skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L-135L
Karoserii sem koupil od kamaráda někdy v roce 2005 jako náhradu za bývalé auto našich.Plánoval sem postavit si pěkný auto do práce a na srazy.Je tam oficiální přestavba na motor 781.135,4p brzdy,5q převodovka,vlečená náprava a všechny rozměry kol dobových.Půjčil sem si 50t.kč abych auto postavil ale to sem ještě nevěděl že se to zvrtne a z auta do práce bude auto jen na svezení a na srazy:).V roce 2005 sem taky koupil zachovalou Škodu 110R r.v.1975 a tím mé pacošství začalo:D.
Karoserie:Zachovalá,měnily se jen prahy z důvodu poškození při skladování,kousek v kufru,P kapsy,jeden rantl pod blatníkem a malej kousek podlahy.Komplet seriová,v kufru šroubovaná výztuha mezi tlumiče vlastní výroby
=odstín 1028-teda původně,teď je to nějaká blitka půl na půl:D
Přední náprava:
=vyztužené řízení
=7mm podložek pod kozlíky horních ramen kvůli odklonu
=seříznuté rohy nápravnice kvůli ramenům
=opískovaná,černý komaxit,nyní kovářský alkyton
=pružiny 250mm SAKY
=tlumiče KAYABA
=seriový stabilizátor
=seriové gumy v ramenou
=převrtané náboje na 4x100 a 4x108,středící kroužek 57.1mm
=seriové kotouče a destičky
=4pístkové brzdy komplet po repasi v zeleném alkytonu
Zadní náprava:
=vyztužené šíkmé a podélné ramena podle L/A
=tvrdé silentbloky na podélná ramena
=zatím seriové bubny v zeleném alkytonu
=podložka 26mm se změnou rozteče na 4x100 a 4x108
=komplet opískováno a v černém komaxitu
=pružiny Rapid zkrácené na rzumnou výšku
=hřídele po repasi
=litá kola ALUTEC Zero 7x15 ET37
=pneumatiky Kumho ecsta KH11 195/50/15
Motor:
=blok 781.135 Favorit
=vana,sací koš,prsa Mko
=zástavba kliky a všeho okolo z Fabie 1.4
=hlava Fabia lehce upravená
´vačka Motorexcel 265°/258°
=sací potrubí 136
=výfukové potrubí litina 136
=karburátor SEDR 130
=bezkontaktní rozdělovač Hanhart 880
=svody 2do1 a výfuk vlastní výroby schovaný za čelo
=tvrdé silentbloky motoru
=filtrbox upravený na vzduchový filtr
=svíčky NGK BCP6ES
=blok stříbrný alkyton,ostatní věci komaxit
Převodovka:
=5q z Rapida se stálým převodem 4.22 po repasi u Sixty
=čidlo na digitální tachometr
Interiér:
=GL palubka
=hnusnej volant sportovní a hnusný budíky:D
=sedačky rapid zatím
=koberce vlastní výroby
=Tapce GL bez ipur lišt
=nerezové prahové lišty
=digitální tachometr z kola
nějaký časy a výkony:
=motor na brzdě nebyl,ale odhadem by mohl mít kolem 85-90koní
=maximální rychlost byla s převodovkou 3.9 a kolama 175/70/13 asi 181km/h,nyní nezměřeno
=nejlepší čas v Mostě na gumách 195/50/15 se seriovým podvozkem a bez negativních odklonů asi 2:26
Autodrom Most 24.3.2012 volné jízdy
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-1-jiz da
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-2-jiz da
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-3-jiz da
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-4-jiz da
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-5-jiz da
Plány do budoucna:
Snad:D
=na přední nápravu unibaly,pružiny od T#2,stabilizátor silnější,tlumiče Spax,GAZ,HP nebo protlum,chlazené kotouče,vyztužit ramena
=na zadní nápravu pružiny z kyvky,tlumiče jako na předku,kotouče,stabilizát or
=motor komplet jinej ale třeba prozatím poladit stávající motokarbcema a svodama aby to konečně trochu jelo
=jinak nejpravděpodobnější motor je 1.8t s jinou převodovkou v základu minimálně 180k
=interiér sedačky konečně,pásy,volant,budík y,řadička,celkový sladění
=exteriér konečně sladit barvu nebo to nějak předělat aby to nebilo do očí,možná ještě jedny kola a gumy semislicky,jinak vzhled by měl bejt pořád stejnej
No co jsem vyjmenoval je tak za 100-150t.kč dalších tak nevím:D
Taková servisní knížka:):
22.dubna 2006:dlouho jsem neměnil popis tak se omlouvám,jinak kastle je na kolech a je připravená na vyvaření
27.dubna 2006:nakoupeny nové díly na brzdy(kompletní dvouokruhový rozvod),věci na repasi 4pístů,hadice,pakny,samos tavy,válečky,trubičky,gufe ra,ložiska,chladič novej,hadice,spony,nádobk a na chl.kapalinu,těsnění do kufru atd atd-zhruba za 8000+ještě čekám na startér to je dalších 3000
2.května 2006:koupen úplně nový startér originál s reduktorem na 120
3.května 2006:koupena skoro všechna plechařina,blatníky,předn í a zadní čelo,držáky světel,ledvinky pod blatníkama,pravý dveře přední
2.července 2006:začalo vyvařování,zatím se dělá levá strana
8.července 2006:auto je vyvařeno,zbývá zavařit díry po blinkrech na blatnících a pár maličkostí,zanedlouho začne broušení a stříkání spodku
13.července 2006:zavařeny díry po blinkrech,vykitovány nejnutnější věci,předek a blatníky stříknuty základem a poté vrchním dvousložkovým akrylátem
11.srpna 2006:kastle už je doma,komplet vyvařeno¨a spodek střknut dvousložkovým akrylátem,zároveň přivezeno erko a bude se do něj dávat motor ze 130 a na technickou
