvaření jsem nic netmelil, všechno si chystali sami. Auto si v lakovně pobylo 5 týdnů.
13:30:38
09.07.2009
09.07.2009
Labros
-> Tuner#2: Laďa sem moc nechodí, ale netajil se tím a co si pamatuju, bylo to kolem 50 tisíc. Jméno firmy taky někam psal... Možná je to ve vlákně k loňskému podzimnímu brněnskému srazu.
11:53:15
09.07.2009
09.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vlasmi: Máš to fakt moc hezký, ten lak je úplně úžasnej. Kolik Tě vyšel, mám pocit, že se tady psalo něco o nějaké veteránské dílně?
21:26:13
08.07.2009
08.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
na živo ještě o 100% hezčí
00:36:27
08.07.2009
08.07.2009
Rabbit
Ahoj Láďo, prosim tě kerou pruinkou si šteloval aby se dřív odvírala druhá komora?
23:23:09
07.07.2009
07.07.2009
Tomáš#K
-> vlasmi: Jedním slovem: nádhera! přidávám do oblíbených! Krásný lak. Jak odstín, tak provedení - jak zrcadlo!
22:38:12
05.06.2009
05.06.2009
Ještěrka zelená
krásnáá GLSka
15:23:11
28.04.2009
28.04.2009
MOLSO
-> vlasmi: kolego ... naživo je to fakt pecka ! na zrazu som si poslintal tričko ked som ju videl
20:28:21
25.03.2009
25.03.2009
vlasmi
-> Labros: Ta značka BKH 49-63 je z mé původní žluté škodovky u které jsem papírově vyměnil karoserii za tu ze zakoupené červené, aby mě pokračovala platnost STK. Značka je z r. 2001. Červená měla původně značku BOD 81-90. Škoda že mě kdysi ukradli moje původní značky ze žluté BKB 19-96.
Těm evropským značkám se bráním jak čert kříže, už by to nebylo tak moc původní.
Těm evropským značkám se bráním jak čert kříže, už by to nebylo tak moc původní.
10:20:57
23.03.2009
23.03.2009
Labros
-> vlasmi: zdarec, ta SPZka BKH je z toho roku 2003? Škoda, že to už nemá původní SPZ... Na druhou stranu je štěstí, žes nedostal už tu evropskou...
10:13:07
23.03.2009
23.03.2009
Labros
LADAS 28.02.09 13:31:14 napsal: Moc pěkná GLS takto se to mělo vyrábět i s tím pozinkem.Pěkná prá&s
hy;ca
no ona ta cena už tak byla tenkrát nekřesťanská ;)
no ona ta cena už tak byla tenkrát nekřesťanská ;)