Jarin/škodylak Jarin/škodylak

komentáře | popis | fotky | jarin | 23.06.08 02:10 | 19x v oblíbených
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))





Podvozek:

-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100

-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100



Kola:

No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)



Koně:

Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)

proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!



Výfuck:

byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo



Tuuuuuuuning:

křidílko s 3 brzdou

přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde

dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)

Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)



Interier:

novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.



A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.



Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.

Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.



Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo

Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou

Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy

Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.

Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.

...........Prodáno....... ......

Jarin/škodylak - komentáře:

23:10:28
23.03.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 Rikam to radsi nezkousej a nevim proc si nad takovou debilitou uvazoval.
22:07:05
23.03.2008
Tampajs
-> jarin: Tak sem tak debatil s Řízkem co by si mi udělal kdybych tti teďka couvnul3 3 3
00:22:33
23.03.2008
Tampajs
Dneska sem sháněl Tempo aby bylo později čim leštit.. Nesehnal sem ještě musim objet pár benzínek3
23:34:50
22.03.2008
Tampajs
Něco NEW?3
01:48:34
22.03.2008
jarin
-> Tampajs: 3 3 3 penizky se te necej drzet?
23:04:53
20.03.2008
Tampajs
To bude špatný ještě chvíly a všechny prachy utratim a pak na ni nebudu mít3
22:36:10
20.03.2008
Tampajs
-> jarin: Take tahle felda si byl ty já myslel že si v tu chvíly byl někde kus za oazou a ty až takhle blíízkoo1
22:28:47
20.03.2008
jarin
-> Tampajs: Rovná pravá čest brzda3 3 3 ty vole ja tam taky učinkuju1 ta stribrna felda co jela proti vam5 a asi s 300metrovim zavesem za mnou jeli pak Benga3 3
21:26:12
20.03.2008
Tampajs
Borůvka (návrat domů)
15:34:15
20.03.2008
Tampajs
-> jarin: Som zvědavý1
01:31:15
20.03.2008
jarin
-> Řízek: no podle tech tuningu urcite1 -> Tampajs: Ted mam pujcenej od Kuby primo 130covej tak ho tam skusim4
13:03:22
19.03.2008
Řízek
-> jarin: Noo vole, treba by ten mejdlovej chodil jako vino4 2 3
05:07:27
19.03.2008
Tampajs
-> jarin: To sem chtěl slyšet1 Zapojím se do pátrání po nějakým dobrým karbecu1
00:44:26
19.03.2008
jarin
-> Tampajs: No frči frči, ale chce to skoušet víc karburatoru a i nastavení trysek.... porad to nie ono
20:12:59
17.03.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3 3 Ja se nazeru a jedu tam taky
20:09:36
17.03.2008
Tampajs
-> jarin: Tak co Járo už to frčí?6
20:08:31
17.03.2008
Tampajs
Teďka jsme s Holdou jeli okolo1 Bubák tam akorát strašil s kilem1
17:38:41
17.03.2008
Mishak
-> Řízek: -> Tampajs: .. 3 3 3 ... njn .. neuděláš nix "je to choré, je to tak, buďem zlý, buďem kat" 2 3 5
22:40:28
16.03.2008
Tampajs
-> Řízek: Já si myslim3 3
21:54:54
16.03.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3 3 A ne jenom tebe3
Extreme Tyres