skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
18:55:26
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: ale bez anteny a s oknem bez vyhrivani to bude chutovka
18:53:45
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> stika87: tunig ,irák? tunisko my víme prosimtě
18:52:11
28.02.2010
28.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: tuning
18:51:29
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: jasně drátakem a Indulonou treba
18:50:15
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: nebo to prejedu dvoulitrem smirkem a seru na to
18:44:44
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas:
18:42:00
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: no prave ;-) jenze strecha je rozpraskana, a zastrikavany je neco na kazdym dilu :) ta barva sice taky dost ladi, ale timhle by sla vsechna dolu :-D
18:40:18
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: nj to by byla ješte jinači liga:-)
18:39:24
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: tak jasne takle to lestim, ale myslel sem vzit na to lesticku jak to dela apple ;)
18:32:21
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: hele když jsem měl starou šedou 105 tak ješte když byla mko byla zašla a nekde taky zastriky a po tempu byla jak novábyla to teda šeda 1305 což je nejlepší barva na zastriky pač spray je zcela totožnej:-)
18:30:16
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> krtik: on je vybiravej ;-) o lesteni sem uvazoval ale to by na to musel nekdo mrknout jestli to ma s timhle lakem cenu
18:28:26
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> krtik: to fakt nechci
18:23:35
28.02.2010
28.02.2010
krtik
-> Vojťas: Nechceš ten lak vyleštit? Marcius leštil a vypadá to skvěle a v reálu prý eště líp
-> Kaprof (18:19:58
): nechceš jednu přivézt nebo poslat poštou?
-> Kaprof (18:19:58
): nechceš jednu přivézt nebo poslat poštou?
18:19:58
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: syslim:o)) ale uvidime zas pritahnu jednu oužu a jedno Mko na dily nejspíš
18:18:40
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: nahodou predni kapotu s krizem a nakou zadni ulitou nemas vid ;) tady sem hovno sehnal
18:16:01
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas:
18:13:03
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: tojo, ale letos to jen opravim ty drobny veci asi, na hulvata sprejem , ale jestli sezenu kloudny kapoty tak se bude strikat to, tak uvidime co se tim vsechno sfoukne
18:10:53
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: aby ne jen lak novej by to vyhledově chtělo
18:04:23
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: ne s touhle jsem naprosto spokojenej
17:46:14
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: "schani se jina"...užovka?