skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
12:39:54
16.06.2010
16.06.2010
krtik
-> Vojťas: co kutíš?
09:26:26
10.06.2010
10.06.2010
Doyle
-> Vojťas: jupitery a lízátko ji sluší viděl jsem i na živo na SM
01:09:19
17.05.2010
17.05.2010
Bucin
-> Vojťas: koukal jsem na tě tam jen škoda toho fleku na střeše jinak nádhera.
00:36:38
17.05.2010
17.05.2010
Vojťas
-> Tuner#2: Ta fotka to je mazec ;) uz vim co budu mit v praci na monitoru, Diky moc!
23:54:41
16.05.2010
16.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:45:16
16.05.2010
16.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: Vypadá fešně chválim
13:40:59
16.05.2010
16.05.2010
Placko
-> Vojťas: jj ako vraví Krtik to lízo jej veľmi pristane
13:38:13
16.05.2010
16.05.2010
krtik
-> Vojťas: to lízo jí fakt sekne!
14:56:26
30.04.2010
30.04.2010
krtik
-> Vojťas: pěkný koberčky
00:17:32
29.04.2010
29.04.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: jo sorry mas pravdu
00:13:19
29.04.2010
29.04.2010
Vojťas
-> stika87: ja je mam preci rezanym dolu :) teda aspon ja tak tu jednu stranu dal, nevim jak ty :D
00:11:53
29.04.2010
29.04.2010
stika87 - Maschinenführer
-> afro100: pokud si to rezal tak tim zrezanym nahoru do gumy ;-)
00:11:40
29.04.2010
29.04.2010
afro100
-> stika87: jj pozeral som ze to je tak 1,5
uvidim, pripadne tam vratim origa co som odtial vybral no
uvidim, pripadne tam vratim origa co som odtial vybral no
00:09:26
29.04.2010
29.04.2010
afro100
-> darklord: daval som sice bacha, ale je mozne, sak zajtra to rozhodim a uvidim :)
00:08:10
29.04.2010
29.04.2010
stika87 - Maschinenführer
-> afro100: ty pruziny odeme jsou urcite vic zkraceny nez o 1 zavit ;-)
00:03:58
29.04.2010
29.04.2010
darklord
-> afro100: nepretocila sa ti guma na tej strane jak je to fiknute? to je celkom casty jav
00:03:12
29.04.2010
29.04.2010
afro100
-> Vojťas: hej dik, tak ja som skracoval len o zavit na uzkej naprave ale nejak si to krivo sadlo, pruziny su rezane rovnako, ale proste auto krivo stoji a na tej strane kde je nizsie (cca o 1cm) tak neustale daco tlcie, tlmice su davane nove, tak bol toto moj tip, ked som videl tie obrazky tuna ... zajtra idem skumat preco to je nakrivo tak pripadne prikratim dorazy no ... :)
23:57:05
28.04.2010
28.04.2010
Vojťas
ale ta stara je kamosova pruzina z emka, moje stara je mozna jeste o mrtvej zavit delsi, tj centak cca, ty zkraceny sou od Stiky, nevim co jsou puvodne zac
23:53:44
28.04.2010
28.04.2010
Vojťas
-> afro100: ja to zkratil spis pro jistotu, prislo mi ze nekdy ty rany sou dost silny a nerad bych neco pokurvil na kastly nebo napravnici, na te foto to je jeste pred projetim, pak si to jeste sedlo, hodim fotky pruzin a pozdejsi jak si to sedlo...