skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
18:55:06
09.09.2008
09.09.2008
Turda
-> havlik: klid řeší se kola
18:51:37
09.09.2008
09.09.2008
havlik
KOKOTI
18:51:33
09.09.2008
09.09.2008
Turda
-> Řízek: ty přídeš a seš nasranej jak kdybych to vojel tu tvojí buchtu
18:50:38
09.09.2008
09.09.2008
Turda
-> Řízek: ty debile vole.....ty si to promysli, řikám drž hubu, nebuĎ nasranej a neřeš to, nasralo mě to je ze začátku, co sem se dozvěděl už neřeš je to nepodstatný, jestli to nechápeš tak popřemejšlej ty vole.....panaboooha
18:37:39
09.09.2008
09.09.2008
Řízek
-> Turda: Hele vis co mi muzes? To co sem ti rek v tramvaji prober v hlave, ja pak zase za mesic nechci poslouchat ze je vsechno v pííči
13:47:45
09.09.2008
09.09.2008
Turda
-> Řízek: no co nesměj se...do konce života si nepokecáme normálně protože budeš furt vprdlei z toho co je těm kolům
13:44:28
09.09.2008
09.09.2008
Řízek
-> Turda:
13:04:54
09.09.2008
09.09.2008
Turda
TY voole přijedu na Dvorce a kdo tam neni, no Řízeček, rozrazil dveře od tramvaje a s vražednym pohledem mi řiká, co je těm kolům??? nejde mi tě řízečku přesvědčit že nic...takže to prostě neřeš..byl to zkrat, kola sou super vše je super.....vše vyřešeno a OK
22:36:13
03.09.2008
03.09.2008
Tampajs
-> Řízek: Řízku Vízku navštívíš o víkendu Zlatníky??
13:00:55
03.09.2008
03.09.2008
Řízek
-> jarin: Ty vole to je krabice s voknama, to nechci
01:04:17
03.09.2008
03.09.2008
jarin
-> Řízek: Ty vole astra bude cenej kus... nasaj nakyho shniliho kadika na litani do prace a prašení Misaka to staci
18:27:08
02.09.2008
02.09.2008
Řízek
-> Mishak: Kadika necu, to je humus
17:57:22
02.09.2008
02.09.2008
Mishak
-> Řízek: jinak Astru GSi samozřejmě schvaluju....
17:51:31
02.09.2008
02.09.2008
Mishak
V tý astře je uplně stejnej ten motor akorát je tam jiná převodovka.. + je Astra asi o metrák lehčí + - .... takže na rozjezd by si mě s tou astrou dal jestli to bude 16V ale na dálnici ti dojdou otáčky mě zasekne omezovač cca v 260 (nevim přesně pač tam mi už nestačí tacháč).... ale ten Kaddet muže bejt větší žrádlo... to je eště lehčí než ta astra a je tam trošku jinčí vstřikování... a s tim že Kaddet je krabice hnusná věčně prohnilá tak by to mohla bejt prdel sprášit Mišáčka s Kolibříkem
01:27:26
31.08.2008
31.08.2008
jarin
-> Řízek: No když si predstavim kalibru jak ji honis pri zaberu tak to neci videt v ty astre Zlata Vectra to byl tančík
10:55:29
30.08.2008
30.08.2008
Řízek
-> jarin: No je to hnis, ale kdyz si predstavim ten motor co ma Mishak v Kalibre ..jak se vsteka v Astre. HM, to musi bejt naloz
10:06:25
30.08.2008
30.08.2008
Tampajs
-> jarin: Tak Řízek si koupí tu Astru.. Járo ty si vem z práce zas tu vectru a já si koupi kadetta GSi
00:09:39
30.08.2008
30.08.2008
jarin
-> Řízek: No a sme zas u toho, nikdo z nas nemá rad opli, ale když se s tim veze tak si chrochta si prisel na chut tem 150konim vid nebo kolik to ma
22:49:20
29.08.2008
29.08.2008
Tampajs
-> Řízek: Řízek v oplíku a takhle pěkným? Tak to ti schvaluju
22:46:14
27.08.2008
27.08.2008
Řízek
-> Samantus (Ovce? Ne dekuji:-)): No chvily sem koukal jako v cem je stejnej Ale mas pravdu akorat ja tam mam na kazdym rameni o diru vic. Nebo ty je mas prekryty tou kozenkou.