25.srpna 2006:přivezena převodovka,vyměněny synchrony,oprava vidličky,vyčištění a přetěsnění
23.září 2006:začíná se pomalu rozebírat moje stará škodovka
28.září 2006:auto je na kolíbce,vyndaná nádrž a další věci co jsou potřeba na druhé auto
ŘÍJEN 2006:
8.10.:zrepasovány 4pístky,vše kompletně nové
12.10.:natřená nádrž,trubky na vodu+ nějaké drobnosti
15.10.:začíná strojení,nádrž,trubky na brzdy a spojku,hadice k nim jsou na svém místě
LISTOPAD 2006:
05.11.:přední náprava je v autě,zapojeny přední brzdy
06.11.:složena komplet pedálová konzola
09.11.:napasovány světla a blinkry,s problémy jako prase ale je to tam,škoda že to není úplně ono,natřeny bubny a hrdlo nádrže
16.11.:nádrž,náprava a vše kolem je zpět po malé chybě,jde už i řadit konečně:-).koupenynové řidičovy dveře
17.11.:motor je v autě,než budou peníze tak zůstane všechno starý,jinak nové dveře vůbec nepasujou tak je musím vrátit
18.11.:zprovozněn motor,krásně vrčí,první pokus o odvzdušnění brzd,bohužel nedokončeno kvůli špatné rozvodné kostce
19.11.:brzdy odvzdušněny,zkouška řazení a příprava na zkušební jízdu
20.11.:zkušební jízda dopadla na výbornou,nádhernej pocit
25.11.:koupen nový radiátor topení,přetěsněn regulační ventil topení,namontováno zpět do auta,promazána lana ruční brzdy,
28.11.:koupena nová zadní kapota,kupodivu pasuje:-),zkompletován motorek stěračů
30.11.:nasazeno zadní čelo se světly a zadní kapota
PROSINEC 2006:
02.12.:zatmeleny blatníky,nandány řidičovy dveře
03.12.:spasovány všechny dveře,kapoty a blatníky s předním čelem jak jen to šlo,auto je až na jednu věc připraveno na lak
11.12.:auto komplet připraveno na lak,barva vybrána,o víkendu jde snad auto pryč
17.12.:auto odvezeno na lak.konečně mám chvíli klid i když práce je ještě dost kolem
LEDEN 2007:
17.01.:nakoupeny drobnější díly,některé i docela cenné,přivezen strop nově ušitej.zítra si jedu pro auto:-)
18.01.:přivezl jsem si auto z laku.začal se brousit kufr
19.01.:kufr obroušen a natřen základem
20.01.:kufr natřen body 910,trochu vyčištěn interiér po lakování,natažena elektrika k světýlkům dveřním,natažena anténa
21.01.:kufr natřen černou speciální barvou vivelock,jinak hotov.
22.01.:nandáno těsnění kufru,ustrojeny dveře kompletně kromě tapecu
23.01.:koupil jsem si nový víčko nádrže a nový zámky
25.01.:koupeny nové zámky kapot a černé světýlka vnitřního osvětlení
26.01.:nandána přední kapota,nandány nové zámky obou kapot
28.01.:natažen strop+černé světýlka,nasazený přední a zadní okno včetně nových gum
31.01.:namontován motor stěračů,táhla,ostřikovače ,hadičky k nim,nádobka,zapopjena elektrika,zapojeny blinkry pořádně,nandána palubní deska s přístrojovkou,natažen nový signál k otáčkoměru,předělány konektory na zadní světla kde to blblo
ÚNOR 2007:
01.02.:nandána táhla do dveří na otevírání,výměna plastových nesmyslů u táhel,namontována zrcátka
02.02.:začalo se dělat na kobercích
03.02.:koberce
04.02.:koberce
05.02.:koberce
06.02.:koberce hotový,zbývá kufr a 2 kousky u předních dveří
13.02.:dodělány komplet koberce(kufr a u dveří),opraveny drobné věci na podvozku,namontován plech na trubky(prozatím starej než se opískuje jinej),zapojena mlhovka
14.02.:auto vyzvednuto z depozitu,konečně se můžu projet normál,nandaný zástěrky,klakson,dodělány polotovary na tapece dveří
20.02.:nandány nové kryty zadních světel,jeden od Tuneman2/fávo.Vyříznuty díry na repro do tapeců
21.02.:opraven omyl v malým techničáku,teď už je objem 1289 ccm a výkon 43kW.:)
23.02.:autu byla udělána geometrie a seřízena ruční brzda.musej se ale vyměnit gumy protože jízda na nich je otřesná
27.02.:opískovány výztuhy nárazníků,držáky,plech pod motor,převodovku,trubky,d ržák na baterku a kola.Vše ošetřeno základem.Kola přijedou v pátek už nastříkaný
28.02.:Hotové čalounění dveří a kroužky pod repro.vše z koženky
BŘEZEN 2007:
01.03.:Začíná strojení dveří
02.03.:přivezeny kola nastříkaný,obuty do gum 175/70,vyváženy,montáž na auto a následné zjištění že bude asi pravá hřídel křivá a proto to hází s autem:(
03.03.:nakoupeny nějaké díly na burze v chotusicích a potom hlavně v autoforum pardubice(Podběhy plast.,odhlučnění,madla dveří,pár věcí do interiéru,půlka dvoudílné masky),dodělanej zbytek čalounění
08.03.:namontován digitální tachometr Sigma BC500
09.03.:natřen motorový prostor alkytonem
10.03.:nandána příčka motoru,kaslík na baterku,nalepeno odhlučnění v motorovém prostoru
17.03.:přetěsněna vana(bez těsnění),prsa a rozdělovač,rozdělovač opraven-byl prej dost vysypanej,seřízen předstih
18.03.:dotřeny plechy pod motor
19.03.:vyměněno olejové čidlo,nandány plechy pod motor
30.03.:opravena špatná zadní kostka na brzdy,odvzdušněny brzdy,taky dotáhnuty a přilepeny šrouby na třmenech protože byly volný,vyměněno gufero u řemenice.
