skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
To je moje uplně první auto, když jsem ho tenkrát v 15letech dostal od táty tak by se dalo dobře "rozkrosit na poli" a zpeněžit v naší místní zběrně kovu ale néé, já jsem takovej magor že jsem si za penízky z brygády koupil CO-čko a pustil jsem se do toho hezky od podlahy (na tom poli jsem se samo sebou nejdřív taky vyblbnul ;-) ) rozmordoval jsem to uplně jak to jen šlo a začal vyvařovat lemy, práhy, podběhy, podlahy, sloupky, pláště dveří, vysloužila si i nový blatníčky čelo kapotu.....no snad jsem vyměnil skoro cely auto...... to už jsem přišel na to že se mi to jako asi snad ani nevyplatilo ale když jsem se dostal až sem tak už jsem ji musel dorazit!!! Tak jsem si zas pul roku hral na lakýrníka než se mi povedlo ji hezky vykytovat a hezky nastříkat a musi říct že na poprvé až na jedny dveře fakt krásný;-) No a pak už to zas lítalo M-kový osy, koupil jsem i 5Qpřevodovku, moturek puvodní před tím jezdil dobře tak všechno hezky naleštit a už sem jezdil........... dlouho ne ten motor neměl moc rád 7ooo ot a po pul roce mě prezentoval modrou liškou a krásnými zvuky. No tak přišel na řadu fá motor135, proběhla Go + naleštění ale jinak origo bez uprav a už to zas lítalo a lítá do dnes. Asi proběhne ještě nějaká uprava na motoru páč naložený v kopci to moc nepředjíždí a tak to se musí ještě vošefovat jinak jsem spokojen :-)))
Podvozek:
-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100
-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100
Kola:
No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)
Koně:
Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)
proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!
Výfuck:
byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo
Tuuuuuuuning:
křidílko s 3 brzdou
přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde
dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)
Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)
Interier:
novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.
A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.
Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.
Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.
Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo
Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou
Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy
Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.
Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.
...........Prodáno....... ......
Podvozek:
-předek výměna nápravy za M-kovou samo sebou s hřebenovým řízením odrezená nové gumi,svislé čepi, brzdy, čepi pouzdra a prachovky řízení.... prostě Go + předělané náboje na 4x100
-zadek výměna poloos samosebou za M-ka a i nove brzdy + podložky 25mm na 4x100
Kola:
No nejdřív hezky nastříkaný origo 13", pak 13" prolisky v bílé barvě na těch to vypadalo hezky ale jízdní vlastnosti moc nic jako, tak jsem tam dal 13"hliníky s gumama195/55 na podložky se změnou rozteče a tloušťkou v předu25 a vzadu35, to už drželo hezky v zatáčkách ale pruměr kol byl moc malí a jelo to nějak moc dobře;-) to jsem nestíhal mydlit se šaltpákou, na konec mi přišli pod ruku sic plecháče ale rozměrem si myslím že jako supr 5,5 na 14" a pneu 185/55 na předek a na zadek 185/60 a už jezdim srovnatelně s tachometrem a v zatáčkách to drží taky jako dobře! (měli ňáky divný ET tak stačili 25mm podložky v zadu a v předu se upravili rovnou náboje)
Koně:
Na začátku mě vozila LS120 taky to od 105 docela jelo ale časem šel moturek do ...... tak jsem přistoupil na favorita jelikoš už ma 8kanálovou hlavu a gufirka na ventilech tak to aspon nežere olej a zas to jede o něco líp ;-)
proběhla taká malá go zabroušení ventilu, výměna rozvodu, přetěsnění, uprava do shade, seřízení a naleštění (sere mi to už je zase špinavej) jinak zustal origo 135, to ted asi budu ještě řešit asi bude uprava setrvaku, řemenice, hlavy a asi vačka + zas nový rozvody!
Výfuck:
byl i příčný, zvouček měl krásný ale nešel skombinovat s tažným zařízením a já velký traktorista nebudu přeci běhat s dvoukolakem pěšmo!! tak jen upravený origo
Tuuuuuuuning:
křidílko s 3 brzdou
přední spojler origo Gls a Garde a rovnou i s nárazníkem z Garde
dálkové světlomety (po čase se mi přestali líbit tak šli dolu a stejně byli zbytečný, nový lampi svítěj jak sviŇ sami)
Centrál s DO a vystřelovací klíč ........ dobrá machrovinka ;-)
Interier:
novější nee ty gumi jak v tramvaji a vytepovanej, jiný neprosezelí sedáky s opěrkami hlavy, nový černý strop, sluneční clona na čelním skle, folie a stahovačky na zadních oknech, rádio, v předu 17cm komponentní rerpro a v zadu plato s repráčky 6x9" a po letošních vánocích i subwoofer.
