skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))
Podvozek:
-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100
-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100
Kola:
No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)
Koně:
Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)
proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!
Výfuck:
byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo
Tuuuuuuuning:
křidílko s 3 brzdou
přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde
dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)
Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)
Interier:
novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.
A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.
Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.
Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.
Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo
Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou
Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy
Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.
Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.
...........Prodáno....... ......
Podvozek:
-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100
-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100
Kola:
No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)
Koně:
Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)
proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!
Výfuck:
byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo
Tuuuuuuuning:
křidílko s 3 brzdou
přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde
dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)
Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)
Interier:
novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.
A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.
Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.
Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.
Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo
Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou
Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy
Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.
Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.
...........Prodáno....... ......
Jarin/škodylak - komentáře:
00:58:53
25.02.2008
25.02.2008
Tampajs
-> Tampajs: Teda levý ve směru jízdy a pravý při pohledu proti autu
00:53:37
25.02.2008
25.02.2008
Tampajs
-> jarin: Oukej.. Járo chtěl sem se zeptat nemáš doma pravý trojuhelničokový okýnko od řidiče? A ještě sem tě chtěl poprosit jestli by si mi pujčil stahovak bubnu.. Boruvce teče prase
00:50:22
25.02.2008
25.02.2008
jarin
-> Tampajs: mas recht favoriti hnijou a hnijou a motoru bude dost
Jo prosim tě už neshanej to cerpadlo jak jsem ti o nem rikal, ja už sem sehnal.
Jo prosim tě už neshanej to cerpadlo jak jsem ti o nem rikal, ja už sem sehnal.
00:19:14
25.02.2008
25.02.2008
Tampajs
-> jarin: Jojo to je vlastně pravda kde je zmaštěnej nejni zoxidovanej to mi nedošlo
Jen to do ni naper at slouží dál.. Dneska favo motor nejni problem sehnat takže já pak až bude čas něco do boruvky Turymu seženu
Jen to do ni naper at slouží dál.. Dneska favo motor nejni problem sehnat takže já pak až bude čas něco do boruvky Turymu seženu
00:14:34
25.02.2008
25.02.2008
jarin
-> Tampajs: Boruvka bya rada naky kobylky jo...... já nevím ale asi ho nebudu prodávat, asi na nem zas neco vykutím a hodim ho do toho tahouna po tatkovy abych když zaprahnu vozejk to nemusel tlacit
ten motor je takhle s ty pravy strany jak bejvaj zamasteny.... s ty druhy neni zastak nablejskanej
ten motor je takhle s ty pravy strany jak bejvaj zamasteny.... s ty druhy neni zastak nablejskanej
01:41:48
24.02.2008
24.02.2008
Tampajs
Je pravda když jsme umyli na ekologickym stole 105ku motor tak byl naleštěnej ale tohle je až nějak moc.. Sakra co tam používate v tej Jesenici
01:40:38
24.02.2008
24.02.2008
Tampajs
-> jarin: Jo jo nic nic já jen kdyby si ho pak nahodou chtěl prodat.. Boruvka potřebuje něco lepčšjšího
00:54:33
24.02.2008
24.02.2008
jarin
-> Tampajs: Tak ja to zas rostocim
Procpak se ptaš na ten motor? tu hlavu nebudu davat spatky na rapida pac je moc stahnutá, spíš bych to asi hodil do ty sady po tatovy a drtil to do práce Nebo povidej co tě napadá?
Procpak se ptaš na ten motor? tu hlavu nebudu davat spatky na rapida pac je moc stahnutá, spíš bych to asi hodil do ty sady po tatovy a drtil to do práce Nebo povidej co tě napadá?
19:54:51
23.02.2008
23.02.2008
Tampajs
Ještě jeden dotaz Járo co plánuješ s tím motorem co ted má? Vím že hlava se asi vrátí na 742.136 ale co zbyťour?
19:08:35
23.02.2008
23.02.2008
Tampajs
Chtělo by to zas něco NEW už se u ni netočí NEW
09:12:18
23.02.2008
23.02.2008
Tampajs
-> jarin: 7 tisíc otáček na 1ničku a a rychlost asi 20-25kmh (blbě ukazuje tacháč )
02:24:33
23.02.2008
23.02.2008
jarin
-> Tampajs: To mohla být sranda škoda že jsem neviděl jak ji tahnete za tou motorkou..... ta asi knučela co??
19:38:21
22.02.2008
22.02.2008
Tampajs
Járo tak jsme dneska udělali ten karbec pro změnu se musel dělat znova předstih protože lítaly plameny z karbece.. Jede to hezky..Za 3 sem udělal kilo a ještě by šla :D kdyby nechcípla.. Zlatníky měli pozdvižení tahnuly jsme ji pak k Boučkovi z ameriky za tátovou 125kou(motorkou :D) skoda-virt.cz/cz/.../4498
-turda-boruvka
20:36:21
21.02.2008
21.02.2008
jarin
-> Řízek: Za toho chachara nemám -> Tampajs: Jojo ten jak pískal tak už nebude
18:54:20
21.02.2008
21.02.2008
Řízek
-> jarin: Jo chachare. posli mi nekdy tu fotku moji skudky jak si fotil u vas v garazi jak sem ji strojil
08:30:04
21.02.2008
21.02.2008
Tampajs
-> jarin: Ten větrák topení jak si řikal? Bomba
02:18:43
21.02.2008
21.02.2008
jarin
-> Řízek: To byla samozdrejmost....bez toho narazniku je to fakt libovka -> Tampajs: jj snad už se brzy dočkáš..... jaro je za rohem tak osedlám Fichtla a šadinka pujde, motor už sem dneska rozmordoval, ted ho čeká koupel a pak se uvidí, jo a taky jsem vyměnil ten zpívající ventilátor, už mi lezl na nervy
21:34:32
19.02.2008
19.02.2008
Řízek
-> jarin: O Dekuji za foto pro Řízka
20:57:57
19.02.2008
19.02.2008
Tampajs
Třeba se v březnu dočkám to by bylo žůůžoo