31.03.:Natřena podlaha a věci kolem černou barvou vivelock
DUBEN 2007:
03.04.:opískovány části poloos,bubny a pár blbostí,natřeny základem
04.04.:natírání alkytonem
05.04.:namontován nerez štítek škoda 136,bohužel gl ještě nemám
07.04.:smontována poloosa,namontována na auto,bubny vyměněny,
14.04.:auto udělalo technickou bez jediné závady takže je na dva roky pokoj:-)
16.04.:blok motoru,víko rozvodů,vodní pumpa a vana natřeny alkytonem,vše připraveno na odvezení k motoráři
22.04.:motor a vše k němu odvezeno panu motoráři nejvyššímu:-).Teď už jen čekat kdy to bude
30.04.:přivezen motor od Sakyho:-).Ještě čekám na karburátor 613 a budu shánět rozdělovač novej
KVĚTEN 2007:
07.05.:starý motor vyndán,odstrojen od potřebných částí a nastrojen novej motor,nandáno do auta
08.05.:vše kolem motoru zapojeno,namontováno bezkontaktní zapalování,seštelování předstihu,karburátoru.Prv ní projížďka je naprosto super:-)
12.05.:namontován karburátor z tatry 613,ale pořád to ještě není ono,mám pocit že mi to líp jezdí se 120tkovým,nic neblbne a jede to taky pěkně,asi si ho nechám:-).jinak natřena cívka a ETZ stříbrným alkytonem,nevypadaly už k světu
ČERVEN 2007:
18.06.:Opět se něco na autě děje.Ikdyž ono se děje něco pořád jen na to nemám čas to sem všechno dávat.Takže namontováno osvětlení dozadu.Praktickej doplňek a myslím si že tomu sluší.Samozřejmě za nápad díky Bobeshovi a TARGOVI(hlavně za poskytnutí).
19.06.:půjčil jsem si od kamaráda tlumič příčnej abych měl něco na hrocháč.Svody mám od Hlušičky a tlumič je taky od něj.Zvuk parádní a jede to i líp.
20.06.:tlumič i svody nastříkány tepelně odolnou barvou,vyřešeno uchycení tlumiče.Jinak koupen rozdělovač pro můj motor.magneton(hanhart),b ezkontaktní rozdělovač s koncovým číslem 880.O víkendu se bude ladit:-)
ČERVENEC 2007:
21.07.:Dnes jsem si jel zasprintovat na srazu fanklubu škoda vysoké Mýto a Hradec Králové,odvezl jsem si 1.místo v kategorii 1400.Byl jsem mile překvapen.Asi si budu muset udělat poličku na pohárky:)
Listopad 2007:
03.11.:sehnal jsem jinou převodovku i s nápravou na auto,uvidíme v jakým bude stavu až se rozloží
24.11.:dneškem už auto spinká v garáži a vyjede až na jaře.mezitím si připravím převodovku novou.Jinak spinká dokonce na červeným koberečku:-)
Duben 2008:
12.04.:Přivezena žlutka z garáže.Konečně:)
13.04.:nasadil jsem zkušebně kola,je potřeba udělat náboje vepředu a vzadu podložky jinak,ale vypadá to stejně skvěle:-)
25.04.:odvezena převodovka k panu Sixtovi.nezbývá než se těšit:-) (snad vyjde i to vylepšení mírný:-P )
Květen 2008:
01.05.:vyndána převodovka z auta.už nikdy více s motorem v autě:-D
02.05.:nandána nová převodovka,vyměněny manžety na vnější straně kloubů,nandána druhá mlhovka
20.05.:nahozeny převrtaný náboje od Sakyho.Konečně mi volant nekmitá a krásně se s tím zatáčí,hold podložky byly znát dost.vzadu jsou podložky se středícím kroužkem 57mm.A taky je přezuto komplet.sice ne úplně nový gumy ale dost pěkný
25.05.:Koupeny svody 4 in 1 od beryho
26.05.:svody jsou na autě včetně upravenýho výfuku a vody a ještě nandán filtrbox upravený včetně filtru
27.05.:přetěsněn komplet motor
Červen 2008:
12.6.:předělána voda u motoru do mědi
13.6.:natřen alternátor aby ladil s motorem
14.6.:zkráceny pružiny vzadu.do budoucna bude chtít i předek snížit
rok 2009:
Celej rok se tady nic nedělo tak aspoň dnes 28.12. sem napíšu pár slov.Auto se docela dost zásadně předělává,bude to úplně něco jinýho jak doposud,jak interiér(doufám)tak exteriér.Nechte se překvapit:-).snad to všechno stihnu na začátek sezony.
