NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

16:49:21
04.06.2009
Turda
-> Řízek: co to foto?? 9 máš to ouzký 1 145
22:57:47
01.06.2009
Řízek
-> Scary: 3 No prave ze to vypada hrozne, chci sedmicky vsude, tohle je moc4
18:47:45
01.06.2009
Scary
Ty kokot. Nech tam ty devítky. Vypadá to kurevsky. Mě se to líbí :-)
22:28:13
31.05.2009
havlik
-> Řízek: no tak o centík ven by to sneslo4
22:28:07
31.05.2009
Řízek
-> havlik: Potreboval bych ty 7 palce sehnat. abych mel jako sadu vsech ctyrech 14x7 protoze ty devitky sou fakt moc 3 je cejtit znacnej valivej odpor3
22:26:32
31.05.2009
Řízek
-> havlik: 3 ale, to ti jen asi prijde3
22:20:35
31.05.2009
havlik
-> Řízek: to je fajn:) Jinak mě přijdou ty moje 7x14 ET15 vzádu nějaký zalezlý8 3
22:18:29
31.05.2009
Řízek
Vsechno bude, auto pujde vzadu dolu, ted se zacne pracovat na podvozku 4
22:02:16
31.05.2009
Mishak
Jednou se projet a hned to mít za pětikilo by se mi nechtělo 41 ...ale jak řikal havlik.... to bych pak nasál 52
21:27:32
31.05.2009
jarin
-> Řízek: Ten chlap mahor to se pozna hned1 4
21:19:05
31.05.2009
havlik
-> Řízek: no možná kdybys to měl víc plácnutý na zemi vzádu bez podložek tak by to bylo super
23:51:59
30.05.2009
Řízek
-> Turda: 3 Ty vole tubus tako prase3
23:40:16
30.05.2009
Turda
-> Řízek: 4 36 SÁLÁÁM
23:39:20
30.05.2009
Řízek
-> Turda: 3 Tak jo no, budu ti verit
21:30:00
28.05.2009
Turda
-> Řízek: kdy ty hlavičko ?? 3 3 to přehlídnout nešlo to zářilo na celej Mácháč...1
20:37:00
27.05.2009
Řízek
-> Turda: 3 3 kecas, ja si te fotil3 nevim jestli slo nebo neslo prehlidnout
20:24:20
27.05.2009
Řízek
-> Majkl: 3 No fotka se mi moc libi, a vim kdo to fotil vis ja ho nechci bonzovat3 2 Ne, dekuju moc6
16:04:02
27.05.2009
Turda
-> Řízek: děláš jako kdyby tě šlo přehlídnout 51mě třeba nikdo nevyfotil 3 3 3
upraveno 1x, naposled 27.05.2009 16:05:02
23:34:53
26.05.2009
Majkl
pekna, ta prvni fotka, kdo to fotil? 1
17:24:56
26.05.2009
Řízek
-> stika87: 3 no me spis prislo ze si toho nikdo nevsim 3
Extreme Tyres