Jarin/škodylak Jarin/škodylak

komentáře | popis | fotky | jarin | 23.06.08 02:10 | 19x v oblíbených
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))





Podvozek:

-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100

-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100



Kola:

No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)



Koně:

Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)

proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!



Výfuck:

byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo



Tuuuuuuuning:

křidílko s 3 brzdou

přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde

dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)

Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)



Interier:

novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.



A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.



Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.

Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.



Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo

Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou

Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy

Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.

Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.

...........Prodáno....... ......

Jarin/škodylak - komentáře:

09:54:26
29.02.2008
Tampajs
Jááro co to tam dáváš za fotky takový zvířectvo černý... Víš kolik tohle nasaje škoděnek do sání když to přišlápneš? To je parazit 3 3 3

Ale ten moturek bomba.. Seš rychlíík..Už jenom hlava1
00:53:10
29.02.2008
Tampajs
Klucí hlavně nekritizovat je to jen jako na zkoušku pár věcí nevyšlo jak mělo takže něco se objevuje moc dlouho něco moc krátko ale aspoň něco :))

Škoda 120 Borůvka II
21:29:21
27.02.2008
jarin
-> Tampajs: Nee když je cas a chut tak po veceru delam moturek4
22:30:12
26.02.2008
Tampajs
Takže řikáš že než doděláš tu feldu co ji jezdíš do práce tak jsou práce na škudce pozastaveny?1
22:14:42
26.02.2008
Tampajs
-> jarin: Všechno na 1309 9 Heezky..

Když odsud odjížděl tury tak sme stali v písnici na zastávce a zrovna do břežan táhli dvojnici boruvky. Normálně ve mě hrklo kam ji vezou.. Měla ale Garde světla jako ta tvá a zalaminovanej pravěj blatník ale ta podoba...

Musim tam zajít se na tni podivat1
21:50:43
26.02.2008
jarin
-> Tampajs: Slušna zasoba pístních kroužku že4 1 3 vsechno jen 130..... na facko už to nejde8 možná že na nakou Avii, dostal jsem to od kolegy s prace a ten delal ve brezanech v autoparku, odkud to prines a tam porad rychtujou ty odtahovky3 3
17:32:28
26.02.2008
Tampajs
"O" kroužky v bedýnce3 3
22:57:07
25.02.2008
Tampajs
-> Řízek: Sleduj čas příspěvků3 3 3
22:56:09
25.02.2008
Tampajs
-> Řízek: To se ti řiká když ty máš co leštit3 3
22:53:38
25.02.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3 Nevotravuj furt3 za chvili ji mas doma2
22:53:38
25.02.2008
Tampajs
-> jarin: Bomba Járo já se kdyžtak stavim at se tu Mishak nemusí stavovat.. Na fotky se těšim 1
22:38:53
25.02.2008
jarin
Klucí tak dneska mi to nevišlo, ted jsem pritahl z prace10 delal jsem sefovy na X55 to je ale kára4 zitra se po tom podivam-> Tampajs: ale ten stahovak ti pripravim a vyridim to Misakovy, že by ses pro nej zastavil nebo by ti ho hodil když pojede ze školi... se nejak dohodnete4 .... jdu na veceri pak ti hodim naky foto4
21:13:50
25.02.2008
Tampajs
zase něco NEW by to chtělo už to mám zas okoukaný3 3
07:29:01
25.02.2008
Tampajs
-> jarin: Jarin klidek žádnej spěch až to vyjde tak to vyjde.. Děkuju
01:22:37
25.02.2008
Řízek
-> jarin: Jasnýýý, se tam pak zase zjevim vokazat ty nizoulinky gumicky co zejtra vobuju v praci4 5
01:21:54
25.02.2008
jarin
-> Řízek: jj juknu4 ale musim prijet vcas domu5
01:21:06
25.02.2008
jarin
-> Tampajs: Prosimte nic, zitra se po nem juknu, když prijedu za světla z práce4
01:19:56
25.02.2008
Řízek
-> jarin: Kdyz uz se budes koukat po tom trojuhelnicku tak se rovnou mrkni po tech tesnicich gumach okolo dveri2 4 Ď
01:18:07
25.02.2008
Tampajs
-> jarin: Jojo trojuhelník k řidiči.. Co za něj? Boruvce ho vykopli ještě když byla na lhotce ted tam je hadr byl tam igelit ale nebylo vidět zrcatko1
01:08:57
25.02.2008
jarin
-> Tampajs: JJ stahovak ti pujcim a okinko se podivam, mozna mam naky vyndany a jaky ze tedy trojuhelnik k ridici?
Extreme Tyres