28.-31.12.2009:auto sem tak nějak oholil a začlo se vyvařovat a upravovat věci co byly potřeba.oba sloupky byly včudu,nějaký díry byly u chladičovky atd.udělal jsem jednu zásadní změnu,ale o tý nic nepovím,až to bude hotový:-)
rok 2010:
28.-22.01.2010:odděláno zadní čelo a vyndán motor.zatím bude na držáku.musím opravit pár blbostí a hlavně vyřešit foukající svody.
16.2.2010:Auto by mělo bejt asi do měsíce v laku:-).Uvidím jak stihnu všechno dodělat.Lak budu mít výměnou za svody a něco málo doplatku co bude navíc.takže nebudu jezdit s flekatým autem:D
16.3.2010:Tak auto se konečně hnulo z místa.Už jsou spasovaný blatníky a dveře a začne se konečně kitovat atd.do 14 dnů max je lak hotovej.:D
rok 2011:
Celej rok se nic neděje a asi nic dít nebude.S autem jezdím i do práce když musím takže podle toho to vypadá.Hnije mi jeden lem,to se musí opravit až budou kačky,potom jedny dveře maj puchejř pod barvou a spousty blbostí na který nemám čas.občas to umeju samo ale jinak nic.plánů je dost ale prachy žádný.
září 2011:vyměněny ložiska(vypínací na spojku a co je v klice-63002),konečně nic nepíská,upravena voda kvůli svodům,připraven krycí plech originál,jinak jen umyto a možná připraveno na Most:-)
červenec 2013 :vyměněn spojkovej válec,přetěsněna vana,nový olej a filtr a jinej karbec.Auto zase jezdí ale nemá ještě technickou,kola atd
leden 2014 :Žlutka mě dneska ukecala abych jí dal druhou šanci:).Hodil sem na ní značky,dojel sem za jedním chlapíkem kterej dělá folie kousek od nás a řekl mi že celopolep by vyšel do 10t.kč podle toho jaká folie.A nebo pak dolepit jen to co je špatný a to by stálo asi 5-6t.kč(kupodivu jsme našli stejnej odstín).No cestou zpátky sem se stavil na benzině dofouknout gumy a tam mě chlápek zastaví a říká že je fakt pěkná(asi si nevšim těch barev:),což mě potěšilo tak sem mu při výjezdu z benzínky taky vykouzlil úsměv malým driftíkem:D.
Takhle dlouho sem už neměl hubu od ucha k uchu:)
21.leden 2014 :Dokončena oprava a úprava přední nápravy.
TAK PO NĚJAKÝCH 9 LETECH CO JSME BYLI SPOLU SE ŽLUTKOU JSME SE MUSELI ROZLOUČIT:(.JDE ALE DO DOBRÝCH RUKOU,URČITĚ SE S NÍ UVIDÍM A NEMÁM TO ZASE TAK DALEKO DO PRAHY.JDE KE STARŠÍMU PÁNOVI KTEREJ DĚLÁ VEDOUCÍHO NA DEKŘE CHODOV.BUDE MI CHYBĚT
Karoserii sem koupil od kamaráda někdy v roce 2005 jako náhradu za bývalé auto našich.Plánoval sem postavit si pěkný auto do práce a na srazy.Je tam oficiální přestavba na motor 781.135,4p brzdy,5q převodovka,vlečená náprava a všechny rozměry kol dobových.Půjčil sem si 50t.kč abych auto postavil ale to sem ještě nevěděl že se to zvrtne a z auta do práce bude auto jen na svezení a na srazy:).V roce 2005 sem taky koupil zachovalou Škodu 110R r.v.1975 a tím mé pacošství začalo:D.
