NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

22:40:50
18.08.2008
Tampajs
-> Řízek: Nevim ale ten týpek byl neskutečně vlezlej3 Kolik na mimoni stojí pivo?
22:37:29
18.08.2008
Řízek
-> Tampajs: Co bych stema krabicema delal čoveče?3
22:37:04
18.08.2008
Tampajs
-> Karlos (WIO46): Už víš kdy se na vrhnem na ten tvuj bourák? Stihnem to ještě o prazdninách?
22:34:27
18.08.2008
Tampajs
-> Řízek: Nechceš dva vyvařený formany? Nabízel mi je nějakej týpek u garáže když jsme dělali tapecy na fávu3 3
22:32:46
18.08.2008
Řízek
-> Tampajs: Noo to byla kalba3 Prodal sem kola, vychlastal litr kafe, vycoudil Turymu cigara, opravil manikovy Medaka a Nanuk mel v podoli taky nejakou lehci zavadu ktera byla hned odstranena.5
22:29:45
18.08.2008
Tampajs
Kalba v Podolí byla jo? To sem byl kousek sem se měl taky zastavit1
22:29:41
18.08.2008
Turda
-> Řízek: to sme dva já už nevim 3 3
22:24:47
18.08.2008
Řízek
3 3 3 Som z toho volaky zmetěny3
22:24:20
18.08.2008
Řízek
-> Turda: Ja myslel ze na Stodulkach
22:23:21
18.08.2008
Turda
-> Karlos (WIO46): no já to totiž vůbec nechápu ty si tu bydlel, a byl si tu když ste se stěhovali, a teĎ mi řikáš že tě mám přejet tak já už nevim 3 3 3 a kde bydlíš teĎ??
22:21:59
18.08.2008
Karlos (WIO46)
-> Turda: No naposled sem tam byl když jsme se stěhovali, a a to je na delší příběh, ale je to škoda že jsem se to dozvěděl až teď ... No nic no 2
22:21:19
18.08.2008
Řízek
-> Turda: Ne protoze tady je hovno prdel 3 3
22:20:30
18.08.2008
Turda
-> Řízek: no jo no, ale domu se ti nechtělo co?? 3
22:19:20
18.08.2008
Řízek
-> Turda: 3 3 3 145
22:18:24
18.08.2008
Turda
-> Řízek: se mnou je hovno prdel jo?? tak OK 4 3
22:17:27
18.08.2008
Turda
-> Karlos (WIO46): počkej ty se sem fakt nastěhuješ?? neznám důvod tvého odchodu ale OK 4 a ty sem někdy chodíš??
22:17:01
18.08.2008
Řízek
-> Turda: Na Nanuka samozrejme 3 3
22:16:39
18.08.2008
Řízek
-> Karlos (WIO46): Ja bych je taky zmidlil kdyby si neco zkusily to se neboj, nenecham si na nej sahnout3 3 3
22:15:47
18.08.2008
Řízek
-> Turda: No vole ty si dneska byl furt samej vytlem vole tak stebou je hovno prdel3 2
22:15:00
18.08.2008
Karlos (WIO46)
-> Řízek: jeden týpek takle přetáh jednoho xindla co mu krad přídavný dálky 3

-> Turda: Nikdy, jo a kdybys tam viděl takovýho tlustýho vysokýho brejlatýho plešouna, tak ho mužeš přejet 4 1
Extreme Tyres