A na závěr nesmím zapomenout poděkování kamarádovi Kocourovi který mě zásobil nahradními díli z jeho odepsaného Garde, taktéž kámošovi Pepovi za spousty dílu, Jiříkovy za krásnou barvu, panu Kalouskovy za obráběcí a soustružnické práce a na konec tatínkovi který mi věnoval ten krásný stroj.
Tak jsme spolu najezdili nákejch tech tisicu kilometru bez nehody a bez poruchy, ale jelikoš mám doma další stroj tak škodovečka bude muset do světa, je mi jí docela líto, mám jí fakt moc rád, ale co se dá dělat vozoví park se musí čas od času omladit, tak kdyby se někomu líbyla a měl by zájem tak at písne.
Tak škodulka už si vyhlídla nového pána, ted jen ceká až to tu nejak pořeším s vozovým parkem a poskládám do ní moturek a pak pojede.
Jsem to ale kus blba, tak se mi povedlo poprve za 3 roky co spolu se skodulkou drandíme ji picnout, sic nic hrozneho, jen male nedobrždění .... byl z toho jen lehce promačkly blatník a prasklý rameček okolo lampy i řidič také Š120 to vzal v pohodě, ale i tak to nasere... jako by te prace nebylo málo
Předek je v richtiku, možná ještě heztčí než před nehodou
Momentálně pracuju na novém motoru š130 ...... doufám že to nebude moc baštit olej ;-) nu sem sám zvědavy
Tak s motorem to vcelku klaplo, byli trochen problemy s doladěním karburatoru, protože nebyl origo 130kový, ale nakonec to maka vcelku hezky.
Tak dnes 18.4.2008 jsem se v 20:00 naposledy svezl z prace a škodulka si přeparkovala o kus dál k novému majiteli, snad se ji tam bude líbyt.
...........Prodáno....... ......
Jarin/škodylak - komentáře:
21:39:36
04.04.2008
04.04.2008
jarin
-> Tampajs: No ja se divím že Tomáš tenkrat udržel sví nervy na uzdě, já bych toho sopla co by mi takhle zbořil káru dokopal že by z toho měl totálku
17:23:46
04.04.2008
04.04.2008
Tampajs
Já vim proč Řízek tak nemá rad Opli.. Protože mu jeden Spolik potetoval nanuka
17:19:59
04.04.2008
04.04.2008
Tampajs
-> jarin: Těšim se na příští tejden a to i přesto že máme školu
06:41:23
04.04.2008
04.04.2008
Tampajs
-> jarin: Rychlý a zběsilý Jarin To bych se hodně divil kdyby si to tam nechal
00:31:10
04.04.2008
04.04.2008
jarin
-> Tampajs: Jo a nepoznas me bude tuctova, ty tuning napisy pujdou dolu naký OPEL TUNING a RYCHLE A ZBESILE..... zas tak hluboce neklesnu
00:28:52
04.04.2008
04.04.2008
jarin
-> Mishak: No už sem si davno čuchnul a pohodlí se mi líbý a zrovna Vectra nejni uplne tak špatna, ale topit za auto velký prachy..... Ne, poviny ruč na dvoulitra...... Ne a jezdit s dvoulitrem deně 3 km do prace...... jeste větsi pičovina....... v tomhle směru je sades proste neprekonatelna a neudelas nic
00:25:43
04.04.2008
04.04.2008
Řízek
-> Tampajs: No tak jarda ti to nakonec rek sam, ja ti to zapomel vyridit
00:23:19
04.04.2008
04.04.2008
jarin
-> Tampajs: -> Turda: Hoši hoši porno až od 18 !!!
-> Tampajs: Jestli bude zitra po praci volny hever tak domrsknu Vektřici a šef slibyl že na ni přišti tyden vyřeší doklady a budu moct drandit, tak pak bys mi prozradil iniciali a ja na tebe odhlasim šadinku a poputuje k tobe do garaže
-> Tampajs: Jestli bude zitra po praci volny hever tak domrsknu Vektřici a šef slibyl že na ni přišti tyden vyřeší doklady a budu moct drandit, tak pak bys mi prozradil iniciali a ja na tebe odhlasim šadinku a poputuje k tobe do garaže
19:31:30
03.04.2008
03.04.2008
Turda
-> Tampajs: to byl parádní sen s tou dívkou....tos mě pobavil....to bylo porno , no jinak znát..jako je noo
18:41:42
03.04.2008
03.04.2008
Tampajs
Já si furt řikal jakotže jarin sem hází fotky do komentářu a mě to nejde já je musim uploadnout vždycky někam jinam.. A ono to jde vždycky tomu komu patří ta karta
18:20:46
03.04.2008
03.04.2008
Tampajs
-> Turda: To už se to projevuje? Je pravda když už se mi o tom zdaji sny tak je to špatný...
