
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
-> krtik: sem mel uraz preci :-) ale je to ve vyvoji 

-> krtik: ted honi baby



a co, že sa tu nic neděje???
krtik 21.11.09 16:08:07 napsal:
→ Vojťas: Pěkné fotečky z projížďky
…a ten
příčňák dej
mozem len suhlasit....a s tými Jupitermi vyzera bombovo

→ Vojťas: Pěkné fotečky z projížďky

příčňák dej





-> Vojťas: Pěkné fotečky z projížďky
...a ten příčňák dej 


-> Vojťas: jj sahnes na jednu vec a rozdelas cely auto:) se to nabaluje

-> havlik: Zadny razatni zasady typu zasvatba petikvaltu a vlecky rozhodne nebude, jen drobnosi. Leva strana je sama promacklina, tak to bych rad dal do kupy, a nejlip vymenit predni kapotu, jenze se mi nedari sehnat kludnou s krizem, pak chci vymenit zadni okno, a pri tom vymenit i stropnici tak ze to budu muset rozvrtat cely a pri ty prilezitosti se nabizi zavarit diru na antenu :-) nejak mi to k tomu autu nesedi. Mel bych se venovat napravam ale nemam sehnany zadny dily, tak to asi az jindy, uvidim az se zacnu vrtat v zadni,komplet brzdy, a jedna poloosa ma axialni vuly tak snad to vypada na prevodovku?
Proste spis takovy drobnosti, predelat vedeni centralu do dveri, novej plech na palubku, nejak hudbu poresit, ale do toho se mi zas moc nechce pac to pak litaj tisice jak nic.
Hlavne asi budu muset sundat predni blatniky protoze kolem lemu kufru to je rezly, klasika, tak snad to nebude moc, ten jeden stejne musi dolu kvuli vyklepani, no a kdyz uz bych to mel takle rozvrtany tak by se dalo striknout :-D ale to je spis scifi a nedojde k tomu, znas to, rozdelas jednu vec a za chvili jich mas rozrejpanych dalsich pet ;-)
Proste spis takovy drobnosti, predelat vedeni centralu do dveri, novej plech na palubku, nejak hudbu poresit, ale do toho se mi zas moc nechce pac to pak litaj tisice jak nic.
Hlavne asi budu muset sundat predni blatniky protoze kolem lemu kufru to je rezly, klasika, tak snad to nebude moc, ten jeden stejne musi dolu kvuli vyklepani, no a kdyz uz bych to mel takle rozvrtany tak by se dalo striknout :-D ale to je spis scifi a nedojde k tomu, znas to, rozdelas jednu vec a za chvili jich mas rozrejpanych dalsich pet ;-)
-> Vojťas: :D:D a co plánuješ všechno?
-> havlik: uvidime jak dlouho bude zima, zenskou nemam tak ze zatim to vypada ze hodne dlouha
ale planu je dost no :-)

-> Vojťas: jo jo :)) těma stahovákama na hromosvody:)
-> havlik: jasne no, jen ja v garazi nemam zadny :-) nebo to zatim stahnu sroubama jako to bylo nekde ve fotogalerii :-)))
-> Vojťas: Mno tak pruzin je vsude tri prdele:))
-> havlik: sehnat jo ale je mi lito si do auta delat diry
, uz takle me tam stve ta antena, stejne tak s pruzinama, ale je fakt ze vypadaj uz hrozne tak by jich zas tak skoda nebyla, ale pokoukam po vrakaci

-> Vojťas: tak trošku pokrátit pružiny nejni problém ne:)) a to lízatko se taky sehnat dá
-> havlik: Dik, uvidime co do pristi sezony bude a nebude
vypadá to božsky na těch kolečkách jen to trošku poslat k zemi a dá to origo lízátko a bude to uplně k sežrání
luxusní užovečka, hned mám o slzu v oku víc že mám málo garáží a aut 

-> Vojťas: ještě by si mohl napsat plánované srazy a hned aspoň jeden napsat 

Kolečka jsou moc moc hezké a tedka to je ta správná škodule.




-> Vojťas: Nové kolečka jí moc sluší!