Jarin/škodylak Jarin/škodylak

komentáře | popis | fotky | jarin | 23.06.08 02:10 | 19x v oblíbených
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))





Podvozek:

-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100

-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100



Kola:

No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)



Koně:

Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)

proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!



Výfuck:

byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo



Tuuuuuuuning:

křidílko s 3 brzdou

přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde

dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)

Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)



Interier:

novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.



A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.



Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.

Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.



Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo

Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou

Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy

Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.

Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.

...........Prodáno....... ......

Jarin/škodylak - komentáře:

00:45:47
26.03.2008
jarin
-> Tampajs: Karbec fuj ale konečně to JEDE!!!!! sic to občas škublo při sešlapnutí plynu ale jinak to bylo Ok až do chvile kdy jsem strapil na doraz od křižku k nám pak se to ucpalo tak že to zas nejede vubec teda jede aler jen na plnej ceres3 3 3 3 3
23:11:45
25.03.2008
Tampajs
-> Turda: Dyt jo8
23:01:58
25.03.2008
Turda
-> Tampajs: měje to vcleku u pytlíku.....já mám svoje auta

3 3
22:50:03
25.03.2008
Tampajs
-> Turda: Chtěl bych vidět tebe3

NJikoho nikam nenutim ani nehonim jen sem zvědavej1
22:27:07
25.03.2008
Turda
-> Tampajs: KAMADÁČ, nenuť ho, má spostupráce ještě to vydrž pár měsíců...3 3 3
20:35:29
25.03.2008
Tampajs
Že sem teda tak zvědavej jak to máš promyšlený s tím vozovím párkem?1
06:20:58
25.03.2008
Tampajs
-> jarin: Ostatně krom tý modrý sem vlastně jiný nerozebral ani Boruvku jen lokálně.. A to hnědý tomu sem jen sundal zadek kvuli vaření1 Pokud budu něco chtít měnit nebo upravovat tak už to budu dělat stylem kus za kus.. Pokud budu chtít repasovat brzdiče tak nějaký seženu udělám je a dám je tam místo těch co tam sou.. Pak to auto překáží když jě potřeba místo protože to nejede.. Takový problemy sem měl stim hnědym kilem

A ještě jednou fuj ten karbec je votřesnej3
05:51:47
25.03.2008
Tampajs
-> jarin: Fujtajbl chuťovka....

Rušit ji nehodlam a rozebírat taky nee 3
01:29:01
25.03.2008
jarin
-> Tampajs: Prave me napadl plan jak vyresim nahradni vozidlo takže to možna urichlime...... jen doufam že ji nezrušiš než budeš mit papiry nebo že ji nerozebereš jak ty co js mel pred tim3 3 3
01:14:44
25.03.2008
jarin
-> Tampajs: Ten byl jedlej že?? jen doufam že se mi povedlo ho dobře vyčistit a že se něco neucpe
01:08:02
25.03.2008
jarin
-> Tampajs: No po umornym čištení a forštelungu to možna pojede, mam ho tam ....maka to a zitra to projedu dnes sem se k tomu nedostal10 uvidime si myslím že když to nebude jeste uplne špigl tak ho osadit presne jak 130covej apak už musí5
zvětšit Jarin/škodylak - obrázek od jarin vložen 25.03.2008 01:08:02
01:06:53
25.03.2008
Řízek
-> Tampajs: Este nevi4
21:33:15
24.03.2008
Tampajs
Tak coo jarin fičí to stim karbcem?1
17:59:51
24.03.2008
Tampajs
Takže to že bych auto měl přesně rok poté co sem si koupil svoje první to taky padne.. A jen doufám že to nebude rok po tom co sem si koupil svoje druhý auto3
12:13:11
24.03.2008
Tampajs
-> Řízek: Babice vemu feldu3
12:11:09
24.03.2008
Řízek
-> Tampajs: Ridicak ti je bez auta na hovno3 3 4
12:10:02
24.03.2008
Tampajs
-> jarin: Já couvnout nehodlám1 Leda by to trvalo tak dlouho že by se mi vyplatilo si za ty prachy zaplatit řidičák3 1
03:19:28
24.03.2008
jarin
-> Tampajs: No co bych nadělal asi nic, musel bych ti vratit ty díli co jsmi na ni dal a pak bych schaněl inyho kupce...... inak tempo netreba staci autosampon, ona nebledne je jen zasrana jak jetel, naposledy jsem ji myl koncem leta1 3
Extreme Tyres