NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

21:30:05
15.06.2009
Barth
Mishak a ty už to máš převedený???? tak nepičuj a šoupej nohama2
00:20:00
15.06.2009
jarin
-> Barth: Nuj nuj do koho budem rypat tento tyden1
21:22:33
13.06.2009
Mishak
Abych se k tématu vyjádřil tak se mi líběj i lišty i bobcat... -> Barth: a ty už to máš pojištěný že tu seš za toho "rozumnýho" ? 2 2 2 5
17:21:45
13.06.2009
Turda
-> Řízek: však řikám že mě to je bůřt :-)
10:47:59
13.06.2009
jarin
-> Řízek: Už tam sou?? uka to, me se tam tyhle listy pacej a kort když to kontrastuje s barvou5 zmrzlince budou sluset6
16:58:40
12.06.2009
Řízek
-> Turda: No ja tam ty listy ale asi fakt nalepim
17:49:43
11.06.2009
Turda
-> Barth: no, zase lepčí tohle, znám tuzingovější nálepky 6 , lepčí nálepka než na celolak srát lišty...mě se ty lišty teda moc nepáčej ale tak každýho věc !! kdyby to pomohlo ochránit při parkingu....ale tak hoši nebudem se hádat, každopádně tahle nálepka se mě mooc páčí...1
23:34:28
10.06.2009
Barth
mě nic nesere2 jen je to tuzing9
22:51:37
10.06.2009
Řízek
-> Barth: Jezis co te jako sere? je to jedna mala samolepka jako nevim co ti na tom tak vadi
22:46:03
10.06.2009
Barth
turi nezlob se ale na auto ''polaku'' si na lepit takovou opičárnu jako blbcat udělá jen jen...(nebudu ho nazývat lofasem) to bych tam radši nalepil ty ochraný lišty na dveře8
18:15:44
10.06.2009
Řízek
-> Turda: jo tak tak4 -> Barth: Nepicuj
07:26:48
10.06.2009
Turda
-> Barth: tak to prr...nálepka bobcat neni žádnej tuzing, náhodou je to hezký doplněk 1 145 123
22:20:16
09.06.2009
Barth
hlavně aby ty lišty nepřekrývaly tu tuzingovou nálepku bobcat4
19:35:05
09.06.2009
jarin
-> Řízek: Neremcej stejne je tam nedas hlavo, na zada ti neskocim, na to ses moc velkej, leda bych te nejdriv tafnul do kulicek... by sis kleknul pak by to treba slo. kdybys cel tak ti dam ty jako jsou na ouže4
17:29:10
09.06.2009
Řízek
-> Barth: -> Mishak: -> jarin: Skocte mi na zada, fakt. listy bych nalepil ale nemam a nevim jaky a kde to mam vzit nejaky tuzing doplnky
00:35:07
09.06.2009
jarin
-> Barth: Jo na drc4

-> Řízek: Kdy nalepis listy na dvere??? aby to ti curaci na parkovisti tolik nepokřtili???1 5
23:46:44
08.06.2009
Mishak
-> Barth: jojo von jo... na drc 47
21:27:59
08.06.2009
Barth
turi to víš ale on tak hezky chytá1
Extreme Tyres