skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))
Podvozek:
-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100
-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100
Kola:
No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)
Koně:
Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)
proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!
Výfuck:
byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo
Tuuuuuuuning:
křidílko s 3 brzdou
přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde
dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)
Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)
Interier:
novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.
A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.
Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.
Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.
Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo
Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou
Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy
Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.
Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.
...........Prodáno....... ......
Podvozek:
-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100
-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100
Kola:
No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)
Koně:
Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)
proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!
Výfuck:
byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo
Tuuuuuuuning:
křidílko s 3 brzdou
přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde
dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)
Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)
Interier:
novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.
A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.
Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.
Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.
Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo
Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou
Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy
Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.
Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.
...........Prodáno....... ......
Jarin/škodylak - komentáře:
15:24:51
09.04.2008
09.04.2008
Tampajs
-> Řízek: Njn to je peněz
23:23:32
08.04.2008
08.04.2008
Řízek
-> Tampajs: Hele ja jsem pojistenej u Cesky a platim rocne 3500
21:10:53
08.04.2008
08.04.2008
Turda
-> Tampajs: hele bejku to byl jen rejp musim ti to nějak vrátit, ne seš fakt borec řidič.....ale sem lepšíí.....srazil sem tě málem...
ale to nebyla moje chyba to byl ten zmrd s oktávkou
ale to nebyla moje chyba to byl ten zmrd s oktávkou
20:03:13
08.04.2008
08.04.2008
Tampajs
-> Turda: Tak to ti teda děkuji ty kaňoure to že jezdím jako prase neznamená že nejezdím dobře ne A nebourám to je tan hlavní probléém
19:53:09
08.04.2008
08.04.2008
Turda
-> Tampajs: dobrý řidič = BONUSY kamaráde ty budeš platit jak mourovatej
19:29:20
08.04.2008
08.04.2008
Tampajs
Jarin tak co jak postupješ??
ještě sem se chtěl zeptat kolik se platí povinný na škoděnku? Chápu že ty tam máš ještě bonusy ale tak bez bonusu?
ještě sem se chtěl zeptat kolik se platí povinný na škoděnku? Chápu že ty tam máš ještě bonusy ale tak bez bonusu?
06:02:26
08.04.2008
08.04.2008
Tampajs
-> jarin: To byl záměr aby bylo složitý na to přijít
01:50:49
08.04.2008
08.04.2008
jarin
-> Mishak: No to se soplikovy musí nechat.... tenhle už něco zažil..... takovej jumping z plataku i s tranzitem do panghejtu a pak jeste ten platak pristal na ni no byla to tenkrat takova pekna hromadka nestesti nastesti to posadka v pohode prežila!
-> Tampajs: Tak na to tak koukam a taky mi to chvili trvalo než mě trklo kde jsem to už viděl....... Moc peknej nick
-> Tampajs: Tak na to tak koukam a taky mi to chvili trvalo než mě trklo kde jsem to už viděl....... Moc peknej nick
22:01:08
07.04.2008
07.04.2008
Turda
-> Tampajs: kurňa já furt zkoumal co co to tam máš za oko a až tady sem na to přišel....to je vyčůraný....
20:11:27
07.04.2008
07.04.2008
Tampajs
To sem si dal pěknej obrázek k nicku což?
10:34:11
07.04.2008
07.04.2008
Mishak
-> Řízek: u tohodle kusu se se zlobením musí počítat... ten už dávno počítal se zatracením a zapomenutím v kopřivovém lánu... nebejt Jardy tak v tech kopřivách asi nadobro zustane... a to co ta chuděrka šechno zažila to se jen tak něakýámu autu nepovede
05:50:50
07.04.2008
07.04.2008
Tampajs
-> Řízek: Je to tak.. Soplik musi diagnostiku a škodověnku by si poklepal kladívkem na karburátor a už by chytala i kdyby si jenom pomyslel na nastartování
01:01:37
07.04.2008
07.04.2008
Řízek
-> Tampajs: Vidiiis vole jak Sopl zlobi Zlata skodovenka
00:58:42
07.04.2008
07.04.2008
jarin
-> Tampajs: No to treba vyridime i v jednom tydnu když dostanu volno tak ji odhlasim a mužeš si ji vzit, ale Soplik mi to zas brzdi, prestal startovat když je studenej ..... a jarinek nevi co s tim Bych zacal i nadavat ale Misak by me nemel rad tak se raci zasmeju a v patek sem ho nedostal na dilnu takže nejni hotovej, dorazim ho ted v tydnu ale pak bude muset na Libuš na diagnostiku a pak mi ji sefove prihlasi a budem jezdit
22:44:30
06.04.2008
06.04.2008
Tampajs
takže v průběhu tejdne bude Vectřina joo?? Stejnak tam bude háček a na mě se škoděnkou přijde řada až ten další tejden
22:37:39
06.04.2008
06.04.2008
Řízek
-> Tampajs: -> jarin: Hóši fakt ani netusite jak se to ve me varilo, uplne sem vsteky bublal. Mel sem stochuti ho zmlatit tim cinskym heverem. A taky ze sem mu nadaval. Nebudu to popisovat este bych dostal banána a byl bych druhej proto nemam rad Soply.....tecka !
22:41:24
05.04.2008
05.04.2008
Tampajs
Vymaloval sem garáž a vyndal sem všechno přebytečný jen matrace tam zůstaly aby se měla jako v peřince
22:25:35
04.04.2008
04.04.2008
Tampajs
-> jarin: Dědci a ženský to nejni dobrý za volant Já bejt Řízkem tak bych mu řekl něco moc nehezkýho
22:20:33
04.04.2008
04.04.2008
jarin
-> Tampajs: Nee prej nakej dedek a vubec si s tim nelalmal hlavu
21:41:01
04.04.2008
04.04.2008
Tampajs
-> jarin: Tak snad to neudělal schválně soplik Řídila to aspon nějaká bloncka??