CHLUP 21.09.08 10:57:09 napsal:
tuhle schade jsme videl ve Vysokym na technycky a muzu rict ze ty samolepky
adio atd jsou na tom aute hroznyno chci je sundat takže neboj budou dole
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tuhle škodověnku (Eleonor), jsem koupil před Vánocema minulýho roku 2007, co jsem měl auto předtím Citroen AX 1.1, to mi trošku selhalo motorově i plechově, takže jsem se rozhodl pro škodovku a zatím musím říct, že pohoda...Dostal jsem dobrej tip a šel do ní je z roku 1977 a mám jí po prvním majiteli, kterej byl nějakej konstruktér takže tam byla překopaná elektrika, jsou tam dvě pojistky proti krádeži :-) jinak motor je původní tak jak ho tam dali sami tvůrci, tovární označení 105 S a patří mezi první modely esek co se začínaly vyrábět, mám jí teprve chvilku, ale už jsme toho spolu najezdili...poladil jsem trošku interiér, nějakou tu nálepku, sportovní volant, panel + rádio (to chce na dlouhé cesty) opěrky, černé (původní) nárazníky jsem vyměnil za novější ze strejdovi bývalé stovečky, atd...časem planuju po částech exteriér...Tak to je asi tak nějak ona no ,,škůdka\"
Technické údaje:
- rok výroby 1977
- výrobce AZNP Ml. Boleslav
- motor - objem 1046, 33,9 kW (46k)
- rozměry - délka:4160mm, šířka:1595mm, výška:1400mm
- rozvor nápravy - 2400mm
- kola - 4 1/2 J x 13/14 - jednoduchá a disková 155/80 a 165/70 obutí
- hmotnost - 1255kg
- nejvyšší rychlost 125km/h
- spotřeba 7,2l/100km při rychlosti 80km/h
- technická způsobilost pro dopravu dne 14.4.1976
- první prodej 8.8.1978 Mototechna Ustí nad Labem
Úpravy:
- zvuková aparatura - panel+rádio Sencor SCD-5705MR repro vzadu Dexon V-MB603 3-way Speaker v platu (dřevotříska dutá 20mm)
- potah a rukojeť řadicí páky - RacingTeam
- volant - škoda MT Sport
- zrcátka - kapky Sportline - Karbon
- nádech - Original škoda Rapid Garde
- opěrátka - sportovní verze
- madla v zadních dveřích Škoda 120L green
- nárazníky - chrom Škoda 100L + čiré blinkry ve předu
- druhá přídavná mlhovka
- alu disky original Škoda 4 1/2 J x 13
- stěrače Tuning Line se spojlerem
- clonítko + nálepky www.autosamolepky.cz
- gumové rohožky - Škoda Favorit
- otáčkoměr
- koncovka výfuku Blue Racing
- zkrácená řadicí páka (80mm)
Úpravy planované:
- možná sáhnout do motorové části auta
- lak, trochu doladit exteriér, a případně interiér, ale přiměřeně - zachování originálního vzhledu
- 15.4.2008 - vyladěn výfuk + fólie ,clonítka, dveře+zadní okno - samopráce =)
- 17.4.2008 - nalepen nový tmavý strop (černá tkanina)
- 21.4.2008 - komplet zakouřeny zadní lampy (žehličky+mlhovky+světlo na spz)
- 29.4.2008 - natřeno od poloviny dveří dolů komplet celé auto+přední maska (černý lesklý email S2013)
- 17.5.2008 - komplet výměna oleje a filtrační vložky (motor a převodovka) + mazaní svisláků
- 27.5.2008 - namontování pedalů (nerez by Rapidity) + original image Škoda znak (zrcadlová fólie)
- 23.8.2008 - komplet nástřik podběhů a podvozku (konkor 500 + nafta + olej), výměna brz. kapaliny + výměna ovzdušňovácích ventilů
- 4.9.2008 - Technická prohlídka vozu + emise - technická způsobilost do 09/2010
- 26.4.2009 - tak tu máme jaro...to znamená vyjet z karáže a začít pulírovat, mě se to trošku nepovedlo pač jsem se shade jezdil i v zimě což jsem původně teda nechtě ale dopadlo to tak, takže, výměna oleje, svíček, filtru, umejt + leštěnka, pak kontrola všech částí a tak, konečně jsem sehnal podložky takže šup s nima pod kola 40mm je tam a luxus, kopretinky prošly regenerací a taky jim to prospělo, přední narázník od půlky dolů černá barva, přetřeno takže jarní stav komplet, ještě je potřeba snížit pružiny ve vpředu na to se chystám v nejbližší době, plus teda asi komplet nové pružiny jak předek tak zadek, a taky nové destíčky a bude hotovo...