Karoserie:Zachovalá,měnily se jen prahy z důvodu poškození při skladování,kousek v kufru,P kapsy,jeden rantl pod blatníkem a malej kousek podlahy.Komplet seriová,v kufru šroubovaná výztuha mezi tlumiče vlastní výroby
=odstín 1028-teda původně,teď je to nějaká blitka půl na půl:D
Přední náprava:
=vyztužené řízení
=7mm podložek pod kozlíky horních ramen kvůli odklonu
=seříznuté rohy nápravnice kvůli ramenům
=opískovaná,černý komaxit,nyní kovářský alkyton
=pružiny 250mm SAKY
=tlumiče KAYABA
=seriový stabilizátor
=seriové gumy v ramenou
=převrtané náboje na 4x100 a 4x108,středící kroužek 57.1mm
=seriové kotouče a destičky
=4pístkové brzdy komplet po repasi v zeleném alkytonu
Zadní náprava:
=vyztužené šíkmé a podélné ramena podle L/A
=tvrdé silentbloky na podélná ramena
=zatím seriové bubny v zeleném alkytonu
=podložka 26mm se změnou rozteče na 4x100 a 4x108
=komplet opískováno a v černém komaxitu
=pružiny Rapid zkrácené na rzumnou výšku
=hřídele po repasi
=litá kola ALUTEC Zero 7x15 ET37
=pneumatiky Kumho ecsta KH11 195/50/15
Motor:
=blok 781.135 Favorit
=vana,sací koš,prsa Mko
=zástavba kliky a všeho okolo z Fabie 1.4
=hlava Fabia lehce upravená
´vačka Motorexcel 265°/258°
=sací potrubí 136
=výfukové potrubí litina 136
=karburátor SEDR 130
=bezkontaktní rozdělovač Hanhart 880
=svody 2do1 a výfuk vlastní výroby schovaný za čelo
=tvrdé silentbloky motoru
=filtrbox upravený na vzduchový filtr
=svíčky NGK BCP6ES
=blok stříbrný alkyton,ostatní věci komaxit
Převodovka:
=5q z Rapida se stálým převodem 4.22 po repasi u Sixty
=čidlo na digitální tachometr
Interiér:
=GL palubka
=hnusnej volant sportovní a hnusný budíky:D
=sedačky rapid zatím
=koberce vlastní výroby
=Tapce GL bez ipur lišt
=nerezové prahové lišty
=digitální tachometr z kola
nějaký časy a výkony:
=motor na brzdě nebyl,ale odhadem by mohl mít kolem 85-90koní
=maximální rychlost byla s převodovkou 3.9 a kolama 175/70/13 asi 181km/h,nyní nezměřeno
=nejlepší čas v Mostě na gumách 195/50/15 se seriovým podvozkem a bez negativních odklonů asi 2:26
Autodrom Most 24.3.2012 volné jízdy
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-1-jiz da
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-2-jiz da
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-3-jiz da
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-4-jiz da
www.stream.cz/uservideo/6 72759-most-24-3-2012-5-jiz da
Plány do budoucna:
Snad:D
=na přední nápravu unibaly,pružiny od T#2,stabilizátor silnější,tlumiče Spax,GAZ,HP nebo protlum,chlazené kotouče,vyztužit ramena
=na zadní nápravu pružiny z kyvky,tlumiče jako na předku,kotouče,stabilizát or
=motor komplet jinej ale třeba prozatím poladit stávající motokarbcema a svodama aby to konečně trochu jelo
=jinak nejpravděpodobnější motor je 1.8t s jinou převodovkou v základu minimálně 180k
=interiér sedačky konečně,pásy,volant,budík y,řadička,celkový sladění
=exteriér konečně sladit barvu nebo to nějak předělat aby to nebilo do očí,možná ještě jedny kola a gumy semislicky,jinak vzhled by měl bejt pořád stejnej
No co jsem vyjmenoval je tak za 100-150t.kč dalších tak nevím:D
Taková servisní knížka:):
22.dubna 2006:dlouho jsem neměnil popis tak se omlouvám,jinak kastle je na kolech a je připravená na vyvaření
27.dubna 2006:nakoupeny nové díly na brzdy(kompletní dvouokruhový rozvod),věci na repasi 4pístů,hadice,pakny,samos tavy,válečky,trubičky,gufe ra,ložiska,chladič novej,hadice,spony,nádobk a na chl.kapalinu,těsnění do kufru atd atd-zhruba za 8000+ještě čekám na startér to je dalších 3000
2.května 2006:koupen úplně nový startér originál s reduktorem na 120
3.května 2006:koupena skoro všechna plechařina,blatníky,předn í a zadní čelo,držáky světel,ledvinky pod blatníkama,pravý dveře přední
2.července 2006:začalo vyvařování,zatím se dělá levá strana
8.července 2006:auto je vyvařeno,zbývá zavařit díry po blinkrech na blatnících a pár maličkostí,zanedlouho začne broušení a stříkání spodku
13.července 2006:zavařeny díry po blinkrech,vykitovány nejnutnější věci,předek a blatníky stříknuty základem a poté vrchním dvousložkovým akrylátem
11.srpna 2006:kastle už je doma,komplet vyvařeno¨a spodek střknut dvousložkovým akrylátem,zároveň přivezeno erko a bude se do něj dávat motor ze 130 a na technickou
25.srpna 2006:přivezena převodovka,vyměněny synchrony,oprava vidličky,vyčištění a přetěsnění
23.září 2006:začíná se pomalu rozebírat moje stará škodovka
28.září 2006:auto je na kolíbce,vyndaná nádrž a další věci co jsou potřeba na druhé auto
ŘÍJEN 2006:
8.10.:zrepasovány 4pístky,vše kompletně nové
12.10.:natřená nádrž,trubky na vodu+ nějaké drobnosti
15.10.:začíná strojení,nádrž,trubky na brzdy a spojku,hadice k nim jsou na svém místě
LISTOPAD 2006:
05.11.:přední náprava je v autě,zapojeny přední brzdy
06.11.:složena komplet pedálová konzola
09.11.:napasovány světla a blinkry,s problémy jako prase ale je to tam,škoda že to není úplně ono,natřeny bubny a hrdlo nádrže
16.11.:nádrž,náprava a vše kolem je zpět po malé chybě,jde už i řadit konečně:-).koupenynové řidičovy dveře
17.11.:motor je v autě,než budou peníze tak zůstane všechno starý,jinak nové dveře vůbec nepasujou tak je musím vrátit
18.11.:zprovozněn motor,krásně vrčí,první pokus o odvzdušnění brzd,bohužel nedokončeno kvůli špatné rozvodné kostce
19.11.:brzdy odvzdušněny,zkouška řazení a příprava na zkušební jízdu
20.11.:zkušební jízda dopadla na výbornou,nádhernej pocit
25.11.:koupen nový radiátor topení,přetěsněn regulační ventil topení,namontováno zpět do auta,promazána lana ruční brzdy,
28.11.:koupena nová zadní kapota,kupodivu pasuje:-),zkompletován motorek stěračů
30.11.:nasazeno zadní čelo se světly a zadní kapota
PROSINEC 2006:
02.12.:zatmeleny blatníky,nandány řidičovy dveře
03.12.:spasovány všechny dveře,kapoty a blatníky s předním čelem jak jen to šlo,auto je až na jednu věc připraveno na lak
11.12.:auto komplet připraveno na lak,barva vybrána,o víkendu jde snad auto pryč
17.12.:auto odvezeno na lak.konečně mám chvíli klid i když práce je ještě dost kolem
LEDEN 2007:
17.01.:nakoupeny drobnější díly,některé i docela cenné,přivezen strop nově ušitej.zítra si jedu pro auto:-)
18.01.:přivezl jsem si auto z laku.začal se brousit kufr
19.01.:kufr obroušen a natřen základem
20.01.:kufr natřen body 910,trochu vyčištěn interiér po lakování,natažena elektrika k světýlkům dveřním,natažena anténa
21.01.:kufr natřen černou speciální barvou vivelock,jinak hotov.
