NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

20:34:00
09.04.2008
Tampajs
Třeba prohánět červený feldy1
23:25:56
08.04.2008
Řízek
-> Mishak: No taky ze s¨jo ale kdyz chci zavodit tak to musim takle trapit
14:52:20
08.04.2008
Mishak
-> Řízek: šak si řikal že na 4. jedeš 30 .. dáš plyn a jedeš 2 5
08:37:02
08.04.2008
Řízek
-> jarin: No a vono taky jak mi nechodi ta trojka tak dvojku vytacim do 6500 aby to na tu ctyrku vubec potom jelo1
02:07:56
08.04.2008
jarin
-> Řízek: To maš tak když maš ladak a seš slyšet, Tampa je celej nadrženej, když slyší meziplyn tak hned větří co to jede 6
21:44:42
07.04.2008
Řízek
-> Tampajs: Hele ja snad zacnu za to smirovani vybirat nejaky drobaky to neni mozny.
14:12:50
07.04.2008
Tampajs
Až bude teplo a světlo tak se stav nafotíme to pořádně1

BTW: Budu se opakovat.. ale včera sem tě viděl3 Takhle to vypadá jak když sonduju u vokna ale je to vždycky náhoda.. nachvilku sem vylezl ven cca na 5 minut a už si to kolem frčela ta nasraná zmrzlina3 3
16:43:01
04.04.2008
Řízek
-> Tampajs: Ty pyco, voni si me i natocily to me poser zada 3 3
16:26:46
04.04.2008
Tampajs
-> Řízek: A nejen toooooooooooo3
Nějaká kurefská šádina :)))
16:21:42
04.04.2008
Tampajs
FBI3
00:44:31
04.04.2008
Řízek
-> jarin: Dokonce si me i vyfotily
00:43:35
04.04.2008
Řízek
-> jarin: Ale zaznamenala 3
00:33:36
04.04.2008
jarin
-> Řízek: Dnes te FBI asi nezaznamenala4nejni zaznam na listine 3 3 3
23:57:14
03.04.2008
Řízek
Bude nove foto od Tampy. Kua tomu to trváá145
14:50:37
02.04.2008
Řízek
-> Tampajs: =N@nuk4
01:00:19
02.04.2008
Tampajs
Cuc na kládě v čokoládě3
17:02:25
01.04.2008
Řízek
-> jarin: noo jen blbni3 ale zase by mel Tampa co delat 2 2
00:37:16
01.04.2008
jarin
-> Řízek: no hele v pohodě si to sedlo na zamky, ale domackout kapotu jsem raci neskousel4 3 3 3
00:49:21
31.03.2008
Řízek
-> jarin: Jo uz chapu3 3 3 vole...ale dovri ji tu kapotu a Tampa bude mit co delat ono to kolecko zase tak mrnavy neni aby si to zavrel 3
00:33:58
31.03.2008
Řízek
-> jarin: Pockej asi nechapu1
Extreme Tyres