Jarin/škodylak Jarin/škodylak

komentáře | popis | fotky | jarin | 23.06.08 02:10 | 19x v oblíbených
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))





Podvozek:

-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100

-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100



Kola:

No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)



Koně:

Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)

proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!



Výfuck:

byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo



Tuuuuuuuning:

křidílko s 3 brzdou

přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde

dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)

Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)



Interier:

novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.



A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.



Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.

Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.



Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo

Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou

Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy

Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.

Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.

...........Prodáno....... ......

Jarin/škodylak - komentáře:

00:19:04
08.07.2008
Tampajs
-> jarin: Aháá ty sou fakt exkluzivní1
00:17:47
08.07.2008
jarin
-> Tampajs: Nene to jsou 15ky co jsem dráždil na rampači a ted dostanou novej lak a new obutí a pujdou na flicii skoda-virt.cz/cz/.../5161 2

Toš ale slušili jí že? Na 15kach byla heztčí než na těch majinkejch 13kach s profilem 55.... a hlavně to po dalnici svištělo, na těch malejch to mělo sic odpich ale pak tě sral akorat ten řev motoru5
19:48:47
07.07.2008
Tampajs
Járo co to tu má Škodylak za kola prosimtě? img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3783_2008-02-11_ 22-11-59_89.jpg

To nejsou ty 13" co přijdou na formíře že ne?
15:39:59
28.06.2008
Turda
-> Tampajs: HELOU
15:39:25
28.06.2008
Tampajs
-> Turda: Budu zatim musimm... ČÁÁGOOO
15:38:20
28.06.2008
Turda
-> Tampajs: to sou zmatky 3 3 každopádně buĎ někdy večer na PC ok?? domluvíme v kolko...4
15:37:21
28.06.2008
Tampajs
-> Turda: 3 Ale nemohu vzít klíče.. Nedělá mi problem ráno brzo vyrazit 4
15:36:23
28.06.2008
Turda
-> Tampajs: to ti teĎ bohužel neupřesním, až večer, no aha no, tak tam budeš sám já přijedu a vychrápem se tam 3 3
15:35:08
28.06.2008
Tampajs
-> Turda: V Praze nikdo nejni tam spát nemůžu.. Co je to brzo ráno?
15:34:11
28.06.2008
Turda
-> Tampajs: no právě že prej brzo ráno, proto se ptám....8 8 10
15:33:35
28.06.2008
Tampajs
-> Turda: Dneska nemůžu ale zejtra jedu určo.. V kolik?
15:32:56
28.06.2008
Turda
Turda 28.06.08 15:26:43 napsal:

-> Tampajs: no hele nechěl bys přijet do prahy?? doufám že zejtra jedeš se mnou pro oktávku? 6
-> Tampajs: haloooo panee
15:31:50
28.06.2008
Turda
-> David29: ty čudáááku 3 3 3
15:31:08
28.06.2008
David29
-> Turda: Nevymlouvej se 3 Se přiznej že nevíš jak se 4-oko sundavá..kdybys to věděl, tak si mi ho odnes a nenechal tam to světlo viset na pružince 40 3
15:28:09
28.06.2008
Turda
-> David29: ty kunde, když nemám borůvku u sebe jak to asi můžu namontovat, di radši hledat prepregy 3 3 3
15:27:05
28.06.2008
David29
-> Turda: Ty pako unuděný 3 Si slintal na 4-okem... kde sou fotky jak je to namontovaný? 1
15:26:43
28.06.2008
Turda
-> Tampajs: no hele nechěl bys přijet do prahy?? doufám že zejtra jedeš se mnou pro oktávku? 6
15:23:10
28.06.2008
Tampajs
-> Turda: Nojoo jen na okamih ale večer už tu snad budu
15:20:42
28.06.2008
Turda
-> Tampajs: aa zaplať pábůh někdo, já myslel že chcípnu nudou.....1
15:19:27
28.06.2008
Tampajs
-> Turda: To já taky.. Ale libovka pro mě taky nejni.. Je pro mě srdeční záležitost6
Extreme Tyres