22.01.:nandáno těsnění kufru,ustrojeny dveře kompletně kromě tapecu
23.01.:koupil jsem si nový víčko nádrže a nový zámky
25.01.:koupeny nové zámky kapot a černé světýlka vnitřního osvětlení
26.01.:nandána přední kapota,nandány nové zámky obou kapot
28.01.:natažen strop+černé světýlka,nasazený přední a zadní okno včetně nových gum
31.01.:namontován motor stěračů,táhla,ostřikovače ,hadičky k nim,nádobka,zapopjena elektrika,zapojeny blinkry pořádně,nandána palubní deska s přístrojovkou,natažen nový signál k otáčkoměru,předělány konektory na zadní světla kde to blblo
ÚNOR 2007:
01.02.:nandána táhla do dveří na otevírání,výměna plastových nesmyslů u táhel,namontována zrcátka
02.02.:začalo se dělat na kobercích
03.02.:koberce
04.02.:koberce
05.02.:koberce
06.02.:koberce hotový,zbývá kufr a 2 kousky u předních dveří
13.02.:dodělány komplet koberce(kufr a u dveří),opraveny drobné věci na podvozku,namontován plech na trubky(prozatím starej než se opískuje jinej),zapojena mlhovka
14.02.:auto vyzvednuto z depozitu,konečně se můžu projet normál,nandaný zástěrky,klakson,dodělány polotovary na tapece dveří
20.02.:nandány nové kryty zadních světel,jeden od Tuneman2/fávo.Vyříznuty díry na repro do tapeců
21.02.:opraven omyl v malým techničáku,teď už je objem 1289 ccm a výkon 43kW.:)
23.02.:autu byla udělána geometrie a seřízena ruční brzda.musej se ale vyměnit gumy protože jízda na nich je otřesná
27.02.:opískovány výztuhy nárazníků,držáky,plech pod motor,převodovku,trubky,d ržák na baterku a kola.Vše ošetřeno základem.Kola přijedou v pátek už nastříkaný
28.02.:Hotové čalounění dveří a kroužky pod repro.vše z koženky
BŘEZEN 2007:
01.03.:Začíná strojení dveří
02.03.:přivezeny kola nastříkaný,obuty do gum 175/70,vyváženy,montáž na auto a následné zjištění že bude asi pravá hřídel křivá a proto to hází s autem:(
03.03.:nakoupeny nějaké díly na burze v chotusicích a potom hlavně v autoforum pardubice(Podběhy plast.,odhlučnění,madla dveří,pár věcí do interiéru,půlka dvoudílné masky),dodělanej zbytek čalounění
08.03.:namontován digitální tachometr Sigma BC500
09.03.:natřen motorový prostor alkytonem
10.03.:nandána příčka motoru,kaslík na baterku,nalepeno odhlučnění v motorovém prostoru
17.03.:přetěsněna vana(bez těsnění),prsa a rozdělovač,rozdělovač opraven-byl prej dost vysypanej,seřízen předstih
18.03.:dotřeny plechy pod motor
19.03.:vyměněno olejové čidlo,nandány plechy pod motor
30.03.:opravena špatná zadní kostka na brzdy,odvzdušněny brzdy,taky dotáhnuty a přilepeny šrouby na třmenech protože byly volný,vyměněno gufero u řemenice.
31.03.:Natřena podlaha a věci kolem černou barvou vivelock
DUBEN 2007:
03.04.:opískovány části poloos,bubny a pár blbostí,natřeny základem
04.04.:natírání alkytonem
05.04.:namontován nerez štítek škoda 136,bohužel gl ještě nemám
07.04.:smontována poloosa,namontována na auto,bubny vyměněny,
14.04.:auto udělalo technickou bez jediné závady takže je na dva roky pokoj:-)
16.04.:blok motoru,víko rozvodů,vodní pumpa a vana natřeny alkytonem,vše připraveno na odvezení k motoráři
22.04.:motor a vše k němu odvezeno panu motoráři nejvyššímu:-).Teď už jen čekat kdy to bude
30.04.:přivezen motor od Sakyho:-).Ještě čekám na karburátor 613 a budu shánět rozdělovač novej
KVĚTEN 2007:
07.05.:starý motor vyndán,odstrojen od potřebných částí a nastrojen novej motor,nandáno do auta
08.05.:vše kolem motoru zapojeno,namontováno bezkontaktní zapalování,seštelování předstihu,karburátoru.Prv ní projížďka je naprosto super:-)
12.05.:namontován karburátor z tatry 613,ale pořád to ještě není ono,mám pocit že mi to líp jezdí se 120tkovým,nic neblbne a jede to taky pěkně,asi si ho nechám:-).jinak natřena cívka a ETZ stříbrným alkytonem,nevypadaly už k světu
ČERVEN 2007:
18.06.:Opět se něco na autě děje.Ikdyž ono se děje něco pořád jen na to nemám čas to sem všechno dávat.Takže namontováno osvětlení dozadu.Praktickej doplňek a myslím si že tomu sluší.Samozřejmě za nápad díky Bobeshovi a TARGOVI(hlavně za poskytnutí).
19.06.:půjčil jsem si od kamaráda tlumič příčnej abych měl něco na hrocháč.Svody mám od Hlušičky a tlumič je taky od něj.Zvuk parádní a jede to i líp.
20.06.:tlumič i svody nastříkány tepelně odolnou barvou,vyřešeno uchycení tlumiče.Jinak koupen rozdělovač pro můj motor.magneton(hanhart),b ezkontaktní rozdělovač s koncovým číslem 880.O víkendu se bude ladit:-)
ČERVENEC 2007:
21.07.:Dnes jsem si jel zasprintovat na srazu fanklubu škoda vysoké Mýto a Hradec Králové,odvezl jsem si 1.místo v kategorii 1400.Byl jsem mile překvapen.Asi si budu muset udělat poličku na pohárky:)
Listopad 2007:
03.11.:sehnal jsem jinou převodovku i s nápravou na auto,uvidíme v jakým bude stavu až se rozloží
24.11.:dneškem už auto spinká v garáži a vyjede až na jaře.mezitím si připravím převodovku novou.Jinak spinká dokonce na červeným koberečku:-)
Duben 2008:
12.04.:Přivezena žlutka z garáže.Konečně:)
13.04.:nasadil jsem zkušebně kola,je potřeba udělat náboje vepředu a vzadu podložky jinak,ale vypadá to stejně skvěle:-)
25.04.:odvezena převodovka k panu Sixtovi.nezbývá než se těšit:-) (snad vyjde i to vylepšení mírný:-P )
Květen 2008:
01.05.:vyndána převodovka z auta.už nikdy více s motorem v autě:-D
02.05.:nandána nová převodovka,vyměněny manžety na vnější straně kloubů,nandána druhá mlhovka
20.05.:nahozeny převrtaný náboje od Sakyho.Konečně mi volant nekmitá a krásně se s tím zatáčí,hold podložky byly znát dost.vzadu jsou podložky se středícím kroužkem 57mm.A taky je přezuto komplet.sice ne úplně nový gumy ale dost pěkný
25.05.:Koupeny svody 4 in 1 od beryho
26.05.:svody jsou na autě včetně upravenýho výfuku a vody a ještě nandán filtrbox upravený včetně filtru
27.05.:přetěsněn komplet motor
Červen 2008:
12.6.:předělána voda u motoru do mědi
13.6.:natřen alternátor aby ladil s motorem
14.6.:zkráceny pružiny vzadu.do budoucna bude chtít i předek snížit
rok 2009:
Celej rok se tady nic nedělo tak aspoň dnes 28.12. sem napíšu pár slov.Auto se docela dost zásadně předělává,bude to úplně něco jinýho jak doposud,jak interiér(doufám)tak exteriér.Nechte se překvapit:-).snad to všechno stihnu na začátek sezony.
28.-31.12.2009:auto sem tak nějak oholil a začlo se vyvařovat a upravovat věci co byly potřeba.oba sloupky byly včudu,nějaký díry byly u chladičovky atd.udělal jsem jednu zásadní změnu,ale o tý nic nepovím,až to bude hotový:-)
rok 2010:
28.-22.01.2010:odděláno zadní čelo a vyndán motor.zatím bude na držáku.musím opravit pár blbostí a hlavně vyřešit foukající svody.
16.2.2010:Auto by mělo bejt asi do měsíce v laku:-).Uvidím jak stihnu všechno dodělat.Lak budu mít výměnou za svody a něco málo doplatku co bude navíc.takže nebudu jezdit s flekatým autem:D
16.3.2010:Tak auto se konečně hnulo z místa.Už jsou spasovaný blatníky a dveře a začne se konečně kitovat atd.do 14 dnů max je lak hotovej.:D
rok 2011:
Celej rok se nic neděje a asi nic dít nebude.S autem jezdím i do práce když musím takže podle toho to vypadá.Hnije mi jeden lem,to se musí opravit až budou kačky,potom jedny dveře maj puchejř pod barvou a spousty blbostí na který nemám čas.občas to umeju samo ale jinak nic.plánů je dost ale prachy žádný.
září 2011:vyměněny ložiska(vypínací na spojku a co je v klice-63002),konečně nic nepíská,upravena voda kvůli svodům,připraven krycí plech originál,jinak jen umyto a možná připraveno na Most:-)
červenec 2013 :vyměněn spojkovej válec,přetěsněna vana,nový olej a filtr a jinej karbec.Auto zase jezdí ale nemá ještě technickou,kola atd
leden 2014 :Žlutka mě dneska ukecala abych jí dal druhou šanci:).Hodil sem na ní značky,dojel sem za jedním chlapíkem kterej dělá folie kousek od nás a řekl mi že celopolep by vyšel do 10t.kč podle toho jaká folie.A nebo pak dolepit jen to co je špatný a to by stálo asi 5-6t.kč(kupodivu jsme našli stejnej odstín).No cestou zpátky sem se stavil na benzině dofouknout gumy a tam mě chlápek zastaví a říká že je fakt pěkná(asi si nevšim těch barev:),což mě potěšilo tak sem mu při výjezdu z benzínky taky vykouzlil úsměv malým driftíkem:D.
