skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
00:44:18
14.03.2009
14.03.2009
Rider skoda
-> Řízek: Takze...Prvne budu muset zapltiti poplatek 250,- pak dodam dalsi fotky tyhle radoby bíly Skodovky kam jsem ji dotahl po 2letech a pak teprve budu davat fotky ty cerny,ale ty dam asi az bude hotovej komplet exterier
17:37:28
13.03.2009
13.03.2009
Řízek
-> Dave - ten pátý: Neboj ted o vikendu budu fotit jak splasenej
10:13:21
13.03.2009
13.03.2009
Dave - ten pátý
-> Řízek: nahoď nějaký další fotky...
00:04:02
13.03.2009
13.03.2009
jarin
-> Řízek: Ja vim, tohle mi prijde ale docela efektivnejsi reseni.... nekdo tvrdi ze tyhle cerpadla nejsou moc spolehlivy.... ale v Buraku funguje asi 5let a bez problemu -> Tampajs: Ve Brezanech by naky mohli mit.... Maj tam nejaky 12trojky jeste???
23:17:11
11.03.2009
11.03.2009
Řízek
-> jarin: Ja myslel na ty krosarne ty hlavo
22:44:40
11.03.2009
11.03.2009
jarin
-> Tampajs: Jarda to momentalne neresil pac v buraku bylo to stary pulsni cerpadlo co se davalo do tech prvnich 12trojek takže vracecku nemam..... maka to taky dobre..... a nic mi nevrci pod autem když necham zapnuty zapalovani
20:49:03
11.03.2009
11.03.2009
Tampajs
-> Řízek: Děkuji
17:44:20
11.03.2009
11.03.2009
Řízek
-> Rider skoda: Hele? Kdy sem vubec naladujes tu tvoji cernou krasavisi :)
17:42:37
11.03.2009
11.03.2009
Řízek
-> Viernez: Diky :)
17:41:52
11.03.2009
11.03.2009
Řízek
-> Rider skoda: píčo Ne pohoda, -> Tampajs: No musis udelat vracecku do nadrze jako sem to udelal ja. Nebo jarda to ma taky uplne stejne, teda mel na ty krosarne
17:40:41
11.03.2009
11.03.2009
Řízek
-> Tampajs: Hele ja az nekdy budu ve zlatnikach tak ti vysvetlim a ukazu jak sem to udelal, ale ty miry si nepamatuju, musis to udelat tak nejak presne aby to nemelo jinej sklon potom
17:40:05
11.03.2009
11.03.2009
Rider skoda
-> Tampajs: Tak to je vysokotlaky cerpdalo pro strikackovej motor,takze musis dat nejakou nadobku napr. jako je na favo karbu s prepadovou hadickou do nadrze.Jinak promin Rizku,ze odpovidam za tebe
12:14:23
11.03.2009
11.03.2009
Viernez
white power smrdí, jinak škodule je good
09:10:19
11.03.2009
11.03.2009
Tampajs
-> Řízek: Vymyšlený jo ale ten držák chci mít jako ty. Kdybych byl trapák tak ho budu vymejšlet z původnígi a kusu plechu..
09:08:51
11.03.2009
11.03.2009
Tampajs
-> Řízek: 4 bary
22:45:53
10.03.2009
10.03.2009
Řízek
-> Tampajs: jestli nizkotlaky nebo vysokotlaky
22:44:39
10.03.2009
10.03.2009
Řízek
-> Tampajs: To bylo jaaa nic nepotrebuju vsechno mam vymysleny . Zalezi jaky tam budes mit cerpadlo
22:00:07
10.03.2009
10.03.2009
Tampajs
-> Řízek: Jé Řízečku tak to je v prdeli ty si mi odvezl nanuka a kde já mám teď okopčit ten držák.. No tak mi pomoož prosíím Jo a ještě.. musim mít vracečku do nádrže? Jak to mám vyřešit se škodováckym karbecem? Žádný komenty ke karbecu je moc dobrej
21:19:36
04.03.2009
04.03.2009
Řízek
-> MyMajkl: Tak kdyz pojedes tak se podivej, nejaky veci me na tom stvou ale je to mnohem lepsi nez to bylo
21:08:32
04.03.2009
04.03.2009
Řízek
-> Mishak: