NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

21:01:19
03.05.2009
jarin
-> Řízek: Vid von ty vole na atlantach9 jaktože ses nepochlubil??? ty vole to predemnou zavre raci do garazě8 3 3
14:44:23
03.05.2009
Řízek
-> Rider skoda: ja chtel 13ky hlavne kvuli tomu ze to na nich bylo nizky 6A to se mi moc libilo 5
13:33:13
01.05.2009
Rider skoda
-> Řízek: ja az casem nekdy za 5 let co nasetrim na litaky,tak asi taky zkusim 14ky proptoze 13ky moc maly a tim padem moc velka guma na ncih coz je nic moc a 15ky uz zase celkm velky a 14ky je zlatej stred takovej,ty jsou akorat.
21:19:04
28.04.2009
Řízek
-> Rider skoda: to vis ze na ne hazim bobek3
11:08:09
28.04.2009
Rider skoda
-> Řízek: Koukam,ze nakkonec stejne na poldy kasles,kdyz tam pujdou 14ky.Po dlouhem basneni jen a popuze o 13kach5
19:52:43
27.04.2009
Petrson
→ Řízek tak kdyby se ti zadařilo to krapet rozkreslit tak bych byl rád:-)3
19:43:42
27.04.2009
Řízek
-> Petrson: To sis moch psal treba 50x ja tam nechodim3 mno, sou na tom takovy pasky plechovy no a je to zahaknuty za originalni pedal6
19:39:21
27.04.2009
Turda
-> Řízek: no jasný že chcuuuuuuuuuuuuuuu 9 5 1
19:33:12
27.04.2009
Petrson
→ Řízek jo tosem já ten co ti asi3x psal1 1 jak to tam máš přidělaný??
19:29:03
27.04.2009
Řízek
-> Petrson: Na kterej ?3 pockej to ses ty co po me chtel tenkrat zmerit ten pedal plynovej?3 3 Jo hochu ja tam nejak nelezu na ten mail
19:24:43
27.04.2009
Petrson
→ Řízek nevíš sem ti psal na email:-):-)
19:22:54
27.04.2009
Řízek
-> Petrson: 3 coze???
19:05:19
27.04.2009
Petrson
→ Řízek tak jak to vidíš ss tím plánkem na ten pedál3 3
18:52:18
27.04.2009
Řízek
-> Turda: Ty vole chces to taky? ja mam este jednu, chtel sem to davat na druhej sloupek6
18:51:49
27.04.2009
Řízek
-> jarda.u1: 3 To sem rad
23:13:12
26.04.2009
Turda
-> Řízek: noo bobcat, kde to seženu ?? 3
22:44:23
26.04.2009
jarda.u1
-> Řízek: Jasne,tvoji Sade uz poznam4
22:03:31
26.04.2009
Řízek
-> Turda: 3 3 Bobcat3
12:37:03
26.04.2009
Turda
-> Řízek: 2 25 20 76 136 ty vole husí kůži sem měl, to je zvuk kurva 63to je kolo !!
upraveno 1x, naposled 26.04.2009 12:37:25
23:09:37
25.04.2009
Řízek
-> jarda.u1: Tak se v mimoni treba potkame4
Extreme Tyres