Takhle dlouho sem už neměl hubu od ucha k uchu:)
21.leden 2014 :Dokončena oprava a úprava přední nápravy.
TAK PO NĚJAKÝCH 9 LETECH CO JSME BYLI SPOLU SE ŽLUTKOU JSME SE MUSELI ROZLOUČIT:(.JDE ALE DO DOBRÝCH RUKOU,URČITĚ SE S NÍ UVIDÍM A NEMÁM TO ZASE TAK DALEKO DO PRAHY.JDE KE STARŠÍMU PÁNOVI KTEREJ DĚLÁ VEDOUCÍHO NA DEKŘE CHODOV.BUDE MI CHYBĚT
Mantrabeach/136 - komentáře:
16:52:47
17.05.2010
17.05.2010
Tomáššš
-> Mantrabeach: nadhera :) a zaroven si cvok co si spravil s tym autom ... parada skratka :) uzovka je z nej fakt nadherna :) uz je v oblubenych
05:35:00
17.05.2010
17.05.2010
MerHanz
-> Mantrabeach: Pěkná práce pane. Jakou ouže ji to móóóóc sluší. Tak nějak bych si představoval někdy svoji, jestli jěště někdy budu mit škodera.
23:35:59
16.05.2010
16.05.2010
Vojťas
-> Mantrabeach: luxus proste, neni co dodat
22:33:33
16.05.2010
16.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:41:15
16.05.2010
16.05.2010
Jožynek
-> Star LC20:
13:37:39
16.05.2010
16.05.2010
Star LC20
Zdravím, mám dotaz - ta žlutá užovka na Doksech byla/je jedno a totéž auto? Jestli jo, tak mooc pěkná práce Krása
20:11:54
07.04.2010
07.04.2010
Mantrabeach
-> zidlik: nj překvápko.bude toho hodně novýho
18:34:17
07.04.2010
07.04.2010
zidlik
-> Mantrabeach: to toho vim
10:13:58
07.04.2010
07.04.2010
Mantrabeach
-> zidlik: nech se překvapit
17:27:57
06.04.2010
06.04.2010
zidlik
-> Mantrabeach: nebo vyrábíš celou novou žlutku?
17:27:01
06.04.2010
06.04.2010
zidlik
-> Mantrabeach: to děláš novej lak jo?co bylo starýmu?
18:04:25
17.03.2010
17.03.2010
Placko
krásna Škodovečka ...veľmi pekná práca šup k oblubeným ...
20:03:28
07.03.2010
07.03.2010
minno
-> Mantrabeach: ok, vďaka za odpovede, uvidím ešte či to vôbec budem robiť :)
19:56:22
07.03.2010
07.03.2010
Mantrabeach
-> minno: hele já měl myslím šedej.jo jde to docela dobře čistit.nožem to odřízneš z blatníku jak prd
19:12:15
07.03.2010
07.03.2010
minno
-> Mantrabeach: ten karosársky tmel je biely? :) lebo neviem čo tam dali mne, je to tiež biele, tak snáď to bude tiež ono....Blatníky mi treba zhodiť a trochu lepšie dopasovať s dvermi. A čistí sa to potom tiež dobre?
17:11:35
07.03.2010
07.03.2010
Mantrabeach
-> minno: hele měl jsem to karosářským tmelem přilepený.a šlo to docela v pohodě oddělat.ani sem blatníky nepoškodil.mám je vcelku na půdě.a že sem toho tmelu tam měl hodně:D
13:40:36
07.03.2010
07.03.2010
minno
-> Mantrabeach: cau. ty si teraz nedavno zhadzoval predne blatniky.....predtym si ich mal "prilepene" nejakym silikonom, alebo tmelom? Ak ano, ako sli tie blatniky dole? Ide to v pohode, ci sa tym spravim viac skody ako osohu?
18:53:26
08.01.2010
08.01.2010
Kapřík
-> Syny: já už plácal 2 bloky galvinol + alkyton a dá se to. Je pravda, že to má snahu stékat. Ale pokud si s tím dáš tu práci, buď je dobré to položit na bok, nebo postačí u toho sedět půl hodiny a případné stékance rozetřít. Ono celkově se s tím nijak srát nemusíš, protože to stejně pak není moc vidět a nepatrné steky vůbec v motorovém prostoru neuvidíšVím z vlastní zkušenosti.
16:25:43
07.01.2010
07.01.2010
Syny
-> MATTESS: Ja jeste nic nedelal, ale ptam se prave abych to pak neposral :) Alkyton neredim, ale ten Galvinol sem nevedel Prave ze kdyz sem neco Alkytonem delal, tak mi to vzdy stejkalo i kdyz sem to delal opatrne, tim spis kdyz jsou tam zebra, o ktery se z toho stetce vymacka ta barva... Kuju :)
10:10:31
06.01.2010
06.01.2010
Mantrabeach
-> Syny: nejdřív sem dal galvinol a pak neředěnej alkyton jak říká MATTESS.A když sem natíral mezi žebrama tak sem si položil blok na bok aby to kdyžtak steklo do těch děr.teď se budu chystat znova na to samý