nejlepší byl ten s tou nahou slečnou když sem jí jako doktor konstatoval že má vadnej chladič
nejlepší byl ten s tou nahou slečnou když sem jí jako doktor konstatoval že má vadnej chladič
17:52:41
03.04.2008
03.04.2008
Turda
šup sem se škodoušem....s tim tampajsem je tok nevydržení..ten chudák je psychycky v hajzlu s toho žeho nemá....
16:55:23
03.04.2008
03.04.2008
Tampajs
Můžu se tešit na brzký přichod škodylaka??
16:54:46
03.04.2008
03.04.2008
Tampajs
-> Řízek: Agila
16:51:14
03.04.2008
03.04.2008
Řízek
-> Mishak: no ja znam par lidi (mekánici) a ty na to furt nadavaj.... Me stacila ta Frontera a Agila.
15:30:09
03.04.2008
03.04.2008
Mishak
-> jarin: já myslim že si čuchneš ke střední třídě a 136 koníkum a přechod zpátky bude drsnej
-> Tampajs: zas taková tuctovka to neni... bejvalej majitel to POTUNIL obrovskou samolepkou OPEL TUNING na zadnim okně a RYCHLE A ZBĚSILE na přednim .... jinak vozy z Francie vubec nebrat.. žabožrouti fuj
-> Řízek: já takový lidi neznám... a sou to kecy... kolega z práce má Vectru jako já a ta je ve značnym stádiu vybydlenosti.. často na tom něco mění, ale to proto že to auto má za sebou nepředstavitelnou šichtu a za svuj život nezná nic než dřinu a opravy kladivem a izolepou.. zatim sem osobně nenarazil na člověka kterej by Oplu dopřál základní udržbu a stěžoval si.. jediný co uznávám jako nevýhodu je u některejch aut debilní konstrukční řešení.. jinak nemužu říct půl slova a fámy že to sou sráče podle mě šířej akorát tak nasraný mechanicíí co to v životě nevlastnily
-> Tampajs: zas taková tuctovka to neni... bejvalej majitel to POTUNIL obrovskou samolepkou OPEL TUNING na zadnim okně a RYCHLE A ZBĚSILE na přednim .... jinak vozy z Francie vubec nebrat.. žabožrouti fuj
-> Řízek: já takový lidi neznám... a sou to kecy... kolega z práce má Vectru jako já a ta je ve značnym stádiu vybydlenosti.. často na tom něco mění, ale to proto že to auto má za sebou nepředstavitelnou šichtu a za svuj život nezná nic než dřinu a opravy kladivem a izolepou.. zatim sem osobně nenarazil na člověka kterej by Oplu dopřál základní udržbu a stěžoval si.. jediný co uznávám jako nevýhodu je u některejch aut debilní konstrukční řešení.. jinak nemužu říct půl slova a fámy že to sou sráče podle mě šířej akorát tak nasraný mechanicíí co to v životě nevlastnily
08:30:08
03.04.2008
03.04.2008
Tampajs
-> jarin: Octávka 1 to se mě taky líbí to je asi zatim poskední Škoda kteou bych chtěl... Ta dědova 2ka to prostě nejni ono
Takže ted když budu vidět takoýho Oplika tak mámá mávat? Je to tuctovka takže to bude těžký rozeznat tě.. Se šádinkou seš nepřehlídnutelnej
Takže ted když budu vidět takoýho Oplika tak mámá mávat? Je to tuctovka takže to bude těžký rozeznat tě.. Se šádinkou seš nepřehlídnutelnej
00:49:26
03.04.2008
03.04.2008
jarin
-> Tampajs: No tohle budu ted chvili drtit než dodělam něco doma abych mohl jezdit....... doufam že mě to nesežere i s kaničkama
00:44:11
03.04.2008
03.04.2008
jarin
-> Řízek: Tak tak proste šade jsou šade...... Taková octavia 1. hmmmmm to je pořadný kolo!!!!
00:37:23
03.04.2008
03.04.2008
Řízek
-> Mishak: Jo tvoje Vectra je ojedinely pripad, znam hodne lidi co ma V oply a jenom nadavaj a vyhazujou penize za opravy a nebo se toho rychle zbavujou. Tvuj sopel funguje a ¨zatim¨ moc nehnije ale me k srdci nikdy neprizostou tyto vozy, ani Fordi... no proste ty nase znami srace.