skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
18:03:37
15.01.2008
15.01.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Řízek: no tak som ti poslal daco ale momentalne som na intraku a v noteboku nemam vela fotos....
15:59:59
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: no sem si taky piskal hele , a prisla zima a vobevily se mi tecicky na lemu , tak sem to odstavim a ne jenom z techto duvodu . Vzal sem smirek a je to fudž , nic vaznyho jen povrchova svine
15:58:23
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Skoda RBK: no zajimalo by me jak vypadala , hele mohl bys mi ji poslat na maila ?¨
15:56:37
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Scary: no tyčí jezdim taky a uplne me to depta
15:52:00
15.01.2008
15.01.2008
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
ty jo je to fakt, jezdit denne se nehodi, jestli se mi na fačku objevi jen tečička rzi, tak budu asi vraždit
15:02:50
15.01.2008
15.01.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Řízek: tu moju som tu mal aj na virte ale potom som ju predal kamosovi a tak som auto zmazal, a aj tak uz skoncila minuly tyzden s šmelci ale nejake fotky mam este...
14:56:11
15.01.2008
15.01.2008
Scary
-> Řízek: Já jezdím mastnou tyčí... nic nejede... není škoda, není láska:-)
14:54:04
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Scary: no , clovek musi jezdit MHD aby mu auto neshnilo , nebo aby to do me zase nekdo nenapalil na Radlicky
14:52:33
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Skoda RBK: no vidis a to nevim jak vypada ta tvoje
13:03:44
15.01.2008
15.01.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Řízek: vypada az na to uzovacke celo presne ako moja druha 105ka
12:32:03
15.01.2008
15.01.2008
Scary
Mě ta zima taky sere:-)
09:30:49
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Bejcak: Ja mam normalni vejsku , ty ses jak ustreleny kecky , u me si nasi daly zalezet ale tebe vodflakly
09:16:30
15.01.2008
15.01.2008
Bejcak
-> Řízek: ty že máš normální vejšku?? 2 metry je normální vejška?a co já když mam 165 ty hlavo aspon že už moc nerosteš,jinak bys musel udělat Škoda 120 cabrio
22:44:26
14.01.2008
14.01.2008
Řízek
-> Mishak: jen si delej prdel , ja te zcvrknu ze ti bude nevolno ty hlavo !!
22:40:49
14.01.2008
14.01.2008
Mishak
jj tvoje vejška je v normě... ale ta šádinka se něak scvrkla... tys jí umyl teplou vodou žejo? (ne sory blbá prdel, ta fotka opravdu nadmíru zkresluje ale vypadá to dobře)
22:36:52
14.01.2008
14.01.2008
Řízek
-> Mishak: Ja te zejtra zabiju , co furt mate z moji normalni vejskou lidi kua !!!! ale pro prdel
od Mishaka
od Mishaka
22:25:52
14.01.2008
14.01.2008
Mishak
-> Řízek: ted dyž sou fudž okna tak už možná věřim že ti ten zimní spánek vydrží až do jara .. jinak na tý fotce vypadáš eče větší než opravdu seš .. tam to vypadá že dyž si lehneš na břicho tak seš delší než šádinka živej sněhulák nebo japa tomu řikáš
18:06:40
14.01.2008
14.01.2008
Řízek
-> Scary: jj , dik ze si byl zde Jinak uz me ta zima sere , uz aby zacala nova sezona
10:41:25
14.01.2008
14.01.2008
Scary
Byl jsem zde... Scary_movie
22:54:45
13.01.2008
13.01.2008
Řízek
-> jarin: