skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
16:15:07
16.04.2008
16.04.2008
Tampajs
-> Řízek: Vsadim se že babička tě viděla protože tý nic neunikne
23:57:32
15.04.2008
15.04.2008
Řízek
-> Tampajs: No jako ty me vidis vzdycky ale ted me fakt mrzelo ze si me nevidel. Protoze fakt celej kruhac sem projel profesionalnim driftem. Jako i ja sem cumel ze se to tak povedlo. A jako naschval nikdo nikde nesel ani nejel, takze todle divadlo sem si udelal jen sam pro sebe. Ale me se to libilo
23:10:29
15.04.2008
15.04.2008
Tampajs
-> jarin: Je to tak..... byl sem zaneprázdněn na ICQ Ale pak mě Řízek svezl.. To je parááda ale je to pěkně tvrdý
22:46:13
15.04.2008
15.04.2008
jarin
Dnes to nanuk proletěl přes zlatnický kruháč tak že ho Tampovy radary ani nezaregystrovali
23:02:22
14.04.2008
14.04.2008
Mishak
-> Tampajs: tak ty na to monitorování nanuka máš už i agenty jo? svět je fakt malej
23:01:31
14.04.2008
14.04.2008
Řízek
-> Tampajs: No nanuk je vsudepritomny a zacina bejt slavny ty vole to se divim ze se na to nekdo i podival. Mi pak reknes co ti vypravely
17:21:11
14.04.2008
14.04.2008
Tampajs
Tak pro změnu... Dneska ráno přijdu na praxi chvilku sem seděl v šatně a přiběhly kluci ze třídy nejdřív jeden.. Hele viděl sem Řízka a za nim druhej no hele my sme viděli Řízka... Chvilku sem přemejšlel odkad te znaji a já jim pučil fotak a ještě tam byl nafocenej nanuk a oni se mě na něj ptali.. Prej to bylo v Příbrami na tuning srazu
00:27:22
12.04.2008
12.04.2008
jarin
-> Tampajs: Taky na to koukam jak tele na novy vrata než mi došlo že je to řizkovina
01:18:36
10.04.2008
10.04.2008
Řízek
-> Tampajs: Ty vole to me poser chvilku sem si rikal hej ten curak to ma pomalu stejny jako ja a pak mi doslo ze to je vopravdu moje auto- No to me poser*3* *3* *3*
21:46:03
09.04.2008
09.04.2008
Tampajs
20:34:00
09.04.2008
09.04.2008
Tampajs
Třeba prohánět červený feldy
23:25:56
08.04.2008
08.04.2008
Řízek
-> Mishak: No taky ze s¨jo ale kdyz chci zavodit tak to musim takle trapit
14:52:20
08.04.2008
08.04.2008
Mishak
-> Řízek: šak si řikal že na 4. jedeš 30 .. dáš plyn a jedeš
08:37:02
08.04.2008
08.04.2008
Řízek
-> jarin: No a vono taky jak mi nechodi ta trojka tak dvojku vytacim do 6500 aby to na tu ctyrku vubec potom jelo
02:07:56
08.04.2008
08.04.2008
jarin
-> Řízek: To maš tak když maš ladak a seš slyšet, Tampa je celej nadrženej, když slyší meziplyn tak hned větří co to jede
21:44:42
07.04.2008
07.04.2008
Řízek
-> Tampajs: Hele ja snad zacnu za to smirovani vybirat nejaky drobaky to neni mozny.
14:12:50
07.04.2008
07.04.2008
Tampajs
Až bude teplo a světlo tak se stav nafotíme to pořádně
BTW: Budu se opakovat.. ale včera sem tě viděl Takhle to vypadá jak když sonduju u vokna ale je to vždycky náhoda.. nachvilku sem vylezl ven cca na 5 minut a už si to kolem frčela ta nasraná zmrzlina
BTW: Budu se opakovat.. ale včera sem tě viděl Takhle to vypadá jak když sonduju u vokna ale je to vždycky náhoda.. nachvilku sem vylezl ven cca na 5 minut a už si to kolem frčela ta nasraná zmrzlina
16:43:01
04.04.2008
04.04.2008
Řízek
-> Tampajs: Ty pyco, voni si me i natocily to me poser zada
16:26:46
04.04.2008
04.04.2008
Tampajs
16:21:42
04.04.2008
04.04.2008
Tampajs
FBI