
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
00:25:34
26.02.2017
26.02.2017

Eidy
-> Vojťas: Nakonec teda číňan? Tak snad poslouží dobře. 

23:15:13
25.02.2017
25.02.2017

mirecek.666
-> Vojťas: pěknýý pryže:-)
21:46:01
28.01.2017
28.01.2017

Vojťas
-> ochoda: jj mam to v patrnosti, uvidim jak to vyjde jako celek, zatim to bylo jen na zkousku na jedny strane, abych mel predstavu
18:58:54
28.01.2017
28.01.2017

ochoda
-> Vojťas: Mě se to na mojem autě zdálo s těma podložkama vysoký akorát. I co se odklonů týče. Každopádně já měl pro sichr udělaný podvázání z bezp. pásu, právě kuli dýlce pružiny při vyvěšenym kole.
10:10:22
28.01.2017
28.01.2017

Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: Most je až v neděli, takže v sobotu budeš mít zase čas se v tom v Jířetíné u Paji celej den hrabat 

07:05:13
28.01.2017
28.01.2017

Vojťas
-> Eidy: no jeste sem zapomnel ze mam 1 cm podlozky pod domek, tsk sem je tam hodil. A po par postrcenim v garazi to je +- jak to bylo, lehce niz, jeste si to sedne, tak ze dalsi potreba asi nebudou. Kazdopadne by to mely bejt pera od Omareta vrcharsky, tak uvidime jak to vyjde nakonec. Ale tyhle jdou ven bez pouziti stahovaku, tak ze neni problem s tim laborovat.
21:23:55
27.01.2017
27.01.2017

Eidy
Já bych byl s tím podkládáním opatrný. Pružina je sice kratší, ale má taky jen 5 funkčních závitů oproti 7. Bude tedy asi 30% tužší jen díky tomu. A taky to vypadá na dost silnější drát, takže ve výsledku může být tužší o 50%. Možná budeš i řezat. 

19:12:56
27.01.2017
27.01.2017

mirecek.666
nic nepodkládej, máš to vysoko:-)
21:59:36
19.09.2016
19.09.2016

Vena
-> Vojťas: No bylo mi to divné,že bys ty takový závodník,driftil na or34... to se fakt nedá,a jak píšeš,plave to na nich i při běžné jízdě

21:44:30
17.09.2016
17.09.2016

sikula
15:36:30
16.09.2016
16.09.2016

Vojťas
-> Vena: ted jsem na to koukl podrobneji, dve opravdu nejsou protektory, ale uz maj jen tak 5 mm vzorku, oproti 8/9 na tech protektorech. Jinak jak jsem byl zvyklej ze to auto drzi a vim co si s nim muzu dovolit, tak tohle je mazec, plave to, nedrzi a je to takovy nevyzpitatelny 

21:20:12
15.09.2016
15.09.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Vena: mam tu snad nejaky 14ky
21:09:59
15.09.2016
15.09.2016

Vojťas
-> Vena:
Neboj na zadnych driftech s tim nejezdim, nejsem sebevrah, s tim se neda jezdit ani ostreji, natoz na driftech. To mam seriovy kola na zelenou
A bohuzel to jsou nejspis vsechno protektory, ted minimalne dve kola urcite, na tech jsou protektorovany i bocnice, a ty druhy dve jsou myslim taky protektory. Tak ze bohuzel, ale taky sem shanel no
Neboj na zadnych driftech s tim nejezdim, nejsem sebevrah, s tim se neda jezdit ani ostreji, natoz na driftech. To mam seriovy kola na zelenou
A bohuzel to jsou nejspis vsechno protektory, ted minimalne dve kola urcite, na tech jsou protektorovany i bocnice, a ty druhy dve jsou myslim taky protektory. Tak ze bohuzel, ale taky sem shanel no20:40:32
15.09.2016
15.09.2016

Vena
-> Vojťas: Jsi hříšník,já pracně sháním OR34 neprotektorované,nejeté.. a ty je klidně hobluješ na driftech. Kdyby ti nějaká nejetá,nebo jen minimálně jetá zbyla dej vědět.
Díky.
ps: ale na driftování to přece musí mít odporné jízdní vlastnosti ne? Co mám zkušenosti tak se guma táhne jak žvýkačka než ustřelí,a když neustřelí,pěkně to kopne zpátky
Díky.ps: ale na driftování to přece musí mít odporné jízdní vlastnosti ne? Co mám zkušenosti tak se guma táhne jak žvýkačka než ustřelí,a když neustřelí,pěkně to kopne zpátky
17:58:10
14.07.2016
14.07.2016

Vojťas
-> Eidy: 

17:57:01
14.07.2016
14.07.2016

Eidy
-> Vojťas: To není problém. I když zlepšit svojí reputaci už můžeš dost těžko. Každej ví, že jsi DK :)
17:27:10
14.07.2016
14.07.2016

Vojťas
-> Eidy: na to mě napadá jak psal někde vhml, dopředu semislicky a dozadu orka 

17:25:52
14.07.2016
14.07.2016

Eidy
-> Vojťas: Budeš driftovat ještě víc? :D
16:51:16
14.07.2016
14.07.2016

Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: konec srandy, teď začne zábava 

Vojťas / Modrá 105 L(LS)

