skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
18:44:49
02.03.2010
02.03.2010
Vojťas
-> krtik: spis mi jde o tu pevnost, preci jen kdyz zespod priboduju ctvrecek plechu, a pak do te diry neco maleho a to chytit k okrajum diry tak se nebudu muset bat ze by ten kit praskal. No uvidime jak budu hodne linej, neni to preci veda :)
15:46:53
02.03.2010
02.03.2010
krtik
-> Vojťas: to máš hned kruh udělanej ...jen mě pak prosimtě neseřvi, že si to dělal dlouho, ale výsledek by měl být fajnový . Já vím, je tam tapec, ale ten pocit
11:01:13
02.03.2010
02.03.2010
Vojťas
-> onda: Diky :-) snad Jirkoj nebude lito ze davam pryc antenu kterou tam tak pracne pridelal :-) ale kazdy mame svuj styl :-) snad se to povede a bude to pekne... Tak se pak nekdy za vama na moravu stavim ;-)
10:46:16
02.03.2010
02.03.2010
onda
zdarec,pěkně si to dal do kupy od koupě.at se daří i dále.
09:44:51
02.03.2010
02.03.2010
Vojťas
-> krtik: musi byt ready 17. dubna nebo kdy :D to mame prvni vylet s klubem....
dira je velka necelejch 15mm, tak ze zespodu asi jen kousek plechu, mam tu nejaky nerez, tak to by mohlo byt ok, a do diry pak nejakou podlozku jen at tam neni tolik kitu,nebo jestli se mi bude chtit rezat s necim kulatym, to uvidim az se na to dostanu :-)
dira je velka necelejch 15mm, tak ze zespodu asi jen kousek plechu, mam tu nejaky nerez, tak to by mohlo byt ok, a do diry pak nejakou podlozku jen at tam neni tolik kitu,nebo jestli se mi bude chtit rezat s necim kulatym, to uvidim az se na to dostanu :-)
06:49:53
02.03.2010
02.03.2010
krtik
-> Vojťas: a jak budeš zadělávát tu díru, zespodu plát a kit nebo plech na míru?
edit: zase překlepy...
edit: zase překlepy...
06:48:16
02.03.2010
02.03.2010
krtik
-> Vojťas: Za jak dlouho bude pojízdná? ...ji rozděláváš nějak moc...
edit: pravopis...
edit: pravopis...
22:03:55
28.02.2010
28.02.2010
filcek
-> filcek: přidělám pár chromů a nejni co řešit
21:58:32
28.02.2010
28.02.2010
filcek
-> Vojťas: taky pravda
21:53:46
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> filcek: ale tak, felda jako felda, tricet let sem, tricet tam
21:50:31
28.02.2010
28.02.2010
filcek
-> Vojťas: njn tak budu jezdit kilometr z váma a pak to nekam píchnu teď to tam zestárlo hodně
21:48:19
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> filcek: hehe jasne, ale felda na srazy klubu moc nepasne
21:44:24
28.02.2010
28.02.2010
filcek
-> Vojťas: já budu moct až v květnu s felou nebudu vázán
21:42:59
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> filcek: aha, no ja tam jeste nebyl tak uvidime :-) kazdopadne se na prvni sraz tesim, snad budu ready :)
21:32:40
28.02.2010
28.02.2010
filcek
-> Vojťas: to asi ne tata by tam nejel
21:13:18
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> filcek: aha, no ale i tak dobry ne, tak budu drzet palce, na karlstejn jedete ne ? ;)
20:59:17
28.02.2010
28.02.2010
filcek
-> Vojťas: no ještě ne ale bude v průběhu roku ,ale karbec jen jeden
20:57:59
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> filcek: nojo je to tezka volba :D a co ten vas motor? uz slape s karbikama?
20:55:59
28.02.2010
28.02.2010
filcek
-> Vojťas: no to je na tobě ti poradim a ty mě pak budeš nenávidět
20:53:43
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> filcek: jenom porad se mi nejak nechce vypoustet ta voda a brzdovka, preci jen co kdyz se jaro opta