Technické údaje:
- rok výroby 1977
- výrobce AZNP Ml. Boleslav
- motor - objem 1046, 33,9 kW (46k)
- rozměry - délka:4160mm, šířka:1595mm, výška:1400mm
- rozvor nápravy - 2400mm
- kola - 4 1/2 J x 13/14 - jednoduchá a disková 155/80 a 165/70 obutí
- hmotnost - 1255kg
- nejvyšší rychlost 125km/h
- spotřeba 7,2l/100km při rychlosti 80km/h
- technická způsobilost pro dopravu dne 14.4.1976
- první prodej 8.8.1978 Mototechna Ustí nad Labem
Úpravy:
- zvuková aparatura - panel+rádio Sencor SCD-5705MR repro vzadu Dexon V-MB603 3-way Speaker v platu (dřevotříska dutá 20mm)
- potah a rukojeť řadicí páky - RacingTeam
- volant - škoda MT Sport
- zrcátka - kapky Sportline - Karbon
- nádech - Original škoda Rapid Garde
- opěrátka - sportovní verze
- madla v zadních dveřích Škoda 120L green
- nárazníky - chrom Škoda 100L + čiré blinkry ve předu
- druhá přídavná mlhovka
- alu disky original Škoda 4 1/2 J x 13
- stěrače Tuning Line se spojlerem
- clonítko + nálepky www.autosamolepky.cz
- gumové rohožky - Škoda Favorit
- otáčkoměr
- koncovka výfuku Blue Racing
- zkrácená řadicí páka (80mm)
Úpravy planované:
- možná sáhnout do motorové části auta
- lak, trochu doladit exteriér, a případně interiér, ale přiměřeně - zachování originálního vzhledu
- 15.4.2008 - vyladěn výfuk + fólie ,clonítka, dveře+zadní okno - samopráce =)
- 17.4.2008 - nalepen nový tmavý strop (černá tkanina)
- 21.4.2008 - komplet zakouřeny zadní lampy (žehličky+mlhovky+světlo na spz)
- 29.4.2008 - natřeno od poloviny dveří dolů komplet celé auto+přední maska (černý lesklý email S2013)
- 17.5.2008 - komplet výměna oleje a filtrační vložky (motor a převodovka) + mazaní svisláků
- 27.5.2008 - namontování pedalů (nerez by Rapidity) + original image Škoda znak (zrcadlová fólie)
- 23.8.2008 - komplet nástřik podběhů a podvozku (konkor 500 + nafta + olej), výměna brz. kapaliny + výměna ovzdušňovácích ventilů
- 4.9.2008 - Technická prohlídka vozu + emise - technická způsobilost do 09/2010
- 26.4.2009 - tak tu máme jaro...to znamená vyjet z karáže a začít pulírovat, mě se to trošku nepovedlo pač jsem se shade jezdil i v zimě což jsem původně teda nechtě ale dopadlo to tak, takže, výměna oleje, svíček, filtru, umejt + leštěnka, pak kontrola všech částí a tak, konečně jsem sehnal podložky takže šup s nima pod kola 40mm je tam a luxus, kopretinky prošly regenerací a taky jim to prospělo, přední narázník od půlky dolů černá barva, přetřeno takže jarní stav komplet, ještě je potřeba snížit pružiny ve vpředu na to se chystám v nejbližší době, plus teda asi komplet nové pružiny jak předek tak zadek, a taky nové destíčky a bude hotovo...
Kachnič / Škoda 105S - komentáře:
12:59:16
16.01.2010
16.01.2010
Kachnička
10:57:09
21.09.2008
21.09.2008
CHLUP
tuhle schade jsme videl ve Vysokym na technycky a muzu rict ze ty samolepky adio atd jsou na tom aute hrozny
13:33:55
07.09.2008
07.09.2008
Kachnička
Lůďa 05.09.08 11:34:15 napsal:
-> Kachnička: Čau,hele chystáš se do Doks...?jjj sto pro
-> Kachnička: Čau,hele chystáš se do Doks...?jjj sto pro
11:34:15
05.09.2008
05.09.2008
Lůďa
-> Kachnička: Čau,hele chystáš se do Doks...?
23:43:47
08.06.2008
08.06.2008
Lůďa
-> Kachnička: Ahoj,jak je?Kdyby jsi narazil na chrom.nárazníky na Š100,tak dej prosím vědět.Nebo jiný nový zajímavý díly na Š100.Kdyby jsi taky něco scháněl dej vědět.Zatim a ať se daří.
16:12:23
05.06.2008
05.06.2008
Viliam - zrušená registrace
jj, prajem veľa úspechov pri práci
20:29:03
04.06.2008
04.06.2008
Kachnička
jjj díky posílám tak snad se ti to bude páčit jinak for Viliam díky taky no jo kolečka skoro skoro jako z mototechny nálepky jsou nálepky ale tak tolik jich tam zase není snažím se aby to nebylo zas tolik přeplácaný takže s nálepkama už končím ale možná že bez nich by to bylo taky slušivééé
15:46:58
03.06.2008
03.06.2008
Dortmund
No nazdar, no koukám, že to máš pěkně poladěný, jo jo , sraz byl fakt bomba, škoda, že jste odjeli v sobotu, byla to paráda, máš to velice slušný, tak laď!!!
e-mail
m.pliva@centrum.cz
m.pliva@centrum.cz
10:52:40
29.05.2008
29.05.2008
Viliam - zrušená registrace
celkom v pohode auto, len výsledný dojem kazia tie nálepky a všakovaké "tuzingové" ozdoby....inak tie disky tam idú, ako z mototechny
21:03:21
24.03.2008
24.03.2008
Kachnička
nikdo nehodnotíííííí....no joooo